Forfatter |
|
Lemming Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 23
|
Sendt: 06 Februar 2005 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øl f...e og hornmusik... hvorfor var der ikke nogen der sagde noget til mig .
|
Til top |
|
|
Dr-Tricket Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 248
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener personligt at Hi-Fi klubben bruger for mange kræfter på at vise CV's produkter (i ungdomsblade). jeg synes personlgt at CV's højtalere er meget skarpe i lyden, og det kan jeg ikke lide. jeg synes Hi-Fi klubben, på en sådan dag, skulle demonstrere et par store B&W eller Dali. Jeg ved godt, at der måske er mere salg i CV's højtalere, pga. prisen, men CV lydder ikke bedre end et billigt sæt højtalere fra Fona, hvor imod B&W og Dali, efter min mening, er nogle meget bedere Hi-Fi høtalere, disse mærker er for mig indbegrebet af Hi-Fi
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det skyldes at HFK er begyndt at tænke mere på penge end god
hifi. Hvem ville ikke det? Jeg tror at grunden til at HFK for den
dårlige omtale er: Den gang de startede var det dissideret HIFI med god
service, (servicen er i nolge butikker stadig) tror stadig de ligger
meget vægt på den kunde som kommer ind og vil have noget HIFI mellem
hænderne, men jeg tror der imod at de hellere ser en flok teenagere
købe sig et bulder anlæg. Jeg vil faktisk sige det er ginialt
markedsføring de har lavet, men desværre holder den ikke så meget over
for os HIFI geeks
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
AkilleuZ skrev:
Jeg tror det skyldes at HFK er begyndt at tænke mere på penge end god hifi. Hvem ville ikke det? Jeg tror at grunden til at HFK for den dårlige omtale er: Den gang de startede var det dissideret HIFI med god service, (servicen er i nolge butikker stadig) tror stadig de ligger meget vægt på den kunde som kommer ind og vil have noget HIFI mellem hænderne, men jeg tror der imod at de hellere ser en flok teenagere købe sig et bulder anlæg. Jeg vil faktisk sige det er ginialt markedsføring de har lavet, men desværre holder den ikke så meget over for os HIFI geeks |
|
|
Arrhh come on!!!! Lad os endelig fremhæve et enkelt gimick fra HiFi-Klubbens side... SMASK ned på Fona/Merlin stadie... For så vidt angår Cervin Wega, om nogen synes det er hi-fi eller ej, så skal man ikke glemme, at Cervin Wega ikke er de eneste produkt i sortimentet! Så vidt jeg husker har Hi-Fi Klubben en DEL andre produkter, som i mine øjne og ører tangere i den tungere klasse!
Kim, du er blevet for gammel for tidligt! 
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt være at de med deres markedsføring og CV produkter er
kommet ned på merlin fona niveau, men synes du ikke at der (i nogle
butikker) er den service du behøver hvis du mangler hjælp eller skal
låne noget udstyr?
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
AkilleuZ skrev:
Det kan godt være at de med deres markedsføring og CV produkter er kommet ned på merlin fona niveau, men synes du ikke at der (i nogle butikker) er den service du behøver hvis du mangler hjælp eller skal låne noget udstyr? |
|
|
Det var ikke det emnet handlede om! Bortset fra "spring i emnet", så er jeg svar skyldig - det er mange år siden jeg har handlet i Hi-Fi Klubben, så jeg kan ikke udtale mig om din påstand!
|
Til top |
|
|
waggy Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 176
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når den lokale Mercedes forhandler byder på hotdogs og fadbamser, ja så stryger vi allesammen derned, blot for at lure på Clkèr med en pølse i hånden. Hvorfor må HFK så ikke? Det fatter jeg da slet ikke i har noget imod. Her har man muligheden for endnu engang at stå med en "pølse" i hånden, og lure på dam..... anlæg. 
Kim for faèn, tjek den dåbsattest igen Der må være en fejl.  __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
|
Til top |
|
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når der er bil/motorcykel udstillinger er der masser af dem her:
Det er der da sjældent nogen der brokker sig over
/vilmann __________________ Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
|
Til top |
|
|
waggy Forum Bruger

|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, se ham bagved.... Lurer han mon på den nye GSX-R??
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
|
Til top |
|
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
waggy skrev:
Hehe, se ham bagved.... Lurer han mon på den nye GSX-R?? |
|
|
Næææ. Jeg tror han lurer på dem her: /vilmann __________________ Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
|
Til top |
|
|
waggy Forum Bruger

|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, jaja. Den er stadig flot den GSX-R.    __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ligener noget fra en pc messe.....
og ja, jeg er måske blevet gammel for tidligt...
jeg mener bare ikke at ms4 og nøgen modeller går i spind, det er den mest platte form for markedsføring at tale ned til den absolut laveste fællesnævner.
og det irriterer mig grænseløst, da hfk i odense, med en enkelt undtagelse ikke er så sælger præget som det kan være andre steder, men giver en rigitg god service.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Livemusik og øl er i mine øjne helt fint for det giver da en fed stemning og en anledning til at få slukket tørsten med vennerne til noget god musik, samtidig med at man kan se på nogle pæne produkter (læs: ikke modellerne! ) Så længe det ikke er hver dag, så er det da helt i orden! "Flotte piger kan godt lide flotte biler", men om det samme er glædende for HiFi verdenen? - hmm! Tror det næppe, da det i den grad er noget sværere at overbevise "Miss USA" om at hun skal mene at ens anlæg til 100K er alt for cool... derimod vil hun sikkert blive glad for at høre musik i en BMW Z4 :o)
motor og HiFi er nu engang ikke det samme og derfor hjælper ovenstående markedsføringstrick med flotte modeller ikke i hfk. __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
Til top |
|
|
waggy Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
motor og HiFi er nu engang ikke det samme og derfor hjælper ovenstående markedsføringstrick med flotte modeller ikke i hfk. |
|
|
Næh, det gør det måske ikke for nogle af jer. Men flertallet herinde vil jo også gerne betragtes som den harcore del af hifi-verdenen. og for dem er det vel useriøst at bringe modeller og hifi sammen. Men hvad med ham der bare lige kommer forbi og kigger på vinduer. Du skal da ikke bilde mig ind, at manden ikke går ind og lurer på modeller OG hifi. Selvfølgelig gør han det. Det kunne jo også være han købte noget...... Og her mener jeg at markedsføringstricket virker perfekt. Butikken taler ikke til de hardcore fans, næh de skal nok komme alligevel. Men manden der bare er ude at lufte synet, han får garanteret en sjov oplevelse, der både gir ham modeller, en kold øl og måske en ny cd-afspiller med hjem. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv, hvorfor holder de ikke noget i nærheden af hvor jeg bor .
Mvh kiro
|
Til top |
|
|
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor ved du fra at flertallet herinde gerne vil betragtes som den hardcore del af hifi-verdenen?
Men ok, lad os sige at du har ret, for så siger du nemlig selv indirekte at HFK rager sig uklar med flertallet herinde og mon det er sundt? Eller kan KFK være ligeglade med "den hardcore del af hifi-verdenen" og i højere grad satse på dem der tilfældigvis kommer forbi og kigger vinduer?
Ja jeg ved godt at jeg spørger lidt provokerende, men det er da engang imellem sundt at vende branchens interessenter og deres målgrupper for det er jo en jungel derude 
Måske bør HFK i første omgang overveje hvem der skal være er deres målgruppe og så helhjertet gå efter dem. Hvad tror du de skal gøre? __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
Til top |
|
|
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 598
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Dr-Tricket: (og måske lidt off-subject) Lad os nu ikke glemme at Peter Lyngdorf begyndte hele sin karriere FØR Danmarks Hi-Fi Klub blev oprettet med import af ... Cerwin-Vega! Han lånte penge i banken til det, og efter hvad historierne siger måtte han endda parkere nogle af dem nede i bankens frokoststue, om det så var som sikkerhed eller af pladsnød. Dengang var han almindelig distributør, og CV blev solgt gennem det almindelige forhandlernet. Så vidt jeg ved var det først da der blev vrøvl med at få pengene fra butikkerne og salget gik for langsomt at han oprettede klubben og gik direkte. Der har altid været en drengerøvs-side af klubben. Peter selv tog jo rundt med de berømte jordskælvshorn og skruede efter sigende op indtil et eller andet i bygningen faldt ned eller gik i stykker. Og i flere år var klubben jo også helt oppe på car-fi, med store amerikaner-øser som demobiler, mesterskaber i car-fi osv. Det forklarer vel til en vis grad, at det ikke altsammen er lillefingerstrittende plinke-plonke udstyr, klubben sælger, men osse slå-på-tæven ting. Og CV og klubben hænger jo sammen som ærtehalm efter alle disse år. __________________ venlig hilsen Klogesen.
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Sønderborg kunne jeg ikke engang finde det nye katalog, der lå kun det gamle i standeren. Sælgeren var optaget af andet, så jeg kunne ikke spørge ham ad om de havde det nye...
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
det ligener noget fra en pc messe.....
og ja, jeg er måske blevet gammel for tidligt...
jeg mener bare ikke at ms4 og nøgen modeller går i spind, det er den mest platte form for markedsføring at tale ned til den absolut laveste fællesnævner.
og det irriterer mig grænseløst, da hfk i odense, med en enkelt undtagelse ikke er så sælger præget som det kan være andre steder, men giver en rigitg god service.
|
|
|
Det er kun at tale ned til laveste fællesnævner hvis de KUN opnår salg ved at have fikse modeller rendende rundt. Sagen er bare at Hifi-klubben sælger produkter alligevel, men alligevel er det engang imellem fint at lave arrangementer for "normale" mænd som godt kan lide at se på gode damer samtidigt.
De kan jo ikke udelukkende tage højde for dem der kun bliver lokket ud af deres jordhuler og kældre 2 gange om året for at opsnappe de nyeste kataloger - helst om vinteren hvor der ikke er dagslys på det tidspunkt hvor de vælger at komme udenfor en dør. Ret ironisk for den meget lille gruppe af specielle mennesker, er det indrettet således at der er en meget større målgruppe ved siden af dem som køber betydeligt mere, og som faktisk godt kan lide den slags "opvisninger"!
Har man et problem med de arrangementer kan man jo bare blive væk - rigtige mænd har ikke noget imod også at kigge på at par lækre chicks i samme ombæring.
Du klager vel heller ikke over at der er for mange kvinder på det lokale værthus fordi det så ødelægger fornøjelsen af at få en god whisky, vel?
Kan man derimod slet ikke lide kvinder, findes der jo andre steder man kan tage hen.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
hifido Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
|
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg kommer normalt ALDRIG i hifi klubben, men det er da en beslutning som nu er kommet til kraftig revurdering.......!!!
Jeg mener, hvis ikke alkohol og afklædte piger kan trække købelystne mænd til, hvad kan så.........????? Den ene procent homofile nørder der føler sig personligt krænket, er klubben nok ligeglade med at miste som kunder!
Herfra er der kun roser og til Hifi Klubben....!!!
Mvh. Hifido
|
Til top |
|
|