| Forfatter |
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 17 Januar 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, men man ender sgu´ALTID med at "lige" skal have en` ledning mere ind i den ( det mener jeg også du har oplevet, da dine bakker vist ikke er de mindste )
Så mit råd er klart: find den størrelse der passer og køb den så min. 2 numre størrere !!!!!!!!!!! __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 17 Januar 2005 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
|
Ja, men man ender sgu´ALTID med at "lige" skal have en` ledning mere ind i den ( det mener jeg også du har oplevet, da dine bakker vist ikke er de mindste )
Så mit råd er klart: find den størrelse der passer og køb den så min. 2 numre størrere !!!!!!!!!!!
|
|
|
Godt ord igen...
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Januar 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
no offense  __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 17 Januar 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg skulle ud for at købe kabelbakker mente jeg at 40*25mm måtte være rigeligt! - men med:
4x højtalerkabel
1x scartkabel
1x strømkabel
- proppet i skulle jeg da nok også have haft et nummer større
- Så DJ's råd er nok ikke helt skudt ved siden af __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
| Til top |
|
| |
BenFi Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 329
|
| Sendt: 17 Januar 2005 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det sku godt ud   
Jeg var helt vild med din hushbox,, men hvis den ikke virkede optimalt så okay.
Nu taler i meget om kabel bakker, er der nogen der har oplevet støj eller noget lignene når i "presser" flere ledninger ind i samme bakke?? nu tænker jeg på om de "forstyrre" hinanden...
|
| Til top |
|
| |
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
| Jeg var helt vild med din hushbox,, men hvis den ikke virkede optimalt så okay |
|
|
Ja desværre - den kølede ikke ordentligt og hush'ede ikke nok.
/Bellini
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
BenFi skrev:
|
Nu taler i meget om kabel bakker, er der nogen der har oplevet støj eller noget lignene når i "presser" flere ledninger ind i samme bakke?? nu tænker jeg på om de "forstyrre" hinanden... |
|
|
Hvis man har mulighed for det vil jeg klart anbefale, at trække strømkabler i en seperat bakke...
|
| Til top |
|
| |
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
BenFi skrev:
|
Nu taler i meget om kabel bakker, er der nogen der har oplevet støj eller noget lignene når i "presser" flere ledninger ind i samme bakke?? nu tænker jeg på om de "forstyrre" hinanden...
|
|
|
- Har aldrig oplevet det , men teoretisk er der nok risiko for interferens... __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
[.
[/QUOTE]
Det afhænger selvfølgelig også af kvaliteten på div. kabler ( bedre/dårligere afskærmning) men typisk har jeg oplevet "brum" (50hz) på lange signaltræk, hvis de ligger sammen ( så hvis man er "tvunget" til det, ville jeg købe bedre afskærmet signalkabler ) - ( ellers bare spørg en bilstereonørd, de slås med det specifikke problem hele tiden ) . Derfor anbefaler jeg netop også større bakker, da du så bedre kan adskille strøm fra signal( nogle af dem har ligefrem separate kamre). Men min personlige løsning har været at køre to kabelbakker hele vejen rundt, hvor den ene kører al strøm og den anden signaler - ulempen er dyrere,fylder mere og tager længere tid . __________________ dj
|
| Til top |
|
| |