Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 01:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Pas På King!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

SteenS skrev:
Eftersom hans gamle konto er åbnet er dit ene spørgsmål besvaret...

Ikke tilstrækkeligt  Hvad, hvorfor, osv. Sagen var så graverende at man burde kunne få en forklaring...

Der er vel ingen der har krav på en forklaring eller andet i sagen. Det har altid kun været en sag for de implicerede parter, og denne offentlige gabestok er lige til at væmmes over. Lad det nu ligge!

Til top Vis Cabal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cabal

clarity
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Hej

Hvis påstanden om urent trav skulle være forkert, hvorfor hører vi så ikke fra King ??

Clarity
Til top Vis clarity's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clarity

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Cabal skrev:
Der er vel ingen der har krav på en forklaring eller andet i sagen. Det har altid kun været en sag for de implicerede parter, og denne offentlige gabestok er lige til at væmmes over. Lad det nu ligge!

Krav er vel for meget sagt, jeg skrev "burde kunne få".

Det kan godt være det kun er en sag for de implicerede parter, men sagen er vel kendt af de fleste deltagere herinde. Om ikke andet så for king's egen skyld - jeg turde stadig ikke handle med ham.

Og der er ikke tale om offentlig gabestok, jeg vil bare gerne vide om king er til at stole på igen. Som sagt synes jeg sagen var graverende, og derfor er det vel bedst for alle parter at få den på det rene.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Cabal skrev:

Jeg kunne ikke være mere uenig med dig! For det første har redaktionen fra hifi4all valgt side i sagen. King blev smidt ud af redationen. Hvilket var en fin beslutning. Det er så bare ikke længere en privat sag mellem to brugere. Det kan være en jungle at handle på brugtmarkedet, og hvis vi ikke internt kan beskytte hinanden mod svindlere, har dette forum mistet en stor del af sin værdi. At man så ændrer denne beslutning uden grund, må nødvendigvis afføde en del undren fra resten af brugerne.

Så vidt jeg kan se, så er grunden til at han blev smidt ud stadig til stede. Der er stadig ikke fundet en afklaring på handlen der gik skævt. Man kunne forstå hvis han havde lavet en serie af provokerende indlæg som Jonas Bojer, og så havde fået lov til at køle af i et år. Dette er ikke tilfældet her!

Når redaktionen som altid bliver ekstremt agressive når man sår tvivl om deres beslutninger, opgiver man efterhånden at gøre noget. Men når King så i en tråd skriver til en bruger "du skulle have købt de forstærkere af mig", føler jeg mig tilskyndet til at advare folk mod at handle mod King.

Jeg ved ikke om redaktioen havde forventet at folk på et DEBATforum blot lukker i fordi de får besked på det?

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Nu er "historien" om King's PU. handel snart almen kendt i dette fora - så er det bare op til evt. købere af King's produkter at gøre op med sig selv om de tør stole på at de får hvad de betaler for.

Kort og godt ! Hvis du ikke har tillid til sælger så lad være med at handle med ham !

mht. en forklaring på hvorfor King er tilbage så kan det sgu ikke rage mig om det er den ene forklaring frem for den anden, manden er tilbage og vil man deltage i hans tråde, handler eller ligende så for min skyld gerne, det er helt op til den enkelte.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

SteenS
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (Groove)

Bruger siden: 12 Januar 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Cabal skrev:
Kim Petersen skrev:

SteenS skrev:
Eftersom hans gamle konto er åbnet er dit ene spørgsmål besvaret...

Ikke tilstrækkeligt  Hvad, hvorfor, osv. Sagen var så graverende at man burde kunne få en forklaring...

Ok, du væmmes?

Hvad så med denne tråd der sviner King til og står i kontrast til din udtalelse? Skal den slettes? Nye bruger læser jo gamle tråde...

Enten er han en uhæderlig person og så ved vi det....eller også skal manden renses for beskyldninger.

JEg hælder til det første, da manden jo tilsynelandene er selevtiv "døv"

Til top Vis SteenS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SteenS

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Tja ... kan godt følge dig Alex ...

Spørgsmålet er jo om dette er en slags klub eller fællesskab om man vil, eller om det er en teknisk ramme, hvor man under visse regler kan udveksle erfaringer og diskutere.

Hvis der er tale om det første, så mener jeg at dokumenteret fusk/uærlighed, som går ud over andre medlemmer er langt mere alvorligt end en række provokerende indlæg - som f.eks. fra JB. Og så mener jeg at man bør give en forklaring på hvorfor bemeldte person er kommet ind i varmen igen. Hvis man er åbne om hvorfor han er blevet hældt ud, så må man også kunne forklare hvorfor han er kommet ind igen.

Hvis der er tale om en teknisk ramme ... ja så mener jeg slet ikke man skal blande sig i hvem der fusker og hvem der ikke fusker. Og så skulle han vel pricipielt slet ikke være blevet smidt ud in the first place.

Så hvis man en gang har stillet sig til moralsk dommer over manden så må man også forklare sig nu ... ellers så hænger tingene ligesom ikke sammen. Det kunne jo være at det også var til gavn for bemeldte persons ryg og rygte - flere spekulationer gavne næppe nogen.

SATMIT 

Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2005 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Cabal skrev:

Jeg kunne ikke være mere uenig med dig! For det første har redaktionen fra hifi4all valgt side i sagen. King blev smidt ud af redationen. Hvilket var en fin beslutning. Det er så bare ikke længere en privat sag mellem to brugere. Det kan være en jungle at handle på brugtmarkedet, og hvis vi ikke internt kan beskytte hinanden mod svindlere, har dette forum mistet en stor del af sin værdi. At man så ændrer denne beslutning uden grund, må nødvendigvis afføde en del undren fra resten af brugerne.

Så vidt jeg kan se, så er grunden til at han blev smidt ud stadig til stede. Der er stadig ikke fundet en afklaring på handlen der gik skævt. Man kunne forstå hvis han havde lavet en serie af provokerende indlæg som Jonas Bojer, og så havde fået lov til at køle af i et år. Dette er ikke tilfældet her!

Når redaktionen som altid bliver ekstremt agressive når man sår tvivl om deres beslutninger, opgiver man efterhånden at gøre noget. Men når King så i en tråd skriver til en bruger "du skulle have købt de forstærkere af mig", føler jeg mig tilskyndet til at advare folk mod at handle mod King.

Jeg ved ikke om redaktioen havde forventet at folk på et DEBATforum blot lukker i fordi de får besked på det?

Jamen uenighed kan jo være en rigtig god ting! Heldigvis er det ikke mig der bestemmer her i forummet.

SteenS: Ja, det ville ikke genere mig det mindste hvis tråden blev slettet.

mvh
Søren

SteenS
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Marts 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Cabal: Men du har heller intet imod at den ikke slettes?

Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2005 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Jeg er egentlig ligeglad. Jeg mener ikke at tråden tjener noget formål længere... Derfor svarede jeg også Svend i en PB.

Søren

SteenS
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Marts 2005 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Ja, lad os glemme det hele, det går nok over

Herinde må man ikke sige slemme ting om andre, eller skrive unde for trådens emne...så falder der advarser om udelukkelse. Men snyd og fortigelser accepteres ikke bare, de forsvares

Det STINKER sku'!

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Her er svaret fra redaktionen da jeg spurgte om det samme for et stykke tid siden:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20768&K W=Jesper+Juul

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Her er svaret fra redaktionen da jeg spurgte om det samme for et stykke tid siden:

Tak for det link, Jesper. Jeg forsøgte at finde noget om sagen, men fandt ikke noget, nok fordi søgning er forholdsvis begrænset. Det fortæller da i hvert fald at king igen er tilladt her i forum'et.

Desværre er vi lige vidt, vi aner ikke hvad der er foregået siden lukningen, og dermed kan man ikke andet end sætte spørgsmål ved king som person - sådan vælger man åbenbart at det skal være. Jeg kan så kun tolke at hvis ikke det må komme ud i lyset, så er der stadig noget at være i tvivl om, og den person der blev snydt er ikke blevet holdt skadesfri.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Enig, havde faktisk lidt overvejet at sætte denne tråd ind i min signatur som advarsel.

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

Administratoren har altså svaret på spørgsmålet. Dermed er sagen slut og tråden lukkes.

Hvis SteenS eller andre ikke bryder sig om HIFI4ALL.DK er det jo fuldstændig frivilligt at deltage - præcis som det er frivilligt at lade være.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes