Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 19:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Deltag 1 gang pr. dag! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

DU MILDE...

Nu skal vi sgu også skældes ud for at have skaffet for 50.000 kroner hifi-udstyr, som brugerne af de gratis glæder kan vinde !!!!!!!!!!!!!!

Gad vide om ikke bare vi skulle lukke l**tet !!

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:

Nej, men så skal I være bedre til at gøre opmærksom på at man ikke skal forvente at vinde hvis man kun deltager én gang.

Det er da simpel logik...

Så skal I skrive at hvis man vil have en ordentlig chance for at vinde, så skal man hver dag i løbet af fx en måned indtaste de samme svar. Hvem er desperat nok til det så???

Igen - simpel logik. OG, JEG ER DESPERAT NOK!!!!

Vi kunne også føre tanken helt ud. At man kunne deltage lige så mange gange daglig som man havde lyst til! Måske kunne man nå at svare måske 500 gange på en dag - ganget med 30 dage måske, så har man lagt billet ind 15000 gange! Slet ikke så tosset

Ja men det kan man ikke, så den sammenligning kan altså ikke bruges til noget overhovedet. Dårligt argument, du er på dybt vand, prøv igen...

Nej jeg kan overhovedet ikke se det fornuftige i de argumenter der fremføres, ud over at man jo bare kan lade være mede at deltage. Det gider jeg i hvert fald ikke.

Du gider ikke lade være med at deltage?

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

DU MILDE...

Nu skal vi sgu også skældes ud for at have skaffet for 50.000 kroner hifi-udstyr, som brugerne af de gratis glæder kan vinde !!!!!!!!!!!!!!

Gad vide om ikke bare vi lukke l**tet !!

Præcsit min pointe! Jeg fatter ikke man kan være fornærmet over denne mulighed. Så bliver det vist ikke mere åndsvagt!

Men i må for guds skyld ikke lukke l**tet - vi er mange der er glade for de konkurencer!!!!!

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

DU MILDE...

Det er ikke skæld ud over at I har skaffet de præmier hjem. Det synes jeg er cool. Men hvis man har gjort noget godt, så kan man vel også følge fornuftigt op på det. Jeg opponerer over de forhold konkurrencen skal virke under.

Jeg synes bestemt det var værd for jer at tage det op til overvejelse. Jeg tror mange brugere ville synes det var et rigtig godt initiativ.

Men selvfølgelig - hvis udbyderne af præmierne har sat det som en betingelse at der skal kunne svares hver dag, så er der jo ikke noget at sige til det, men sådan tror jeg ikke det forholder sig. Oder wass?

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:

Desuden varer konkurrencen kun 14 dage, så selvom det skulle tage dig en time om dagen, ville det kun give 14 timer i det hele. Nu ved jeg ikke med dig, men jeg har ihvertfald ikke mulighed for at tjene 50.000 på 14 timers arbejde.

Nu har jeg i stedet købt en lottokupon. Det tog kun 2 min. og jeg kan vinde 37 mio. Jeg har ikke regnet på det, men timelønnen er svimlende

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
obi jon kenobi skrev:

Desuden varer konkurrencen kun 14 dage, så selvom det skulle tage dig en time om dagen, ville det kun give 14 timer i det hele. Nu ved jeg ikke med dig, men jeg har ihvertfald ikke mulighed for at tjene 50.000 på 14 timers arbejde.

Nu har jeg i stedet købt en lottokupon. Det tog kun 2 min. og jeg kan vinde 37 mio. Jeg har ikke regnet på det, men timelønnen er svimlende

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:
Redaktøren skrev:

DU MILDE...

Det er ikke skæld ud over at I har skaffet de præmier hjem. Det synes jeg er cool. Men hvis man har gjort noget godt, så kan man vel også følge fornuftigt op på det. Jeg opponerer over de forhold konkurrencen skal virke under.

Jeg synes bestemt det var værd for jer at tage det op til overvejelse. Jeg tror mange brugere ville synes det var et rigtig godt initiativ.

Men selvfølgelig - hvis udbyderne af præmierne har sat det som en betingelse at der skal kunne svares hver dag, så er der jo ikke noget at sige til det, men sådan tror jeg ikke det forholder sig. Oder wass?

Nu har jeg ikke formidlet kontakten til sponsorene, så jeg kender ikke den præcise aftale. Men min logik siger mig, at hvis JEG fik sat produkter for 50.000kr til rådighed til konkurrencer. Så vil jeg forsøge at lave det så ens som muligt for alle deltagere, og samtidig give sponsorene en masse reklame.

Det kan gøres på flere måder, man kunne, som I foreslår, lave det så alle kun kan deltage een gang pr konkurrence. Så er det nemt og ligetil for jer som brugere, men langt de fleste ville se på konkurrencebanneret og tænke, "jeg har deltaget, hvorfor så klikke forbi igen??" Det hjælper jo ikke de flinke sponsorer meget, jo i har set deres logo og sikkert tænkt at det var venligt af dem, men der er jo ikke den samme chance for at I vælger at besøge siden igen.

En anden måde vi kunne gøre det på, var at sige at ALLE kan deltage så mange gange som de lyster. Det vil gøre at vi blev oversvømmet af "lodder" til konkurrencerne og der er sikkert nogle der kan lave et eller andet fikst program, der gør at man bare skal lade computeren stå tændt og så sørger den for resten af arbejdet. Ville det være fair overfor jer som kun deltager 1-3 gange om dagen, nej vel?

Vi har derimod valgt at lave et form for kompromis, hvor I kan deltage 1 gang om dagen, i 14 dage. Det er forholdsvis nemt for jer at deltage, og vores sponsorer får mere opmærksomhed end hvis man kun måtte deltage en gang.

Jeg synes det er en glimrende løsning, både for jer som deltagere, og for vores utroligt venlige sponsorer. Der giver os produkter for så mange penge.

At der så er enkelte der ikke synes det er iorden.. så lad være med at deltage.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

ja ærligt talt.. jeg ville sq også se noget for mine penge hvis jeg havde sponsoreret noget...

Søren A
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

jeg syntes også det er en udemærket løsning.

Evt kunne man lave en mulighed for at deltage med sit bruger ID (som en mulighed og ikke et krav) så man ikke skulle indtaste sine data hver gang, men kun svare på spørgsmålene.

Til top Vis Søren A's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren A

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Jeg vandt kt billetter på to besvarelser, så kan nemt lade sig gøre..

men enig, irriterende at svare på de samme spørgsmål 14 dage i træk..

især når de fleste spørgsmål er alt for lette, minder lidt om tv3, hvem spiller hovedrollen i fightclub karl einer eller brad pit ?

hvis den skal køre 14 dage var det sjovere med forskellige spørgsmål, og af en lidt sværere skuffe end dem der er i dag. men vil kræve noget mere arbejde

men fedt initiativ og fatter ik hvorfor der skal være brok over det.

forresten mangler jeg et sæt speakers til mit tv, så vil værdsætte hvis i undlader at deltage i lodtrækningen om SA,, på forhånd tak

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

Hvilket jeg jo allerede har tilkendegivet at jeg heller ikke agter at gøre.

Mit nye forslag går i stedet ud på at ændre navnet på kategorien fra "ris/ros" til "ros", da en hver form for kritik blivet utroligt negativt modtaget, med barnlige trusler om at lukke siden til følge.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Live21, hold snitterne fra dem, dem har jeg set mig varm på...

men det ville være ok at "diskriminere" således at man eks. skal være medlem af siden for at kunne deltage....ligesom Søren A foreslår.  sværere spm. kan måske være meget svære at afballancere.... jeg vil da umuligt kunne besvare et teknisk htpc eller diy spm.... 

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

kim, nej men du ku sikkert på stående fod svare på ole W´s (SA) baggrund uden at få et link til hvor det står. siger ik det skal være hvilken farve deres bygninger har eller hvad deres enheder vejer, du ku sikkert os komme med besvarelsen på hvilken ø Bertram slå sine folder.. bare lidt forskellige spørgsmål ku være fedt.. det andet bliver meget monotont, jeg hedder, jeg bor, min mail, mit tlf nr, den er blå, den er hvid. næste spørgsmål

og forresten mangler jeg os en dvd, vil godt nøjes med sonyen da jeg ik har brug for sacd, men SA er mine !!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

witzel skrev:

Hvilket jeg jo allerede har tilkendegivet at jeg heller ikke agter at gøre.

Mit nye forslag går i stedet ud på at ændre navnet på kategorien fra "ris/ros" til "ros", da en hver form for kritik blivet utroligt negativt modtaget, med barnlige trusler om at lukke siden til følge.

Det er jo ikke andet at sige!

Dine synspunkter anfægter jeg ikke, men vi har valgt at gøre som vi har gjort, og sådan er det.

Som nævnt tidligere, som så meget andet på sitet, så er der ingen tvang - det er helt frit om man vil læse, skrive eller for den sags skyld deltage på sitet.

Intet negativt ment i ovenstående, men vi kan ikke tilfredsstille 1000 vis af brugere på een gang. Der vil altid være nogen, som synes mindre godt om det der findes på sitet - troede man anderledes ville det være utopi.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
obi jon kenobi skrev:

Ja, timelønnen er svimlende, SÅFREMT du vinder!

omegasteffy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er meget fint at i har skaffet premier for 50 kkr og det er da helt fair at man skal vide eller finde ud af lidt om producenter, produkter, forhandlere m.fl. Men det der virkelig irritere er at man skal indtaste sit navn, addresse osv. igen, igen og igen.

Jeg synes faktisk det er en udmemærket at komme til at kende lidt mere nogle produkter, men så synes jeg også der bør være bare en lille smule relevans i spørgsmålene. Det er svært at forholde sig seriøst til et spørgsmål om en Sony DVD afspiller nu vejer 300 gram fra eller til.

Hvis i kunne basere det på et login eller have alle spørgsmål samlet på en side og man så kunne afkryds sig ville det være super.

Måske kunne man lave det så man startede med at udfylde navn osv. og så bagefter klikke man frem mellem sponsorer og til sidst vælger man afslut for idag. På den måde kan man behøver man stadig ikke finde info på grej man alligevel ikke har nogen interesse i at vinde.

Jeg håber da bestemt også at der kommer nye (og relevante spørgsmål) istedet for at det bare bliver rutine.

Til top Vis omegasteffy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af omegasteffy

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

ang lotto, det satser jeg ligeledes på.. så behøver Live og jeg ikke gå holmgang om et par sa 1750...

men live21, husk nu at de yngre generationer, der lige har arvet fars gamle technics også skal være med, selvom de ikke kan svare på om Ole laver ht'ere eller spiseborde... ang. dvd'erne er der da to fine pioneer, der forsøger jeg mig også.... kunne godt bruge en kodefri fætter (for mange samurai film) og noget sacd/dvda.

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Kim, konkurrencen går ikke ud på hvem der kan skrive flest indlæg

Og tak til Admin for et fint svar uden tudekiks! Det var jo faktisk bare det svar jeg var ude efter, plus at jeg gerne ville lufte mine synspunkter. Tak!

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Så havde Ronin vundet for længst.....

jeg mener bare at alle skal have en chance for at svare på spørgsmålene... derfor gør det ikke noget at de er nemme og at der er hjælp... hvor mange under 20 falder ikke i ved supra, "er lorad en enhed på linje med Ohm" (eller sådan noget)?

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:

Se forsiden eller www.hifi4all.dk/konkurrence

Jeg vidste ikke at der var en konkurrence igang !  Kan ikke finde den på forsiden. Er det bare mig eller ??

Hilsen Christian. 

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum