Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 01:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Deltag 1 gang pr. dag! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

chrliv skrev:

Administrator skrev:

Se forsiden eller www.hifi4all.dk/konkurrence

Jeg vidste ikke at der var en konkurrence igang !  Kan ikke finde den på forsiden. Er det bare mig eller ??

Hilsen Christian. 

Der skulle gerne være en stor fed banner på forsiden til højre...
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

Så havde Ronin vundet for længst.....

Jeg har skam også været her helt fra starten og været endda meget aktiv på trods af at jeg ikke sidder her 24 timer i døgnet udelukkende for at finde en undskyldning for at skrive et eller andet der kan flytte tælleren lidt!

Jeg finder det interessant at hjælpe mange af de nye, og så har jeg skrevet gud-ved-hvor-mange indlæg om Sony-maskinerne!

jeg mener bare at alle skal have en chance for at svare på spørgsmålene... derfor gør det ikke noget at de er nemme og at der er hjælp... hvor mange under 20 falder ikke i ved supra, "er lorad en enhed på linje med Ohm" (eller sådan noget)?

Selve opbygningen af konkurrencerne matcher meget godt hvad der ses andre steder - gode spørgsmål der ikke er alt for lette, men hvor der samtidig er mulighed for at få en hjælpende hånd til det rigtige svar!

Selve spørgsmålet om et evt. login på konkurrence-siden tror jeg desværre også bare vil skabe brok rundt omkring, for så vil der med garanti komme nogle der synes at det er møgirriterende at man skal lave en konkurrence-konto for at kunne deltage, og så er det også bare galt.

Hvis ens computer er sat op som den burde, skulle det kun være nødvendigt at klikke med musen ved de forskellige linier, og ens navn og adresse burde så poppe op så man bare skal klikke på det. Det er jo reelt ikke noget der tager mange sekunder!

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

av min pejefinger,tænk på os der bruger enfinger systemet til at skrive med,hvis jeg ikke vinder det bertramkabel så..... men hvis jeg gør får admin naturligvis reise reise enda signeret,signeringen står jeg personligt for
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

rvu84
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

lækkert, havde heller ikke set der var en konkurrence!

Har lige svaret på alle (forhåbenligt rigtigt), og det tager altså ikke mere en 5-10min når man nu skal udfylde adressen og det hver gang.

Lad hver med at deltag i konkurrencen om de sa1750, det er mine. Satser på at udskifte mine dali808 med dem inden for nærmeste fremtid!

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Witzel skrev:

Det kan gøres på flere måder, man kunne, som I foreslår, lave det så alle kun kan deltage een gang pr konkurrence. Så er det nemt og ligetil for jer som brugere, men langt de fleste ville se på konkurrencebanneret og tænke, "jeg har deltaget, hvorfor så klikke forbi igen??" Det hjælper jo ikke de flinke sponsorer meget, jo i har set deres logo og sikkert tænkt at det var venligt af dem, men der er jo ikke den samme chance for at I vælger at besøge siden igen.

--

Modargumentet hertil er jo at man efter et par ganges besvarelser indlærer svarene, hvorfor man netop IKKE klikker på producentens side for at finde svaret på ny hver gang.

Men jeg kan godt se fornuften i at producenten bliver gladere af at der kommer mange hits på hans side i forbindelse med sådan en konkurrence - god reklame osv, men mon ikke det topper lige i starten? Jeg ved ikke om den ene form er så meget bedre end den anden i den henseende.

For øvrigt kan jeg kun give Svend ret i at man burde være bedre til på konstruktiv vis at tage imod kritik, ris/ros. Jeg beklager mit tonefald i de første indlæg, men nogen gange skal man også råbe for at blive hørt.

Det er ikke for at være væmmelig at man retter sin kritik, det er faktisk for at være hjælpsom og - kan man sige - tage del i det flotte stykke arbejde der laves af folkene bag hifi4all. Det er bare lidt frustrerende, når forslaget eller indvendingerne straks fejes af bordet...

Hvis man vil have en kategori der hedder ris/ros, så kunne man godt indtage en lidt mere lyttende og forstående attitude. De forsk. adm og moderater kunne evt snakke sammen og komme med ét fælles svar til det spørgsmål, der bliver stillet.

mvh. M

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Lidt OT

For øvrigt kan jeg kun give Svend ret i at man burde være bedre til på konstruktiv vis at tage imod kritik, ris/ros. Jeg beklager mit tonefald i de første indlæg, men nogen gange skal man også råbe for at blive hørt.

Malthe: prøv at læs lidt på denne side www.haderkunder.dk nej man skal ikke råbe for at blive hørt.. hvem har nogensinde opnået noget ved at råbe af folk ?

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

linket virker ikke?

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Så skulle den være der. http://www.haderkunder.dk/?side=listhistorier.php pænt sjov læsning
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

mand altser - ved den maskine jeg sidder ved nu er der  kun et 56k modem så det tog lang tid at besvarer alle spørgsmål - så imorgen bliver det på min egen pc der går det lidt stærkere. 
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
Så skulle den være der. http://www.haderkunder.dk/?side=listhistorier.php pænt sjov læsning

hehe, ja morsom læsning. Kunder burde afskaffes!

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

ang. dvd'erne er der da to fine pioneer, der forsøger jeg mig også.... kunne godt bruge en kodefri fætter (for mange samurai film) og noget sacd/dvda.

KIM! Du kan godt holde snitterne væk, dem har jeg sat mig på.

P.S.   Det er fint at brokke sig, men at være sur over at man kan vinde noget, den må I sku' længere ud på landet med.

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:

P.S.   Det er fint at brokke sig, men at være sur over at man kan vinde noget, den må I sku' længere ud på landet med.

Læs lige tråden igen. Jeg er sur over at jeg er for doven til overhovedet at have en chance for at vinde noget som helst!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

witzel skrev:

At der så er enkelte der ikke synes det er iorden.. så lad være med at deltage.

Hvilket jeg jo allerede har tilkendegivet at jeg heller ikke agter at gøre.

Mit nye forslag går i stedet ud på at ændre navnet på kategorien fra "ris/ros" til "ros", da en hver form for kritik blivet utroligt negativt modtaget, med barnlige trusler om at lukke siden til følge.

Har ikke noget imod den måde konkurrencerne kører på, ikke nok til at jeg gider brokke mig ihvertfald.
Men derfor må jeg stadig give SvendP ret i at konstruktiv kritik har en tendens til at blive dårligt modtaget.

Så jeg beder bare redaktør og administrator svare med en grund til at det er som det er, så er det let nemmere for os brugere at forstå, og vi føler derfor ikke nogen trang til at grave dybere i det.
Forklaringer som, "sådan er det bare" og "lad være med at brokke jer i brokker jer hele tiden, nu lukker vi sgu l**tet" svar er bare ikke acceptable.

Men thumbs up for sitet. Det er bestemt ikke dårligt.

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Kedde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

Fedt med nogle konkurrencer, og noget gear som er værd at vinde

Tja hvis der er 'ubegrænset' tilmelding er det jo bare fint for de som gider.....

jeg gider bare ikke bruge min 'kapacitet' på at huske hvornår linn blev grundlagt , men det er jo så op til folk selv, hvis de ikke har noget bedre at bruge deres kapacitet til  så....

Nej fedt initiativ, nå ja @admin, fed avatar

***Og forresten, RAMMSTEIN biletter købes, også til overpris ..... jeg er desperart ***

Til top Vis Kedde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kedde

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
chrliv skrev:

Administrator skrev:

Jeg vidste ikke at der var en konkurrence igang !  Kan ikke finde den på forsiden. Er det bare mig eller ??

Hilsen Christian. 

Når jeg har foretrukne vinduet åbent kan jeg ikke se konkurrence banneret, og der er ikke nogen scroll-bar i bunden. Såe hvor hvor mange dage har konkurrencen kørt indtil nu ? Trist at jeg først deltager nu.

Hilsen Christian.

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

chrliv skrev:
Administrator skrev:
chrliv skrev:

Administrator skrev:

Hilsen Christian. 

Når jeg har foretrukne vinduet åbent kan jeg ikke se konkurrence banneret, og der er ikke nogen scroll-bar i bunden. Såe hvor hvor mange dage har konkurrencen kørt indtil nu ? Trist at jeg først deltager nu.

Hilsen Christian.

Den er startet i dag! :O)
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Puha, jeg er lettet.

Hilsen Christian.

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv

rvu84
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

jeg kan altså heller ikke se nogen konkurrence på forsiden??

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:
Witzel skrev:

Det kan gøres på flere måder, man kunne, som I foreslår, lave det så alle kun kan deltage een gang pr konkurrence. Så er det nemt og ligetil for jer som brugere, men langt de fleste ville se på konkurrencebanneret og tænke, "jeg har deltaget, hvorfor så klikke forbi igen??" Det hjælper jo ikke de flinke sponsorer meget, jo i har set deres logo og sikkert tænkt at det var venligt af dem, men der er jo ikke den samme chance for at I vælger at besøge siden igen.

--

Modargumentet hertil er jo at man efter et par ganges besvarelser indlærer svarene, hvorfor man netop IKKE klikker på producentens side for at finde svaret på ny hver gang.

Men jeg kan godt se fornuften i at producenten bliver gladere af at der kommer mange hits på hans side i forbindelse med sådan en konkurrence - god reklame osv, men mon ikke det topper lige i starten? Jeg ved ikke om den ene form er så meget bedre end den anden i den henseende.

Witzel: ok, jeg burde have udtrykket mig lidt bedre.. det jeg mente var at hvis man havde deltaget, så ville man ikke klikke forbi konkurrencesiden igen..
Når du ser en reklame i tv, så er det ikke sikkert at du køber produktet, bare det at du ser reklamen er nok til at kendskabet til annoncøren bliver udbredt.
Måske skal man ikke bruge noget fra annoncøren lige nu, men måske engang i fremtiden, når man skal købe en dvdafspiller så husker man på at pioneer laver sådanne maskiner.  (håber det er forklaret lidt bedre nu, ellers må I sige til)

Det er ikke for at være væmmelig at man retter sin kritik, det er faktisk for at være hjælpsom og - kan man sige - tage del i det flotte stykke arbejde der laves af folkene bag hifi4all. Det er bare lidt frustrerende, når forslaget eller indvendingerne straks fejes af bordet...

Hvis man vil have en kategori der hedder ris/ros, så kunne man godt indtage en lidt mere lyttende og forstående attitude. De forsk. adm og moderater kunne evt snakke sammen og komme med ét fælles svar til det spørgsmål, der bliver stillet.

mvh. M

Witzel: Jeg synes generelt at vi er gode til at tage imod kritik. Der smutter indlæg en gang imellem, og ja til tider kan tonen være lidt skarp. Men at tonen her blev lidt skarp, skyldes jo nok også at der var et par brugerindlæg hvor tonen heller ikke var for god.
Jeg er enig i, at det til tider er nødvendigt at råbe højt. men start i en ordentlig tone. og fortsæt i en ordentlig tone hvis det svar du får ikke tilfredsstiller dig.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Martin_Kbh
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Jeg går ud fra at disse kære sponsorer forlanger/modtager navn og adresse på os som deltager således at de kan vælge en vinder - de har forhåbenligt betalt jer godt for sådan en perfekt og målrettet kundebase/segmentering?

Er det noget man hos Admin ønsker at løfte sløret på? 

Til top Vis Martin_Kbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin_Kbh

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes