Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. juni 2025 | 01:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Mahler test i HF - ros til Jensen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 03 November 2004 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
.. Der er jo jer som bestemmer..

Jeg kan ikke se at jensen laver andet end at formidle salg af sine produkter..

Og jeg mente ikke at i får provision.. Men synes dog det er synd hvis i ikke får det..

Det er mig uvedkommende hvad du synes i dette emne, og forummets rolle, dine spørgsmål til vores retningslinier og lign.

Alt jeg i bund og grund beder om, er at der fremsættes saglige og sandfærdige argumenter.

Det er vel ikke så svært af forstå???? 
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 November 2004 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Jeg kan forstå hvis man roser en konstruktør med en speaker.Men at rose

en importør for at importere ??????.

MVH

Tusind tak!

Så er jeg da ikke den eneste som har det på den måde.. Så er jeg da ikke den eneste som ikke har set lyset.. jensen og Vienna er gud herinde..

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 November 2004 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Retningslinier for brug af forum!

Et af punkterne er:

Det er strengt forbudt:

At sælge eller formidle salg af produkter eller ydelser....

Formidle..?

Ja.. Der er jo jer som bestemmer..

Jeg kan ikke se at jensen laver andet end at formidle salg af sine produkter..

Og jeg mente ikke at i får provision.. Men synes dog det er synd hvis i ikke får det..

Neeper !

Helt enig !............ Kig bare Jensen's indlæg for senere år igennem !..........

Mvh

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 03 November 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Andre skrev:

Jeg kan forstå hvis man roser en konstruktør med en speaker.Men at rose

en importør for at importere ??????.

MVH

Tusind tak!

Så er jeg da ikke den eneste som har det på den måde.. Så er jeg da ikke den eneste som ikke har set lyset.. jensen og Vienna er gud herinde..

Mvh Kim

Nu var min pointe ment generelt, den var ikke specielt møntet på Jensen.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 03 November 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:

Alt jeg i bund og grund beder om, er at der fremsættes saglige og sandfærdige argumenter.

Nej.. Der er ikke svært at forstå..

Men der er svært at forstå, at i ikke kan forstå det..

Saglige og sandfærdige argumenter..? Prøv at læse alt det jensen skriver.. Det hele er noget han kan ordne.. Han kan skaffe det hele til det halve.. Der er bare at skrive en PM til ham, og så er salget hjemme..

Er det fair over for andre i branchen..?

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

kramer71
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 November 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Det er en svær balancegang at være importør og deltage i diskussioner. Det kan ikke være enten eller,- det ville være at udelukke en masse kompetente folk fra at deltage i diskussionerne.

Jeg kan se hvad mahler koster i udlandet. Jeg kender hifiklubbens historie - som tidligere kunde :), og jeg ved hvad 30% er  - det er ikke for at være grov men prisætningen gennem importøren er snart mere væsentligt end selve konstruktøren.

Der er gode tider på vej. Når Kineserne samler højtalerne, fra de scanspeak enheder der alligevel bliver produceret der, og det hele bliver solgt direkte fra nettet efter principper som den kære Jensen, ja så betyder det langt mere kvalitet for pengene for forbrugeren. Fedt for os, synd for dem der ikke kan udvikle sig 

Til top Vis kramer71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kramer71

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 03 November 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Det ved jeg Andre.. Men det var fedt at du havde bemærket det.. Hvor mange andre distributøre har du set få ros for en test herinde..?

Mvh Kim

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 03 November 2004 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Administrator skrev:

Nej.. Der er ikke svært at forstå..

Men der er svært at forstå, at i ikke kan forstå det..

Saglige og sandfærdige argumenter..? Prøv at læse alt det jensen skriver.. Det hele er noget han kan ordne.. Han kan skaffe det hele til det halve.. Der er bare at skrive en PM til ham, og så er salget hjemme..

Er det fair over for andre i branchen..?

Jeg går ikke ind i en diskussion med dig om hvordan HIFI4ALL.DK´s drives - det har jeg allerede skrevet for ganske få minutter siden.!!!!

Hvad der foregår i PM beskeder, er mig uvedkommende. Det er PRIVATE beskeder, og sådan fortsætter det.

Hvis du mener, vi skal checke sådanne beskeder også, så tager du alvorligt fejl - det er i øvrigt også hamrende ulovligt!

Hermed slutter min deltagelse i denne tråd, hvad angår yderligere besvarelse. Henvendelse kan se via admin@hifi4all.dk eller "Private besked", såfremt der skulle være behov for det!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 November 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
Det ved jeg Andre.. Men det var fedt at du havde bemærket det.. Hvor mange andre distributøre har du set få ros for en test herinde..?

Mvh Kim

Jeg har svært ved at se, hvordan det kan være Jensens ansvar, at en bruger af forummet skriver om en test i HF.

Til top Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 03 November 2004 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Pascal skrev:
Neeper skrev:

Mvh Kim

Jeg har svært ved at se, hvordan det kan være Jensens ansvar, at en bruger af forummet skriver om en test i HF.

Til Neeper det er vist første gang.

Til pascal, jeg er enig det er (formentligt) ikke Jensen´s ansvar.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 November 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Du aner ikke hvad du snakker om.. Prøv at gætte hvilke højttalere skribenten har derhjemme nu.. Og tror du så han har givet de 70.000,- som han (en fattig skribent) skriver er helt fantastisk billigt..?

Det er da helt vildt! 

...har du noget dokumentation for det? (Ellers har det jo ikke den helt store værdi.)

PS. Jeremy Clarkson fra Top Gear har lige købt en Ford GT40. Han købte den fordi han synes den var fed. Inden havde han en Mercedes SL500. Han købte den fordi han synes den var fed. Se, der er et tema her.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

mikp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003
Sendt: 03 November 2004 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

JENSEN4aALL. hvad er det for noget pis at fyre af neeper. prøv lige engang at gå ind på anmeldelser her på sitet og tæl hvor mange produkter der er blevet testet, som rene sælger. prøv så lige at tælle hvor mange produkter fra hifiklubben der er blevet testet. hvis du altså kan tælle så langt. vi ved godt du har haft mahler sammen med dit thule engang i 1999., måske efter du har læst stereophile  vol.22 nr10 hvor mahler sammen med thule gear pa150b+pr150b+cd150b " delivered some of the best sound at the show".

men der er jo sket meget på speakerudvikling siden 1999 ik ? det største er vel at der er sat 2 diskanter ,et bånd og en alm., i en speaker. det er aldrig set før vel ?

stop nu den hetz mod jensen. han kan jo ikke gøre for at "i" andre skal tjene kassen på det "i " sælger. tværtimod skulle du hellere komme af med din gylle over de priser f.eks hifiklubben tager for deres produkter. 58000 for et sæt dali ms4 er vel lige i overkanten i forhold til hvad man får.

Til top Vis mikp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikp

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 03 November 2004 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Neeper, problemet er ikke din kritik af VA, eller jensen's direkte facon, problemet er den tone det foregår i.. bare se på dit svar til Live21.

hvis vi alle lige kan holde kammertonen og argumenterer pænt og sagligt, så ville det måske være muligt at få en konstruktiv debat igang.

Stang
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Sendt: 03 November 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Well...

Kender hverken Neeper eller Jensen. Men kan da sagtens se logikken i flere af Neepers påstande, om at vassago får pushet en del grej igennem forummet. Og må da gi manden ret. Mange brugere herinde tror sgu da at VA er de ENESTE speakers som funker? Solgt uden avance til Kammi pris . Men så igen bare min mening.

Til top Vis Stang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stang

rosquist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 03 November 2004 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Ja hvad med du gav dig til kende neeper, i stedet for den
anonymitet. Du mener åbenbart det du siger meget alvorligt hvorfor
så ikke stå ved hvem du er.
Personligt må jeg ærligt indrømme at, magen til personlig hetz skal
man lede
længe efter. Du snakker tidligere i tråden om janteloven, det må sku
da være det mest dobbeltmoralske du endnu har sagt. Du er er jo
nærmest indbegrebet af jantelov herinde.
Til top Vis rosquist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rosquist

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 November 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Det er ellers høje tanker i har om os.. kan vi ik få tildelt 90% af forum for os selv ? nu når vi er så mange  så kan hifiklubben få 5% due kan få 4 % og den sidste kan vi give til diy folkene.. kom nu lad os få noget godt gammeldags apartheit  opdeling.. ja tak.. hov glemte århus frikirke

Stang: og du mener dette fordi ? har du hørt vienna ? hvorfor skal alle have klubbens produkter ? vi kan vende den om.. der er sgu mange herinde der aldrig hører andet end det klubben har.. ku det tænkes det er dem der går glip af noget ? vi andrer lytter med åbent sind uden at dømme folk på hvad de har.. SA og cv burde forresten dele 2 % af forum sammen.. selvfølgelig med personligt password så vi ik får ubudne gæster..

Rosquist  troede sgu det var gået henover hovedet på folk det med janteloven.. var os spændt på at høre hans fortolkning af den

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003
Sendt: 03 November 2004 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Stakkels admin og de frivillige her på siden. Det er ganske utroligt, hvad de må lægge ører til. Jeg kan ikke helt forstå, hvorfor denne type tråde konstant dukker op herinde i i så 'voksent' et forum?

Hvis jeg havde moderator-rettigheder, tror jeg nok, at jeg ville benytte ban-knappen lidt oftere, da der aldrig kommer noget positivt ud af disse diskussioner. Og det er jo reelt kun en lille gruppe, der konstant står bag bagvaskelsen, og hvad der nu ellers er op at vende (At brokke sig over de gode præmier i konkurrencen, hehe). Det er eneste, der kommer ud af disse tråde er irritation hos både seriøse brugere og de fantastiske folk bag siden. Og det tæller jo sammen det hele.

Til top Vis Svinefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svinefar

Nørd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 November 2004 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Stang skrev:

Well...

Kender hverken Neeper eller Jensen. Men kan da sagtens se logikken i flere af Neepers påstande, om at vassago får pushet en del grej igennem forummet. Og må da gi manden ret. Mange brugere herinde tror sgu da at VA er de ENESTE speakers som funker? Solgt uden avance til Kammi pris . Men så igen bare min mening.

Problemet er, at andre gode udenlandske højttalere som VonSchweikert, Avalon, Aerial eller de nyeste Revel enten ikke sælges i Danmark eller ikke promoveres ordentlig.

Hifi4All kunne måske teste nogen af dem (VonSchweikert og Revel importeres til Danmark) i stedet for Dali, Dali og dali.

Hilsen

Nørd

Til top Vis Nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nørd

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 03 November 2004 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

ja, men det kræver vel at importørerne henvender sig til redaktionen og tilbyder et par de kan låne? det skulle da nødigt være sådan at redaktionen skulle gå tiggergang for at få "lov" til at anmelde nogle bestemte mærker.

jeg tror de mange hfk produkter kunne tyde på at de var mest "fremme i skoene" med at tilbyde produkter til tests.

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 November 2004 kl. 06:39 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

ja, men det kræver vel at importørerne henvender sig til redaktionen og tilbyder et par de kan låne? det skulle da nødigt være sådan at redaktionen skulle gå tiggergang for at få "lov til at anmelde nogle bestemte mærker.

jeg tror de mange hfk produkter kunne tyde på at de var mest "fremme i skoene" med at tilbyde produkter til tests.

Hej !

Jo, det er lige nøjagtigt nødvendigt at henvende sig til importørere/forhandlere, hvis man har et ønske om at teste noget af deres udstyr !........... De kommer (som så meget andet i denne verden) ikke af sig selv !..........

Så til redaktionen: Ud og lav opsøgende arbejde (hvis I da ellers har intentioner i den retning !.......)

Mvh

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes