| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Jensen,
Som diverse moderatorer allerede har påpeget, branchemedlem er en status forbeholdt dem der sælger og markedsfører i DK. Det gør jeg af flere grunde ikke. Den dag det sker, så vil status blive ændret. Ikke 1 sek. før.
Det er ok at være skarp i context og mellem linjerne, med fri os for de barnlige opkast og gloser 
Og så tilbage til trådens hovedspor, ICEpower gør en ny indehaver glad! |
|
|
Ja måske siger du at du ikke sælger i DK , men kan man stole på det .
Og ja tilbage .
manden er glad for noget han har købt så lad ham være det .
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen,
Tror du at jeg lyver? Eller at jeg har løjet på noget tidspunkt? Lad mig gentage, nej jeg sælger og har aldrig solgt herhjemme. De eneste der har noget af mit grej er familie og de har ikke betalt for det. Ergo intet salg i DK, kun udvikling. Salg er i Spanien, Monaco, og snart UK og måske Dubai.
Got it?
Hvorfor så nedleden overfor en bruger herinde der er glad? 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Svend P skrev:
[QUOTE=jensen] Jeg ville nu også helst skrive (kære karsten hvad mener du med det forklar , men tonen herinde er jo ikke sådan . |
|
|
Mildest talt en naiv udtalelse. DU er med til at danne tonen, og jeg synes det er chokerende at se et branchemedlem skrive i det sprog. Det er altså ikke reglen at man skal svine hinanden til. Gå foran med et godt eksempel! |
|
|
Men sådan er det nok: Korruption er noget l**t, hvis man ikke selv er med i det !..........
Det p***er mig af , hvis han kan udtale sig sådan kan han vil også bevise det .
Om så det er en grim tone ja er det måske men han skal have det i den tone .
Jeg har nu også altid holdt mig i en god tone , og jeg har fundet mig i meget , men nogle er her kun for at nedgøre andre og svine dem til og dem er der mange af herinde .
Bare kik de sidste mange ellers gode indlæg igemmen de sidste 4 uger .
Vil da håbe min tone kan føre til at folk tænker sig om .
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen,
Tja, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hvis det jeg har oplevet herinde de sidste dage, er en repræsentation af den danske hifibranche, så forstår jeg godt at der ikke er sket meget de sidste mange år. Og jeg forstår også godt at de frygter den dag hvor de store IT-producenter går ind og overtager branchen step-by-step. Så er der virkelig noget at græde over, for så snakker vi marginalavancer på måske 10-15% i detailsalg. Forbrugeren har med andre ord noget at se frem til. More for less!
EDIT: Det er også påfaldende så mange anonyme og lede henvendelser jeg har fået pr. email og beskeder herinde, fra nyoprettede profiler, der truer med det ene og det andet. Trist men sandt. Gider ikke engang pinge admin herinde om det, for det er så barnligt at jeg ikke aner om jeg skal grine eller græde.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Jensen,
Tror du at jeg lyver? Eller at jeg har løjet på noget tidspunkt? Lad mig gentage, nej jeg sælger og har aldrig solgt herhjemme. De eneste der har noget af mit grej er familie og de har ikke betalt for det. Ergo intet salg i DK, kun udvikling. Salg er i Spanien, Monaco, og snart UK og måske Dubai.
Got it?
Hvorfor så nedleden overfor en bruger herinde der er glad?  |
|
|
Næ ikke for at nedlade dig , jeg er skam også  .
Men du ved godt hvad jeg mener , folk snakker og snakker det er vi gode til i danmark .
For mig er det ligemeget hvad du stå som .
Jeg ville godt stå som privat også , der har været en masse indlæg jeg godt ville svare på men gør det ikke forbi jeg ikke kan tillade mig det mere og det er noget jeg er godt træt af , da jeg prøver meget andet end lige det jeg sælger .
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
EDIT: Det er også påfaldende så mange anonyme og lede henvendelser jeg har fået pr. email og beskeder herinde, fra nyoprettede profiler, der truer med det ene og det andet. Trist men sandt. Gider ikke engang pinge admin herinde om det, for det er så barnligt at jeg ikke aner om jeg skal grine eller græde. [/QUOTE]
HAHA så skulle du se hvad jeg får fra hotmails .
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tilbage til erfaringerne med ICEpower! Nu!
Stop jeres skænderi!
Lur mig og ikke ICEpower med tiden vil blive mere og mere udbredt.
Den eneste reelle kritik, jeg har hørt og selv kan genkende, er, at ICWpower spiller 'skandinavisk' og uden så meget 'varme' i gengivelsen'
Nemlig, det er lige præcist mit ideal, ingen farvning af lyden, ligesom det jo er en generelt accepteret kvalitet ved kabler.
Jeg vil gerne lytte til mine LPer og CDer, ikke til så meget andet.
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen !........
Der er absolut ingen grund til at hidse sig sådan op !.............. "Korruption er noget l**t, hvis man ikke selv er med i det !........", er en talemåde !...........
I fald du ikke ved hvad en talemåde er, følger lige nogle kendte eksempler:
Tyv tror hver mand stjæler ! Det er ikke hovedet der holder kroppen til jorden ! De få skuffer han har binder !
Osv. osv. osv !...........
Så ingen grund til at tage sådan på vej over en simpel talemåde !.......
Held og lykke med temperamentet !
Mvh
Carsten __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S
Hifi-faglig snak please!
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas_ls
Du har nok ret, ICEpower spiller distanceret har jeg hørt nogle sige. Men også meget åbnet og ekstremt rent, for ikke at sige en exellent kontrol og bas.
Der er noget som jeg ikke forstår i nogles argumenter. ASP er baseret på en switchmode powersupply, og det er der mange der mener ikke kan måle sig med en god gammeldags analog ringkerne. Jamen jeg gik her og troede at Linn med deres switchmode havde sat standarden for at den slags kan spille musikalsk og med krop? Da klasse D og ICE er PWM baseret, hvorfor skulle dette ikke være perfekt sammen med en switchmode der jo også pulser derudaf?
Er Sonys S-Master baseret på analog powersuppply eller switchmode?
HightFidelity skamroste da også ASP1000 i en artikel og kaldte den mange positive ting. Og her var tale om std. boards uden modifikationer.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
Jensen !........
Der er absolut ingen grund til at hidse sig sådan op !.............. "Korruption er noget l**t, hvis man ikke selv er med i det !........", er en talemåde !...........
I fald du ikke ved hvad en talemåde er, følger lige nogle kendte eksempler:
Tyv tror hver mand stjæler !Det er ikke hovedet der holder kroppen til jorden !De få skuffer han har binder !
Osv. osv. osv !...........
Så ingen grund til at tage sådan på vej over en simpel talemåde !.......
Held og lykke med temperamentet !
Mvh
Carsten |
|
|
Ok karsten jeg tage det altid roligt
Men sikke en talemåde .
|
| Til top |
|
| |
kimmadsen Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden startede med en der var glad for sin forstærker.
Nu har han både fået at vide at han er taget i røven pga. prisen, og at den spiller dårligt, fordi det er en umodificeret ASP forstærker.
Han sælger den nok snart for 2K her på hifi4all.
CTA, ja undskyld mig, men jeg sætter en hund, på du snart begynder at sælge din forstærkere her hjemme. Om det så bliver i el-gigantens computer afdelingen, eller i audio consult er mig ligegyldigt.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal vi vist have den tråd tilbage på sporet igen 
Jeg vil gerne høre lidt mere om det med exellent kontrol over bassen ? Har de ved basserne som en monster amp eller hvordan skal det forståes ? Så er det vist lige noget for mig  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer,
Yep, monstergreb! Ikke som en nonne vil tage en sømand i bollerne, men som din føreste kæreste gjorde det.
Dyb og tør bas. Der er kontrol over det. Ikke alt det bulder man ofte oplever på CV og JBL med en japansk amp fra HFK.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Så skal vi vist have den tråd tilbage på sporet igen 
Jeg vil gerne høre lidt mere om det med exellent kontrol over bassen ? Har de ved basserne som en monster amp eller hvordan skal det forståes ? Så er det vist lige noget for mig  |
|
|
Det jeg har hørt synes jeg ikke de har , de spille da bund , men ikke detaljert nok , en ande ting ved dem jeg har hørt er at jeg synes toppen ringer alt for hurtigt ud .
Men man kan nu også få mosten amps der ikke kan det .
Dem jeg har hørt var da bedre end ML334 ML335 ML333 Krell 300 MC402 ARC M300 især i mellemtonen .
så nu skal der nok komme en masse slag når man skriver hvad man mener .
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Dyb og tør bas. Der er kontrol over det. Ikke alt det bulder man ofte oplever på CV og JBL med en japansk amp fra HFK.
|
|
|
det lyder sg godt, selvom jeg da selv har buldret løs i snart mange år nu 
Det kunne være man skulle prøve sådan en ICE-fætter en dag  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan klart anbefales. Jeg måtte save i mine subs og korte portene op fordi min nye ICE forstærker fik den til at komme med pustelyde. Der er bare så meget hug under lyden.
|
| Til top |
|
| |
phoegh Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004
Status: Offline Indlæg: 113
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har prøvet at høre om der er forskel på Jazz og så eAr fra Acoustic Reality? Deres design er ihvert fald også lækker med den trakantede form, og jeg kan da huske et indlæg som roser præstation og lyd til skyerne, og så er den vist noget billigere at købe - omkring halv pris
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
| Kan klart anbefales. Jeg måtte save i mine subs og korte portene op fordi min nye ICE forstærker fik den til at komme med pustelyde. Der er bare så meget hug under lyden. |
|
|
Ja det lyder voldsomt svend, hvis ikke det var fordi at ICEpower ikke er godkendt til medicinsk/klinisk anvendelse, så kunne man sikkert knuse nyresten med dine subs 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
| Kan klart anbefales. Jeg måtte save i mine subs og korte portene op fordi min nye ICE forstærker fik den til at komme med pustelyde. Der er bare så meget hug under lyden. |
|
|
Mener du så at ICE-teknologien kun er velegnet til basmoduler ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |