Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 10:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Verdens bedste højttaler til prisen??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 05 December 2004 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

kujon: springer lige det over jeg ik gider at svare på hvis det er ok.. ellers kan du tage den privat med mig da det er ødelæggende for tråden !

Smag har vel ik noget med pris at gøre ?

Noget der bla gør denne hobby spændende er at tage ud og afprøve ens valg.. der lære man ofte at man måske var kommet i en forkert retning angående feks kabler..

Det er så let at sige alle højttalere er præcist ligegode, det kommer bare an på den personlige smag.. GU GØR DET RØV !! nogle speakers er elendige, mens andre er ok til en ting men ringe til andre, nogle er allround ok til de meste og nogle enkle har evner inden for alle områder.. dette helt uafhængigt af prisklassen.. Der kan smag inden for musik være afgørende for ens valg, eller rummet det skal spille i, og det udstyr det skal spille på !

Kan godt forstå nogen har problemer med at afprøve deres udstyr op imod andre ting.. tænk hvis de fandt ud af det måske ik var så godt som de gik og troede derhjemme.. men det er sgu den eneste måde at komme frem på.. men byg du selv i din garage og sammenlign med dali i klubben.. det skal nok blive godt

Hvis du har lyst kan du skrive i pb istedet for at smadre en ellers interessant tråd, men tror lidt meningen med at holde sig til emnet er gået tabt på dig.

JAE det er jo ikk en smagssag, så det lyder jo HELT SIKKERT ligeså godt som det i har brugt mellem 75.000 og 500.000 på !!!

du er jo direkte underlig ? misforstår du med vilje ?

Dit hjemmestrikkede kan da nemt ske at være bedre, har jeg aldrig sagt noget om.. jeg siger bare det ik er nogen smagssag.. noget virker andet gør ikke.. at du så vil argumentere for at du måske vil kunne lide en speaker uden enheder er jeg p***e ligeglad med !!!

men ja min farmor foretrækker en højttaler uden enheder, det gør sgu ikke at hendes smag er gældende hun er bare underlig..

Og lige for at opsumere lidt for dig da du sikkert har svært ved at læse det hele uden at miste koncentrationen:

At pengepungen blev nævnt, var ikke ensbetydende med at det er det dyrreste der er det bedste.. skære det lige lidt mere ud, dvs det billige kan være bedre.. og så for at skære det helt ud for dig cujo, så var grunden til jeg nævnte det at dem med flere penge måske springer billigere løsninger over, som måske ku ha givet et bedre resultat.

men det jeg slog på trommer for cujo (det er sådan nogle runde nogle der siger bum hvis man slå på dem) var at istedet for at spærre sig inde, så tag ud og afprøv sine valg.. ku være man blev overrasket.. (hmm det betyder man måske oplever noget som man bedre kan lide)

hvis du har spørgsmål så endelig skriv i pb.. men hvis du føler dig klar og har en ordbog, så læs det et par gange indtil du er sikker på du forstår meningen.. med det sidste indlæg vil jeg os lige påpege at der stod på samme setup ville der ik være meget udsving i hvad folk ville vælge af speakers.. har du ik en der kan forklare dig hvad det betyder ? og hvis du kan huske hvad der stod længere oppe behøver det slet ik at være de dyre speakers der ville vinde.. men lås du dig nu bare inde i din garage og byg uden at lytte til andet end hvad de har i klubben.. somsagt.. JEG tror på det nok skal lykkes dig

Mvh

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 05 December 2004 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Skoust skrev:

Hvorfor behøver det at være indenfor en given prisklasse? Fordi det er det tråden handler om. Hvis man sammen ligner et par højttalere til 10k, med et sæt til 15k, men dem til 15k gir dobbelt så meget lyd for pengene? Det er ikke det tråden drejer sig om, altså det er tale om en sammenligning af højttalere fra samme pris klasse (Wayne: ret mig hvis jeg tager fejl, det er jo trods alt din tråd). Så må de da være bedst til prisen Nej det er det ikke fordi de er 5000 Kr. dyrere. Dagen after hører man måske et sæt til 100k, men de er ti gange så gode som dem til 15k, så må det være dem til 100k man synes er "BEDST TIL PRISEN" Nej misforstået. Dem skal man sammenligne med andre højttalere i 100.000 Kr. klassen selvom man måske ikke har råd til dem.

Og nu det tråden egentligt handler om  -  Personligt synes jeg at et af de bedste bud på "bedst til prisen" må være DLS R55, som gør så meget rigtigt, til en helt overkommelig pris. De koster vejledende 10k for et sæt, men spiller nemt op med højttalere til 15 eller måske endda 20k sættet.

Karsten (Studiosound) skrev:

Bedste til prisen, tja... Et lille sub-sat PC system til et par hundrede kr. i Aldi.....ja netop, hvis de synes sub-sat PC systemet fra Aldi er bedst til prisen (altså i et par hundrede Kr. klassen)... ja så er det det.  Ellers er der som Alex nævnte en god chance for at de fleste mener at netop deres valg er det bedste til den givne sum penge, ellers havde man vel ikke købt dem? det er korrekt. Men man behøver jo ikke nævne kun de højttalere man har stående i sin stue, hvis man har andre bud i andre prisklasser, og derfor min næst kommende indlæg i denne tråd.

Med dette emne skal man nok ikke tage tråden for seriøst det er jeg meget uenige med dig i, ganske enkelt fordi når jeg udtaler mig positiv/begejstret eller mindre positiv/begejstret om en sæt højttalere så Mener jeg det (og jeg går ud fra, at det samme er gældende for alle de andre herinde, med mindre man har nogen sær-interesser, når man udtaler sig om højttalere eller hifi produkter.)

Derfor mener jeg, at dit indlæg er måske lidt mindre seriøs, når du indirekte dømmer os andres holdninger/meninger for useriøse.

Der skal nok lidt flere parametre til for at gøre et optimalt valg i en given prisklasse. Hvilke parametre tænker du på? Jeg tror nu, at jeg er enig med dig, men jeg vil alligevel gerne kende din parametre. Det er jo nu ikke sikkert, vi går udfra samme parametre.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Sendt: 05 December 2004 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Cujo, Jeg har lidt svært ved at følge din tankegang (også selvom du taler med store bogstaver)

Man køber vel det hifi-udstyr, der passer til ens musiksmag, lydfilosofi, lytterum og ikke mindst pengepung. Sådan skulle det da helst være. Det der med at købe et sæt kæmpe cervin wega med to 15" basser i hvert kabinet og så slæbe dem ind på et lille 9 m2 stort drengeværelse, det forstår jeg simpelt hen ikke. Det er vel næsten også kun i hifi-klubben de kan finde på at gøre den slags.

Jeg er ikke fortaler for at alting skal være lige godt, og det det hele kommer ud på forskellig smag. Men vi må heller ikke glemme de individuelle præferencer.

Hvis jeg spiller dødsmetal på mit anlæg, lyder det kedeligt og analytisk. Det mangler bas og den der rå og lidt mudrede klang. Hvis jeg tilgengæld spiller noget klassisk, eller jazz, så lyder det som det skal! Hvad der er det rigtige udstyr for mig, kan nemt være det helt forkerte for en anden....

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke lyttet til ret mange højttalere i 50.000 Kr. klasseen.  Men af de få jeg har lyttet til er Systemaudio SA7K er vinderen.

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 05 December 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Cujo skrev:
Live21 skrev:

kan tidligere og nuværende klub medarbejdere ik holde sig i pb..

men dette er jo utopi, så ku du ik citere eller i det mindste skrive det var skoust´s indlæg du taler om ?

men velkommen til siden  

Jeg ved ikk helt med dig ?? Men jeg har opfattet det her som et DEBATRUM ???? Er jeg forkert på den ??? Eller mener du at du har været på så længe at du kan betragte dig selv som BOSS ???? Det må da være BOSS-LIGHTEYEAR !!!!

Bare lige for god ordens skyld, det er BUZZ LIGHTYAER, den anden kender jeg ikke lige...hvis altså du mener ham fra disney, ellers aner jeg ikke hvem du snakker om

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 05 December 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

syska skrev:
Cujo skrev:
Live21 skrev:

men dette er jo utopi, så ku du ik citere eller i det mindste skrive det var skoust´s indlæg du taler om ?

men velkommen til siden  

Jeg ved ikk helt med dig ?? Men jeg har opfattet det her som et DEBATRUM ???? Er jeg forkert på den ??? Eller mener du at du har været på så længe at du kan betragte dig selv som BOSS ???? Det må da være BOSS-LIGHTEYEAR !!!!

Bare lige for god ordens skyld, det er BUZZ LIGHTYAER, den anden kender jeg ikke lige...hvis altså du mener ham fra disney, ellers aner jeg ikke hvem du snakker om

Cujo føler sig bare lidt forulempet over jeg mente hans personlige angreb skulle foregå i privat beskeder.. dette er bare hans humor.. at jeg tillod mig at skrive han sku skrive i PB hvis han kun kan kommentere andres arbejdspladser istedet for at holde sig til tråden, gør at han mener jeg er en selvbestaltet boss deraf boss-lightyear.. humor på højt plan  hvorfor EA sku vendes om skal jeg ik ku sige... men mon ik cujo kan forklare det

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2004 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
syska skrev:
Cujo skrev:
Live21 skrev:

men velkommen til siden  

Cujo føler sig bare lidt forulempet over jeg mente hans personlige angreb skulle foregå i privat beskeder.. dette er bare hans humor.. at jeg tillod mig at skrive han sku skrive i PB hvis han kun kan kommentere andres arbejdspladser istedet for at holde sig til tråden, gør at han mener jeg er en selvbestaltet boss deraf boss-lightyear.. humor på højt plan  hvorfor EA sku vendes om skal jeg ik ku sige... men mon ik cujo kan forklare det

heheh, jeps

Men så har Cujo jo også opfundet et nyt navn, *klap* *klap* skal han da have så, med mindre det var disney filmen han henviste til

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 December 2004 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

ok, tråden hedder ikke "Dårligste indlæg til prisen", så der er nok nogen der burde holde lidt tilbage med skriveriet. Admin, kan du ikke rydde lidt op?

PS. Syska, det staves YEAR, og jeg tror ikke du har forstået pointen i Cujo's indlæg overhovedet!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 December 2004 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

PS. Syska, det staves YEAR, og jeg tror ikke du har forstået pointen i Cujo's indlæg overhovedet!

...og det er slet ikke Disney der har lavet den film  

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2004 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Skal vi ikke holde os til emnet i tråden?

Man kan jo evt. sende en PB. eller oprette en ny tråd, hvis man vil diskutere ikke relaterede emner til tråden.

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

ok, tråden hedder ikke "Dårligste indlæg til prisen", så der er nok nogen der burde holde lidt tilbage med skriveriet. Admin, kan du ikke rydde lidt op?

Jeg kan jo ikke gøre for at min ene hånd er hurtige end den anden til at skrive, men alle bogstaver var der da *heheh*

Jo, men så er det bare totalt ringe humor, da han jo bygger det hele på boss, og henviser til en person som slet ikke findes  Kan godt ske at det er mig der er faldet af, men havde nu været sjovere hvis han hed "bozz-lightyear" og ikke "buzz-lightyear" som han gør.

Acer skrev:
Svend P skrev:

...og det er slet ikke Disney der har lavet den film  

hehhe, men det var da meget tæt på eller ikke

Og jeg kan kun give folk ret, det kunne godt ske at vi skulle til at ryde op i de mange elendige indlæg som er kommet, uden at nævne navne, men vi er ved at være meget meget langt væk fra emnet.

Alt er en smags sag, nogen synes Drenge Fra Angora er sjove, and ej.

Life sucks, and then you die *heheh*

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 December 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Keywan, jeg må desværre være uenig med dig....Det jeg har hørt af sa7k var ikke engang 15k værd... måske en 8-10 stk. for at være ærlig, så lyder et par 1280 bedre, uanset prisforskellen på de to.

jeg vil hellere have et par va strauss end sa7k......

hvad angår "bedst i prisklassen" har det været oppe og vende et par gange....

bortset fra et par små irritations momenter synes jeg denne tråd er ret interessant, den viser at en del åbenbart kan enes om nogle få ht'ere der er rigtigt gode til prisen, og hvor forskelligt vi opfatter lyd.

men det er da herligt med alle de mange bud der har været indtil videre.. måske man skulle opgradere eller bare låne lidt med hjem i nærmeste fremtid...

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2004 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

Keywan, jeg må desværre være uenig med dig  såden er det jo....Det jeg har hørt af sa7k var ikke engang 15k værd... måske en 8-10 stk. for at være ærlig, så lyder et par 1280 bedre, uanset prisforskellen på de to. Det kan være jeg skal prøve at lytte til SA7K højttalere igen for at danne mig et bedre billede af dem (Det er nu ikke fordi jeg har tænkt mig at købe nye højttalere, og slet ikke i den prisklasse).

Jeg lyttede til SA7K lige efter jeg havde lyttet til noget Jamo THX ultra2 godkendte højttalere, og jeg tror, at jeg måske var lidt farvet/påvirket af lytte oplevelserne fra jamo THX ultra2 højttalere, som bestemt ikke er lige noget for mig. Derfor min meget positive opfattelse af SA7K højttalere (Måske).

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 December 2004 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

Keywan, jeg må desværre være uenig med dig....Det jeg har hørt af sa7k var ikke engang 15k værd... måske en 8-10 stk. for at være ærlig, så lyder et par 1280 bedre, uanset prisforskellen på de to.

bortset fra et par små irritations momenter synes jeg denne tråd er ret interessant, den viser at en del åbenbart kan enes om nogle få ht'ere der er rigtigt gode til prisen, og hvor forskelligt vi opfatter lyd.

men det er da herligt med alle de mange bud der har været indtil videre.. måske man skulle opgradere eller bare låne lidt med hjem i nærmeste fremtid...

Måske skulle du have efterset ørene Wink

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Skoust
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 05 December 2004 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:
Skoust skrev:

Hvorfor behøver det at være indenfor en given prisklasse? Fordi det er det tråden handler om. Hvis man sammen ligner et par højttalere til 10k, med et sæt til 15k, men dem til 15k gir dobbelt så meget lyd for pengene? Det er ikke det tråden drejer sig om, altså det er tale om en sammenligning af højttalere fra samme pris klasse (Wayne: ret mig hvis jeg tager fejl, det er jo trods alt din tråd). Så må de da være bedst til prisen Nej det er det ikke fordi de er 5000 Kr. dyrere. Dagen after hører man måske et sæt til 100k, men de er ti gange så gode som dem til 15k, så må det være dem til 100k man synes er "BEDST TIL PRISEN" Nej misforstået. Dem skal man sammenligne med andre højttalere i 100.000 Kr. klassen selvom man måske ikke har råd til dem.

Og nu det tråden egentligt handler om  -  Personligt synes jeg at et af de bedste bud på "bedst til prisen" må være DLS R55, som gør så meget rigtigt, til en helt overkommelig pris. De koster vejledende 10k for et sæt, men spiller nemt op med højttalere til 15 eller måske endda 20k sættet.

Bedste til prisen, tja... Et lille sub-sat PC system til et par hundrede kr. i Aldi.....ja netop, hvis de synes sub-sat PC systemet fra Aldi er bedst til prisen (altså i et par hundrede Kr. klaasen)... ja så er det det.  Ellers er der som Alex nævnte en god chance for at de fleste mener at netop deres valg er det bedste til den givne sum penge, ellers havde man vel ikke købt dem? det er korrekt. Men man behøver jo ikke nævne kun de højttalere man har stående i sin stue, hvis man har andre bud i andre prisklasser, og derfor min næst kommende indlæg i denne tråd.

Med dette emne skal man nok ikke tage tråden for seriøst det er jeg meget uenige med dig i, ganske enkelt fordi når jeg udtaler mig positiv/begejstret eller mindre positiv/begejstret om en sæt højttalere så Mener jeg det (og jeg går ud fra, at det samme er gældende for alle de andre herinde, med mindre man har nogen sær-interesser, når man udtaler sig om højttalere eller hifi produkter.)

Derfor mener jeg, at dit indlæg er måske lidt mindre seriøs, når du indirekte dømmer os andres holdninger/meninger for useriøse.

Der skal nok lidt flere parametre til for at gøre et optimalt valg i en given prisklasse. Hvilke parametre tænker du på? Jeg tror nu, at jeg er enig med dig, men jeg vil alligevel gerne kende din parametre. Det er jo nu ikke sikkert, vi går udfra samme parametre.

Sådan her ser selve tråden ud:
Sendt: 13 November 2004 kl. 12:38 | IP-adresse registreret Rapportér indlæg Citér Wayne

Ja jeg ved godt at der har været en lignende tråd her i forummet men ville lige sætte en debat i gang, denne gang om "Verdens bedste højttaler til PRISEN".

Jeg har selv hørt meget få højttalere så jeg har ikke selv noget bud men skriv løs!! ;)

Så fortæl mig lige hvad prisleje vi befinder os i? Der står bedst TIL PRISEN, så må det være der hvor man får mest for sine penge, og det kan være Aldi's PC speakers for dig, men det er det ikke for mig!

Skoust.

Til top Vis Skoust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skoust Besøg Skoust's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 December 2004 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
kim olsen skrev:

Måske skulle du have efterset ørene Wink

det vil jeg da ikke afvise

det var spændt på noget primare af det sjove.. men det er måske en dårlig kombi?

kan du anbefale en "optimal" kombination at lytte til sa7k i?

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 05 December 2004 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:

Bedste til prisen, tja... Et lille sub-sat PC system til et par hundrede kr. i Aldi.....ja netop, hvis de synes sub-sat PC systemet fra Aldi er bedst til prisen (altså i et par hundrede Kr. klaasen)... ja så er det det.  Ellers er der som Alex nævnte en god chance for at de fleste mener at netop deres valg er det bedste til den givne sum penge, ellers havde man vel ikke købt dem? det er korrekt. Men man behøver jo ikke nævne kun de højttalere man har stående i sin stue, hvis man har andre bud i andre prisklasser, og derfor min næst kommende indlæg i denne tråd.

Derfor mener jeg, at dit indlæg er måske lidt mindre seriøs, når du indirekte dømmer os andres holdninger/meninger for useriøse. Jeg dømmer såmen ikke nogens holdninger eller meninger som useriøse, nok mere efter devicen "som man spørger får man svar" 

De parametre jeg mener er relevante er:

1. Rummets størrelse

2. Hvilket lydtryk skal højttalerne kunne levere

3. Hvilket udstyr skal højttalerne anvendes sammen med

4. Hvor dybt skal de kunne spille

5. Hvad er budgetrammen

Det nævnte Aldi PC sat/sub system har faktisk spillet et 100 m2 lokale op til fest med acceptabelt resultat, det må da siges at være fint for 200 kr. Et sæt 2000 kr. højttalere ville med garanti ikke gøre det 10 gange bedre.

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

StudioSound skrev:
keyvan skrev:

De parametre jeg mener er relevante er:

1. Rummets størrelse

2. Hvilket lydtryk skal højttalerne kunne levere

3. Hvilket udstyr skal højttalerne anvendes sammen med

4. Hvor dybt skal de kunne spille

5. Hvad er budgetrammen

Det nævnte Aldi PC sat/sub system har faktisk spillet et 100 m2 lokale op til fest med acceptabelt resultat, det må da siges at være fint for 200 kr. Et sæt 2000 kr. højttalere ville med garanti ikke gøre det 10 gange bedre.

Rummets størrelse har jeg aldrig taget med i mine overvejelser, det må nok også tages i ens betragtninger. Desuden vil jeg helst have, at udstyret består kun af et led efter afspilleren (dvs. ikke noget med converter eller forforstærker).

Clapton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 December 2004 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Vienna Acoustics Strauss er bestemt en meget overdrevet højttaler. Jeg har lyttet til den hos en bekendt, og også lyttet til dem hos en forhandler og syntes slet ikke at de leverer det jeg havde forventet i den prisklasse. De er da selvfølgelig meget bedre end mine CV højttalere, men de koster så også 40 gange så meget, uden at være bare 10 gange så god.

Derimod Monitor Audio Gold Ref 60 er virkelig en højttaler efter min smag! Her er hvad HIFI Plud skrev om dem:

Hifi Plus: “There are other speakers out there that do a similar job to the GR-60, just not at this sort of price. It’s a genuine flagship speaker, and offers flagship performance. In fact, the only thing that isn’t flagship about it is the cost of the ownership, and for that Monitor Audio are to be heartily congratulated"

Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage
Til top Vis Clapton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clapton

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 December 2004 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Hej Clapton,

Ikke at jeg skal virke klog, da jeg ikke har haft med hifi at gøre i så lang tid, så synes jeg faktisk slet ikke man finder dårlig omtale af nogen højtalere på nettet men kun gode, så synes ikke rigtig man kan bruge sådan en artikel til noget.

Igen, det er andre folk der mener at der helt klart er de penge værd, igen en smags sag efter hvad anmelder mener, det kunne en af brugere her fra forumet også have skrevet..... så efter min mening er det 100% lige alle vores egne meninger

// ouT

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes