Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 09:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Bertram forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Citér:
Jeg har selv lidt af hvert stående (også en eAR Two), og der er en t y d e l i g forskel op til de 1000ASP baserede amps.

Bare lige for at være sikker, G&S..

Du mener at 1000ASP har en fordel set i forhold til eAR Two?

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

G'aften hr. blackhawk!

Jowda, der er meget mere luft omkring de udøvende, mere kontrol (f.eks. bedre udklingning), de spiller mere åbent, bedre soundstage, etc, etc.

Men tag det også med et gran salt, for de kræver altså også, at resten af grejet kan følge med. Og her bør man nok fokusere lidt på en pre amp i +20K klassen, nogle full range HT'er, signalkilder og kabler i reference klassen, strøm, etc.

Er resten af dimserne ikke "i orden", så er man klart bedre tjent med en af de "mindre" løsninger, f.eks. AR's eAR 202, eAR Two og lignende.

Med høflig hilsen
G&S

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Herr Ghammel & Suhr!

Aha..

Der kan man bare se, det var jeg ikke klar over. Nu vil min kommende ICE amp være grundstenen i det som forhåbentligt ad åre vil blive mit første rigtige vellydende setup. Og derfor er det jo vigtigt at sikre sig, at man vælger rigtigt.

Jeg har umiddelbart efter hvad jeg har kunnet læse mig til mest haft den opfattelse, at eAr Two var at regne for en af de bedste i sin klasse. Men selvfølgelig har den jo efterhånden også nogle år på bagen, hvorfor evolutionen naturligvis kræver sit.

Alene prismæssigt er et par 1000ASP jo ganske attraktive, så måske jeg skulle give dem the benefit of the doubt. Heldigvis nævner du så også, at resten skal være spitzenklasse for at kunne høste fordelen. Hvilket det i sagens natur ikke er hos mig, eftersom jeg må stride mig frem med et magert muldvarpeskind.

Ak ja, det er ikke nemt..

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

G'igenaften hr. blackhawk!

Nu må du (eller andre, for den sags skyld) sq ikke forstå det derhen, at f.eks. eAR Two eller andre af AR's amps lyder dårligt. Det er ingenlunde tilfældet - tværtimod!

Jeg mener stadig, at en well tweaket eAR two banker samtlige konventionelle amps i prisklassen til raslende lirekassemænd.

Kontrasten ligger nok mest i, at ingen havde regnet med, at det på noget tidspunk kunne lade sig gøre, at få en 500W/8 Ohm high end amp til de priser, som 1000ASP amps'ene i dag sælges til. Ikke noget at sige til, at nogle i branchen småvederkvæges

Man kan skam sagtens høste fordele i et nicht und keine überklasse anlæg. Trangen til opgradering indfinder sig helt naturligt

Som du er inde på, så er det rigtige valg vigtigt. Men er "det rigtige valg" rigtigt til et eksisterende eller til et fremtidigt setup?

Med høflig torsdagshilsen
G&S

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Eriek
Branchemedlem
Branchemedlem

Jebra Audio

Bruger siden: 07 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
G'igenaften hr. blackhawk!

Nu må du (eller andre, for den sags skyld) sq ikke forstå det derhen, at f.eks. eAR Two eller andre af AR's amps lyder dårligt. Det er ingenlunde tilfældet - tværtimod!

Jeg mener stadig, at en well tweaket eAR two banker samtlige konventionelle amps i prisklassen til raslende lirekassemænd.

Kontrasten ligger nok mest i, at ingen havde regnet med, at det på noget tidspunk kunne lade sig gøre, at få en 500W/8 Ohm high end amp til de priser, som 1000ASP amps'ene i dag sælges til. Ikke noget at sige til, at nogle i branchen småvederkvæges

Man kan skam sagtens høste fordele i et nicht und keine überklasse anlæg. Trangen til opgradering indfinder sig helt naturligt

Som du er inde på, så er det rigtige valg vigtigt. Men er "det rigtige valg" rigtigt til et eksisterende eller til et fremtidigt setup?

Med høflig torsdagshilsen
G&S

Enig. Efter ARs egne udsagn banker eAr Two hele banden også standard ASP. modulerne.

mvh.Ereik

Til top Vis Eriek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eriek

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

ICEpower.

eAR Two banker ikke ret meget - indtil flere af slagsen er prøvet, også de sidste nye. En 1000ASP er den overlegen på alle måder. At AR siger sådan, ja det skal de sige pg al respekt for det - AR har konfronteret os med så meget hjulspin og musikalse fremstillinger igennem tiden, som ingen steder holder.

Sat op i en egentlig HIGH- END løsning hvor alt er på plads, så falder en eAR Two til jorden - sammenlignet med 1000ASP udgaven eler for den sags skyld ASP 500. Det er oplevet og anerkendt fra flere steder.

Jeg ved godt at AR påberåber sig at nærmest patentlignende tilstande hvad angår ICEpower lyd, men det er ikke tilfældet. Som en af de første og tilbage i tiden, ja da var det da en nyhed, men der er løbet meget vand i stranden siden.

Jeg så G&S kom ind på resten af setup'et - der er rørende enig, for som jeg selv har anført tidligere og erfaret ved gennemgribende test sessioner, så er en ordentlig PRE der kan tilsluttes balanceret en nødvendighed, og selvfølgelig resten af grejet ligeså. De der ASP moduler er prioriteret balanceret fra fabrikkens side.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Eriek
Branchemedlem
Branchemedlem

Jebra Audio

Sendt: 07 Januar 2005 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

ICEpower.

eAR Two banker ikke ret meget - indtil flere af slagsen er prøvet, også de sidste nye. En 1000ASP er den overlegen på alle måder. At AR siger sådan, ja det skal de sige pg al respekt for det - AR har konfronteret os med så meget hjulspin og musikalse fremstillinger igennem tiden, som ingen steder holder.

Sat op i en egentlig HIGH- END løsning hvor alt er på plads, så falder en eAR Two til jorden - sammenlignet med 1000ASP udgaven eler for den sags skyld ASP 500. Det er oplevet og anerkendt fra flere steder.

Jeg ved godt at AR påberåber sig at nærmest patentlignende tilstande hvad angår ICEpower lyd, men det er ikke tilfældet. Som en af de første og tilbage i tiden, ja da var det da en nyhed, men der er løbet meget vand i stranden siden.

Jeg så G&S kom ind på resten af setup'et - der er rørende enig, for som jeg selv har anført tidligere og erfaret ved gennemgribende test sessioner, så er en ordentlig PRE der kan tilsluttes balanceret en nødvendighed, og selvfølgelig resten af grejet ligeså. De der ASP moduler er prioriteret balanceret fra fabrikkens side.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jeg må indrømme at jeg er stået af på dine betraktninger, da dine udtalelser forekommer mig temmelig farvet, og derfor utroværdige.

Det er fint at du har "valgt" produkt, men objektiv er du ikke.

mvh. Eriek 

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Der er noget som ikke helt stemmer i min verden ang. ICE

1. AR's eAR TWO fik i den grad en super test i High Fidelity " 1-0 til den digitale teknologi" citat slut.

2. High Fidelity har sidenhen ikke beskæftiget sig med AR's produkter men har dog "testet" det seneste ICE-modul som de roste helt pænt, ganske vist med nogle forbehold.

3. High Fidelity tester Accuphase A-60, den slår alt hvad de tidligere har lyttet til - og med et har de rent glemt ICE - de laver desuden en underlig sammenligning med en prisbillig ICE !?

4. Peter AR modificere vidre på ICE og kommer på bane med nogle forbedret produkter som han selv hævder er på lige fod med konventionelle high-end produkter, men hvor bliver omtalen af i div. magasiner, online som den skrevende presse.

5. Det hævdes at de seneste standartmoduler er langt bedre end den modificeret eAR TWO -og det er til trods for at Peter AR har lanceret hans eAR 1001 med standartmodul og til en pris som er 5 gange lavere end hans eAR TWO og ONE for den sags skyld.

6. Der er endnu kun Jeff Rowland som har benyttet ICE !? - Hvor er de andre store kanoner henne ! - har de ikke set lyset ?

7. Slutteligt så er der prispolitikken, den er helt hen i skoven ... mindre producenter skyder op og hægter sig på vognen, klasker et module i en blankpoleret kasse og vupti, du har et produkt til mellem 4000,- og 50000,- det er i den grad uigennemsigtigt hvad du får for dine penge.

8. Er det kun mig som er forvirret eller er der noget om snakken ?

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Eriek
Branchemedlem
Branchemedlem

Jebra Audio

Sendt: 07 Januar 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Der er noget som ikke helt stemmer i min verden ang. ICE

1. AR's eAR TWO fik i den grad en super test i High Fidelity " 1-0 til den digitale teknologi" citat slut.

2. High Fidelity har sidenhen ikke beskæftiget sig med AR's produkter men har dog "testet" det seneste ICE-modul som de roste helt pænt, ganske vist med nogle forbehold.

3. High Fidelity tester Accuphase A-60, den slår alt hvad de tidligere har lyttet til - og med et har de rent glemt ICE - de laver desuden en underlig sammenligning med en prisbillig ICE !?

4. Peter AR modificere vidre på ICE og kommer på bane med nogle forbedret produkter som han selv hævder er på lige fod med konventionelle high-end produkter, men hvor bliver omtalen af i div. magasiner, online som den skrevende presse.

5. Det hævdes at de seneste standartmoduler er langt bedre end den modificeret eAR TWO -og det er til trods for at Peter AR har lanceret hans eAR 1001 med standartmodul og til en pris som er 5 gange lavere end hans eAR TWO og ONE for den sags skyld.

6. Der er endnu kun Jeff Rowland som har benyttet ICE !? - Hvor er de andre store kanoner henne ! - har de ikke set lyset ?

7. Slutteligt så er der prispolitikken, den er helt hen i skoven ... mindre producenter skyder op og hægter sig på vognen, klasker et module i en blankpoleret kasse og vupti, du har et produkt til mellem 4000,- og 50000,- det er i den grad uigennemsigtigt hvad du får for dine penge.

8. Er det kun mig som er forvirret eller er der noget om snakken ?

Ja ICEmarked er meget meget uoverskuligt lige i øjeblikket. Der er mange modeller at forholde sig til.

Nu er det jo ikke de samme folk på HF. som tester produkterne, altså her  er der også tale om smag og behag.

Hvis du har lagt mærke til ASP testen så refere Michael Madsen til det tidligere evolutionboard og ikke produkter fra et de tre danske firmaer. 

Igen AR mener selv at A.modulerne spiller bedst, pga. strømforsyningen.

mvh.Eriek

mikp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003
Lokalitet: København
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
G'aften hr. blackhawk!

Jowda, der er meget mere luft omkring de udøvende, mere kontrol (f.eks. bedre udklingning), de spiller mere åbent, bedre soundstage, etc, etc.

Men tag det også med et gran salt, for de kræver altså også, at resten af grejet kan følge med. Og her bør man nok fokusere lidt på en pre amp i +20K klassen, nogle full range HT'er, signalkilder og kabler i reference klassen, strøm, etc.

Er resten af dimserne ikke "i orden", så er man klart bedre tjent med en af de "mindre" løsninger, f.eks. AR's eAR 202, eAR Two og lignende.

Med høflig hilsen
G&S
har du (eller andre) nogle tips til en pre amp, kabler osv. til bertram ampene ?
Til top Vis mikp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikp

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Januar 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Citér:
Igen AR mener selv at A.modulerne spiller bedst, pga. strømforsyningen.

Gudskelov, ellers var jeg blevet ked af det

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Alex, du kan se hvem der benytter ICE power her:

http://www.icepower.bang-olufsen.com/sw1864.asp

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Januar 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Eriek

ICEpower.

Først, tak for de pæne ord.

Det er ikke korrekt hvad du skriver om eARtwo. 
Hvor meget af det eAR Two har du - eller har haft.
Hvor meget af det nye har du - her menes 1000ASP / 500 
I hvilket setup har du testet det - forforstærker, højtalere, kabler, CDspiller.
Over hvor lang periode har du testet og sammenlignet produkterne.

Hvis du taler om farvede udtaleleser, så er det da i virkeligheden omvendt, eller hvad - jeg synes du lukker ned med få ord uden at forklare om dit arbejde og erfaringer med de forskellige former for ICE forstærkere.

Så mange mennesker har haft trekanter og har solgt dem igen, netop fordi de ikke spiller ordentligt. Michael Madsen ser jeg også nævnt her - det er min klare opfattelse, at han bestemt ikke er begejstret for de gamle trekanter, men er derimod stærkt begejstret for 1000 ASP - og Michael Madsen fremhæver bestemt de nye producenter for deres fremragende arbejde, ingen tvivl om det - det være sig Bertram eller Jazz, da der er en stor objektivitet fra disse firmaer og respekt om deres produkter og produktudvikling.

Går vi et skridt videre og kigger til Sverige og andre lande, er der de samme tilbagemeldinger på eAR Two og deres musikalse formåen. I Sverige og Norge er der folk der har opnået lang bedre resultater med de gamle A moduler, hvis du sammenligner med ARs resultater. De personer i udlandet arbejder også med de nye ASP moduler i dag, da der er lang større potentiale og musikalitet i disse. Og det faktum at Jeff Roland, som er en af de ypperligste producenter af HI-FI også går den vej, forklarer en del, for der er folk ude i de store verden der kan lave HI-Fi - det er nødvenigvis ikke kun danskere der kan opnå fremragende resultater med ICEpower.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Ang. ARs produktion med ASP, så spurgte jeg PeterAR i efteråret om det ikke var en idé (ikke mindst efter at have læst testen i higFidelity) at starte en produktion med de nye moduler. Dertil svarede Peter at de ikke lød "særligt godt" i forhold til hans "trekanter" - så det var (den dag) ikke noget han ville bruge tid på... Men det ville jo også være at grave sin egen grav, for hvad så med hans koncept: specialtrimmetICE til folket (til 40.000-100.000)

Men så kom ASP med indbygget psu, lige til at komme i en box - voila! Og de lyder (måske) bedre end "trekanterne" - og værst af alt (godt for os), er JJAZ og Bertram begyndt at sælge ASP i deres egne "kasser", med efterfølgende konkurrence...

Jeg tror at PeterAR bander den dag væk da ASP så dagens lys (forståeligt nok). Jeg vil ikke tage parti for nogen af de Herre, men jeg forstår godt (empati) at Peter har haft et "hedt" efterår hvor han har måtte kæmpe for "sit", med efterfølgende agressiv markedsføring her på sitet, og i forum (hvor han til sidst er blevet udelukket). Det er sku menneskeligt at kæmpe for sit liv  - måden kan så diskuteres...

Anyway, nu må jeg ud og købe noget ASP1000, so long...

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

ZAP4EVER
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Lidt synd med den her diskussion!
Der er en masse mennesker som har en mening om ICEpower, ZAppulse etc. uden nogen sinde at have hørt nogle af dem!

Det ville være rart hvis diskussionen gik på folks reelle erfaringer mht. hvad de har hørt etc.

Jeg har svært ved at gendkende udtalelser som indikerer at f.eks. ZP2.2SE falder totalt til jorden sammenlignet med f.eks. EraTwo etc.
(Yes - vi har sammenlignet...og der var forskel, men det var der også prismæssigt Kr. 5.000 for ZP2.2SE og 20.000 for EarTwo!)
Der er forskelle, men ikke så store som f.eks. forskellen imellem Gl/Ny teknologi.

Det bedste man kan anbefale folk er at købe f.eks. ICEpower hos bertram (med returret) og ved "selvsyn" gøre sig sine erfaringer... og samtidig ikke sætte forventninger for højt.
Det er svært at beskrive lyd og især forskelle. Samtidig er det nok forskellige detaljer/lydbilleder vi individuelt fokuserer på - hvilket ikke gør det nemmer at anmelde slige sager.

Istedet for at bruge penne som våben burde en del bruge ørerne istedet!
Lave nogle flere lytte-workshops etc.
Det sparer os for en masse fejlkøb og bekræfter at det lige så meget er sammenspillet imellem forforstærkere, kabler og højttalere som danner det "perfekte" lydbillede!

Det ville være rart hvis diskussionen kom tilbage på sporet!
Dvs. udtalelser og erfaringer fra personer som har prøvelyttet og ikke blot udtaler sig på baggrund af hvad de har læst etc.

Vh.

Ole

Til top Vis ZAP4EVER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZAP4EVER Besøg ZAP4EVER's Websted

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Helt enig 
Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Hermed billeder af forstærkeren:

Jeg vedhæfter et par billeder af Ice forstærkerne i de nye flottere kabinetter.

Hvis det er de nye kabinetter, gad jeg godt nok ikke se de gamle

Mht. design visuelt design er AR noget længere fremme i skoene...

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Januar 2005 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

G4it.

Jeg er helt enig med dig, det ville være rart med en debat på det folk har lyttet og prøvet. Få uger tilbage i debatten fremhævede jeg netop LCs moduler i 2.2 Se udgaven, hvilket jeg mener giver forrygende musik og endda bedre end ICE hvis de er sat rigtig sammen og med de rigtige trafoer. Ligeledes har jeg sammenholdt deres ydelse kontra de mange lange ICE test jeg / vi har gennemført i det sidste år, og det er mange af både 500 og 1000 ASP samt A moduler i 500.

Det kan godt blive lidt kedeligt når bare der kommer noget fra nogen der har hørt og mener. Ikke at alle ikke kan komme til orde og have en mening, men nogle burde respektre andres erfaringer og arbejde med tingene lidt mere - jeg kan ikke være mere enig ned dig.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Kære hr. Toftdahl. Jeg ved godt at jeg i en anden streng skrev at jeg ikke ville kommenterer yderligere på din "troværdighed" f.s.v. angår dine skam-rosninger af især Bertram.....men da jeg så gerne vil forstå dig og dine lytte-erfaringer/oplevelser, har jeg et par spørgsmål;

Du skriver at du har prøvet diverse ( alle ? ) typer af ICE forstærkere......ok...imponerende......især af en "ikke-branchemand"....men hvorfor redegør du ikke selv lidt mere nuanceret over de - påstået - store forskelle ?

Du har ligeledes lavet "omfattende" og langvarige test at div. ICE forstærkere.....hvordan er det muligt ?....de nyeste ICE fra AR er knapt landet endnu.

Iøvtigt forvansker du M.Madsen/HF udtalelser i den grad....Han fremhævede faktisk netop AR's udviklingsarbejde....og roste "trekanten"

Indrømmet; dine udtalelser for i den grad mig til at tænke på en skjult dagsorden ( at nedgøre Peter / AR's produkter + promovere Bertram ) ) - og der har dine første indlæg været helt klare..."....man skal ikke handle hos den opblæste nar" - ærlig talt , det er ikke just en sprogform som bidrager til hverken god tone på sitet, eller høj troværdighed om ens person i almindelighed.

Og her senest hvor du nærmest opfordrer os til at bøje os i støvet, og ligefrem takke Bertram for at ville levere kvalitets hi-fi til "folket".......ærlig talt....

Tro mig, jeg respekterer fuldt ud dine holdninger - forudsat at jeg vidste hvad dine "motiver"/preferencer var - for oprigtigt talt, kan du ikke selv se at dine indlæg MEGET bærer præg af reklame

Og for at ingen skal misforstå mine "preferancer"; JEG er en ganske alm. forbruger, og jeg HAR købt en ICE 1000ASP hos AR, og nej, har INGEN relation til AR, og JO, syntes at Peter/AR har en meget aggressiv markedsføring, og JO, syntes at Peter's indlæg ( dengang han fik lov til at skrive  ) var grove i tonen.

- og jeg vil meget gerne lægge "mono-blokke" til en evt. uvildig test, det være sig hos hr. Toftdahl ( nå, nej, du har jo hørt dem ), eller en hvilken som helst anden, som skulle have lyst til at lytte på dem...gerne nogen som har andre ICE produkter - tror ikke selv at jeg har fundet den endegyldige forstærker - men jeg har fundet een som - i mine ører - giver rigtig fin lyd.

Afslutningsvis skal jeg fortælle at jeg er i fuld gang med at tilspille mine monoblokke...skriver en - subjektiv - anmeldelse senere...

De bedste "IS-hilsner" til alle

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Nu startede jeg ikke denne tråd for at igangsætte en større diskussion omkring AR og deres produkter ... endsige deres markedsføring.

Jeg synes det er intessant, at man tilsyneladende er ved at komme langt ned i pris på disse blokke ... og at de ihvertfald til spille højt og snurre-rundtlyd må være et oplagt alternativ til de dyre top-surround receivere. 6x6 er godt nok 36.000 men man får sku også noget mere knald i hytten med 6 stk. Bertram end selv den heftigste Surround receiver. Kunne også være 3 stk. til center + bagkanaler.

Men vil da selv når tiden tillader det lade en af disse ICE-madkasser kommer på prøve hjemme i min stue ... 

SATMIT 

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes