| Sendt: 29 November 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej BEOS.
Jeg har netop læst begge dine tråde om dette spændende projekt. Jeg ved at det er blevet bemærket mange gange (og at du pænt ignorere det), men er du ikke ude på dybere vand, end godt er!
Misforstå mig ikke, jeg kan kun respektere dit gå-på-mod, og jeg syntes også det er fedt at du roder med et sådant projekt. Alle er nybegyndere til at starte med, og jeg har absolut intet imod dine spørgsmål på dette forum.
Men hvordan kan du som lærer undervise i noget, hvor du ikke har den mest basale viden! Hvad vil du svare når du for spørgsmål fra eleverne? Du kan da ikke besidde meget faglig stolthed hvis du er tilfreds med at svare "fordi nogen på internettet siger det" 
Jeg har stor respekt for dit projekt, som sikkert også fanger eleverne, men sæt dig ind i teorierne (biblioteket eller lign.) og gør dig nogen erfaringer på egen hånd, INDEN DU UNDERVISER I DET!!
Jeg ville da aldrig have en kørelærer der ikke havde prøvet at køre bil...
Alternativt kunne du indrage eleverne i design-projektet, sæt to mand til at finde ud af hvad et dele filter er og hvordan det designes, og så fremdeles... På den måde vil alle sætte sig ind i et konkret problem, kunne fremlægge det for de øvrige, og med alles kombinerede resultater skulle det resultere i en subwoofer.
Jeg er IKKE ude på at slå benene væk under dit projekt, men der er altså forskel på selv at lege med tingene og at undervise... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|