| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej lydrødder
Jeg har været den lykkelige ejer af Ear 202 i næsten et år. Til prisen er den et kæmpehit, der skal lægges mange slanter for at få noget der virkelig banker den. Jeg gav 2500,- for den brugt.
Det med at den lyder kedelig kan jeg ikke helt genkende. Selvfølgelig har den ikke helt den samme charme og intimitet som en god rørbandit kan præstere. Den har så forcerne i klarheden i hele toneområdet og grebet i bassen, men den kan sagtens spille blidt og behageligt hvis materialet tillader det. Jeg synes ikke den lyder steril ligesom visse af de store/ dyre high-end effekttrin kan finde på.
Tilmed er den nem at leve med pga. pænt anonymt design, bliver ikke varm og bruger næsten ingen strøm. For at sige det lidt firkantet vil jeg mene at hvis ikke man går efter den herlige rørlyd og denes lydcharme, er der intet tabt ved at prøve en Ear 202. Den er billig og kan hamle op med rigtig mange effekttrin.
Personligt er jeg rimelig ligeglad med hvordan AR profilere sig udadtil, hvis ejeren er glad for sine produkter har han vel lov til det, om man så er enig er en helt anden sag.
God fornøjelse med musikken
Mvh JJ
|