Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juni 2025 | 08:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Vær mere aktive! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 09 December 2004 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Nu hedder det jo hifi4ALL, hvilket indebærer at alle med interesse for hifi skal have lov at være med. Dette forum bør ikke være en klub for en indspist nørde-elite! Og forresten er det som oftest de "etablerede brugere", der forvandler det hele til én stor børnehave med mudderkastning, provokationer  og dårlig stemning. Det kan man da alt andet lige kalde SPAM!

Tænk lige på det før I langer ud efter de små teenage drenge, der ikke gider bruge sidens søgefunktion...

Men ellers kan jeg da kun tilslutte mig det med at man skal tænke sig om før man trykker på "indryk indlæg" tasten

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Phoenix4ever
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 December 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Så er jeg her igen skulle lige teste om min nye underskrift virker...

Fortsæt endelig debatten. 

Jeg har nemlig ikke lige tid at skrive mere nu.

Så jeg lister lige så stille bare af igen...  Vi ses!   

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 December 2004 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Phoenix, set i lyset af dit seneste indlæg, vil jeg blot sige: Vær mindre aktiv

(og var det ikke for den sidste sætning, så troede jeg lige din signatur var en kontaktannonce)

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 December 2004 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

Ja, men det var da en ny mulighed at også lave et kontakt beru for folk der ønsker en ny forbedret kæreste/kone, hvor man ikke skal tage så meget hensyn til WAF faktoren :-P, da begge har interresse om god lyd :-P.

Men der er desvære nok ikke så mange kvindelige hifi nerds herinde....

Der skulle bare laves en knap så man kan sortere ligegyldige indlæg fra, som ikke passer til tråden, mange gange giver jeg op med at læse nogle tråde når man har læst de første 10 og der kun stod noget godt i 1 af dem. Så mit råd må også være, mindre aktiv, og bedre kvalitet af indlægene og begrundelser fra folk. "knappen kan nok ikke laves "

Hvis nogen kender www.newz.dk er det TOTALT lamer indlæg 98% af dem der bliver lavet, læser aldrig de diskussioner folk har derinde, for det er bare flame agains flame hele tiden, splid af tid. Sådan håber jeg ikke det kommer til at blive herinde, det sker kun i få tråde her ( det hører til, bare ikke over det hele), men det har også sin plads, bare at agumentere for sit eget valg, og ikke andres....

make peace not war

*back to work, skal aflevere projekt i morgen, gabbbb*

// ouT

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes