| Forfatter |
|
tonyax Forum Bruger


Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med et sæt brugte Dali Diva?? har hørt flere rose disse højtalere eller Audio Pro diamant eller hvad de nu hedder, de skulle også spille rigtigt godt
Men hvad skal trække dem?? __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonyax skrev:
|
hvad med et sæt brugte Dali Diva?? har hørt flere rose disse højtalere eller Audio Pro diamant eller hvad de nu hedder, de skulle også spille rigtigt godt
Men hvad skal trække dem??
|
|
|
Det er en H/K AVR5550 der skal trække dem. __________________ Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
keyvan skrev:
|
Dolese: Mener du Tape Connection, når du skriver Tp. Jeg plejer at forkorte det til TC.
God fornøjelse med lytte turen og god bedring.
|
|
|
Ja, jeg mener tapeconnection. Jeg plejer også at forkorte det tc, men mit hoved er lidt langsomt idag;) __________________ Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige været en tur nede i Lydspecialisten og lytte til Audiovector Mi3. De lyder faktisk også rigtig godt. Jeg nåede desværre ikke i TC, men det må blive i morgen(når jeg får juleferie  ). __________________ Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
|
| Til top |
|
| |
schrez Forum Bruger


Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis vi er ved audiovector, mener jeg du burde lytte til mi1 super eller signature. jeg synes det er forbløffende hvad denne lille ht kan præstere. Nu ved jeg ikke hvor stort dit rum er, men i mange tilflde vil jeg sige at mi1 super eller sig vil spille lige så godt eller bedre end mi3.
du skal dog oven i prisen på mi1 ligge køb af standere
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der har været mange gode forslag, men jeg vil som designer af den naturligvis også foreslå dig at lægge øre til Jamo D450, hvis du får mulighed for det.
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
schrez skrev:
|
hvis vi er ved audiovector, mener jeg du burde lytte til mi1 super eller signature. jeg synes det er forbløffende hvad denne lille ht kan præstere. Nu ved jeg ikke hvor stort dit rum er, men i mange tilflde vil jeg sige at mi1 super eller sig vil spille lige så godt eller bedre end mi3.
du skal dog oven i prisen på mi1 ligge køb af standere
|
|
|
Hejsa!
Tak for det gode bud. Men det er faktisk med vilje at jeg kun kigger på gulvhøjttalere. Jeg har nemlig lige solgt mine B&W CM2, da jeg synes de manglede noget bund. Jeg har lyttet til mange standerhøjttalere, og ingen af dem kan præstere bas, som en gulvhøjttaler kan. __________________ Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
dolese1 skrev:
Jeg har lige været en tur nede i Lydspecialisten og lytte til Audiovector Mi3. De lyder faktisk også rigtig godt. Jeg nåede desværre ikke i TC, men det må blive i morgen(når jeg får juleferie ). |
|
|
Til sammenligning lyder Avance Signature 8 MKII endnu bedre end Mi3 Signature, og har en væsentligt bedre bund i mine ører, takket være de fine Scan-Speak enheder.
|
| Til top |
|
| |
cj10 Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske en god ide:
Har for 3 mdr. siden købt et sæt Mirage OM6 i Sverige - disse højttalere har indbygget aktiv subwoofer på 300 watt.
De kører på en Denon PM2000R - og jeg kan godt hilse og sige at det er kanont.
Bas helt ned til 13 HZ og en vellyd jeg ikke har hørt før.
Gav 10.000 sv. kr. for dem - de er 5 år gamle med det kan slet ikke høres!
Og gevinsten: Den svenske krone står i kun 81 øre - d.v.s. at købsprisen er 8100 danske kr - en gevinst på 1900 kr!
Kørte selv op og hentede dem for at undgå noget bøvl. Så selvfølgelig skal du regne transporten fra.
Men alt i alt er jeg blev en lykkelig hifi-entusiast og har yderligere sparet penge.
Ved hvor der er et sæt mere til salg - i Sverige!
hilsen CJ10
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
cj10 Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
En slåfejl - det er selvf. 18 HZ.
Hvis du kunne høre dem - så ville du udelade ordet "kun".
Men det var også kun en idé.
Hilsen CJ10
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 22 December 2004 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, har aldrig hørt dem rigtigt seriøst.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |