Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: HT’ere 8-10.000 kr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 22 December 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

hvad med et sæt brugte Dali Diva?? har hørt flere rose disse højtalere eller Audio Pro diamant eller hvad de nu hedder, de skulle også spille rigtigt godt

Men hvad skal trække dem??



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
dolese1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 22 December 2004 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

tonyax skrev:

hvad med et sæt brugte Dali Diva?? har hørt flere rose disse højtalere eller Audio Pro diamant eller hvad de nu hedder, de skulle også spille rigtigt godt

Men hvad skal trække dem??

Det er en H/K AVR5550 der skal trække dem.



__________________
Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
Til top Vis dolese1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dolese1
 
dolese1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 22 December 2004 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:

Dolese: Mener du Tape Connection, når du skriver Tp. Jeg plejer at forkorte det til TC.

God fornøjelse med lytte turen og god bedring.

Ja, jeg mener tapeconnection. Jeg plejer også at forkorte det tc, men mit hoved er lidt langsomt idag;)



__________________
Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
Til top Vis dolese1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dolese1
 
dolese1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 22 December 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige været en tur nede i Lydspecialisten og lytte til Audiovector Mi3. De lyder faktisk også rigtig godt. Jeg nåede desværre ikke i TC, men det må blive i morgen(når jeg får juleferie).

__________________
Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
Til top Vis dolese1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dolese1
 
schrez
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 22 December 2004 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

hvis vi er ved audiovector, mener jeg du burde lytte til mi1 super eller signature. jeg synes det er forbløffende hvad denne lille ht kan præstere. Nu ved jeg ikke hvor stort dit rum er, men i mange tilflde vil jeg sige at mi1 super eller sig vil spille lige så godt eller bedre end mi3.

 

du skal dog oven i prisen på mi1 ligge køb af standere

Til top Vis schrez's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af schrez
 
Boye
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2019
Sendt: 22 December 2004 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Der har været mange gode forslag, men jeg vil som designer af den naturligvis også foreslå dig at lægge øre til Jamo D450, hvis du får mulighed for det.

 

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye
 
dolese1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 22 December 2004 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

schrez skrev:

hvis vi er ved audiovector, mener jeg du burde lytte til mi1 super eller signature. jeg synes det er forbløffende hvad denne lille ht kan præstere. Nu ved jeg ikke hvor stort dit rum er, men i mange tilflde vil jeg sige at mi1 super eller sig vil spille lige så godt eller bedre end mi3.

 

du skal dog oven i prisen på mi1 ligge køb af standere

Hejsa!

Tak for det gode bud. Men det er faktisk med vilje at jeg kun kigger på gulvhøjttalere. Jeg har nemlig lige solgt mine B&W CM2, da jeg synes de manglede noget bund. Jeg har lyttet til mange standerhøjttalere, og ingen af dem kan præstere bas, som en gulvhøjttaler kan.



__________________
Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
Til top Vis dolese1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dolese1
 
Rasmus S
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 682
Sendt: 22 December 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

dolese1 skrev:
Jeg har lige været en tur nede i Lydspecialisten og lytte til Audiovector Mi3. De lyder faktisk også rigtig godt. Jeg nåede desværre ikke i TC, men det må blive i morgen(når jeg får juleferie).

Til sammenligning lyder Avance Signature 8 MKII endnu bedre end Mi3 Signature, og har en væsentligt bedre bund i mine ører, takket være de fine Scan-Speak enheder.

Til top Vis Rasmus S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus S
 
cj10
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Oktober 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 89
Sendt: 22 December 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Måske en god ide:

Har for 3 mdr. siden købt et sæt Mirage OM6 i Sverige - disse højttalere har indbygget aktiv subwoofer på 300 watt.

De kører på en Denon PM2000R - og jeg kan godt hilse og sige at det er kanont.

Bas helt ned til 13 HZ og en vellyd jeg ikke har hørt før.

Gav 10.000 sv. kr. for dem - de er 5 år gamle med det kan slet ikke høres!

Og gevinsten: Den svenske krone står i kun 81 øre - d.v.s. at købsprisen er 8100 danske kr - en gevinst på 1900 kr!

Kørte selv op og hentede dem for at undgå noget bøvl. Så selvfølgelig skal du regne transporten fra.

Men alt i alt er jeg blev en lykkelig hifi-entusiast og har yderligere sparet penge.

Ved hvor der er et sæt mere til salg - i Sverige!

hilsen CJ10

Til top Vis cj10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cj10
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 22 December 2004 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

13 hz? Nix, Mirage opgiver dem selv til 18hz
http://miragespeakers.com/PDFs/classic_manuals/OM/OM-6/OMman ual6.pdf

og det tvivler jeg også på med "kun" 2 8" i hver højttaler.



__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
cj10
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Oktober 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 89
Sendt: 22 December 2004 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

En slåfejl - det er selvf. 18 HZ.

Hvis du kunne høre dem - så ville du udelade ordet "kun".

Men det var også kun en idé.

Hilsen CJ10

Til top Vis cj10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cj10
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 22 December 2004 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Ok, har aldrig hørt dem rigtigt seriøst.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes