| Forfatter |
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fordi det er mit navn .... Alex Emil Nielsen
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin :
Ancient japanese term for a Samurai without a master, used in a manner similar to samurai, but represents a freelance gun or muscle. A mercenary fighter or tough for hire on the street or by connections. A ronin is considered by many to be untrustworthy. Ronins are cheaper than Samurai, though, and more readily available. Aka gunslinger, freelancer, cowboy
Valgt fordi jeg altid er klar til at hjælpe mine venner og hvem der måtte have brug for en hånd, og fordi jeg generelt har et problem med autoriteter, betydende jeg skal nok selv bestemme 
"Unthrustworthy" er dog ikke helt korrekt, for jeg er skam til at stole på!
Samt ikke mindst min fascination og respekt for de æld-gamle Samurai-traditioner! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18, et brugernavn jeg engang fik tildelt da jeg gik på HTX... og så har det bare hængt ved ;-)
det skulle eftersigende stå for Michael Madsen, 18 ved jeg ikke hvad står for... 
|
| Til top |
|
| |
Soma Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 185
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fordi jeg en gang fik det som login på en skole og det har jeg holdt ved siden. so ma er de to første bogstaver i henholdsvis for- og efternavn. Plus det er en god smashing pumpkins sang
|
| Til top |
|
| |
Mads Doss Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads Doss:
Figur skabt af St. St. Blicher i 1842 og publiceret via hans sang "Mads Doss" omhandlende figuren og Mett Kølvro som langt ude på heden hvor intet andet eksisterer finder ud af hvad det er livet går ud på. Blicher skrev den danske folkevise mens han var trist, deprimeret og døende, men alligevel kreérer han en fantastisk smuk historie, som på mange måder er inspirende og vejledende.
Jeg fik dog navnet tilbage fra de dage hvor jeg arbejdede med PC styresytemet Dos, som gav mig øgenavnet Mads Dos (mit fornavn er Mads), og først flere år senere hører jeg om sangen "Mads Doss", hvorefter jeg tilføjer det sidste "S". __________________ Nil satis nisi optimum - Kun det bedste er godt nok.
Rotel 7.1 Bi-Amp m/ Tannoy højtalere
Se min hjemmebio her
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Art Vanderlay,
I den fantastiske amerikanske sitcom Seinfeld har karakteren George Costanza med at opfinde små løgnehistorier, hvis man vil imponere folk eller får brug for at være en anden.
Art Vanderlay (alternativt: Vandelay) er hans typiske alter ego, og selvom han normalt påstås at være arkitekt, optræder han også ind imellem som importer/exporter.
Det er svært at sige, at George ligefrem er et forbillede, men om ikke andet tror jeg de fleste mennesker kan se lidt af sig selv i ham, fordi han blot overdriver det, vi allesammen gør, nemlig at bruge små hvide løgne, halve historier for at redde os ud af situationer.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Z som Zorglub, superskurken fra Splint & Co der ville skrive sit navn bagfra på månen. Og det har vist været mit handle på alt lige fra spillemaskiner (forkortet ZGB hvis der er nogen der har set en hi-score på en grillbare sidst i 80'erne) til diverse net fora i vore dage. Og skal vi lige runde avataren - jeg er nok vokset lidt siden det billede er taget 
Nå det var nok ego for nu, men !ad dårt vojs 
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator, fordi jeg er hamrende magtliderlig, og har en ustyrlig trang til at hæve mig over alle andre.
Særligt ynder jeg at hakke på de som sætter spørgsmålstegn ved min autoritet...
Og så kan du ellers bare komme RONIN!!! 
Ronin skrev:
Ronin : Valgt fordi jeg altid er klar til at hjælpe mine venner og hvem der måtte have brug for en hånd, og fordi jeg generelt har et problem med autoriteter, betydende jeg skal nok selv bestemme  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
GODT SPØRGSMÅL !!!
Jeg har ingen idé om hvorfor...... Det er nok ham den magtliderlige, der har bestemt det hele !!!
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Administrator har lige sendt en mail hvori den "flække" er for fræk til siden. Beklager  __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
C K N
Mine initialer: Carsten Kappel Nielsen. Kappel bliver dog aldrig brugt, men det er da med til at gøre det lidt mere "kompliceret" end bare CN? Desuden skal det jo mindst være 4 karakterer, deraf også C K N og ikke CKN... Så kan der vist ikke klemmes meget mere ud af det... __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra gammel tid som underviser på en erhvervsskole, de to første bogstaver i for og efternavn. = ki ro
Mvh. kiro
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
....Fordi det er mit navn... Jeg har aldrig været den store NICK-tilhænger....
|
| Til top |
|
| |
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gichael3257
Jeg hedder michael, men fik øge navnet Gichael
3257 var en gammel bank kode, som jeg begyndte at bruge :)
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjorslev
Jeg hedder Sjørslev til mellemnavn, og bliver da også kaldt det i ny og næ. Da man så skulle til at registrere sit navn i internettes barndom, så røg Ø'et på hylden. __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville egentlig kalde mig selv for Ace, lidt ligesom Zorglub's så er det mit nick på spillemaskiner og konsoller fordi jeg er så skidegod til bil-, fly-, kamp- og firstperson shooter spil  . I sidsnævnte disciplin er konen dog lidt bedre end mig  . Men Ace var optaget og så blev det esser i flertal.... __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
bayzer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
I tidernes morgen, da internettet var en ung sag brugte jeg blackman som nick - da jeg kun gik i sort tøj... Sindssygt kedeligt og uinspirerende. Jordan23 og Redman (fordi jeg er rødhåret), Lucifer, LUC1F3RD3S1GN, LD83, aphex twin, six deuce, dub ridah og nogle andre har også været hyppigt brugt...
Jeg gik sidenhen og begyndte at interessere mig for Photoshop, og da jeg skulle lave et logo måtte hjernen vendes for at finde noget som både lød fedt, så sejt ud og beskrev lidt om mig.
Navnet måtte indeholde x, y eller z da de bogstaver næsten altid ser godt ud i et logo. Specielt i logoer med graffittifonter. Da jeg er en sucker for en kold øl måtte det i sidste ende blive bayzer. Det indeholder y OG z, ser fedt ud og beskriver lidt om mig, da bayzer lyder lidt som bajer - eller bajsere.. eller noget (?). Det kan endda bruges internationalt....
Røven ved historien er, at mine umiddelbart innovative evner til at finde et genialt nick viste sig spildt. søg på Google efter bayzer og du finder en del andet end mig. ØV..... Jeg beholder nu navnet alligevel.... Jeg kan ikke finde på andre. Har prøvet. __________________ // Mit Setup , Mine Film //: Customize, don´t compromise
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ace ... hvis vi nogen sinde mødes er du hermed udfordret! 
/ZGB - 16'ne Dan i IK+, 1942 tribble master, jeg kunne blive ved 
Øh, er der ingen der hedder Spirillen?
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
|
Ace ... hvis vi nogen sinde mødes er du hermed udfordret! 
/ZGB - 16'ne Dan i IK+, 1942 tribble master, jeg kunne blive ved 
Øh, er der ingen der hedder Spirillen?
|
|
|
He he...altid klar . Den gode Jensen skulle vist også være rimelig hård til Quake __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nick'et kommer efter en usædvanlig uheldig kombination af initialer, hvor jeg blandt rødderne bliver kaldt K K K, Ku Klux Klan, eller meget nemmere Klan...
Jeg ved stadig ikke hvad mine forældre tænkte på, og det har da givet en del stof til eftertanke, da jeg har rejst en del i de amerikanske sydstater, Georgia, South Carolina, Louisianna osv...
|
| Til top |
|
| |