| Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
| Jammen dog - jammen dog. Min inbox eksploderede med indlæg fra din tråd og selvfølgelig var der en årsag til dette...
Bliver spændende at høre, hvad det ender med... |
|
|
Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at høre hvad den lille Krell-fidus kan 
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
| Jammen dog - jammen dog. Min inbox eksploderede med indlæg fra din tråd og selvfølgelig var der en årsag til dette...
|
|
Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at høre hvad den lille Krell-fidus kan Forårs-kreller???  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Forårs-kreller???  |
|
|
Jo jo og helt sort endda...

|
| Til top |
|
| |
Jokerman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 412
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser spændende ud :-) Som sædvanligt (var jeg lige ved at sige) spændende at følge med. Synes nu også den ML så alt for dominerende ud  (Læs; den så brand godt ud der på gulvet..) Glæder mig til at høre hvad du mener om sådan en Krell sag.. Synes nu også der har været lidt stille den sidste tid.. /Mikael
__________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa.......hvad skal man sige til det. . Godt jeg er kommet over den alder hvor jeg bare skiftede ud for at skifte ud. .
Nu har du betalt så meget for at få den ML331 reperaret og så går du af med den igen?.
Nå, men godt vi hifi folk har forskellige præferencer, ellers blev dette jo et kedeligt forum.
Held og tillykke med de nye apperater. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, tak - nu skulle der ske noget nyt. ML er fedt, men jeg er nysgerrig efter om det kan blive endnu bedre til de samme penge, mindre eller lidt mere.
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser spændende ud, den kække lille kraftkarl af en Krell, du dér har anskaffet dig.
Jeg glæder mig til at høre om, hvad den gør anderledes end ML.
Men for dén, hvor er der gennemtræk i dit setup! Du er jo en anden hifi´ens Sergeï Bubka, der slog sin egen rekord i stangspring flere gange end han kunne tælle til.
Analogt hertil besætter du med stor margen adskillige af de første pladser indenfor "hyppigste udskiftning af div. hifi"
- man bliver ALDRIG for gammel til at gøre nye erfaringer, det kaldes udsyn - dit må være i cinemascope! 
MVH
__________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
| Tak, tak - nu skulle der ske noget nyt. ML er fedt, men jeg er nysgerrig efter om det kan blive endnu bedre til de samme penge, mindre eller lidt mere. |
|
|
Er du sikker på du er helt rask (H51N fundet i nærheden) ? Går af med den fine ML-amp når den lige var blevet topnice serviceret med nye cylindre under hjelmen ? 
Meen sådan en klunser som dig skal jo hele tiden prøve noget nyt men her tog du alligevel røven på os allesammen fordi vi troede du havde fundet din amp, men sådan skulle det ikke gå. Den lille Krell-fyr ser da sådan lidt lille ud i det, gør den ikke ? Men du skal nu have et tillykke med den alligevel , og selvom den er lille kan der jo godt gemme sig noget voldsomt i motorrummet på den __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arh! Den Krell er nok lidt mere en Krell af navn end af gavn. Prøv evt. at spænde den for 400V, så tror jeg der kommer lidt liv i den måske  . OK! No joking - næsten da! Skru lidt op for tomgangen i den dersens 218, så er den ikke så skæv endda. Jeg ved godt den ikke er perfekt, men på én eller anden måde har den ligesom ikke specielt ondt et bestemt sted. Den gør ligesom bare det den kan sådan lidt over det hele. Faktisk synes jeg den er en glimrende repræsentant for et NAD produkt, når det er mest NADét. Det er i hvert tilfælde en amp der ligner en 3020 meget, men med størrelsen til forskel. Men af ting der er kommet på det seneste, som alligevel får øjenbrynet til at løfte sig lidt, kunne jag da nævne denneher: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Stereo/Forstaerker/D ENON_PMA-SA1_forstaerker_Premium_Silver.htm Check lige den ud.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
L.B. skrev:
| Tak, tak - nu skulle der ske noget nyt. ML er fedt, men jeg er nysgerrig efter om det kan blive endnu bedre til de samme penge, mindre eller lidt mere. |
|
|
Er du sikker på du er helt rask (H51N fundet i nærheden) ? Går af med den fine ML-amp når den lige var blevet topnice serviceret med nye cylindre under hjelmen ? 
Meen sådan en klunser som dig skal jo hele tiden prøve noget nyt men her tog du alligevel røven på os allesammen fordi vi troede du havde fundet din amp, men sådan skulle det ikke gå. Den lille Krell-fyr ser da sådan lidt lille ud i det, gør den ikke ? Men du skal nu have et tillykke med den alligevel , og selvom den er lille kan der jo godt gemme sig noget voldsomt i motorrummet på den |
|
|
Dejen skrev:
|
Den ser spændende ud, den kække lille kraftkarl af en Krell, du dér har anskaffet dig.
Jeg glæder mig til at høre om, hvad den gør anderledes end ML.
Men for dén, hvor er der gennemtræk i dit setup! Du er jo en anden hifi´ens Sergeï Bubka, der slog sin egen rekord i stangspring flere gange end han kunne tælle til.
Analogt hertil besætter du med stor margen adskillige af de første pladser indenfor "hyppigste udskiftning af div. hifi"
- man bliver ALDRIG for gammel til at gøre nye erfaringer, det kaldes udsyn - dit må være i cinemascope! 
MVH |
|
|
Jeg er stadig på det plan hvor jeg er frisk på at prøve forskellige ting og sager og så længe der er lyst er der ..... nå ja, der kan mangle penge 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Arh! Den Krell er nok lidt mere en Krell af navn end af gavn. Prøv evt. at spænde den for 400V, så tror jeg der kommer lidt liv i den måske . OK! No joking - næsten da! Skru lidt op for tomgangen i den dersens 218, så er den ikke så skæv endda. Jeg ved godt den ikke er perfekt, men på én eller anden måde har den ligesom ikke specielt ondt et bestemt sted. Den gør ligesom bare det den kan sådan lidt over det hele. Faktisk synes jeg den er en glimrende repræsentant for et NAD produkt, når det er mest NADét. Det er i hvert tilfælde en amp der ligner en 3020 meget, men med størrelsen til forskel.
Men af ting der er kommet på det seneste, som alligevel får øjenbrynet til at løfte sig lidt, kunne jag da nævne denneher:
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Stereo/Forstaerker/D ENON_PMA-SA1_forstaerker_Premium_Silver.htm Check lige den ud. |
|
|
Den lille Krell skal have en fair chance og det får den. Det nye Denon monster er lækkert, men koster også godt deropaf...
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
|
|
Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at høre hvad den lille Krell-fidus kan 
|
|
|
Hej L.B,
Tillykke med den lille nye. Den er nu ikk' så ring' endda 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
| Hej L.B,
Tillykke med den lille nye. Den er nu ikk' så ring' endda 
Haugaard
|
|
|
Mange tak Hr. Haugaard - faktisk er jeg lige blevet tilbudt at mødes med sælger kl 20:00, så den er snart i hus 
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hold kæft hvor sjovt og fed musik - af en eller anden grund minder det mig voldsomt om "fars fede juleferie" og familien Griselyworld - eller hvad de nu hed ).
__________________ dj
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=L.B.]
[QUOTE=Kurt von Kubik]
Linn - Noooooooooooooooooooooooooope Det siger mig INTET og har aldrig gjort det. Der kommer aldrig noget Linn inden for mine døre. Ny ML - nope ikke i denne omgang selvom jeg har kigget på den 223.5 der er til salg - den er lige pebret nok til mig. Audia - nope Flight50 er interessant, men nej ikke nu. Luxmann - nope nah Denon _ nope intet interessant Sony - nope intet interessant og heller ikke ICE EC - nope kulkompagniet får lov at blive i Norge Doxa - Maybe Den norkse huleboer er interessant, men heller ikke nu
Hov, I glemte da en , ........................den lille ynkelige snottede NAD 3020 , som jo "banker" alle de overstående på en dårlig (fugle)influenza dag 
Den ville da ihvertfald være billig
Det bliver spændende at høre din nye fine Krellér - tillykke med den 
Og hvis det ikke lyder så godt som forventet, må vi jo bare se og få skiftet dine Divaér  __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er  ingen billeder endnu....................  __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
kampko Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
jammen det er da helt galt alt sammen 
for det først er der ingen der har skrevet i din tråd i dag, ingen gang dig selv
og billeder af den lille ny (ma)krell er der heller ingen af, hvad fa.... er meningen. 
hvad bliver det næste (og hvornår)
nå spøg tilside jeg håber du bliver glad for den , men der du ikke lidt betænkelig ved at købe en int.forstærker når du nu er så glad for at skifte dele i dit setup ? ( næ for ellers havde du jo ikke gjort det )
hvordan spiller den så , i forhold til din "gamle" Ml
muuuh fra Haslev __________________ jbl ti10k
crown studio ref 2
xindak xa3250
pc med AUDIOTRAK Prodigy HD2
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kamp og DJ!
Vi har holdt børnefødselsdag for den store (5 år) idag, så jeg har ikke fået taget billeder, ej heller lyttet.
Indtil videre kan jeg kun høre den gennem 218'eren, for det er det eneste mine HTkabler kan nå til, men jeg har bestilt lidt mere kabel så jeg kan prøve den alene og det glæder jeg mig til at prøve.
Billeder kommer snarrest, for den er ikke stor men den er dælemig køn 
http://www.krellonline.com/krell_component.php?id=42&pag e=kav400xi
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Hej Kamp og DJ!
Vi har holdt børnefødselsdag for den store (5 år) idag, så jeg har ikke fået taget billeder, ej heller lyttet.
Indtil videre kan jeg kun høre den gennem 218'eren, for det er det eneste mine HTkabler kan nå til, men jeg har bestilt lidt mere kabel så jeg kan prøve den alene og det glæder jeg mig til at prøve.
Billeder kommer snarrest, for den er ikke stor men den er dælemig køn 
http://www.krellonline.com/krell_component.php?id=42&pag e=kav400xi
|
|
|
Hej Lars,
Tillykke med junior. Hvornår forventer du at få "den lille ny" i huset ?
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
|
Hej Lars,
Tillykke med junior. Hvornår forventer du at få "den lille ny" i huset ?
Haugaard
|
|
|
Hej Haugaard og tak,
Den ankom igår aftes og jeg håber at få kabler til den i starten af næste uge.
|
| Til top |
|
| |