Forfatter |
|
duckstardeluxe Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
|
Sendt: 18 Januar 2005 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guardian skrev:
Hvor stort et billede laver du med hitachi'en ? |
|
|
Fra min profil:
Det har jeg af udstyr: |
Denon AVR-1601, Denon DVD-2200, 5xB&W VM-1, Gale 3070W sub, Kingpin 79" motorlærred, Hitachi PJ-TX10 projektor |
:)
Næsten det mindste den kan lave med de meter jeg har den siddende fra lærredet. __________________ Hilsen Anders
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
duckstardeluxe skrev:
Ja det var en helt OK pris. Den var vist på tilbud. Jeg læste lige lidt om DVI/HDMI på et par sider og fandt ud af at vi taler om noget digital signal hele vejen fra afspiller til projektor. |
|
|
Ja nemlig ja, og det giver altså noget(en hel del med meget stort billede), men slet ikke så meget at jeg ville købe en ny DVD, når du lige har købt en, det ville være spild af penge, og iøvrigt skal du nok op i anden prisklasse hvis du skal have noget med DVI/HDMI der kan matche den DVD du har __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser skide godt ud...
Og du har fået gemt alle de grimme sager af vejen. Flot
Ville nu være sjovt at have en projektor... Måske er det bare ikke så praktisk på kollegiet.
|
Til top |
|
|
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
Ville nu være sjovt at have en projektor... Måske er det bare ikke så praktisk på kollegiet.
|
|
|
- Det er jo ikke projektoren der fylder!  __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
Til top |
|
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
anno1982 skrev:
JBL Ti-5000 skrev:
|
|
|
- Det er jo ikke projektoren der fylder! 
|
|
|
Nej, det ved jeg godt. Men den er ikke så god at se fjernsyn på, og jeg ville bare komme til at ønske mig noget surround-udstyr hvis jag havde en projektor. Og surround har jeg vidst ikke lige plads til, selvom det kunne være sjovt med mine Ti-5000 som fronter og Ti-1000 som center, HAHAHA. Så blev jeg jo også nød til at have en kæmpe sub, og nogen baghøjtalere. Tror måske at det kommer til at fylde en lille del af mine 12kvm.
Glæder mig til jeg har mere plads. Det kunne være sjovt.
|
Til top |
|
|
anno1982 Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2005 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
anno1982 skrev:
JBL Ti-5000 skrev:
|
|
|
- Det er jo ikke projektoren der fylder! 
|
|
|
Nej, det ved jeg godt. Men den er ikke så god at se fjernsyn på, og jeg ville bare komme til at ønske mig noget surround-udstyr hvis jag havde en projektor. Og surround har jeg vidst ikke lige plads til, selvom det kunne være sjovt med mine Ti-5000 som fronter og Ti-1000 som center, HAHAHA. Så blev jeg jo også nød til at have en kæmpe sub, og nogen baghøjtalere. Tror måske at det kommer til at fylde en lille del af mine 12kvm.
Glæder mig til jeg har mere plads. Det kunne være sjovt.
|
|
|
- Den ene ting tager den anden og før man ved det har man et rum fyldt med hundedyrt isenkram!
Det lyder ellers som om at udgangspunktet for en hjemmebio er på plads! __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
Til top |
|
|
anno1982 Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
duckstardeluxe skrev:
Guardian skrev:
Hvor stort et billede laver du med hitachi'en ? |
|
|
Næsten det mindste den kan lave med de meter jeg har den siddende fra lærredet.
|
|
|
Billedet på 79" er vel helt ok, - Det kan også hurtigt blive for stort hvis man sidder for tæt på skærmen! __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
Til top |
|
|
soegaard2000 Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 75
|
Sendt: 21 September 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
...hmm.....duckstardeluxe, dit setup herinde trænger vist til en opdatering?! 
|
Til top |
|
|
LPH. Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 169
|
Sendt: 21 September 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
soegaard2000 skrev:
|
|
|
Måske fordi tråden er 1 år og ca 9 måneder gammel siden sidste indlæg. Tænker lidt "hvorfor skrive til sådan et gammelt topic"??
-LPH
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 September 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske fordi hr. Søgaard kender mig ret godt og han ved der er sket ændringer .. det eneste der dog er sket er at der står en Denon AVR-3805 receiver plus en Dali Piano Forte sub i stuen min ;)
__________________ Hilsen Anders
|
Til top |
|
|
soegaard2000 Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 75
|
Sendt: 21 September 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
LPH. skrev:
soegaard2000 skrev:
|
|
|
Måske fordi tråden er 1 år og ca 9 måneder gammel siden sidste indlæg. Tænker lidt "hvorfor skrive til sådan et gammelt topic"??
-LPH
|
|
|
Præcis som Duckstardeluxe selv antyder så var der ikke spor alvor i mit tidligere spørgsmål 
Ved jo også at bagmanden er super fiks og kreativ med et kamera så nye billeder fra hans setup ville bestemt være interessant - eller også må jeg bare snart sætte kursen mod øen?!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 September 2006 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søgaard, det synes jeg lyder som en god idé. Næste fredag kunne måske foregå hos os på øen?
Optisk er der intet lavet om i forhold til hjemmebioen, receiveren står det sted den anden gjorde, og subwooferen er jo sådan en flad oprejst tingest, som er gemt væk bag min sofa ;)
Jeg forventer ikke at hverken åbne op for de gamle billeder igen, da de er meget uaktuelle, eller opdatere dem med nye - førend vi flytter ud i nybyggeriet om et år. __________________ Hilsen Anders
|
Til top |
|
|