Forfatter |
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 18 Januar 2005 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
JJservice skrev:
Jeg kan se at den Bent L skriver om fra amazon.de til 13 euro bliver sendt fra Canada så der kommer vel både dyr forsendelse og told og moms oven i? |
|
|
Der kommer 6 euro på i porto; men bliver den ikke sendt via Tyskland, hvis ikke må vi jo håbe på tolderne ikke gider åbne pakken når der kun står 13 Euro på i værdi? __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
Jens Jørgen Otk Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestilt den fra amazon.de men jeg har ikke modtaget den endnu, er der andre der har bestilt den der. Jeg bestilte den den 16.01 så man må sige at de tar sin tid om at sende den, men de er hurtige til at trække deres penge.
|
Til top |
|
|
Anders111 Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 87
|
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jens Jørgen>>> eg har osse bestilt fra amazon.de - og JA de er meget hurtige til at trække pengene...
Jeg bestilte d. 18/1 - og har heller ikke modtaget noget endnu
Og så lige en "sidebemærkning" hehe... Jeg kom sq til at bestille 3 eksemplarer fordi jeg klikkede på den der "1 klick kaufen" knap Jeg forsøgte så selvfølgelig at afbestille de 2 af dem, men det lod sig ikke gøre Har osse mailet frem og tilbage med dem, men de kunne ikke afbestilles:'(
Så når jeg modtager, har jeg et par stykker til salg haha
|
Til top |
|
|
Dio` Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 113
|
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Melder mig til den liste. Er efterhånden også længe siden at jeg bestilte (d 16 ell 17)..
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestilte også d. 16/1, der står det tager 10 til 14 dage så lad os håbe de er lige på trapperne.
__________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
MooW Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anders111 skrev:
Så når jeg modtager, har jeg et par stykker til salg haha |
|
|
Til en billig mønt kunne jeg da godt bruge en enkelt ;)
|
Til top |
|
|
Anders111 Forum Bruger

|
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sælger dem her på køb/salg når jeg har dem
|
Til top |
|
|
JJservice Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 91
|
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har de fået den hjem igen DVE Digital Video Essentials - DVD PAL Home Theater Setup og så får man oven i købet en gratis DVD " der er 4 at vælge imellem" Med billede og lyd for øjne og øje til ku 29,49$ inkl. forsendelse fra England. Så jeg har den nok før end dem der skulle have den hjem fra Canada og så er det meget nemt at bestille på deres side, bare du husker at klikke på at du vil bruge EuroSaver Shipping for så bliver den sendt biligere fra England
Jeg siger tak for linket til HDfreak
http://store.yahoo.com/dvdinternational/
|
Til top |
|
|
Molokgehenna Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 155
|
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der har links til butikker der handler med Avia??
|
Til top |
|
|
Dio` Forum Bruger

|
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har modtaget besked fra amazon.de om at min dve dvd bliver afsendt indenfor et døgn og vil være her om 5-14 arbejdsdage.. Eller også står der noget helt andet.. Mit tysk sutter r*v.
|
Til top |
|
|
CRiM Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 148
|
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Anders111 Forum Bruger

|
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dio>>> Jo det er det der står - har nemlig fået 3 af de mails i går 
|
Til top |
|
|
CRiM Forum Bruger

|
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dio` skrev:
Har modtaget besked fra amazon.de om at min dve dvd bliver afsendt indenfor et døgn og vil være her om 5-14 arbejdsdage.. Eller også står der noget helt andet.. Mit tysk sutter r*v.  |
|
|
hvorfor har du så ikke bare bestilt den på www.amazon.dk ???
Der får du det da i det mindste på engelsk....
Jeg har lige bestilt en på www.sendit.com (Link længer oppe). De er nemlig lidt hurtiger til at sende end amazon. Men Båede Sendit & Amazon er to RIGTIGE gode steder at købe dvd'er... desuden er amazon også super billige når det angår bøger. 
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRiM skrev:
Dio` skrev:
Har modtaget besked fra amazon.de om at min dve dvd bliver afsendt indenfor et døgn og vil være her om 5-14 arbejdsdage.. Eller også står der noget helt andet.. Mit tysk sutter r*v.  |
|
|
Jeg har lige bestilt en på www.sendit.com (Link længer oppe). De er nemlig lidt hurtiger til at sende end amazon. Men Båede Sendit & Amazon er to RIGTIGE gode steder at købe dvd'er... desuden er amazon også super billige når det angår bøger.  |
|
|
ja men så er der jo bare det ærgelige ved sendit.com at de sender fra kanaløerne=at der bliver pålagt told og moms........(taler af bítter erfaring.... )__________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Dio` Forum Bruger

|
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er dyrere ved køb på amazon.dk. Den vi har købt fra amazon.de er UK import, altså på engelsk
Vær i øvrigt opmærksom på at ud over at du skal betale told og moms når du køber fra sendit.com, skal du også være sikker på at det er pal og ikke ntsc versionen du køber. Med mindre du har fået andet at vide er det nok det sidste. Det er ikke noget du kan bruge, samtidig med at den kan købes ret billigt fra diverse butikker indenfor eu....
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Dio`]Den er dyrere ved køb på amazon.dk. Den vi har købt fra amazon.de er UK import, altså på engelsk Vær i øvrigt opmærksom på at ud over at du skal betale told og moms når du køber fra sendit.com, ja nemlig ja.. skal du også være sikker på at det er pal og ikke ntsc versionen du køber. Med mindre du har fået andet at vide er det nok det sidste. Det er ikke noget du kan bruge hvorfor ikke det, den er ikke REG kodet.., samtidig med at den kan købes ret billigt fra diverse butikker indenfor eu .......[/QUOTE]
Til top |
|
|
Dio` Forum Bruger

|
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ntsc og pal er ikke samme billedformat, bla er fps forskelligt. Så det har ikke noget med regionen at gøre.
|
Til top |
|
|
CRiM Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
CRiM skrev:
Dio` skrev:
|
|
Jeg har lige bestilt en på www.sendit.com (Link længer oppe). De er nemlig lidt hurtiger til at sende end amazon. Men Båede Sendit & Amazon er to RIGTIGE gode steder at købe dvd'er... desuden er amazon også super billige når det angår bøger. 
|
|
|
ja men så er der jo bare det ærgelige ved sendit.com at de sender fra kanaløerne=at der bliver pålagt told og moms........(taler af bítter erfaring.... ) |
|
|
Det forstår jeg ikke... jeg har godt nok købt mange dvd'er hos dem og jeg har ALDRIG betalt told osv...???
Jeg startede med at købe fra dem da de hed blackstar...
|
Til top |
|
|
CRiM Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dio` skrev:
Den er dyrere ved køb på amazon.dk. Den vi har købt fra amazon.de er UK import, altså på engelsk Vær i øvrigt opmærksom på at ud over at du skal betale told og moms når du køber fra sendit.com, skal du også være sikker på at det er pal og ikke ntsc versionen du køber. Med mindre du har fået andet at vide er det nok det sidste. Nej de sælger stort set KUN PAL Reg.2 DVD'er, prøv at kigge under HELP først. Jeg har købt RIGTIG mange dvd'er hos dem, alle i PAL og med danske undertekster. og uden told eller dansk moms. Det er ikke noget du kan bruge, samtidig med at den kan købes ret billigt fra diverse butikker indenfor eu.... |
|
|
|
Til top |
|
|
CRiM Forum Bruger

|
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|