| Sendt: 23 Januar 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ville også anbefalde dig at kigge på Marantz, har selv fornyligt lavet en AB test hvor jeg først var i KT og høre på SR7500 og derefter en tur i klubben for at se lidt på Denonerne.
Mit indtryk er at Denon har for meget plastic look over sig og har en for tynd lyd, i forhold til Marantzen som virker nogt mere solid med sin Alu front og stramt gående Volume kontrol i alu også (mener Denonen har plastic volume, som føles meget billigt, kan ikke helt huske om det også var på 3805 eller om det var 2805 )
dette er bare min mening, men tag en tur ind til nogle forhandlere og lyt.
Angående det med Suite og dance så er det smag og behag, dengang da jeg første gang skulle have gulvhøjtalere var jeg inde i klubben og se på nogle forskellige og valgte 606 istedet for 808/450/DM603, men har senere byttet mine 606ere ud med 450 pga de faktisk lyder noget bedre, også til Trance/dance selvom de har en 6,5" mindre. Ens musik smag ændre sig, sådan er det. Det er jo også overraskende få der har sine CV højtalere i mere end 5-7år , de bliver normalt skiftet ud til noget mindre bagefter. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|