Emne: KT Radio KBH (dårlig oplevelse) ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
trasmus4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skulle jeg have handlet hos Tapeconnection
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bob Dylan skrev:
"Sikke højt oppe du er", råbte
fisken til fuglen som fløj hen over hovedet på den. "Nej", svarede
fuglen tilbage, "jeg er ikke højt oppe, det er bare dig der er dybt
nede" |
|
|
Hej Bob.
Fantastisk skrevet !
Til sagen:
Jeg er helt enig.
Problemet kan være at kunden har fået nogle forventninger til den
indgåede handel og forhandlerens fleksibilitet ved evt. utilfredshed.
Disse kan være opstået under handler hvor tomme ord som "det finder vi
ud af" osv osv ikke giver kunden nogle juridiske rettigheder, men giver
kunden falske forventninger til handlens vilkår.
Jeg synes du skal tage ind og snakke med dem, mails og telefonen er
bare noget andet, det er nemmere at sige nej til en i telefonen end
hvis du står med maskinen i hånden i deres butik.
__________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
Lux550 Freak Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 392
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må lige give mit besyv med.
Jeg købte et sæt højttalere i KT radio, kbh. Jeg var helt ny i hi-fi-verdenen, som jeg ikke lagde skjul på. Det var Flemming, der ekspederede mig. Jeg kom derind fordi jeg havde set et par højttalere der var nedsat. Jeg havde taget en plade med ind, som jeg ville lytte på. Enden på det blev, at jeg fik et godt tilbud på mine Sonus Faber, der stod som demoer. Så langt, så godt.
Da jeg så kommer hjem og begynder at spille mine (få) andre plader, synes jeg at bassen mangler. Det viser sig, at den plade jeg havde med inde og lytte på var overmåde bas-fyldig, noget som jeg mener KT-radio burde have nævnt for mig - det må have været åbenlyst for en garvet audiofil. Vi havde netop en snak om min trang til højttalere med en fyldig bas.
Da jeg så ringende tilbage til butikken få dage efter for at snakke om at levere højttalerne tilbage, mod at spare op et par måneder mere og så købe gulv-modellen, var der intet at gøre.
Min sag er ikke så ligetil. Jeg har naturligvis selv et ansvar for at have lyttet til det je køber, men jeg mener stadig at KT radio ikke var deres ansvar voksen mht. salg af demomodeller - det virkede somom det skulle fyres af, og det skete lidt på bekostning af den helt seriøse rådgivning. Summa summarum - jeg kom ikke hjem med den rigtige højttaler for mig. Og kæmper stadig med at få den bas ud af dem, som jeg ønsker.
Jeg havde faktisk sagt til mig selv, at jeg aldrig ville handle dér igen, men da jeg så skulle skulle købe surround, talte jeg med Jesper dernede, og han kunne sammensætte en tilbud som jeg følte var godt. Jeg har ikke fornemmelsen af at han ville sælge ud af demoer, men har tværtimod en fornemmelse af at det var en god handel.
Min erfaring siger mig derfor - jeg vil passe gevaldigt på i KT radio, hvis talen går på køb af demoprodukter, eller hvis jeg inde i maven føler, at det ikke længere er en seriøs hi-fi rådgivning jeg får, men et forsøg på at rydde hylderne til de nye modeller.
|
| Til top |
|
| |
trasmus4 Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg kan nå så langt at folk er på vagt over at gå derind, er jeg også tilfreds, synes det er synd at andre skal have den samme behandling / oplevelse!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
behandling eller ej, det er trods alt ikke den samme varer du retunerer (plus tidshorisonten).
hvis den bare havde stået i kassen hjemme ved dig havde det været noget andet, men dee kommer jo til at sælge den til et mindre beløb end først, og lider indirekte et tab.
du har jo også (du må endelig ikke tage det personligt) din del af skylden, du skullle jo have haft en demo model at boltre dig med, af den ene eller anden art, og ikke et nyt produkt du var usikker på.
problemet er nok snarere at i har snakket fuldstændigt forbi hinanden, og at den ene eller anden side skulle have gjort opmærksom på at det var et prøve/demo køb. jeg mener ikke du kan klandre forretningen, du har jo påført dem et tab.
hvis du var bilforhandler ville du jo heller ikke give nypris for en retuneret vogn der har gået 5000 km vel?
ps, kt i Odense og Kbh har intet med hinanden at gøre, bare for at rydde enhver misforståelse af vejen.
godt nok har jeg ikke lagt tilnærmelsesvis samme antal kroner der som Jensen, højst hvad der svarer til en brugt Volvo, men Kt i Odense har aldrig givet nogle problemer som dem i tråden nævnt eller af nogen art overhovedet. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
trasmus4 Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal lige det lige siges (igen) at det var en demo model jeg købte, så om den har været brugt før (vides ikke)? ... så gør det nok ikke så meget at jeg har brugt den 4-5 dage ekstra?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er stor forskel om det er en demo (udstillingsmodel) eller en demo(tage hjem og afprøve).
hvilken en er det ? __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige handlet med kt i odense og synes at deres service er super __________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
LUX550 Freak.
Jeg vil springe KT oplevelsen over, for det har jeg allerede beskrevt ovenfor.
Har du overvejet om den manglende bas ikke skulle findes et andet sted, hvis det grej du spænder foran dine højtalere ikke formår at spille ordentlig bas, så kan du jo ikke forvente at højtalerne gør det - et er jo ikke sådan det hænger sammen. Vi andre roder med kabler og det hele, din CD spiler kan også være af sådan en karakter, at den ikke kan spille en ordentlig bund og bas. Det kan være alle de andre steder, måske er højtalerne okay. Det kan jo godt være derfor Flemming er lidt kantet, da han måske ved at de spiller en fin bas.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en kommentar til Lux550 Freak's oplevelse med manglende bas.
Selvfølgelig er det surt at komme hjem og så opleve at der mangler bas. Og jeg kan også følge dig, angående den vildledende eller manglende information. MEN (der er jo altid et men) Jeg mener at man som køber skal være opmærksom på at enhver demonstration i en butik er netop det. En demonstration. Den eneste måde man kan sikre sig at produkterne lyder ens i butikken og hjemme, er at have tilnærmelsesvis samme set-up. (jeg ser her bort fra rummets indflydelse, selvom den også er vigtig).
Det vil sige at hvis man er ude efter nogle nye højtalere, så tager man sin forstærker under armen og forlanger at høre højtalerne på den. (Mange tager i forvejen plader med så hvis forstærkeren ikke vejer 100kg eller mere, burde det være en selvfølge at tage den med). Det er lidt sværere at tage højtalere med når man køber forstærker, men så må man enten prøve at finde et sted hvor de har samme højtaler eller tale for sin syge moster og låne forstærkeren hjem.
Man kan ikke umiddelbart forvente at verdens bedste forstærker, højtaler etc giver verdens bedste set-up. Tingene skal passe sammen, med andre ord synergi'en skal være der.
For nu at vende tilbage til tråden.... Hvad angår KT-Radio i København har jeg kun godt at sige. Jeg har bl.a selv haft en reciever med derind i forbindelse med køb af surround-højtalere til min svoger, og de var så flinke at sætte den til istedet for deres egen. Det gav lidt arbejde til dem, men gjorde det meget nemmere at vurdere om tingene passede sammen. Det var kundeservice, da de jo vidste fra start at chancen for også at sælge en reciever var minimal.
Brian
p.s. Uanset ovennævnte synes jeg stadig at det er trist med Lux550's basproblemer.... __________________ http://www.odysseyaudio.dk
|
| Til top |
|
| |
Kim Jensen Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Kender ikke KT Radio. Men jeg vil da lige fortælle at jeg efter at have prøvet en Sony HDD optager fra TC Århus i 10 dage, blev enige med fruen om at pengene kunne anvendes bedre. Efter bedste evne blev alt pakket ned og returneret. De modtog uden bøvl og sure miner og de skrev tilmed en check straks. Se det kalder jeg service - jeg vender tilbage ;-)
mvh
Kim Jensen
|
| Til top |
|
| |
jero Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian skrev :
Man kan ikke umiddelbart forvente at verdens bedste forstærker, højtaler etc giver verdens bedste set-up. Tingene skal passe sammen, med andre ord synergi'en skal være der .
Hertil er jeg helt enig, synergi effekten opstår dog efter min ringe overbevisning først når setup´et befinder sig i det akustiske miljø det er tiltænkt at spille i, dvs eget rum.
Jeg har ved flere lejligheder hørt nøjagtigt samme setup i flere forskellige akustiske miljøer og det med meget forskellige resultater til følge.
Efter min mening bør man søge forretninger der er villige til at indgå en fornuftig købsaftale med returret, alternativt at låne kunden et eksemplar af det valgte produkt inden køb , for da - og først da kan det endelige resultat af investeringen vurderes - nemlig hjemme i egen stue !
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Jensen skrev:
| Kender ikke KT Radio. Men jeg vil da lige fortælle at jeg efter at have prøvet en Sony HDD optager fra TC Århus i 10 dage, blev enige med fruen om at pengene kunne anvendes bedre. Efter bedste evne blev alt pakket ned og returneret. De modtog uden bøvl og sure miner og de skrev tilmed en check straks. Se det kalder jeg service - jeg vender tilbage ;-) |
|
|
Forskellen er, som nævnt, at vi stadig giver 14 dages fuld returret, sådan som de fleste butikker i branchen har gjort i lang tid. Derfor er der ikke så meget at diskutere i dén sag, hvis varen ikke er tilfredsstillende kan man få - alle - pengene tilbage. Præcis som hvis varen var købt på nettet, hos os eller ethvert andet sted. Vi vælger bare at stille kunden ens, uanset om han handler i butikken eller på nettet. Det er bare vigtigt som forbruger at være klar over at denne ret til at returnere en vare ikke er en selvfølge, hvis man bevæger sig ind i en butik, hvis ikke butikken reklamerer med det. Og dette gælder uanset om der er tale om en demovare eller ej. Derfor, hvis butikken ikke reklamerer med returret, og man ikke har lavet en aftale om andet, så er butikken naturligvis i sin gode ret til at nægte at tage varen retur. At man så som kunde kan synes det er dårlig service, og som jeg være uenig i hvorvidt det er en god idé at undlade denne service, det er så en anden ting. Men man har altså som forbruger selv ansvaret for at undersøge hvorvidt en butik yder en service der rækker ud over lovens krav. Man kan ikke komme bagefter og tude over at man havde forventet noget andet bare fordi _andre_ butikker tilbyder det. Derfor synes jeg det er forkert at beklage sig over den specifikke situation, da butikken blot har holdt sig til den aftale de har indgået. Ligesåvel som en butik skal overholde sine aftaler, så må kunden også gøre det. Noget andet er så at man kan diskutere betingelserne på et mere grundlæggende niveau. Jeg synes ikke det på nogen måde er sindsoprivende at en butik holder sig til betingelserne, dét jeg synes er sindsoprivende er at så mange butikker vælger at have nogle betingelser der skubber kunderne direkte i armene på det marked som selvsamme butikker har så travlt med at beklage sig over løber med salget: Nemlig internet-butikkerne.
Der er sgu for meget tudefjæs over radiobranchen, den ene halvdel sidder i hjørnet og græder snot over at markedet bliver supermarked-ficeret, den anden leger sprællemand og forsøger at overbevise folk om at de skal betale mere for varerne end på nettet for at være flinke, så den stakkels hifi-sælger kan få råd til afdragene på BMW'en. Hvis der var flere der tog sig sammen og koncentrerede sig om at tilbyde kunderne noget de ikke kan få i supermarkeder og i net-butikker - i stedet for at tilbyde MINDRE i et forsøg på at holde omkostningerne nede - så kunde det jo være at kunderne rent faktisk gad komme i butikkerne.
Jeg synes personligt at det er en meget stor ting at vi her i Århus er 6 butikker der, på tværs af indbyrdes konkurrence, kan finde sammen om at arrangere en messe der har til formål at vise folk hvad det er for oplevelser der kan hentes ved at gå ned i en _rigtig_ hifi-forretning når der skal købes grej. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jero.
Netop, det skal passe sammen og matche lytterummet. Jeg kan garantere for, at man kan få den service i KT Radio København. De er særdeles flinke til at låne ud eller lave en købsaftale med returret - jeg har lånt dynger af grej og aldrig stødt på et problem.
Men engang imellem er vi som kunder også nogle fjolser og ikke lige udstråler det mest objektive og seriøse - vi kan jo også have en dårlig dag. Det er nødvendigvis ikke altid forretningerne derer tåber.
Hvad er problemet med at lave en fakture hvor der står, fuld returret i 3 dage eller 14 dage. Hvis ikke man kan få sådan en, er der jo ikke nogen der tvinger en til at købe. Men som sagt har jeg LÅNT tingene kvit og frit hos KT, selvfølgelig kræver det at de kender en, men det begynder også med os som kunder.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
torben kbh. Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
Hvis der var flere der tog sig sammen og koncentrerede sig om at tilbyde kunderne noget de ikke kan få i supermarkeder og i net-butikker - i stedet for at tilbyde MINDRE i et forsøg på at holde omkostningerne nede - så kunde det jo være at kunderne rent faktisk gad komme i butikkerne.
|
|
|
Hej Otto,
Super synspunkt! Butikker med mennesker inde i, har mest at tilbyde. Jeg har tænkt samme tanke om pladebranchen/musikbutikker, dér er der jo ikke sket noget i ....jeg ved ikke hvor lang tid, og her undrer man sig over hvorfor salget af musik falder! Når jeg har været i Fona, har jeg mindre lyst til at høre musik. Jeg får faktisk mere inspiration af at kunne småbidder af musik lovligt på nettet. Men så længe jeg får inspiration i pladebutikkerne, mine favoritter i København er Circles, Hydepark, Soundstation, Jazzkælderen, så skal jeg nok lægge mine penge der.
VH Torben
|
| Til top |
|
| |
Sven Palvig Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 805
|
| Sendt: 02 Februar 2005 kl. 02:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var dog en klodset måde at håndtere en kunde på. De mister en ellers god potentiel kunde, det er da for dumt.
For nogel år siden, da jeg igen skulle bruge nogle penge til hi-fien, og ville købe en ny cd afspiller, var jeg inde og i KT radio og lytte på en Rotel til en 6.000 og en dyrere til 10.00 kr. Jeg foretrak den dyrere model, men ville gerne låne den hjem en weekend, for hjemme i ro og mag at beslutte mig. Men det måtte jeg ikke. Jeg fortalte, at jeg i Hi-fi klubben, kunne låne tre forskellige med hjem en weekend, uden problemer. Det var de ligeglade med, men jeg måtte godt komme ind med den bedste af dem, og så sammenligne i deres butik.
Jeg drog til Hillerød, og nåede lige omkring Hi-fi klubben, og lånde en NAD Silverline, en Denon 10 og en Marantz CD 17. Det blev til en lille uge. Jeg valgte Marantzen, men dog i en K.I.SIgnature udgave istedet. Og ingen sure miner.
Senere købte jeg en Marantz forstærker PM 17 K.I. og Dali højttaler, kabler mm. Igen senere en Marantz PM 14 K.I. Sign.
Man ved aldrig hvor mange ordre der kommer til senere. Så det var for dumt. __________________ Mvh. Sven
|
| Til top |
|
| |
jero Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2006 kl. 03:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
HansC. skrev:
| Hvis du har pakket den ud og brugt den, ja så er den vel brugt ik???
- hverken butikken eller andre vil så tage den tilbage til fuld pris, desværre. |
|
|
_Skal_ ikke, i hvert fald - medmindre de reklamerer med det.
HansC. skrev:
| Hvis returret var en naturlig ting, så ville det også være naturligt at købe en vare som måske har været ude og stå i 2-3 hjem??? - jeg ville bestemt ikke aftage en "brugt" vare til fuld pris. |
|
|
Hvorfor? Man skal ikke tage imod en demovare hvis dette ikke er aftalt. Ved postordre/internethandel har man som kunde KRAV på at få 14 dages returret - også selv om varen har været taget i brug. OG krav på at få en ubrudt vare hvis ikke andet er aftalt. At flere og flere "rigtige" forretninger frasiger sig returret, og dermed sørger for at kunderne er _bedre_ stillet ved at handle på nettet, det er ikke bare sløjt, det er decideret dumt. At det så under alle omstændigheder er god stil at gøre butikken opmærksom på at man har tænkt sig at returnere en vare (hvis man ved det på forhånd), så butikken kan udlevere en demo, det er så en anden ting. Men at en butik giver returret betyder ikke at man skal finde sig i at få en demo-model når man bestiller en ny vare.
|
|
|
Njah , det kan godt være det er dumt af forretningerne at sætte nethandel i højsædet hvis kunden skal have returret (efter loven forståes) , men forhandlerne regner vel også med ad denne vej at begrænse returvarer, da kunden jo selv må stå for returneringen som kan omfatte post/fragtmand i flere hundreder kroners størrelsen betalt af kunden.
|
| Til top |
|
| |
jero Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2006 kl. 04:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
|
Jero.
Netop, det skal passe sammen og matche lytterummet. Jeg kan garantere for, at man kan få den service i KT Radio København. De er særdeles flinke til at låne ud eller lave en købsaftale med returret - jeg har lånt dynger af grej og aldrig stødt på et problem.
Men engang imellem er vi som kunder også nogle fjolser og ikke lige udstråler det mest objektive og seriøse - vi kan jo også have en dårlig dag. Det er nødvendigvis ikke altid forretningerne derer tåber.
Hvad er problemet med at lave en fakture hvor der står, fuld returret i 3 dage eller 14 dage. Hvis ikke man kan få sådan en, er der jo ikke nogen der tvinger en til at købe. Men som sagt har jeg LÅNT tingene kvit og frit hos KT, selvfølgelig kræver det at de kender en, men det begynder også med os som kunder.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Jørgen.
Jeg har skam heller aldrig haft problemer med at låne grej i KT radio (København afd.) tværtimod har jeg fra 1980- 1989 været flittig gænger på vesterbro og i særdeleshed KT radio hvor jeg har lånt en del produkter hjem (typisk fra highend afdelingen) uden at lægge en krone ( hvilket jeg havde indtryk af var et af butikkens kendemærker dengang også for nye kunder !).
Problemet er blot som du selv er inde på at der har været stor udskiftning blandt medarbejderne (har været der et par gange i 90´erne og et par gange i 2005 ) og jeg kendte mildest talt ikke nogen af de tilstedeværende i butikken eller deres holdning til udlån (Flemming var der ikke) .Mit indtryk ved disse lejligheder var mindre positivt end som jeg husker butikken i de "gode gamle dage" hvor der var god tid til kunden og smil på alle medarbejders læber.
Nu er jeg af den overbevisning at kunder som udgangspunkt ikke er fjolser som du skriver , nogle skal blot have lidt mere vejledning end andre .
Du har også ret i at der ikke er nogen købstvang i Danmark , hvilket jeg jo også præciserer i mit forrige indlæg ved netop at pege på at handle i butikker med en fornuftig Udlån/retur ordning ,hvilket man oftest selv må spørge ind til i butikken. det er sjældent noget medarbejderne bruger særlig megen tid på at forklare kunden.
Hvad KT radio´s politik på området idag er kan jeg kun gisne om (har ikke besøgt dem så tit de senere år) men en utilfreds kunde har de da fået ikk 
Mvh
Jero
Ps Havde ikke overvågning på tråden , beklager det sene svar Jørgen , håber det går endda.
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 25 Februar 2006 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Der er sgu for meget tudefjæs over radiobranchen, den ene halvdel sidder i hjørnet og græder snot over at markedet bliver supermarked-ficeret, den anden leger sprællemand og forsøger at overbevise folk om at de skal betale mere for varerne end på nettet for at være flinke, så den stakkels hifi-sælger kan få råd til afdragene på BMW'en. Hvis der var flere der tog sig sammen og koncentrerede sig om at tilbyde kunderne noget de ikke kan få i supermarkeder og i net-butikker - i stedet for at tilbyde MINDRE i et forsøg på at holde omkostningerne nede - så kunde det jo være at kunderne rent faktisk gad komme i butikkerne.
Jeg synes personligt at det er en meget stor ting at vi her i Århus er 6 butikker der, på tværs af indbyrdes konkurrence, kan finde sammen om at arrangere en messe der har til formål at vise folk hvad det er for oplevelser der kan hentes ved at gå ned i en _rigtig_ hifi-forretning når der skal købes grej. |
|
|
nemlig!! Derfor jeg slytter til aarhus om et 6mdr tid, skal taettere paa hifi buttikerne. Jeg har nemlig ogsaa det indtryk at aarhus er lidt anderledes end mange andre byer angaaende hif-butikerne, jeg har det indtryk at der gennerelt er mere at byde paa! Er det bare mig eller er der noget om snakken? EDIT: Med det oven naevnte mener jeg _IKKE_ at der er daarlig service i andre byer, slet ikke har handlet i KBH, og andre byer, med 110% tilfredshed! __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 25 Februar 2006 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Hifi-ven,
Ærgeligt, men grib nu lidt i egen barm(i mangel af bedre).
Du har ikke nogen rettigheder ud over dem der står i købeloven.
Du har fortrudt din handling, forståeligt nok da du ikke har været precis nok i din egen behovsanalyse.
Forretningen skal naturligvis ikke acceptere at tabe penge på din fejl.
Det lyder som om i har haft svært ved at kommunikere, måske har du ikke følt de har forstået dig, men hvem er det så som skal sige stop inden i handler?
Hvis du havde sagt at du er i tvivl og spurgt hvad man kunne gøre ved det ville du sansynligt have fået tilbudt en ordning med nogle dage som buffer, kan du helt ærligt sige til dig selv at du bad om det?
Hvor stort et nedslag vil du mene man som kunde skal have for at købe et "næsten ubrugt" eksemplar af en vare? Det er det tab du ønsker forretningen skal påtage sig, er det rimeligt når du ikke selv har gevet dem chansen for at komme dig imøde inden fejlen blev begået?
Mit råd til dig er "sig hvad du tænker" så skal i nok komme overens.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|