Forfatter |
|
Hans Faber Lukket konto

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Shras!
Tillykke med det nye setup, eller rettere opstillingen af samme. Det ser meget meget flot ud.
Jeg anede lige de nye slanger på gulvet, tillykke med dem!
Jeg Glæder mig til i kommer på besøg hos mig.
Forresten - så har jeg lige købt noget hidtil uprøvet rødvin - som vi skal have testet - håber i har lyst til det..

__________________ Mvh Hans...
|
Til top |
|
|
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smukt Jeg har ikke lyttet meget til SF, men Densen kender jeg kun alt for godt. Jeg har tabt mit hjerte til det mærke og jeg erkender blankt at kærlighed gør blind. De næste par opgraderinger skal da også være Densen.
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans Faber skrev:
Hej Shras!
Tillykke med det nye setup, eller rettere opstillingen af samme. Det ser meget meget flot ud.
Jeg anede lige de nye slanger på gulvet, tillykke med dem!
Jeg Glæder mig til i kommer på besøg hos mig.
Forresten - så har jeg lige købt noget hidtil uprøvet rødvin - som vi skal have testet - håber i har lyst til det..

|
|
|
Hej Hans
Ja, det må snart igen være tiden at du får lyttet til setupet. Kablerne samt ændret opstilling har betydet et stort løft for lyden. Samtidig har vi modtaget de nye stole til sweetspot, som betyder at du som lytter sidder lidt højere. Jeg har endnu ikke haft tid til at lytte efter dette er sket, men ifølge 'tøsen' har dette betydet et bedre perspektiv. -Jeg glæder mig til at lytte til det .
Vi glæder os ligeledes meget til at komme forbi og lytte på dit setup. -Udprøvet vin er altid spændende, og vi er jo som bekendt med på den værste hvad det angår... Vi ses snart! __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jetz skrev:
Smukt Jeg har ikke lyttet meget til SF, men Densen kender jeg kun alt for godt. Jeg har tabt mit hjerte til det mærke og jeg erkender blankt at kærlighed gør blind. De næste par opgraderinger skal da også være Densen. |
|
|
Hej jetz
Ja, Densen skaber afhængighed, det vil jeg kun give dig ret i... Foreløbigt holder jeg mig også til dette mærke, også på grund af det høje serviceniveau Sillesen og co. holder. __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
dige Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Oktober 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 404
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har fjernet fotos og andet fra min oprindelige anlægspræsentation. Det blev for meget , hifi fyldte for meget, alt for megen tid og opmærksomhed. Trak stikket ud og solgte hele skidtet. Fik fred og har nu et helt andet anlæg som spiller betydeligt sjovere og højere end det finfornemmelsesgrej jeg havde før. Hva faen; det er da bare et stereoanlæg, ikke?
Jeg må også sige at den småhysteriske atmosfære der var omkring Sonus Faber og VDH gjorde sit til jeg oplevede det som et decideret usundt miljø - der kunne ikke ske nyt, det var kun det man selv havde der duede. Jeg har aldrig kunnet fordrage prædikanter og rene skoler for den ene eller anden retning, det være sig politisk eller materielt. Så med fremkomsten af SOnus FAber klubben kan jeg se det siden har eskaleret og jeg er glad for jeg trak mig ud ud tivoliet.
Hyggeligt nok for jer der kan se sig selv i det og det giver noget, mere end det tager.
|
Til top |
|
|
schweinsteiger Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 249
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2005 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
dige skrev:
Ja, jeg har fjernet fotos og andet fra min oprindelige anlægspræsentation. Det blev for meget , hifi fyldte for meget, alt for megen tid og opmærksomhed. Trak stikket ud og solgte hele skidtet. Fik fred og har nu et helt andet anlæg som spiller betydeligt sjovere og højere end det finfornemmelsesgrej jeg havde før. Hva faen; det er da bare et stereoanlæg, ikke?
Jeg må også sige at den småhysteriske atmosfære der var omkring Sonus Faber og VDH gjorde sit til jeg oplevede det som et decideret usundt miljø - der kunne ikke ske nyt, det var kun det man selv havde der duede. Jeg har aldrig kunnet fordrage prædikanter og rene skoler for den ene eller anden retning, det være sig politisk eller materielt. Så med fremkomsten af SOnus FAber klubben kan jeg se det siden har eskaleret og jeg er glad for jeg trak mig ud ud tivoliet.
Hyggeligt nok for jer der kan se sig selv i det og det giver noget, mere end det tager. |
|
|
Hver person sin interesse... __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
shras skrev:
jetz skrev:
Smukt Jeg har ikke lyttet meget til SF, men Densen kender jeg kun alt for godt. Jeg har tabt mit hjerte til det mærke og jeg erkender blankt at kærlighed gør blind. De næste par opgraderinger skal da også være Densen. |
|
|
Hej jetz
Ja, Densen skaber afhængighed, det vil jeg kun give dig ret i... Foreløbigt holder jeg mig også til dette mærke, også på grund af det høje serviceniveau Sillesen og co. holder.
|
|
|
Ja det er et vildt højt serviceniveau de holder, det er ektremt lækkert. Jeg håber at de selv godt er klar over at det virkeligt er noget der rykker hos os kunder. Det skaber loyalitet og glæde så det basker. Jeg har mange gode oplevelser, hvor der er blevet gjort noget ekstra for mig som kunde hos Densen. Når jeg fortæller de historier videre, så måber folk, fordi sådan er der ingen andre i branchen der gør. Prøv lige at aflevere en defekt cd-afspiller eller forstærker som du har købt i den nærmeste radiobiks for 2år og 1 dag siden og så se hvad de siger.... Nå, men vi kan altid udveksle historier en anden gang, jeg ville bare lige kommentere det med serviceniveauet fordi det fortjerner
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2005 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
jetz skrev:
Ja det er et vildt højt serviceniveau de holder, det er ektremt lækkert. Jeg håber at de selv godt er klar over at det virkeligt er noget der rykker hos os kunder. Det skaber loyalitet og glæde så det basker. Jeg har mange gode oplevelser, hvor der er blevet gjort noget ekstra for mig som kunde hos Densen. Når jeg fortæller de historier videre, så måber folk, fordi sådan er der ingen andre i branchen der gør. Prøv lige at aflevere en defekt cd-afspiller eller forstærker som du har købt i den nærmeste radiobiks for 2år og 1 dag siden og så se hvad de siger.... Nå, men vi kan altid udveksle historier en anden gang, jeg ville bare lige kommentere det med serviceniveauet fordi det fortjerner |
|
|
Jeg har endnu ikke haft noget sendt ind, men har haft en del spøgsmål til Sillesen som jeg har stillet igennem pb'er på dette forum. -Der er altid et hurtigt og præcist svar efter meget kort tid. -Det er sg* at være tæt på sine kunder.  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
seve@sol.dk Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 49
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Vil lige bringe en lille rids i det ellers gode billede i har tegnet af
Densen. Ingen tvivl om at deres service er god og jeg har aldrig haft
problemer med firmaet. Men der skal dog siges at jeg faktisk har lidt
problemer med anlægget. Cd-afspilleren viser mystiske tegn :-), skuffen
kommer ikke altid ud og min "3"-knap på fjernbetjeningen virker ikke
altid, den skal have et ordentligt tryk. Da jeg er knap-oman, dvs
knapperne skal helst ikke "rasle", ja så synes jeg faktisk at Densen
godt kunne have gjort det bedre. Her må jeg dog indrømme at jeg ikke
har kigget nærmere på deres nyere modeller og ved ikke om det er blevet
bedre.
Og Nej jeg har ikke fået det sendt afsted endnu  (læs anden gang)
Misforstå mig ikke, jeg synes produktet er virkelig godt i sin helhed,
men i den prisklasse (og de nye modeller er skam ikke billige) så synes
jeg måske der er ting der kunne rettes.
Men ellers spiller det jo kanoooon  og derfor er sådanne småting ærgelige synes jeg
Tales
__________________ Seve
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2005 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej seve
Jeg har forhørt mig omkring problemerne med displayet på CD-afspilleren, og dette er desværre et generelt problem som Densen pt. ikke kan gøre noget ved. Ligeledes oplevede jeg på et tidspunkt problemer med knapperne på Gizmoen. Jeg henvendte mig (endnu engang) til Sillesen, og fik at vide at de ville skifte kontakterne under de pågældende knapper. Af én eller anden årsag gik problemet i sig selv igen, så jeg har intet fået gjort.
Efter hvad jeg har hørt er problemer af denne art ikke helt ukendte indenfor highend-udstyr. Firmaerne bag er relativt små, og kompeksiteten er stor. -Der ryger således nogle bugs ud til kunderne.
Som Densen bruger kan vi dog hurtigt blive enige om at lyden fra disse produkter er suveræn. -Der er mange timers glæde i disse kasser  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
seve@sol.dk Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 49
|
Sendt: 28 April 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren
Jeps har hørt det samme omkring min cd-afspiller og gizmo.
Tror snart jeg vil have min opgraderet til Beat 400 plus
Men ja det spiller sgu for godt
__________________ Seve
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2005 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige for at runde den sidste opgradering af: Skal der lyttes i mange timer er det jo vigtigt med en ordentlig lyttestol.

Jeg må sige at design og komfort var de eneste parametre stolen blev valgt efter i første omgang, men det er faktisk ganske overraskende hvor meget indvirkning udskiftningen af denne har haft. Som lytter sidder man nu en smule højere, hvilket i dette tilfælde har betydet et bedre perspektiv i lydbilledet. Prøv det! Tweaket virker...  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
Hans Faber Lukket konto

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
Sendt: 29 April 2005 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Shras!
Tillykke med den nye stol - den er virkelig pæn og lækker og så har den endda sin egen ægte danske design historie bag sig - sådan!
God lytning - og kom nu ikke op at slås om sweetspot / stolen 
PS: selv gulvtæppet er jo lige i skabet!
__________________ Mvh Hans...
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2005 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans Faber skrev:
Hej Shras!
Tillykke med den nye stol - den er virkelig pæn og lækker og så har den endda sin egen ægte danske design historie bag sig - sådan!
God lytning - og kom nu ikke op at slås om sweetspot / stolen 
PS: selv gulvtæppet er jo lige i skabet! |
|
|
Hej Hans
Ja, den er fed ik'? Slåskampen om sweetspot forudså vi dog da vi tog ud og kiggede; Vi har købt 2!    
PS: Tillykke med dine Guarneri. Vi glæder os rigtigt meget til at komme og lytte på dine nye babyer...  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej shras !
Det er et flot stilrent setup du har banket sammen der, og næt kablerne se gode ud har du det samme fra stikkontakter og til stikdåsen for vis ikke kan du hænte en bid mere der og din stol er da helt OK
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
:-):-) skrev:
Hej shras !
Det er et flot stilrent setup du har banket sammen der, og næt kablerne se gode ud har du det samme fra stikkontakter og til stikdåsen for vis ikke kan du hænte en bid mere der  |
|
|
Hej :-):-)
Tak for det . Ja, jeg har udskriftet netkablet i stikdåsen, således det er samme kabel som benyttes til apparaterne. Jeg har købt kablerne hos gmsound, og bestilte en ekstra 0,5 m til stikdåsen. -Fungerer fint! __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jammen dog, det ser guf ud. Desværre har jeg aldrig haft Densen og det er lidt flov over 
Normalt er jeg ikke til det mere kolde og kantet design, men Densen har
jeg altid savlet over. Ren lyd og hårdet tilbage herfra
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

|
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
Jammen dog, det ser guf ud. Desværre har jeg aldrig haft Densen og det er lidt flov over Normalt er jeg ikke til det mere kolde og kantet design, men Densen har jeg altid savlet over. Ren lyd og hårdet tilbage herfra  |
|
|
Mojn Hr. Hej Fej!
Tak for rosen... Altid dejligt med et skulderklap . At du ikke har lyttet til Densen kan der da hurtigt gøres noget ved, og bestemt ikke noget at være flov over... Diversitet i vores setups er altid at foretrække, ellers bliver dette forum hurtigt lidt kedeligt.  __________________ MVH Søren
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|