| Forfatter |
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er da godt nok en ekstremt ubehagelig og ubehøvlet person Peter Hvem snakker om hjemmefusk? Vi har hele tiden snakket om dine forstærkere virkelig er forbedrede ICEPower moduler. Nu kommer det så endelig frem at det er i EXTREME udgaven af dine trekanter. Du er svær at blive klog på og har så vidt jeg kan vurdere et meget alvorligt problem i din måde at kommunikere. Føj 
Men du er virkelig et FANTASTISK bekendtskab og EKSTREM UFATTELIG i dine udtalelser.
|
| Til top |
|
| |
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 01:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta, jeg vil ikke skændes med dig og da slet ikke over peter-ar!!! Men mange af dine udtalelser her på siden har ikke ligefrem været mindre ubehøvlede end ham AR fætteren, så ikke kaste med sten når du...(du kan vel resten)...
ville bare lige pointere dette...ikke ude på at starte et større skænderi. Min mening om peter er nu ikke meget anderledes end din.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 01:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
| Og hvem sagde B&O, samt Jeff Rowland bruger standard ICEpower.... |
|
|
Øøøh, det gjorde du godt nok selv -
""PS: Der findes ikke andre forstærkere på markedet med dette ultra-silke-bløde-spillende ICEpower design. Der er ikke tale om standard ICEpower, som f.eks. i JR forstærkere, men udviklet hos os.
De bedste hilsner, Peter ""

__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
øhh, har jeg sagt det?
Jaah, det passer jo
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
øhh, har jeg sagt det?
Jaah, det passer jo  |
|
|
Tja, jeg ved ikke rigtig hvor seriøst man skal tage dig Peter.
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 01:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, du VIL gerne have flere informationer til dit hjemmefusk, men fordelene må komme dem til gode, som er klar over de ikke kan spare penge ved dette. Udvikling og produktionstid koster nemlig penge, det skal vores firma betale for, også selv om vi gør det i firmaet her, der skal stadigvæk udbetales løn, ellers ville der ikke være noget firma i morgen.
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 02:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at jeg skal blande mig så meget i jeres debat, men jeg har bemærket at hverken hifi-link eller hifi4all endnu har testet AR trekanterne !?
Peter AR du bevæger dig i den grad rundt i dette fora og uden der endnu er kommet en test ?
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 02:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer snart en test, hvor jeg kan med sikkerhed sige denne reviewer er KOMPLET upåvirkelig. Denne test kommer på www.6moons.com Der kommer også snart en anden test på www.StereoTimes.com
Det skulle vel være nok, i hvert fald for os.
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 02:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ikke på Hifi4all eller hifi-link, de burde være mere end interesseret i et nyt Dansk produkt ?
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 02:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi er vel primært en eksport virksomhed, meeeeennnnnn nu du siger det... Der kommer i øvrigt også en test i en af Danmarks største aviser...
Vi kan da ikke håndlave produkter nok til alle de tests.... en af gangen...
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 02:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men du må da indrømme at din tilstedeværelse her på hifi4all ikke indikere et eksportfremstød ?
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, men jeg gør del vel mest for sjovt og igen, af entusiasme
Vedr. Danske tests, så syndes det vel snart klart, at alle på vores eneste fælles magasin er enige.
Mvh,
Peer
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 02:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mig bekendt så har der kun været den test i High Fidelity, hvor de i den grad henrykkes, men sidenhen har der været meget stille fra den kant.
Jeg synes at det ville være naturligt at det mest besøgt hifi-site også lavede en test, de var da hurtige til at få fingerne i Jeff Rowland monoblokkene.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter AR
Jeg har erhvervet mig en af de ICE forstærkere som High Fidelity har solgt i sin tid. Kan jeg få den opgraderet hos dig? Og hvad vil prisen i så fald blive?
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nye og gamle version af Acoustic Realitys forstærkere
Hvis vi ser bort fra alt det tekniske, er der så nogen, som fra praksis har erfaring med forskellene på de gamle og de nye modificerede modeller med en såkaldte bløde lyd.
Eller har erfaring med hvilke grej der passer til Acoustic Realitys produkter?
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 06 Januar 2004 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
Og forresten så har jeg for længst meddelt ICEpower A/S, at Acoustic Reality ikke kan bruge modulerne som de er, når vi modtager dem. Det betyder vi skal dække garantien. Andet er der ikke i det og det har jeg ingen problemer med, da kvaliteten er enestående.
Peter |
|
|
Der er en hel del ting jeg ikke forstår Peter Du kan da bare selv designe dine egne moduler og lade Powerhouse fremstille disse, fremfor at sidde og bruge tid/penge på at lodde ud og i, og så på flerlagsprint med gennempleteringer. Det er da noget køkkenbordsfusk uden lige hvis jeg må have lov at give min oprigtige mening.
Du kan da rigtig nok skifte up-amps m.m. som jeg har set du har gjort, men hvorfor ikke få det fremstillet ordentligt fra start af? Det forstår jeg ganske enkelt ikke. Men forklaringen er nok meget simpel og jeg forventer ikke noget svar fra dig.
Venligst 
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2004 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kigger man på et grundlæggende elementer i en forstærker, så er Acoustic Realitys forstærkere vel dimensioneret ordentligt.
Og betaler man lidt ekstra, så får man en større trafo mm.
Jeg tror bestemt ikke, at AR tjener specielt meget pr. solgt enhed i forhold til andre dele af branchen.
Iøvrigt, så synes ikke at ctacta og Peters personlige kommentarer kommer os andre ved.
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Check this out:
January 21st 2004, Professional Audio Mastering Equipment After a very long evaluation process the mastering engineer Lehnert Kjeldsen from Master Touch in Copenhagen, Denmark, has approved and choosen the eAR® Pre One Extreme preamplifier and the eAR® Two Extreme power amplifier from Acoustic Reality to the new CD-, SACD-, DVD-Audio Mastering facility of Master Touch in Copenhagen, Denmark. In recent years Lehnert Kjeldsen has become the busiest mastering man in Denmark. He has mastered many Grammy award winning albums. Master Touch in Denmark is among the best equipped studios in Europe. In addition to that, Lehnert Kjeldsen has the sharpest ears and this is just what the artists want! Thank you to Lehnert Kjeldsen for helping us to further improve the sound performance of our products. (BTW: The eAR® Two Extreme stereo power amplifier replaced a pair of EURO 40000 single-ended tube mono-block power amplifiers.)
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 02:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Thomas, Overstående er korrekt, og ja, Lehnert Kjeldsen er den mand med de bedste øre jeg indtil dato har mødt. Nu har vi den 29. Jan. 2004 og patentansøgningen, samt mønsterbeskyttelse, på vores nye Line Source One blev indleveret i går, så snart sprænger "bomben"! Her er lidt information, men snart kommer meget mere information om denne sensationelle nyskabelse indenfor højttaler design. Og ja, det er den største nyskabelse, opfindelse og gennembrud indenfor højttaler konstruktion i dette årtusinde, det tør jeg vist godt sige!!! http://www.acoustic-reality.com/lyddesign/I øvrigt er princippet, som bruges i Line Source One, aldrig blevet vist til andre end os i virksomheden, kun nogle prototyper baseret på traditionel bånd teknologi i andet design. Der er altså ikke tale om en traditionel line source med alm. ribbon, dvs. ingen raslende bånd ved extremt højt lydtryk, meget mere information følger snart ... De bedste hilsner, Peter
|
| Til top |
|
| |
msby Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 29 Januar 2004 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|