Forfatter |
|
prosound Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 31
|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 02:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ville helt sikkert kigge mig om efter en crown macrotech 1200, eller en power tech 2.1. så behøves du kun købe en gang. spiller bund som intet andet, og går garanteret ikke ned.
__________________ When i see a pretty girl walking down the street one part of me wants to take her out and treat her really nice, another part of me wants to see how her head looks on a stick. Ed Gein
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
problemet er bare at pt er ret svære at få fat på, og macrotech har jeg ikke hørt , men den overstiger da vist budgettet hvis det skal være nyt? __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syska: Mener at eks. JJAZZ låner deres Ice ud, prøv at sende dem en mail/PB. Det er muligt at eks. Bertram også gør det. __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
prosound skrev:
jeg ville helt sikkert kigge mig om efter en crown macrotech 1200, eller en power tech 2.1. så behøves du kun købe en gang. spiller bund som intet andet, og går garanteret ikke ned. |
|
|
Hvis du har en Power Tech vil da jeg da gerne låne den for at finde ud af om det var noget.... men øhh Kim har du ikke sådan en? Du skal jo til Silkeborg, kun 20 mins fra mig, så kan du da lige tage din med?
kim olsen skrev:
problemet er bare at pt er ret svære at få fat på, og macrotech har ikke det bedste rygte rent lydmæssigt.
desuden overstiger de vist budgettet hvis det skal være nyt
|
|
|
fyfy kim, ingen der siger det skal være nyt, skal jeg have en belles 350A bliver den heller ikke ny....
Jesper Juul skrev:
Syska: Mener at eks. JJAZZ låner deres Ice ud, prøv at sende dem en mail/PB. Det er muligt at eks. Bertram også gør det.
|
|
|
jov jov, har allerede haft en lang snak med Hr. Johnny, den anden dag... og skal da nok prøve noget af det.... bare træls de holder til i kbh....
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
æh.. nu er det jo kun en jeg har til låns.....
men lad os tage det over msn  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
prosound Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har kun macrotech, da de efter min mening er det eneste der er rigtig fedt. kim- har du hørt en macrotech før?  __________________ When i see a pretty girl walking down the street one part of me wants to take her out and treat her really nice, another part of me wants to see how her head looks on a stick. Ed Gein
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
næh, men jeg er da frisk?
kan jeg fornemme at vi skal have et crown møde ?
pt 'eren er kun til låns, men regner med at købe en dc-300.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
vi kan godt holde 'crown møde' her hos mig i odense C .. jeg har pt en Studio Reference II hjemme.. se evt min hjemmeside..
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
så var det måske passende om vi inviterede syska med 
han vil jo så gerne høre giraffen. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahh, så skal jeg jo til at bevæge min fede krop ud af min varme stol, det kan vi da ikke have... :-(
Men jo, flere Crown folk, måske med noget de mener kan slå den? Skal vi finde det rigtige valg :-) bare husk helst i pris klassen 14k, så er jeg glad.... bumlelum
// ouT
|
Til top |
|
|
prosound Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder da hyggeligt med et crown møde. macrotech til folket. til omkring 14kg skulle man sagtens kunne finde en brugt macro i god stand.
Witzel, macroerne bliver lidt bange hvis de skal møde en studio reference, det er lige en klasse højere igen. men de tør da godt hilse på en broder. sådan en studio reference en godt nok en lækker sag. men macroerne har det ultimative 80er design som jeg er håbløst forelsket i  __________________ When i see a pretty girl walking down the street one part of me wants to take her out and treat her really nice, another part of me wants to see how her head looks on a stick. Ed Gein
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan I ikke tage en NAD 3020 med til mødet? Så kan vi endelig få fulgt op på opfordringen i 3020-tråden, som ingen turde tage imod dengang.
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen panik fra min side af.... men så skal der jo nok afsættes lidt flere timer, men det gør det jo kun sjovere
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der egentlig ikke stor lydmæssig forskel på de amps, I nævner: ML, Densen, Belles, Rega, Doxa...
De passer vel næppe alle ligegodt til VA?
Uden iøvrigt at vide, hvordan det vil lyde, vil jeg som vanligt foreslå noget brugt Gryphon . __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
Til top |
|
|
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er højst sandsynlig lydmæssige forskelle, men det gør vel kun forslagene mere relevante. For hvem ved hvad Syska foretrækker sammen med VA, altså udover ham selv . Derudover kan både nuværende og potentielle VA ejere jo også bruge det til inspiration.
Brian
__________________ http://www.odysseyaudio.dk
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
Er der egentlig ikke stor lydmæssig forskel på de amps, I nævner: ML, Densen, Belles, Rega, Doxa...
De passer vel næppe alle ligegodt til VA?
Uden iøvrigt at vide, hvordan det vil lyde, vil jeg som vanligt foreslå noget brugt Gryphon .
|
|
|
Jo, der er sikkert stor forskel på de Amp... kender jeg intet til endnu, derfor der skal høres en masse så jeg kan finde ud af hvad jeg skal have til mine Beethoven...
Gryphon kunne også være en mulighed, mon man kan få rabat da jeg bor i Ry hvor Gryphon holder til 
Crown Power Tech 2.1 og Reference 2 er også kommet på listen...
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
brian skrev:
Der er højst sandsynlig lydmæssige forskelle, men det gør vel kun forslagene mere relevante. For hvem ved hvad Syska foretrækker sammen med VA, altså udover ham selv . Derudover kan både nuværende og potentielle VA ejere jo også bruge det til inspiration.
Brian
|
|
|
God pointe, Brian. Den havde jeg ikke lige overvejet, og jeg giver dig i øvrigt ret.
syska skrev:
Gryphon kunne også være en mulighed, mon man kan få rabat da jeg bor i Ry hvor Gryphon holder til
|
|
|
Er der mulighed for fælleskøb?  __________________ Mvh. MGP
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
Er der mulighed for fælleskøb? 
|
|
|
Måske, ved bare ikke lige hvor meget rabat der er at hente ved det... men en helt andet ting er at jeg ikke kender deres priser, og synes ikke der står noget på deres hjemmeside, det kan selvf godt ske at det er mig der skulle skaffe et par briller 
Kigger lige lidt vidre, men hvis der er nogen der kender dem må du da gerne poste lidt her....
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ikke for at blande mig i dette ,men dette har jeg prøve på dem .
Densen 300XS kanon
ML27,5 kanon
BAT Vk300 ikke godt slet ikke nok strøm.
Audia INT kanon
Audia 100 overkrill dumt men godt og dyrt .
Rotel 1056 ok den trækker sgu mahler også .
M150 ok
BAT VK60 VK120 ikke godt .
yam RXV slap af det er dårligt .
MF kan ikke huske model lyd ok i mine øre .
B100 kanon , men kan godt finde på at slå fra , men hvad den slår bare til igen og tæsker løs igen .
Lige nu prøver jeg en Thor .
så bare ud og prøv løs , men du skal have en amp der er hurtig og ikke for fed mellemtone .
Så en Densen 300XS eller en ML27,5 hvis det er den pris du kikker efter .
bla bla skyd mig hvis jeg blander mig for meget .
|
Til top |
|
|
MGPProjectS Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
syska skrev:
MGPProjectS skrev:
Er der mulighed for fælleskøb? 
|
|
|
Måske, ved bare ikke lige hvor meget rabat der er at hente ved det... men en helt andet ting er at jeg ikke kender deres priser, og synes ikke der står noget på deres hjemmeside, det kan selvf godt ske at det er mig der skulle skaffe et par briller 
Kigger lige lidt vidre, men hvis der er nogen der kender dem må du da gerne poste lidt her....
|
|
|
Det er svinedyrt, så du skal nok finde noget brugt...! Interceptor har indtil fornyligt haft distributionen af det - ved ikke hvem der har det nu :-( __________________ Mvh. MGP
|
Til top |
|
|