| Forfatter |
|
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 09 Marts 2005 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er først faldet over din tråd hér til aften.... det hele sér bare lækkert ud!!
Det sér ud til at være et velegnet rum du har fået fat på!
Glæder mig til billeder af det endelige setup!!!  
|
| Til top |
|
| |
hald Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 09 Marts 2005 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser mega fedt ud!! Og vil da slutte mig til tonyax ->> marantz er lækkert at lytte til!
Er det bare mig eller er dine BW front mishandlet på bassenhederne?! Ligner de er trykket ind!
__________________ Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ
Mit Dali, Marantz, DIY setup!
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
|
Jeg har taget billeder af det hele helt fra starten, så lige så snart jeg har fået et program hvor jeg kan få mine billeder til at fylde mindre vil der blive uploaded en god omgang pics til folket!
|
|
|
Hvis du har Windows XP, så kan selv standard editoren klare det lille nummer for dig: Under Options/Funktioner er der et valg til at tweake billeder med. Du skal dog prøve dig frem med om det er reduktion med f.eks. 10 eller måske 40 %, før du rammer de obligatoriske max. 35 KB, afhængig af oprindelig opløsning. Samme % for både lodret og vandret, så bevares alle dimensioner.
Ja du fik lige lidt vejledning, ved selvfølgelig ikke, om du i forvejen er prof. på dette .... bare lige til næste gang, for jeg ser jo billederne er ankommet. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det bare mig eller er dine BW front mishandlet på bassenhederne?! Ligner de er trykket ind!
nej det er de bestemt ikke! det må være synsbedrag, de er lige knapt et halvt år gamle og købt nye så der er ikke en ridse at se i dem....
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom mit stereo system endelig hjem, det lyder godt det lyder rigtig godt!
Jeg skulle lige vende mig til at der kom en anden klang i mine højttalere, men jeg er godt nok tilfreds. De har åbnet utroligt meget op efter de har fået det mere effekt plus en stort løft i kabler fra tidligere spiller jo også en stor rolle.
Nok snak, dette er et forum til upload af billeder så her kommer lidt:

Her er så fra venster mod højre min C272, T163, T562, de kommer til at stå sådan et lille stykke tid indtil jeg får mit medierack!

Et billede for vi lige får lidt mere med, da jeg ikke kører surround endnu har jeg rykket mine 602S3 op foran så de også kan nyde glæde af det nyindkøbte grej engang i mellem! Som billedet viser mangler der stadig mange detajler ophæng af center, opsætning af kabelbakker, medierack, dæmpning af rummet osv.

Mine kabler er fra Taralabs, er typsik HK knægt men jeg synes man får meget for pengene! Jeg har valgt Omni3c til mine 604s3, jeg synes det har en god klang til en fornuftig pris. som signalkabel kører jeg axiom som jeg blev rådet til at købe jeg har ikke noget at sammeligne det med andre på NAD setup'et.
Bare hvor højt. kablet sidder i terminalen på 604'eren!

Ikke noget nyt i den bare et godt billdet af min sub, synes jeg!
Nå drenge og piger det var det for denne gang men kom med noget kritik! Forresten har jeg alt for susen på systemet, der er kontinuerlig med volumen så det skal jeg lige op og have rettet, det er ikke tilfredstillende! Nå men gå igang på tasterne derude __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
[
Hvis du har Windows XP, så kan selv standard editoren klare det lille nummer for dig: Under Options/Funktioner er der et valg til at tweake billeder med. Du skal dog prøve dig frem med om det er reduktion med f.eks. 10 eller måske 40 %, før du rammer de obligatoriske max. 35 KB, afhængig af oprindelig opløsning. Samme % for både lodret og vandret, så bevares alle dimensioner.
Ja du fik lige lidt vejledning, ved selvfølgelig ikke, om du i forvejen er prof. på dette .... bare lige til næste gang, for jeg ser jo billederne er ankommet.
[/QUOTE]
nej absolut ikke Casper kan bruge sin pc og faktisk ikke meget mere,men jeg prøver da at udvide min horisont, hvilket ikke er det store problem med min fattige viden på dette emne!
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der må da være nogen der har en mening om det? eller er forandringen ikke stor nok endnu? tæv tasterne, jeg svarer desværre først på lørdag igen da jeg ikke har net adgang før... men kom nu skriv nu jeres mening!
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser superlækkert ud, hvad synes du om NAD lyden ift. Denon?
Ser frem til billeder af det endelige resultat..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Marts 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes de er mere varm og lidt mere detaljeret, men det kan altså også skyldes min forholdsvis store opgradering i kabler.
Det er klart har givet er den store effekt jeg har nu ma kan bare mærke at den har overskud til at trække de 604'ere fuldt ud(det har du vel også selv lagt mærke til da du fik din Rotel, ku jeg forestille mig)! Det har fået dem til at åbne sig op på en hel anden måde, ja jeg synes bare det lyder p***e godt!
Det var den billigeste løsning for mig for at få et godt av-system og et godt stereo system, med et godt effektoverskud, jeg tror det ender i en små 30.000 med kabler og ja det synes jeg er acceptabelt især fordi jeg har muligheden for at opgradere det løbende.
Det blev til en længere smøre, men jeg er jo så glad for mit anlæg!
|
| Til top |
|
| |
kim07 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 02 Maj 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ser godt ud og ja de 604 vil gerne have noget kraft bag har selv hørt dem med en denon 3805 spændt for men det var først da jeg hørte dem med Nad forstærker jeg blev overbevist om at dem skulle jeg også ha lyder rigtig godt og har fuld kontrol over bassen hvilket er noget af en opgave på 604, hvordan spiller de med c272 ? har selv t973 den kontrolere dem fint
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 02 Maj 2005 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
|
Nye billeder (13/5-05) på side 2.
|
|
|
Hmm du er alt for tidlig på den med de billeder der 
Syns sgu det er et super fedt setup du har dig der, der mangler jo bare en PJ og et godt lærrede, har selv. haft B&W 604 dog var det S2 udgaven, og ja de vil gerne have noget effekt, de åbnede sig ihvertifælde meget da jeg fik min H/K spændt for, er faktisk lidt træt af at jeg gik af med dem, kunne godt have brugt dem til mit fremtidige SS setup, men tillykke med dine fine sager 
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim07:
hvordan spiller de med c272 ? har selv t973 den kontrolere dem fint
Jeg synes de spiller rigtig godt! Der er rigtig god klang i den samt meget effekt! Jeg har desværre ikke hørt t973, men det jeg håber på er at få et stort effekt overskud og god kontrol med 3 evt. 4 c272! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B:
"Hmm du er alt for tidlig på den med de billeder der"
Jeg aner ikke hvad jeg har tænkt på!
Jeg har lige hængt min nyindkøbte infocus 4805 op med et 76" lærred, det er sgu okay kvalitet, men lærred kan fås bedre! billeder kommer snart jeg skal bare lige ha fat i et billedprogram! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
BenFi Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 329
|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
|
Bjørn B:
"Hmm du er alt for tidlig på den med de billeder der"
Jeg aner ikke hvad jeg har tænkt på!
Jeg har lige hængt min nyindkøbte infocus 4805 op med et 76" lærred, det er sgu okay kvalitet, men lærred kan fås bedre! billeder kommer snart jeg skal bare lige ha fat i et billedprogram!
|
|
|
Okey, der bliver da købt vildt ind måske er det mig der er blind, men jeg syns ikke at jeg kan se nogle steder hvor stor dit kælder rum er??

|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2005 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Okey, der bliver da købt vildt ind måske er det mig der er blind, men jeg syns ikke at jeg kan se nogle steder hvor stor dit kælder rum er??"
tja der blir godt nok brugt lidt af min surtopsparet soldaterløn! Er lige blevet forelsket i rotel, så jeg skal lige se om jeg ikke kan låne lidt på prøve og så tror jeg sgu jeg skal ud og invistere lidt i det!
Min rum er kun på 15.4 kvm. så det er lidt presset da jeg jo egentlig også skal sove og leve her når jeg ikke er på mit 5 kvm store rum i Skive, men hvad kan man gøre? __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2005 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Det må jeg sige, det ser kanon ud!! lyder sikkert lige så godt 
er spændt på at se billederne med projektor... og måske et helheds billede"
Jeg synes det spiller rigtig godt! jeg har lige lånt min gamle Denon avr-2803 igen til at trække baghøjt.+center, og jeg synes altsp godt nok der er kommet drøn på biffen, nu skal jeg lige se nærmere på rotel men ellers er målet snart ved at være noget(skal man jo sige ikk).
Der skal nok komme en ordenlig r*vfuld billeder snart til folket, skal bare lige ha fundet et ordenligt billedprogram der koster gratis! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
| Der skal nok komme en ordenlig r*vfuld billeder snart til folket |
|
|
nå da da...
CRC1 skrev:
| skal bare lige ha fundet et ordenligt billedprogram der koster gratis! |
|
|
IrFan View er gratis og hammer godt. Kan down-loades på nettet. Søg på IrFan på google evt.
EDIT: Juleservice http://www.irfanview.com/
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak, det er godt nok et stykke tid siden der har været gang i denne tråd!
Jeg prøver med dit program, der er sket lidt siden sidst jeg oploadede
billeder, ikke så meget med rummet men der har været en del udskiftning
i anlægget!
Jeg har nu fået programmet ned og vil lege lidt med det og se om jeg ikke kan update min tråd lidt...
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Fernandez Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|