Så mente jeg det var på tide med en helt ny opdatering, da den gamle profil efterhånden var et par år gammel, og anlægget er blevet opdateret en del gange…
Som mange sikkert har bemærket har jeg valgt at køre et ”projekt Sony” med det menes at alle komponenter og højttalere er fra Sony. Det skyldes udelukkende at jeg personligt syntes det ser pænest ud når man køre det hele i samme mærke, og da jeg altid har været glad for Sony valgte jeg endnu engang at køre med Sony da der skulle opdateres fra QS.
Jeg vil da nævne at det var med noget spændning at jeg hoppede på Sonys højttalere. Jeg havde før haft et lille sæt til 1500kr, hvilket jeg overhovedet ikke var imponeret over, men dette blev ændret da jeg var på music & movies messen i 2003 på marriott hotellet, der fik jeg for alvor øjnene op for deres ES & X-SERIE hvilket jeg bestemt ikke har fortrudt.
Men det var jo ikke bare at gå ned i en hifi forretning, for det viste sig at de ikke var til at få fat på herhjemme, så det var hjem til computeren og på nettet, for at finde en forhandler der ikke blot havde produkterne hjemme men også samtidig var stærke med priserne, det lykkes mig så at finde en butik i Berlin, hvor jeg tilfældigvis skulle på sommerferie, så jeg tog kontakt til dem, og de havde de fleste af grejerne hjemme da tiden nærmede sig……...
Vi har i mellemtiden herhjemme fået Sony center, hvilket jeg jo har benyttet mig af flere gange, de har givet mig nogle yderst konkurrencedygtige priser på deres produkter.......
Jeg var så fast besluttet på at når man bruger så mange penge på hifi skal det også hænge på noget ordentlig, jeg faldt så over Audio Magic, gennem en tråd herinde hvilket jeg heller ikke har fortrudt.......
Nok snak, her er så hvad mit setup består af...
AV-Receiver : Sony STR-VA333ES
DVD : Sony DVP-NS999ES
MD : Sony MDS-JA333ES
Front : Sony SS-X90ED
Center : Sony SS-CNX70ED
Bag : Sony SS-X30ED
Bag 1 : Sony SS-X70ED
Subwoofer : Sony SA-WX900
TV: Sony KE-P42XS1
Dvd-optager Sony RDR-GX7
Hver komponent hænger på Audio Magic hylde SW-63
Center hænger på Audio Magic LW-C
Bag ht. hænger på Audio Magic LW-N

Billed taget lidt skævt fra min sweetspot.

Billed af baghøjttalerene de store bruges kun til stereo, men på længere sigt skal de indgå i 7.1 projektet, har pladsen imod mig.

Billed af baghøjttalerne skudt fra siden af.

Close-up af diskant.

Billed af Sony SS-CNX70ED.

Også Sony SS-CNX70ED uden frontstof.

Billed af Sony SS-X90ED, som er seriens flagskib, den har et frekevensområde fra 35-70000 hz hvilket gør den særdeles velegnet til SACD.

Billed af Sony SS-X70ED, som er seriens mellemste model, den har et frekvensområde fra 40-70000 hz Hvilket gør den særdeles velegnet til SACD.

Billed af Sony SS-X30ED, som er seriens mindste model, den har et frekevensområde fra 50-70000 hz.

Billed af Sony SA-WX900, effektfuld sub på hele 1000W.

Billed af forstærker, minidisk, og dvdafspiller, som alle står på Audio magic SW-63.

Billed af Sony STR-VA333ES.

Billed af Sony MDS-JA333ES.

Billed af Sony DVP-NS999ES.

Billed af Sony RDR-GX7, som står på audio magic SW-50.

Billed af lidt lir.

Endnu et med lidt lir.

Lille udpluk af min dvd samling som står på audio magic xenta dvd 20.

Min SACD samling som pt. ikke er noget speciet, men der bliver arbejdet seriøst på det.

til sidst lige et billed af min favorit film stol.
Det var alt for nu, høre gerne ris og ros
Med venlig hilsen
Steffen 
Tjek eventuel min hjemmeside www.sonyes.dk den er dog stadig under konstruktion.