[QUOTE=C K N][QUOTE=Modifix]
Så Bjørn!
Manden tror jo han sparer penge..
Ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forstå den der, men det eneste det koster mig et par timer af mit liv... Det har jeg det fint med!
Og du fiser husleje af, passer ikke dit arbejde, bruger dyrebar maskintid, osv.osv..
Jeg var ellers næsten sikker på at de virksomheder var væk, hvor medarbejdere og fx.et trådgnisteanlæg ikke er adækvat aktiveret omtrent konstant?
En enkelt"højteknologisk"værkstedstime overstiger langt udgiften til en fræser af bedste fabrikat..
Nu har firmaet jeg arbejder i, de sidste 10 år selv lavet skærende værktøjer til vores produktionsmaskiner, så vi er da ikke helt uden evner... -og ja, det kan da godt være at der skal bruges maskiner til en samlet værdi af små 5 millioner for at lave en lille fræser, men jeg bliver jo ikke bon'et for eventuelle timer jeg har brugt!
DKK5.000.000?
Du bruger din arbejdsdag på at fremstille skærende værktøjer, men vel knapt nok til træindustrien(?) Det er her CMT's fræsere er et af de suverænt bedste valg, og endda direkte billige for kvaliteten(standtid)
CMT har forsket i skær, slibninger og frigang, omtrent siden prædiluviansk tid, men det er vel ikke noget at have den mindste smule respekt for..
Det helt geniale koncept, at nappe den rigtige størrelse i den rigtige kvalitet til den rigtige pris, henne i tømmerhandelen, er jo nok ikke det mindst forsvarlige valg at tage..
Jeg laver det fordi jeg KAN, fordi jeg har LYST, og fordi jeg synes det er SJOVT! Det er glæden ved at være gør-det-selv-mand...
Så presser du vel også selv dit MDF, klasker hurtigt en velfungerende overfræser sammen og smeder en smidig rundsavsklinge i en varme?
Mvh. Jens/Modifix von DCA am Frederiksberg
[QUOTE]