Emne: Debattens niveau ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu var jeg jo en af deltagerne i Linn tråden, og som sådan oplevede jeg den ophedede debat, og var jo også en del af den.
Jeg synes der var nogle ting der gik galt, og som der bør strammes op på:
a) Der blev sagt direkte negative kommentarer til debattørerne. f.eks "Det er direkte løgn det du siger" og det der var værrere
b) Det blev i mange indlæg en konkurrence om at latterliggøre dem man ikke er enige med.
c) Mange følte et behov for at stille sig op i kor og latterliggøre uden at komme med noget konstruktivt. (men bare udstille deres fordomme og præferencer)
Man kan sige at folk jo bare kan lade være med at deltage hvis de ikke bryder sig om tonen. Men dette forum er ikke anderledes end vores barndoms skolegård. Hvis nogle generede hinanden trådte gårdvagten til, og skabte ro, og for det meste var det slet ikke nødvendigt, fordi vi alle kendte reglerne.
Jeg er ikke ude på at få smidt nogle ud, men jeg synes at man fra hifi4alls side burde gå ind når der klages, og løfte en pegefinger (og ikke mere). F.eks hvis en skrev "Dit døvstumme apparat", burde der bare komme en enkelt linje fra en moderator hvor der stod "den tone kan vi ikke acceptere". Det burde ikke udløse første af 3 advarsler etc. Men bare en løftet pegefinger. Så ville alle vide at der gik grænsen. Hvis så moderatorerne gentagne gange skulle løfte pegefingeren overfor den samme, ja så ville de vel på et tidspunkt tage konsekvensen af det, men jeg tror faktisk aldrig det ville komme så vidt, for de fleste intelligente mennesker ville vide at der gik grænsen.
Man kunne så bruge "Rapport" funktionen, da man må gå ud fra Hifi4all så vil løfte pegefingeren, idet den der rapporterer gør det fordi hans grænser er overtrådt. OG det må vi jo respektere, ligesom vi jo heller ikke i den virkelige verden ville tillade at en person bad om en god tone, uden at der skete noget.
Ville det så betyde at debatterne blev dårligere ?
Nej, for hvis vi f.eks tager Linn debatten, betød den hårde tone jo at Linn folkene kunne trække sig ud af den, uden at der blev set ned på dem. Havde tonen i debatten været god, havde de faktisk været nød til at føre tråden til ende. Og jeg ville f.eks personligt gerne have set deres argumenter, for de var jo oppe mod nogle yderst kvalificerede debattører, disse debattører syntes bare det var sjovere at latterliggøre end at vise de kvaliteter de åbenlyst besidder.
Med andre ord. Respekt for at vi har forskellige meninger, respekt for hinandens grænser når vi gør opmærksom på dem og action fra hifi4all når nogle klager over at de føler sig chikaneret.
I folkeskolen tog gårdvagten jo også fat på dem der generede de andre, istedet for bare at bede om ro, og tømme skolegården for elever...
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen

mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er 100% enig i Sillesen's indlæg - men om jeg begriber hvad miju klapper af, miju er jo kordreng for kubikken i hele Linn tråden og ligende tråde.
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Nu var jeg jo en af deltagerne i Linn tråden, og som sådan oplevede jeg den ophedede debat, og var jo også en del af den.
a) Der blev sagt direkte negative kommentarer til debattørerne. f.eks "Det er direkte løgn det du siger" og det der var værrere
b) Det blev i mange indlæg en konkurrence om at latterliggøre dem man ikke er enige med.
c) Mange følte et behov for at stille sig op i kor og latterliggøre uden at komme med noget konstruktivt. (men bare udstille deres fordomme og præferencer)
Man kan sige at folk jo bare kan lade være med at deltage hvis de ikke bryder sig om tonen. Men dette forum er ikke anderledes end vores barndoms skolegård. Hvis nogle generede hinanden trådte gårdvagten til, og skabte ro, og for det meste var det slet ikke nødvendigt, fordi vi alle kendte reglerne.
Jeg er ikke ude på at få smidt nogle ud, men jeg synes at man fra hifi4alls side burde gå ind når der klages, og løfte en pegefinger (og ikke mere). F.eks hvis en skrev "Dit døvstumme apparat", burde der bare komme en enkelt linje fra en moderator hvor der stod "den tone kan vi ikke acceptere". Det burde ikke udløse første af 3 advarsler etc. Men bare en løftet pegefinger. Så ville alle vide at der gik grænsen. Hvis så moderatorerne gentagne gange skulle løfte pegefingeren overfor den samme, ja så ville de vel på et tidspunkt tage konsekvensen af det, men jeg tror faktisk aldrig det ville komme så vidt, for de fleste intelligente mennesker ville vide at der gik grænsen.
Man kunne så bruge "Rapport" funktionen, da man må gå ud fra Hifi4all så vil løfte pegefingeren, idet den der rapporterer gør det fordi hans grænser er overtrådt. OG det må vi jo respektere, ligesom vi jo heller ikke i den virkelige verden ville tillade at en person bad om en god tone, uden at der skete noget.
Nej, for hvis vi f.eks tager Linn debatten, betød den hårde tone jo at Linn folkene kunne trække sig ud af den, uden at der blev set ned på dem. Havde tonen i debatten været god, havde de faktisk været nød til at føre tråden til ende. Og jeg ville f.eks personligt gerne have set deres argumenter, for de var jo oppe mod nogle yderst kvalificerede debattører, disse debattører syntes bare det var sjovere at latterliggøre end at vise de kvaliteter de åbenlyst besidder.
Med andre ord. Respekt for at vi har forskellige meninger, respekt for hinandens grænser når vi gør opmærksom på dem og action fra hifi4all når nogle klager over at de føler sig chikaneret.
I folkeskolen tog gårdvagten jo også fat på dem der generede de andre, istedet for bare at bede om ro, og tømme skolegården for elever...
|
|
|
HiFi4all er vand ved siden af dagspressen, den danske folkeskole, de fleste arbejdspladser osv. osv., så det du åbenbart ønsker er i virkeligheden en "unaturlig" adfærd.
Vi er enige om at latrinære betegnelser o.l. er for meget og jeg kan godt forstå hvis nogle føler sig stødt over Kubikken i ny og næ. Mig generer han dog ikke, men jeg har også tilbragt 31 år i en branche hvor Kubikken ville hører hjemme blandt den høflige del af klientellet.
Respekt-garanti for meninger ? nej tak
Hvis man blot kan værge for sig med et jeg tåler ikke at blive sagt imod, så bliver det hurtigt en meget meget tyndbenet suppe.
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
HiFi4all er vand ved siden af dagspressen, den danske folkeskole, de fleste arbejdspladser osv. osv., så det du åbenbart ønsker er i virkeligheden en "unaturlig" adfærd. Citat: bjørn
Eller måske er det en mere naturlig adfærd Thomas Sillesen advokerer for.
Det er jo, til trods for at der er steder ude i den virkelige verden, der er som du beskriver og åbenbart trives med, ikke ensbetydende med at alle synes det er naturligt, trives med det, eller for den sags skyld rigtigt at det er sådan.
Din opfattelse til trods er der mange mennesker og flere former for institutioner som for eksempel arbejdspladser, skoler og dele af dagspressen der tager kampen op mod demn form for retorik og diskussionsteknik som du mener er naturlig.
Jeg deler opfattelsen af dem der her i dette foum ønsker at tingene kan foregå på en måde som gør at dem der lægger indlæg frem også selv vil være i stand til at læse dem i fremtiden uden at krumme tæer over hvordan de tidligere valgte at formulere sig __________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Daw daw! Nu er jeg vist nok gået hen og blevet - hvis ikke hovedpersonen - så i hvert tilfælde en deltager i en debat, som tog en drejning, som admin ikke kunne li´.  Sillesen var - som han selv siger - også en del af debatten. Jeg skal lige som en indskydelse sige, at ligegyldigt hvad andre end måtte sige i forum, så er det jeg siger, sagt af mig. Derfor er der kun mig der kan tage og få skylden for det jeg har sagt eller skrevet eller råbt eller hugget ud i frossen leverpostej. Min begrundelse/undskyldning for at skrive hvad jeg gjorde, var noget i denneher retning: Den med hudlidelsen virker altid skidegodt, når man højlydt spørger bruden om det går bedre - gerne i den ret uforberedete tale, man ikke skulle have holdt for hende.  Hvad der derefter røg af min pande af finker, har jeg i vid udstrækning rettet mod netop Sillesen. Jeg koger lidt over, når folk igen og igen påstår jeg har sagt noget, som jeg ikke har sagt. Ligesom gentagne forsøg på at bringe irrelevante oplysninger ind i debatten virker anstødelige. Men OK! I et ophedet forsøg på at forsvare Ole, kan den slags vel ske EN gang. Men selv her hvor roen da har bredt sig, synes jeg ikke det er et niveau for en debat. Hverken at tale om hudlidelser eller G36ére - hvad der lige er værst ved jeg næsten ikke. Men så er det hele vidst heller ikke værre!
|
| Til top |
|
| |

Nerds.dk
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad mig straks sige at nu Kurt er kommet på banen, både som debatemne, og som deltager, at mit indlæg ikke var møntet specielt på ham. Det var en generel betragtning om hvordan jeg kunne tænke mig debat foregår.
Jeg synes at det ligger lidt i navnet "hifi4ALL".. alle skal kunne være med og deltage uden at blive udset til latterliggørelse og kollektiv mopning. Derfor er det også lige meget hvad der sker i folkeskolen, på arbejde og i avisen, spørgsmålet er istedet hvordan vi ønsker hifi4all skal være, for vi har alle et ansvar for det.
Som jeg skrev, så bliver debatterne efter min mening bedre af det. Linn tråden havde f.eks stadig haft Ole Iversen som deltager, kæmpende for sine holdninger, og det ville jeg gerne have overværet, hvis ikke det var gået op i kollektiv mopning.
Nu Kurt i ovenstående har omtalt diskussionsniveauet, så vil jeg sige at for mig er det ikke specielt herpes joken jeg synes var for meget, det var faktisk hver gang der blev brugt metoden med at forsøge at latterliggøre den man var uenig med at jeg synes der blev gået over stregen.
Det skete utroligt mange gange i den tråd, og jævnfør mit foregående indlæg så synes jeg moderatorerne skulle skride ind med en løftet pegefinger. Havde de gjort det, var der sikkert ikke kommet ret mange latterliggørelser af modparten, og tråden kunne have fortsat.
Med venlig hilsen
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
|
|
|

Ærlig talt er Linn-tråden en pinlig affære for flere af debattørerne og enkelte i særdeleshed. En tråd, der starter relativt sagligt, med personlige følelser og involvering, ender som ofte i 2tal usaglig mudderkast mellem to eller flere lejre. Tænk at folk kan have en anden begrundet mening end én selv...bvadr...Nu skal han den unten fløjtme ha', ska' han...! Hvis man ikke har tungtvejende argumenter, der kan overbevise en opponent, eller man som opponent ikke vil lytte til saglige logiske argumenter, er det da væsentligt nemmere at ty til neandertal-argumentation end saglige modargumenter.
Jeg har da også endnu sværere ved at forstå hvorfor de samme personer stadig findes her på forum?
__________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
| Til top |
|
| |
mac_allan Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Linn debaten var lidt en
pinligt adfære, helt enig. En HOT debat er iorden efter min mening, men der er
vel ingen grund til at svine andre til, fordi de har en anden holdning, end en
selv.
Ord som Indkompetente nar osv. har vel ikke noget med emnet at gøre. Det kan godt være at man mener det om en
person, men der er vel ingen grund til at antyde eller at skrive det.
Der er mange måde at kunne give folk en advarelse, -påmindelse
om at de er gå’et over stregen for hvordan en debat skal føres. En måde kunne
være at give personen en negativ smiley for en periode, som andre kunne se,
samt kan få en begrundels derfor. Er det et gentagene problem ind for en kort
tidsramme, kun man udluk personer i en korter eller længer perioder, som svare til ugerning. Perment
udlukkelse, er en rigtigt dårligt ide, som man kun skal gribe til, vis personen
ikke forstår alvoren og når der ikke er andet at gøre.
__________________ Der ikke findes igen dumme spørgsmål ! kun dumme svar
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
| [QUOTE=miju]
Thomas Sillesen

mvh.
|
|
|
Jeg er 100% enig i Sillesen's indlæg - men om jeg begriber hvad miju klapper af, miju er jo kordreng for kubikken i hele Linn tråden og ligende tråde.
Nu må jeg på det kraftigste protestere!! 
JEG! har på intet tidspunkt kommet med personlige angreb! eller sagt grimme ting, eller på anden måde trukket debatten ned i sølet! men svaret konkret og sagligt på alt og kommet med mine argumenter mm.!..
Jeg tager afstand fra enhver form for grim sprog brug og personlie nemærkninger og angreb!.. og enhver form for usaglighed!..
Så dette må stå for folks egen regning! og når Kubik argumentere og debatere som han gør står det for egen regning!..
Vi er enige på nogle af de mere saglige punkter men ganske uenige i andre!
Så jeg er IKKE! nogen Kubik dicipel!!.. som nogen vil "skyde" mig i "skoene"!!!!
Det eneste udstyr vi iøvrigt har tilfælles er en Denon DCD3560 hvis fortræffeligheder vi deler begejstring over! MEN!! de er endda modeficeret lidt forskelligt!! også her er vi bestemt heller ikke helt enige!...
Så det der pis med kordreng eller dicipel / tilhænger eller tro følgesven! vil jeg da på det kraftigste have mig frabedt!!.. 
Kubik og mig kan dog godt debatere indbyrdes i en god tone og jeg har ingen problemer! at i andre ikke kan klare hans tone nu og da! ( og JO! VIST!! den kan være spids og tiltider ligelovlig for strlng!!) er så en anden ting!...
At Kubik også tiltider kan gå over "stregen" er ikke noget der genere mig! men hvis andre af jer er stødt så må i jo om det og gøre som i vil!.. klage jerees nød til adm. eller hvad ved jeg!???... not my F****** problem!!..
Jeg tager dog afstand fra usaglig debateren og afsporing af debatten mm. uanset hvem det så kommer fra!.. også fra Kubiks side!!
Som sagt! vi er ikke enige i alt!.. langt fra!!!!!!!!!
Og fordi mankan være enige om enkelte ting behøver man ikke at være nogens kordreng eller tro følgesven!!..
Jeg argumentere udfra egen overbevisning! og selvstendigt!
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej miju,
Du har ret - du er en af dem der debaterer med respekt for dine med/moddebatører - sådan læser jeg i al fald dine indlæg.
At Alex så vælger at erklære sig 100% enig i Sillesens fine indllæg og samtidig kalde dig en kordreng må være en fejl:
Alex E Nielsen skrev:
Jeg er
100% enig i Sillesen's indlæg - men om jeg begriber hvad miju
klapper af, miju er jo kordreng for kubikken i hele Linn tråden og
ligende tråde. |
|
|
Alex kan kun være 80% enig, da Sillesen skrev om hvad der tidligere er gået galt:
"c) Mange følte et behov for at stille sig op i kor og latterliggøre
uden at komme med noget konstruktivt. (men bare udstille deres fordomme
og præferencer)"
At kalde nogen for en kordreng er i mine øjne at latterliggøre.
Pointen er at det ikke er nødvendigt at anvende alle disse negativt
ladede udtryk som kan og vil blive misforstået og det tager
opmærksomheden væk fra det egentlige indhold.
Læs feks. cm3's glimrende indlæg om tunedem på side 17 i Linn tråden
(det fra 12 Maj 2005 kl. 22:38) - cm3's budskab er ca en
million-milliard gange tydligere end når cm3 krydrer sine indlæg med
diverse sprog...øehh...blomster.
Hvorfor er det nødvendigt at anvende negativt ladede udryk?
__________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |

Nerds.dk
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lige nævne at jeg heller ikke opfattede Miju som negativ i tråden. Han skrev bare nogle monsterlange indlæg, som jeg måtte læse et par gange før ti-øren faldt Men nu er han jo også fra de fjerneste provinser af det danske kongerige 
Anyway, har jeg booket et besøg hos ham og den (vistnok) ikke eksisterende
"Bornholms Samlede High Fidelity Klub & Musiknyder forening og forening til fremme af drikning af kolde øl i den varme bornholmske sommer"
(forkortet til BSHFKMFOFTFADAKØIDVBS)
Jeg ser frem til lettere bedugget at komme tilbage til familien i den lejede feriehytte og se fire stegte krebs, mens jeg har svalet mig i godt selskab 
Og skal vi så ikke få fokus på hvordan vi vil have det, istedet for at brokke os  __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg forstår stadig ikke, hvorfor at Kubikken er så vild med en G 36 ?
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
Thomas Sillesen skrev:
|
|
|
|

Ærlig talt er Linn-tråden en pinlig affære for flere af debattørerne og enkelte i særdeleshed. En tråd, der starter relativt sagligt, med personlige følelser og involvering, ender som ofte i 2tal usaglig mudderkast mellem to eller flere lejre. Tænk at folk kan have en anden begrundet mening end én selv...bvadr...Nu skal han den unten fløjtme ha', ska' han...! Hvis man ikke har tungtvejende argumenter, der kan overbevise en opponent, eller man som opponent ikke vil lytte til saglige logiske argumenter, er det da væsentligt nemmere at ty til neandertal-argumentation end saglige modargumenter.
Jeg har da også endnu sværere ved at forstå hvorfor de samme personer stadig findes her på forum?
Fordi vi levet i et ucensureret samfund |
|
|
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Hej
Venligst
Bent
|
|
|
Han har en MZ 250, så han har slet ikke brug for en G 36
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
zaka skrev:
Hej miju,
Du har ret - du er en af dem der debaterer med respekt for dine med/moddebatører - sådan læser jeg i al fald dine indlæg.
At Alex så vælger at erklære sig 100% enig i Sillesens fine indllæg og samtidig kalde dig en kordreng må være en fejl:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
|
Alex kan kun være 80% enig, da Sillesen skrev om hvad der tidligere er gået galt: "c) Mange følte et behov for at stille sig op i kor og latterliggøre uden at komme med noget konstruktivt. (men bare udstille deres fordomme og præferencer)"
At kalde nogen for en kordreng er i mine øjne at latterliggøre.
Pointen er at det ikke er nødvendigt at anvende alle disse negativt ladede udtryk som kan og vil blive misforstået og det tager opmærksomheden væk fra det egentlige indhold. Læs feks. cm3's glimrende indlæg om tunedem på side 17 i Linn tråden (det fra 12 Maj 2005 kl. 22:38) - cm3's budskab er ca en million-milliard gange tydligere end når cm3 krydrer sine indlæg med diverse sprog...øehh...blomster.
Hvorfor er det nødvendigt at anvende negativt ladede udryk?
Fordi et sprog uden negativt ladede udtryk ikke er et "helt" sprog
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
| Opsummeret: Langt indlæg og mange !!! |
|
|
Hvis jeg må komme med et godt råd til Miju og andre, der indlader sig i de ophedede debatter:
Det kan godt være, at i hyggedebaterer, men for en udenforstående virker !!!!! STORE BOGSTAVER og andre sproglige og grafiske hjælpemidler meget hårde, når det kommer på skrift. Måske skal en pointe - en meget vigtig pointe vel at mærke - pointeres med et udråbstegn, men det bør være en sjældenhed. Når man bruger disse udtryk i diverse fora, sidder jeg personligt med opfattelsen af meget ophidsede eller uligevægtige personer, der "råber" af hinanden. Sådan opfattes det. Måske er det ikke ment så hårdt, men ikke desto mindre er det det indtryk, der efterlades. Hvilket er en skam, da der nok findes nogle fine pointer gemt i de lange tråde. Jeg gider bare ikke lede efter dem gemt bag al den sproglige mimik og ophidselse.
__________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig med Svinefar. Undlad brug af udråbstegn, især MIDT i sætninger. Det er nok til at jeg ikke gider læse indlæggene.
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kører vi igen;-) I mit næste liv vil jeg være håndvask sælger 
Mvh/Mik112
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 17 Maj 2005 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Hej
Venligst
Bent
|
|
|
Hva' er det med den G36..?
Med venlig hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|