| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad er egentlig de lydmæssige fordele ved alu kabinetter - min
mediaplayer har udsætter der omkring, så jeg kan ikke lige se eller
høre hvad de fordele er
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke lidt dårligt, de ligger programmer ud på nettet så folk kan se det, men bare fordi der er et par 1000 der vil på samtidigt så kokser det hele, flot DR i beviser hermed at i forstår at følge med.
|
| Til top |
|
| |
SandSand Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht. dr.dk så er den under al kritik og har været det aaaalt for længe hvis i spørger mig. Der er absolut ingen rød tråd over deres hjemmeside. Flere sider har været under omlægning i flere år uden der er sket en bønne.
Det er virkelig sørgeligt men jeg tror ikke de "gider" før de flytter ud til det nye hus.... øv bøv
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
så sidder jeg kige og ser udsendelsen på dr hjemmeside kom til der hvor MR Barcelli forklarer lidt om jamo hvad sker der så? "Windows Media Player kan ikke afspille filen, da serveren ikke er tilgængelig. Serveren er muligvis optaget eller offline."  nå men det overlever jeg nok
|
| Til top |
|
| |
Luksus Bumsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe det samme her... virker som om lidt for mange hifi4all medlemmer skal se den udsendelse
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, det virker mærkeligt fordi min stopper samme sted. Tror nærmere at der er en fejl i streamet. Nu var "Der Keiser" jo ellers lige gået i gang med at strø om sig med guldkornene.  __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
Luksus Bumsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe ja... overvejer jo næsten ligefrem det jamo sæt
|
| Til top |
|
| |
Krede :) Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 398
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Får samme fejl her. Man kan dog køre videre ved at spole hen over ca. 30 sek hvorfra den stopper.
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem er de 2 der "tester" sammen med Bruno ?. De er vist ikke de hurtigste heste på væddeløbsbanen 
Sorry kunne ikke lade være  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |
Mumrik Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ganske enig. Det er godt nok Hr. og Fru Danmark
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har endnu ikke selv set programmet, men noget tyder på det var ganske kort og hårdt klippet sammen? Men jeg skal da lige se Hr. Redaktør "gøre sig" - på redaktionen er hans vores helt egen "Stjerne for en aften"
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det kun mig der synes det er lidt sært at det bliver set som en minus at det kræver en surroundforstærker til at drive surroundhøjttalere?
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
KasperP skrev:
|
Er det kun mig der synes det er lidt sært at det bliver set som en minus at det kræver en surroundforstærker til at drive surroundhøjttalere?
|
|
|
Helt enig, det burde da nævnes som et negativt punkt, men nu ved man ikke hvor meget der er klippet fra, måske de har sagt det. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tony jeg forstå ikke helt dit indlæg? Du er enig med mig, men mener det bør nævnes som et negativt punkt at det kræves eller hvad? Hjælp mig i min forvirring
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er jo tidligt om morgenen ej jeg mener det burde nævnes i bedømmelsen at de 2 sidst nævnte kræver en reciever er et minus, når de nu har et sæt med det hele indbygget. Så burde de istedet have et Eltax sæt istedet (de koster jo 2K og kræver også reciever).
for se lige på regne stykket igen
Dantax 2000 og det spiller
Jamo 4000 + reciever + dvd
Dali 7500 + reciever + dvd
ved så godt at Dantaxen lyder forfærdeligt, men alligevel. De burde holde sig til sæt hvor alle enten har indbygget amp, eller kræver reciever. For køber du en billig Eltax reciever er jeg sikker selv Dalierne lyder forfærdeligt.
Ens kriterier ellers kan man ikke bruge det til noget __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det indslag ikke ment som et vink til hr. og fru Danmark om, at man altså ikke kan købe HCIAB for et par tusser. Man bør med andre ord ligesom med 2 kanaler, bruge lidt på grejerne, ellers kommer man hjem med dåselyd og skrat. Den er vel ikke længere. Hr. og fru Danmark sad jo netop og fortalte, at det var som at være i biffen. Et surround sæt her på slottet en gang ud i fremtiden, skulle godt nok have noget højere ambitioner end lyden i biffen, men den tid den sorg. Men ud over dette synes jeg da BB gjorde så godt det lod sig gøre i det komprimerede indslag. HIFI4ALL er kommet på banen så det gør noget. For kort tid siden havde i da set Biléns glade ansigt på skærmen berette om, at de alle var lige gode.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
hvad er egentlig de lydmæssige fordele ved alu kabinetter - min mediaplayer har udsætter der omkring, så jeg kan ikke lige se eller høre hvad de fordele er  |
|
|
Nu har jeg ikke selv set programmet endnu, men umiddelbart vil jeg tro at der i denne sammenhæng er tale om fordelen ved alu-kabinetter i forhold til plastic-kabinetter, som de to billige sæt bruger, ikke i forhold til MDF-kabinetter. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste der synes, at det er fesent at teste 3 anlæg i 3 forskellige prisklasser mod hinanden?
Går man ind på klubbens hjemmeside, så reklamerer de højt og flot for, at Dali sættet er testvinder i Konsum. Jotak, meget flot, når det så koster næsten det dobbelte af den nærmeste konkurrent, og næsten fire gange så meget som taberen. Det giver seriøst ingen mening. Der kan da højest blive tale om, at man har konstateret, at det i tilfældet var en bedre oplevelse med et dobbelt så dyrt system. Intet andet.
Det er meget nobelt, at man med en interesse som vores gerne vil prøve at prædike, så gennemsnitsborgeren kan få øjnene op for, at der er en helt anden verden i vente på den anden side af et Dantax sæt til 2000. Men i dette indslag kommer Dali til at fremstå som den absolutte sandhed, og det i kraft af at der ikke er fokus på prisklassen, men istedet fokus på produktet. Der må man tage sine forbehold, og gøre det klart for folk i stuerne, at det er et spørgsmål om at spytte gryn nok i - ikke andet.
Slutteligt skal det nævnes, at jeg intet har imod hverken klubben som butik eller Dali. Har selv har været tilfreds ejer af et sæt 470 - intet der. Men det er en ærgerlig måde at gøre sig bemærket på, når man kan kalde sig testvinder, uden at have haft nogen reel konkurrence i forhold til priserne. __________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er ikke testet mod hinanden - de er sammenlignet for at give et billede af hvad man rent faktisk får for pengene. Pris og kvalitet hænger uløseligt sammen!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er præcist det jeg mener - sådan er indtrykket bare ikke, når man har set det færdigt. Ikke for mig, i hvert fald. I mine øjne er fokus på produktet.
__________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |