Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 13:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: HIFI4ALL på DR (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

hvad er egentlig de lydmæssige fordele ved alu kabinetter - min mediaplayer har udsætter der omkring, så jeg kan ikke lige se eller høre hvad de fordele er 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
DKMIK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 559
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Er det ikke lidt dårligt, de ligger programmer ud på nettet så folk kan se det, men bare fordi der er et par 1000 der vil på samtidigt så kokser det hele, flot DR i beviser hermed at i forstår at følge med.
Til top Vis DKMIK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKMIK
 
SandSand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 August 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 163
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Mht. dr.dk så er den under al kritik og har været det aaaalt for længe hvis i spørger mig. Der er absolut ingen rød tråd over deres hjemmeside. Flere sider har været under omlægning i flere år uden der er sket en bønne.

Det er virkelig sørgeligt men jeg tror ikke de "gider" før de flytter ud til det nye hus.... øv bøv

Til top Vis SandSand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SandSand
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

så sidder jeg kige og ser udsendelsen på dr hjemmeside kom til der hvor MR Barcelli forklarer lidt om jamo hvad sker der så? "Windows Media Player kan ikke afspille filen, da serveren ikke er tilgængelig. Serveren er muligvis optaget eller offline." nå men det overlever jeg nok
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Luksus Bumsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

hehe det samme her... virker som om lidt for mange hifi4all medlemmer skal se den udsendelse 
Til top Vis Luksus Bumsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luksus Bumsen
 
lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 697
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

Hmm, det virker mærkeligt fordi min stopper samme sted. Tror nærmere at der er en fejl i streamet. Nu var "Der Keiser" jo ellers lige gået i gang med at strø om sig med guldkornene.

__________________
Mvh
Lars P. Madsen
Til top Vis lpm76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lpm76
 
Luksus Bumsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

hehe ja... overvejer jo næsten ligefrem det jamo sæt 
Til top Vis Luksus Bumsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luksus Bumsen
 
Krede :)
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 398
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

Får samme fejl her. Man kan dog køre videre ved at spole hen over ca. 30 sek hvorfra den stopper.
Til top Vis Krede :)'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krede :)
 
Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 385
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

Hvem er de 2 der "tester" sammen med Bruno ?. De er vist ikke de hurtigste heste på væddeløbsbanen

Sorry kunne ikke lade være



__________________
Mvh Postmanden / Jan.

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden
 
Mumrik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Ganske enig. Det er godt nok Hr. og Fru Danmark 
Til top Vis Mumrik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mumrik
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 07:50 | IP-adresse registreret  

Har endnu ikke selv set programmet, men noget tyder på det var ganske kort og hårdt klippet sammen?

Men jeg skal da lige se Hr. Redaktør "gøre sig" - på redaktionen er hans vores helt egen "Stjerne for en aften"
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

Er det kun mig der synes det er lidt sært at det bliver set som en minus at det kræver en surroundforstærker til at drive surroundhøjttalere?

Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

KasperP skrev:

Er det kun mig der synes det er lidt sært at det bliver set som en minus at det kræver en surroundforstærker til at drive surroundhøjttalere?

Helt enig, det burde da nævnes som et negativt punkt, men nu ved man ikke hvor meget der er klippet fra, måske de har sagt det.



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Tony jeg forstå ikke helt dit indlæg?

Du er enig med mig, men mener det bør nævnes som et negativt punkt at det kræves eller hvad?

Hjælp mig i min forvirring
Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

det er jo tidligt om morgenen  ej jeg mener det burde nævnes i bedømmelsen at de 2 sidst nævnte kræver en reciever er et minus, når de nu har et sæt med det hele indbygget. Så burde de istedet have et Eltax sæt istedet (de koster jo 2K og kræver også reciever).

for se lige på regne stykket igen

Dantax 2000 og det spiller

Jamo 4000 + reciever + dvd

Dali 7500 + reciever + dvd

ved så godt at Dantaxen lyder forfærdeligt, men alligevel. De burde holde sig til sæt hvor alle enten har indbygget amp, eller kræver reciever. For køber du en billig Eltax reciever er jeg sikker selv Dalierne lyder forfærdeligt.

Ens kriterier ellers kan man ikke bruge det til noget 



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 5656
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Var det indslag ikke ment som et vink til hr. og fru Danmark om, at man altså ikke kan købe HCIAB for et par tusser.

Man bør med andre ord ligesom med 2 kanaler, bruge lidt på grejerne, ellers kommer man hjem med dåselyd og skrat. Den er vel ikke længere.

Hr. og fru Danmark sad jo netop og fortalte, at det var som at være i biffen.

Et surround sæt her på slottet en gang ud i fremtiden, skulle godt nok have noget højere ambitioner end lyden i biffen, men den tid den sorg.

Men ud over dette synes jeg da BB gjorde så godt det lod sig gøre i det komprimerede indslag.

HIFI4ALL er kommet på banen så det gør noget.
For kort tid siden havde i da set Biléns glade ansigt på skærmen berette om, at de alle var lige gode.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
hvad er egentlig de lydmæssige fordele ved alu kabinetter - min mediaplayer har udsætter der omkring, så jeg kan ikke lige se eller høre hvad de fordele er 

Nu har jeg ikke selv set programmet endnu, men umiddelbart vil jeg tro at der i denne sammenhæng er tale om fordelen ved alu-kabinetter i forhold til plastic-kabinetter, som de to billige sæt bruger, ikke i forhold til MDF-kabinetter.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Er jeg den eneste der synes, at det er fesent at teste 3 anlæg i 3 forskellige prisklasser mod hinanden?

Går man ind på klubbens hjemmeside, så reklamerer de højt og flot for, at Dali sættet er testvinder i Konsum. Jotak, meget flot, når det så koster næsten det dobbelte af den nærmeste konkurrent, og næsten fire gange så meget som taberen. Det giver seriøst ingen mening. Der kan da højest blive tale om, at man har konstateret, at det i tilfældet var en bedre oplevelse med et dobbelt så dyrt system. Intet andet.

Det er meget nobelt, at man med en interesse som vores gerne vil prøve at prædike, så gennemsnitsborgeren kan få øjnene op for, at der er en helt anden verden i vente på den anden side af et Dantax sæt til 2000. Men i dette indslag kommer Dali til at fremstå som den absolutte sandhed, og det i kraft af at der ikke er fokus på prisklassen, men istedet fokus på produktet. Der må man tage sine forbehold, og gøre det klart for folk i stuerne, at det er et spørgsmål om at spytte gryn nok i - ikke andet.

Slutteligt skal det nævnes, at jeg intet har imod hverken klubben som butik eller Dali. Har selv har været tilfreds ejer af et sæt 470 - intet der. Men det er en ærgerlig måde at gøre sig bemærket på, når man kan kalde sig testvinder, uden at have haft nogen reel konkurrence i forhold til priserne.



__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

De er ikke testet mod hinanden - de er sammenlignet for at give et billede af hvad man rent faktisk får for pengene. Pris og kvalitet hænger uløseligt sammen!

__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Det er præcist det jeg mener - sådan er indtrykket bare ikke, når man har set det færdigt. Ikke for mig, i hvert fald. I mine øjne er fokus på produktet.

__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes