Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 23:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hvordan ville dette sorround lyde? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:
krillen skrev:
NitroBlast skrev:
Hvis du alligevel kun vil have Denon og Dali, hvorfor spørger du så overhovedet?
Læs nu hvad jeg skriver?  "Ikke 100 med denon... overvejer også nad! Men ellers kom med jeres bud Syns bare det fedest at have det i samme mærker.. "

Læs tråden eller unlad unødige kommentarer! Tak !

Prøver bare at hjælpe, men hvis du er forblændet af hifiklubben's middelmådige produkter, så gider jeg da slet ikke give dig gode råd fremover! Og jeg beklager da mange gange, at jeg ved et uheld kom til at svare på dit spørgsmål!

Begynner å se meg lei på Nitroblast kontinuerlige kritikk av Hifiklubben produkter, priser og personel ++

Han har visst forstått noe som alle andre ( 97% av alle HFK kunder ville handlet i klubben til en senere tid ) ikke har, og gjør hva han kan for å spre propaganda. Jeg og Nitroblast har diskutert forskjellige produkter tidligere, og det er heeeelt greit! Men såpass usaklig argumenter og innlegg Nitroblast representerer i denne tråden burde være en skam!

.....men hvis du er forblændet af hifiklubben's middelmådige produkter, så gider jeg da slet ikke give dig gode råd fremover.

lorx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

krillen skrev:
Jeg vil klart undersøge brugtmarkedet efter bedre modeller... Dog kommer jeg ikke til at handle i hifiklubben.. Medmindre jeg vælger at købe højttalere! Her i nakskov ligger nemlig www.audiosound.dk som har et rigtig godt udvalg.. Har dog brugt hfk.dk til at skabe mig et overblik, men deres udvalg af reciever er ikke særlig stor!

De plejer da at have Yamaha og HK oppe i butikken . Til ganske udemærket priser. ;)

Til top Vis lorx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lorx Besøg lorx's Websted

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

wrong skrev:
Nitroblast: Inden du begynder at spille prinsessefornærmet så læg lige mærket til smilet efter hans kommentar. Jeg tror ikke den var ment nedsættende.

Så let bliver jeg ikke fornærmet, men jeg kom med et par inputs, som blev sablet ned, fordi de ikke var fra hifiklubben. Alle med lidt insigt burde være fuldstændig klar over min holdning til hfk og deres middelmådige produkter - så som denon. Jeg vil til enhver tid anbefale andre mærker (Marantz, Harman Kardon, Onkyo, Yamaha etc.) end dem der forhandles i hifiklubben, fordi det er min (og andres) fulde overbevisning, at man får langt mere for mønten, ved at handle andetsteds end hfk.

Men som sagt; Hvis man er forblændet af hifiklubben og deres produkter - værsgo! Men man skal ikke nødvendigvis forvente at få hifi i stuen ;o)

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke lige hvad du har imod hifiklubben. Men jeg har dog en fornæmmelse af at du har ytret dig negativt om dem i andre tråde og det er da helt ok, hvis der er substans bag udtalelserne. Jeg kan også se at du ikke syntes HFK har hifi produkter. Hvad kalder du så de højttalere du selv har stående på side 1 i din tråd??

Da jeg kan se du også bor i østjylland syntes jeg da vi skal bytte en demo og bagefter få os en god solid snak om hvad der er hifi og hvad der ikke er. Mit grej er købt i hifiklubben og jeg er en tilfreds kunde(ligesom så mange andre) og i mine øjne og ører er det hifi det jeg har stående. Men du kan jo sende en PB hvis du er interesseret

P.S. jeg bor i kolding

P.P.S. Undskyld Krillen for offtopic indlæg.

MVH WRONG

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Hvordan kan I blive rygende over ingenting ??

Få nu debatten på ret køl igen !!
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

tilbudet på 2105 er veldig bra ja! Det kommer sikkert noe nytt om ikke lenge, siden prisene reduseres. Dvs. sikkert et halvt år til! Men sånn er jo bransjen nå... Det kommer noe nytt hvert år!

Wrong: Veldig godt at ikke bare jeg sitter med en sådan oppfatning!

Og krillen: Beklager avsporingen, men ønsker gjerne å fortsette debatten.... if u may

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Krillen

synes selv 450erne kræver sit for at lyde godt.

Havde en NAD 214 på mine først, men den havde intet styr over dem, derefter en H/K SIgnature (5x100w) og er du gal de spillede. Da jeg så fik mulighed for at købe en andelslejlighed, indså jeg at jeg måtte af med effekten (Naboer osv) Så købte en H/K AVR330 (7x50w) og er du gal nogle sindsyge 50w. Har haft en NAD T742 på 5x50w og de 2 kan på ingen måde samlignes.

Så kan kraftigt anbefalde dig at lytte til H/Ks AVR serie.

Denon har aldrig sagt mig noget, så aner ikke om det er hit eller skidt. NADs recievere lider (har lidt..!) af en del småfejl (ved så ikke om de gør det stadig) (har somsagt haft en NAD 742, og har hørt 752/753 lider også, dog kender jeg en med 743 som ikke gør, så det er måske kureret....!) Så tag ud og lyt.

men kan somsagt anbefale Dali/ H/K sammen.   

Synes selv SC-7eren gør det bedre end C1000 i den nuværende Blue serie, så kan varmt anbefale den, specielt hvis du luser lowpass filtret (se guiden inden i mit anlæg i signaturen). så den går dybere end 100Hz.

Nu aner jeg ikke hvordan du have tænkt dig at hænge de 202/ss5 men alt kan vel lade sig gøre   

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

krillen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Øerne
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Vil jeg prøve Tonyax.

Angående debatten omg hfk.. Bliv ved topic fra nu af. Eller start en ny tråd og diskuter der! Vil bare gerne have nogle gode råd, hvor jeg køber er ligegyldigt

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Juni 2005 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Jeg må lige sige, at jeg finder det ret "sjovt", at folk ryger i flæsket på mig, hver gang jeg udtaler mig kritisk om hfk og deres produkter... Men det glæder mig da, at jeg kan skabe så intensive debatter

wrong: Hvis du nu læste lidt i min tråd om mit setup, i stedet for bare at kigge billeder, ville du bemærke, at dit tidligere indlæg i denne tråd var ret overflødigt .

gromkaellen: Under mit niveau - ingen kommentar .

krillen: Jeg mener stadig, at køber du nyt Yamaha udstyr, så får du mere for mønten, end hvis du køber brugt Denon. Denon har en lidt "flad" lyd, der til tider virker kradsende. Yamaha har en mere alsidig lyd. Det er dit valg, men du bad om meninger, og jeg har en til næsten alt 

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

krillen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Øerne
Sendt: 04 Juni 2005 kl. 01:09 | IP-adresse registreret  

Jeg faldt lige over Yamaha RXV 1500, som virker rigtig god!

Burde den kunne trække mere end denon 2105? eller skal jeg stadig højere op?

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Juni 2005 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=krillen]Jeg faldt lige over Yamaha RXV 1500, som virker rigtig god!

Burde den kunne trække mere end denon 2105? eller skal jeg stadig højere op?/QUOTE]

Det er helt sikkert at Yamaha'en har mere power end Denon'en. Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 apparater, så ville det klart blive Yamaha.

Men jeg vil da stadig anbefale dig, at prøvelytte til de 2 receivere inden du beslutter dig. Prøv om du ikke kan låne en Denon og en Yamaha i en weekend, så du kan prøve dem hjemme i stuen med dine egne HT'ere. Herefter er det meget lettere for dig at vælge :o)

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 Juni 2005 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Enig med nitroblast om at du skal låne dem med hjem og derefter afgøre hvilken en der er bedst. Det er begge gode receivere og i sidste ende er det din smag der bestemmer hvilken du syntes gør det bedst.

MVH WRONG

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes