| Forfatter |
|
tchav Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
| Sendt: 02 Juni 2005 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der andre der har nogle forslag til forforstærkere i 6000 kr klassen? __________________ Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 02 Juni 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
ville i første omgang prøve at finde den nad der er lavet til , syntes for det meste at man kommer langt ved at holde det inden for samme mærke/serie __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 02 Juni 2005 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke man skal være så bange for at blande forskellige mærker, jeg har flere gange oplevet at f.eks. forforstærkeren fra et mærke, spiller bedre sammen med en effektforstærker, end forforstærkeren fra samme mærke, så her må man igen lade ørerne råde.
mvh.
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 02 Juni 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror fejlen ligger i jeg havde for store forventninger til et produkt der kostede kassen fra nyt.
Men jeg er altså ikke ene om at synes min (mit eksemplar) af 2.0eren fra Harman var ringere end efterfølgeren Marantz SR4200 (reciever med pre-out), flere af mine kammerater synes også den var ret ringe.
fejl på H/K
Susen (som min NAD 742 også led af) og så en masse småfejl (som HARMAN lavede i Tyskland, den blev sendt ned og ALT blev tjekket og lavet), men susen var der stadig
Marantzen led kun af dette hvis det var analoge lydkilder og man ikke spillede noget (så kunne man høre det svagt). Min nuværende H/K (AVR330) lider på ingen måde af det (den er tyst som et egyptisk gravkammer)
men den nuværende ejer af Harmanen er overvældende glad for den, så det var nok bare mig der slemt skuffet over det med susen. Har også læst om en herinde der har 163er fra NAD som også lider af det, men det genere ikke ham.....
så jeg vil mene det helt sikkert kommer an på hvilke forventninger du har til det. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 02 Juni 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt nok så gik jeg fra en SR4200 til Parasound og der var det en stor forbedring, men det betyder som tidligere nævnt ikke at SR4200 gjorde det dårligt, tværtimod så gør den det rigtig godt prisen taget i betragtning.
Det er muligt at H/K'en ikke er så god, jeg kender den ikke selv. Nævnte den som en mulighed der burde kunne findes i denne prisklasse. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
tchav Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil gerne have flere forslag til hvad jeg skal gøre? __________________ Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Don Räß Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 03 Juni 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du må ud og lytte, således at du kan give noget feedback tilbage, ellers bliver det svært at hjælpe dig
|
| Til top |
|
| |
tchav Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juni 2005 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Räß skrev:
Du må ud og lytte, således at du kan give noget feedback tilbage, ellers bliver det svært at hjælpe dig  |
|
|
HAr i nogle butikker i vil anbefale, hvor jeg kan høre forskellige forforstærkere? Eller er der en på brugt markede jeg bør ofre lidt mere tid på? __________________ Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 03 Juni 2005 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
|
Det er muligt at H/K'en ikke er så god, jeg kender den ikke selv. Nævnte den som en mulighed der burde kunne findes i denne prisklasse.
|
|
|
Er skam ikke ude på at "bide hovedet af dig", men vil bare gi min mening til kende angående produktet. Som nævnt i mit indlæg, så er den nye ejer ovenud lykkelig for den. Så det er nok mig den er gal med  __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |