| Forfatter |
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
GROOVE
Jeg tror ikke jeg gider at bruge tid på dit ordkløvende pladder, og da du ikke har hørt GHOST, ved du vel reelt set ikke noget om dem, og kan vel i grunden heller ikke diskutere hvordan de lyder. Du burde da være så voksen, så du kunne fatte hvad jeg mente med Bertram og udviklingen af ICEpower - at han har udviklet sin egen måde at bygge dem op på, så de spiller markant bedre, end dem der kun leveres med standard modulerne. Og så længe du ikke har hørt dem, er det vel i grunden også lidt svært at diskutere det med dig.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove, hvis du vil læse mere om Ghost, så kig her:
http://www.audiokabel.dk/da-ghost.htm
Læs også den positive omtale fra en anonym bruger fra hifi4all nederst på siden.
Den blå overskrift for indlægget gør det helt umuligt at gætte hvem det er
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P
Der er da ikke noget hemmeligt i det, eller er det forbudt at jeg lytter på tingene, det virker ofte lidt på den måde. Og er det forbudt at jeg siger de lyder godt, ganske som jeg roser mange andre produkter i de forskellige tråde. Det er jo ikke min skyld at en GHOST spiller så meget bedre ende de standard forstærkere som AR og Bertram selv laver. Jeg siger stadig ikke at standard forstærkerne lyder dårligt, de spiller godt til prisen - 4.600 kroner - hvis jeg husker rigtigt.
Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad det er du vil med det du fremfører, har det noget med tråden eller lyd at gøre.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Jo vist! men ikke hvis man ønsker
ufarvet gengivelse... så er der enkelte produkter der hæver sig over
de andre.. ( her er Krell dog så klart blandt!!) |
|
|
Jeg gad godt at vide hvordan du bedømmer ufarvet lyd ?
Så vidt jeg ved er der KUN en 100% rigtig gengivelse og 100%
ufarvet gengivelse af indspillingen man høre, og det er hvis man
hører master båndet i det studie hvor indspillingen er fortaget.
Så lad nu være med at bruge udtryk som ufarvet, neutral, men sig
det som det er det er den lyd Du fortrækker.
Jeg kan selv godt lide lyden fra ICE, men er ikke det der trigger mig,
jeg vil som Jensen skriver have mere riv i det.
Men man får da rigtigt, rigtigt meget lyd for pengene hos AR og
Bertram.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Jean M Jarre]
[QUOTE=miju] Jo vist! men ikke hvis man ønsker ufarvet gengivelse... så er der enkelte produkter der hæver sig over de andre.. ( her er Krell dog så klart blandt!!)
[/QUOTE]
100% ufarvet lyd findes ikke! men kun en tilnærmelse..
Ufarvet lyd er fravær af forvrængning og tab, samt optimal klarhed og renhed.,samt en balance i klangen så man ikke bemærker noget enkelt frekvensafsnit stikke ud eller lades til bage i forhold til resten.. altså en homogen helhed i klangbalancen...
Så vidt jeg ved er der KUN en 100% rigtig gengivelse og 100% ufarvet gengivelse af indspillingen man høre, og det er hvis man hører master båndet i det studie hvor indspillingen er fortaget.
Det er korekt! og den er ikke mulig at reproducere 100% noget andet sted!.. men man kan bestræbe sig på at komme så tæt på som muligt.
Så lad nu være med at bruge udtryk som ufarvet, neutral, men sig det som det er det er den lyd Du fortrækker.
JA! ufarvet og neutral ER! den lyd jeg fortrækker!.. og nej! jeg bruger det udtryk som jeg vil!.. ( det skal reelt læses som ikke en absolut, men når en forstærker eks. beskrives som neutral, så betyder det minimal tab og forvrængning samt en så optimal balance i klangen som nu teknisk muligt, inden for de rammer produktet nu befinder sig, det vil sige økonomisk mm. )
Jeg kan selv godt lide lyden fra ICE, men er ikke det der trigger mig, jeg vil som Jensen skriver have mere riv i det.
Det er så din smag! du ønsker lidt farve i "glassene" på samme måde som at nogle mennesker vil have klare ( så klare som det kal laves )glas i brillerne andre farvet eller tonet i en og anden grad! det er så DIN! smag (og Jensens)
Der er så meget riv i ICE som der nu skal og bør være til den pris man giver, der er ikke meget andet i det prisleje der gør det bedre og kan følge med her, og lang over endda, vil jeg mene..
( Men det er så bare MIN opfattelse)
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
[QUOTE=Jean M Jarre> [/
COLOR>
[QUOTE=miju> Jo vist! men ikke hvis man
ønsker ufarvet gengivelse... så er der enkelte produkter der hæver
sig over de andre.. ( her er Krell dog så klart blandt!!)
[/QUOTE>
Jeg gad godt at vide hvordan du bedømmer
ufarvet lyd ?
100% ufarvet lyd findes
ikke! men kun en tilnærmelse..
Ufarvet lyd er fravær af
forvrængning og tab, samt optimal klarhed og renhed.,samt en
balance i klangen så man ikke bemærker noget enkelt frekvensafsnit
stikke ud eller lades til bage i forhold til resten.. altså en homogen
helhed i klangbalancen...Så vidt jeg ved er der KUN en
100% rigtig gengivelse og 100% ufarvet gengivelse af indspillingen
man høre, og det er hvis man hører master båndet i det studie hvor
indspillingen er fortaget.
Det er korekt! og den er ikke
mulig at reproducere 100% noget andet sted!.. men man kan
bestræbe sig på at komme så tæt på som muligt.Så lad nu
være med at bruge udtryk som ufarvet, neutral, men sig det som det
er det er den lyd Du fortrækker.
JA! ufarvet og neutral ER!
den lyd jeg fortrækker!.. og nej! jeg bruger det udtryk som jeg vil!..
( det skal reelt læses som ikke en absolut, men når en forstærker
eks. beskrives som neutral, så betyder det minimal tab og
forvrængning samt en så optimal balance i klangen som nu teknisk
muligt, inden for de rammer produktet nu befinder sig, det vil sige
økonomisk mm. )Jeg kan selv godt lide lyden fra ICE, men
er ikke det der trigger mig, jeg vil som Jensen skriver have mere riv
i det.
Det er så din smag! du ønsker lidt farve i
"glassene" på samme måde som at nogle mennesker vil have klare (
så klare som det kal laves )glas i brillerne andre farvet eller tonet i
en og anden grad! det er så DIN! smag (og Jensens)
Der er så meget riv i ICE som der nu skal og bør være menere
jeg..
mvh. |
|
|
Godt svaret
Det kan jeg lide når, man kan svare for sig.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
LB: Jo, det er helt rigtigt, har haft min AR Ear TWO i snart et års tid, og den spiller simpelthen helt og aldeles fremragende i mit setup. Har endnu ikke hørt noget som spiller så korrekt og med så meget hul igennem uden at nogle af "enderne" stikker af.
Plejer normalt ikke at blande mig så meget i Ice trådene da de tit udvikler sig til en gang prepubertets mudderkastning diskussion. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må også indrømme, at jeg savner min eAR Two. Valgte at veksle den til 2 styks eAR1001. De spiller efter min opfattelse ganske forskelligt, trekanten er tweaket henimod en lidt varmere sound hvor blokkene er mere lige på. Men savner den fede "Live" fornemmelse som eAR Two. Det ender såmænd nok med at jeg bruger monoblokkene til bassen på mine kommende nye speakere, og trekanten til mellemtone og diskant.
Men nu er den jo gået ud af produktion, det er jo typisk mig 
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
[QUOTE=Jean M Jarre>
[QUOTE=miju> Jo vist! men ikke hvis man ønsker ufarvet gengivelse... så er der enkelte produkter der hæver sig over de andre.. ( her er Krell dog så klart blandt!!)
[/QUOTE>
100% ufarvet lyd findes ikke! men kun en tilnærmelse..
Ufarvet lyd er fravær af forvrængning og tab, samt optimal klarhed og renhed.,samt en balance i klangen så man ikke bemærker noget enkelt frekvensafsnit stikke ud eller lades til bage i forhold til resten.. altså en homogen helhed i klangbalancen...Så vidt jeg ved er der KUN en 100% rigtig gengivelse og 100% ufarvet gengivelse af indspillingen man høre, og det er hvis man hører master båndet i det studie hvor indspillingen er fortaget.
Det er korekt! og den er ikke mulig at reproducere 100% noget andet sted!.. men man kan bestræbe sig på at komme så tæt på som muligt.Så lad nu være med at bruge udtryk som ufarvet, neutral, men sig det som det er det er den lyd Du fortrækker.
JA! ufarvet og neutral ER! den lyd jeg fortrækker!.. og nej! jeg bruger det udtryk som jeg vil!.. ( det skal reelt læses som ikke en absolut, men når en forstærker eks. beskrives som neutral, så betyder det minimal tab og forvrængning samt en så optimal balance i klangen som nu teknisk muligt, inden for de rammer produktet nu befinder sig, det vil sige økonomisk mm. )Jeg kan selv godt lide lyden fra ICE, men er ikke det der trigger mig, jeg vil som Jensen skriver have mere riv i det.
Det er så din smag! du ønsker lidt farve i "glassene" på samme måde som at nogle mennesker vil have klare ( så klare som det kal laves )glas i brillerne andre farvet eller tonet i en og anden grad! det er så DIN! smag (og Jensens)
Der er så meget riv i ICE som der nu skal og bør være menere jeg..
mvh. |
|
|
Ufarvet lyd er fravær af forvrængning og tab, samt optimal klarhed og renhed.,samt en balance i klangen så man ikke bemærker noget enkelt frekvensafsnit stikke ud eller lades til bage i forhold til resten.. altså en homogen helhed i klangbalancen...
Lige der det hele går galt , for der findes ikke en indspilning er det .
Hvis nu man tage en LP fra Denon med PAPA JO , så kan man på nogle amps og udstyr høre hvordan hans slag varierer , det samme glæder for stemmer og andre Instrumenter , der mener jeg ML går helt galt i byen ML og lyden fra de ICE jeg har hørt har det med at alt skal glattes ud , alt skal helst lyde ens.
Kald det det rigtig jeg kalder det en stor fjel .
Amps som Krell AP CLasse jo selv sony går dette bedre .
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=miju>
Ufarvet lyd er fravær af
forvrængning og tab, samt optimal klarhed og renhed.,samt en
balance i klangen så man ikke bemærker noget enkelt frekvensafsnit
stikke ud eller lades til bage i forhold til resten.. altså en homogen
helhed i klangbalancen...
Det er da noget af det værste vrøvl jeg længe har
hørt, fordi der ikke er nogle forvrængninger, og en pæn ballance i
klangen, og et homogent lydbillede, er det da ikke resuntatet i
neutral lyd og ufarvet lyd, den kan da være lige så farvet som fra et
hvilket som helst andet produkt.
Jeg har hørt Sony anlæg hvor det ikke forvrænger, og der er et
homogent lydbillede, dette gør det sku ikke ufarvet eller neutral.
Sikke da du kan sludre.
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk
Jeg er overbevist om, at den store forskel ligger i strømmen og den alm. trafo samt lytterne, når den trekantede (facon) forstærker lyder anderledes. Sammenligner man den trekantede AR forstærker, baseret på A 500 modulet, med et standard modul, er der ikke nogen reelle ændringer som giver bedre lyd. Jeg har selv været indehaver af den seneste af disse udgaver fra AR. Men det du skriver, bekræfter jo egentlig bare hvad jeg fremfører, at disse standard ASP 1000 moduler ikke spiller det bedste - men at det skal udføres ret anderledes, hvis man vil havde den store åbenhed og nærvær i musikken.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Jensen
ML gør vel dét der er vigtigt for dem - de henvender sig til hjemmemarkedet.
At du ikke kan lide deres lyd, viser vel bare at de har været konsekvente fra model til model, og bevaret den specielle ML-lyd som man enten kan lide, eller ikke kan lide?
Det er jo vigtigt for et firma, ikke at smide det på gulvet man har opnået, ved at flakke rundt i lydfilosofi og lave modeller der lyder tilfældigt.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=jensen]
Lige der det hele går galt , for der findes ikke en indspilning er det .
Hvad jeg mener er at når man lytter så er der ikke noget enkelt frekvens afsnit der stikker frem eller lades tilbage.. dette er da relativ nemt at høre og bedømme på det meste udstyr.. er alt i BALANCE eller ej!? det har INTET med indspilningen at gøre... ( tror du misforstår et og andet her?)
Hvis nu man tage en LP fra Denon med PAPA JO , så kan man på nogle amps og udstyr høre hvordan hans slag varierer , det samme glæder for stemmer og andre Instrumenter ,
Det skal man da også kunne høre og meget mere..! og det har intet med det jeg siger om tonal balance mm. at gøre..
Der mener jeg ML går helt galt i byen ML og lyden fra de ICE jeg har hørt har det med at alt skal glattes ud , alt skal helst lyde ens.
Det syntes jeg IKKE!... der må være noget galt med dine højtalere, kabler eller afspille medie???
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må så også sige, at det er interessant at Mijus og mit setup minder så meget om hinanden. Vi har sjovt nok samme oplevelse af umiddelbarhed og ærlighed.
Personligt kunne jeg aldrig i livet finde på at anvende en rørforforstærker eller rørbestykket CD afspiller. Hvorfor skal jeg tilføje afspilningen noget som ikke er på pladen i forvejen?
Så er der vel noget galt et andet sted i afspillekæden, hvis man har behov for saucen? __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
@Jensen
At du ikke kan lide deres lyd, viser vel bare at de har været konsekvente fra model til model, og bevaret den specielle ML-lyd som man enten kan lide, eller ikke kan lide?
Det er jo vigtigt for et firma, ikke at smide det på gulvet man har opnået, ved at flakke rundt i lydfilosofi og lave modeller der lyder tilfældigt.
|
|
|
Siger jeg noget om det .
men hvis du samliner ders gammel med de nye så kan man da godt høre det er ikke de samme folk bagved ML mere .
De gammel modeller kan jeg godt lide og de er bedre end de nye .
Selvom jeg ikke er helt vild med lyden så er det skam et fedt mærker , bare synd det er gået for at være et af de bedste high-end mærker til alm hifi .
Og ML amps lyder ikke ens det gør krell heller ikke , der er stor forsekl på ders modeller og lyden .
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
|
[QUOTE=miju> Ufarvet lyd er fravær af forvrængning og tab, samt optimal klarhed og renhed.,samt en balance i klangen så man ikke bemærker noget enkelt frekvensafsnit stikke ud eller lades til bage i forhold til resten.. altså en homogen helhed i klangbalancen...
Det er da noget af det værste vrøvl jeg længe har hørt, fordi der ikke er nogle forvrængninger, og en pæn ballance i klangen, og et homogent lydbillede, er det da ikke resuntatet i neutral lyd og ufarvet lyd, den kan da være lige så farvet som fra et hvilket som helst andet produkt.
Jeg har hørt Sony anlæg hvor det ikke forvrænger, og der er et homogent lydbillede, dette gør det sku ikke ufarvet eller neutral.
Sikke da du kan sludre.
|
|
|
Der sludres vist ikke mere fra den front end fra så mange andre steder - slap nu lidt af..... i er allerede ved at gejle hinanden godt op, så tag lige og hjælp aktivt til med at tråden ikke drukner i mudder sådan lige et lille øjeblik inden det sker! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
|
|
|
miju skrev:
[QUOTE=jensen>
Ufarvet lyd er fravær af forvrængning og tab, samt optimal klarhed og renhed.,samt en balance i klangen så man ikke bemærker noget enkelt frekvensafsnit stikke ud eller lades til bage i forhold til resten.. altså en homogen helhed i klangbalancen... Lige der det hele går galt , for der findes ikke en indspilning er det .
Hvad jeg mener er at når man lytter så er der ikke noget enkelt frekvens afsnit der stikker frem eller lades tilbage.. dette er da relativ nemt at høre og bedømme på det meste udstyr.. er alt i BALANCE eller ej!? det har INTET med indspilningen at gøre... ( tror du misforstår et og andet her?)Hvis nu man tage en LP fra Denon med PAPA JO , så kan man på nogle amps og udstyr høre hvordan hans slag varierer , det samme glæder for stemmer og andre Instrumenter ,
Det skal man da også kunne høre og meget mere..! og det har intet med det jeg siger om tonal balance mm. at gøre..
Der mener jeg ML går helt galt i byen ML og lyden fra de ICE jeg har hørt har det med at alt skal glattes ud , alt skal helst lyde ens.
Det syntes jeg IKKE!... der må være noget galt med dine højtalere, kabler eller afspille medie???
mvh. |
|
|
Nej der er skam ikke noget galt her , sjovt nok kommer der mange her og de siger det samme og jeg låner med glæde de amps ud jeg har så folk selv kan høre det .
Jeg tro mere det er dig der lytter helt forkert og ikke kommer nok rundt og høre andet end det samme og det samme .
Du kan bare sige til og tag med glæde dit udstyr med .
Her er rummet til live stemming og ikke en lille pap kasse lyd .
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
|
|
|
@Jensen
Nej, ML's sorte serie er vist bedre end de nye.
Lidt ligsom de blanke Icepower lyder anderledes end de andre blanke Icepower.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
@Jensen
|
|
|

Ja! jeg tror der er en hel del ML indehavere der er STÆRKT! uenige med Jensen i hans betratninger.. ( og der er jo et par stykker af disse rundt omkring)
Spørg bare "Ikke slips" her inde... han har såvidt jeg ved en fin lille ML. stående i sin samling af gode ting & sager.. og efter hvad jeg kan forstå er der fuld tilfredshed i det lille hjem, og ikke just mngel på dynamik og drive, musikalitet osv.. osv..??
Og en af mine bekendte har en stabel ML , så man sku tro han var forhandler af det!.. og man kan sgu dårlig kan skimte bagvægen for det!..
Hos ham er det heller ikke lige hvad Jensen beskriver der stikker en i ørene.. der er godtnok RIV i sagerne.. så man nærmest falder ned af stolen..
Jeg er ikke selv ( desverre) indehaver af dette fine grej.. heller ikke endnu noget ICE, men mine erfariger med det ligger meget langt fra hvad jensen beskriver og hvad den gode Hr. Von Kubik giver udtryk for...
Når jeg skriver så posetivt om ICE og specielt det eAr jeg har stiftet bekendskab med, skal det jo heller ikke forstås som at INTET! andet kommer i nærheden af det.
eAr er ganske suverene til prisen og lang over denne.. ( Bertrams "Bæster" også!) og kommer fantastisk tæt på det idielle highend, nærmere end noget andet mere konventionelt udstyr til mere alm. hifu priser.. altså på den lave side af lad os eks. sige 50000 kr. pr. apperat..
Jeg vil ikke påstå at en eAr kan hamle 100% op med og matche eller endda overgå en 100000 eller 200000 kr. Krell forstærker eller anden.. MEN! de kommer forbandet tæt på efter min mening og oplevelse.. tætter end noget andet til prisen man giver for disse og mange gange her over..
Så når Jensen eller Cm3 "hagler" ICE ned i sammenligning med deres egne eller egne referancer til 50000 +++ kr. og for noget flere hundrede tusinde.. her dette helt ude i "hampen"
Og de får det til at lydesom om det er røv elendigt!?? hvad jeg på ingen måde kan fatte, og følge dem i!..
At det ikke ifølge deres smag hamler op med mellem 10 & 100 gange dyre produkter, er så en ting!.. for det er der sgu praktisktaget intet andet under hvad netop dette koster der gør..
Hvad jeg siger er at efter min mening kommer det gog uhyggeligt tæt på.. tættere end noget andet!..
ET! ICE produkt hamler dog op med selv det dyreste og tungeste! og overgår det meste af det! og det er faktisk min egen ultimative effekktin referance nu og Jeff Rowland 301 monotrinene..
Og hvis de ikke kan høre dette? tjaa... så må der sgu være noget grueligt galt et og andet sted i deres udstyrs kede??.. eller også har de en speciel smag.. og det så ok!.. smag & behag..
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
Lax skrev:
|
Må sige at man bliver lidt forvirret af at læse om PWM forstærkere herinde. Bl.a. Toftdahl (tror jeg nok det var) skriver, at ICE er mindre interessant i forhold til ZAPpulse forstærkerene. Det skyldes åbenbart nogle sikkerhedskredsløb i signalvejen. |
|
|
Hvis du med Toftdahl mener Bertrams marketingschef, så er han genfødt med ICE i munden . Han mener i modsætning til Miju at der er himmelråbende forskel på standard ICE og dem med specialfyldninger fra tandlægen. Er Thoftdal tilknyttet Bertram og er det lige sket?
Stol på dine egne ører og din egen smag. Lyt ikke for meget til folk i branchen og folk med åbenlys tilknytning til denne! |
|
|
|
| Til top |
|
| |