Forfatter |
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så lad os da bare sige, at Allehaderos får sig en stor opgave hvis han skal lave en side der byder på noget helt nyt...
__________________ Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
|
Til top |
|
|
Allehaderos Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
gunbox skrev:
Så lad os da bare sige, at Allehaderos får sig en stor opgave hvis han skal lave en side der byder på noget helt nyt... |
|
|
Ja men jeg vil da gøre mit bedste for at det bliver en god hjemmeside. Selvom jeg må indrømme at der ikke har været særlig mange der syntes det er en god idé. Men jeg håber da stadig at der er nogen som vil hjælpe mig med nogen links til diverse steder og komme med ideér til siden.
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lige sige at hifi4all gør det aldeles udmærket, og der kommer jo snart en forbederet udgave af siden; med udvidet mulighed for søgning direkte i trådenes indhold, hvor der efterhånden er opbygget en stor database om div. emner, så lige der ser jeg ikke et behov for en ny debatside, ang. software film, musik så syntes jeg også der er stor inspiration at hente hente her på siden.
Der findes jo faktisk en anden hifiside, som ikke har det store besøg længere, ingen debat, næsten ingen brugtannoncer, der er bare for få hinørder i dk til at der er plads til flere sider, så bliv ikke skuffet hvis din side ikke bliver nogen succes. __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
gunbox Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 286
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
...og som en klog mand tidligere nævnte. Styrken ved sider som disse er, at alle brugere er samlet på et sted...
Svagheden vil være hvis hifi4all.dk begynder at tage penge for det, da der så vil være få alternativer. Men det tyder intet jo på endnu __________________ Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
|
Til top |
|
|
Allehaderos Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er ikke ude på at splitte brugerne for det kan jeg ikke hifi4all har meget mere at tilbyde og de er gode til det. Jeg er kun ude på at lave et sted hvor folk kan finde de links som de har brug for. feks hvis de skal have en ny dvd film så kan de gå ind på min side og se hvilke muligheder der er, så brugeren kan finde den billigeste.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo KOM NU! ! !
Lad nu manden kører sin side, også kan I som syntes det er noget l**t sige det når den er færdig!!! Ikke nu. for efter hvad jeg kan se så er den ikke færdig endnu (forhåbentlig da)
Men Allehaderos, da jeg startede min klub-side www.sound4real.dk så var det sku heller ikke helt let her på Hifi4All. Folk gik staks igang med at fortælle hvor klam den var.
Men den grimme ælling er nu blevet til en svane! (syntes jeg da selv og de 40 medlemmer)
Men som du selv siger. du vil ikke være lige så stor som Hifi4All. (klogt valg, for det er den umulige drøm vi alle drømmer om) Men var jeg dig så sæt et skema op om hvad du vil nå med din side, med hensyn til besøgne pr uge, dag, år og måned.
Jeg gjorde det så let at sige at jeg vil slå "Aarhus musik og hifi klub" for så havde jeg da noget at gå efter.
Det er lykkes og nu har jeg sat mig et mål mere. og kæmper nu for at nå dertil...
Men som sag fra andre. Der skal noget helt nyt (aldrig set før) på din side for at den er en vinder! ! !
så held og lykke!
Ærbødigst Sonny
|
Til top |
|
|
Allehaderos Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak for dit indlæg Hi-Sonny-Fi
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Allehaderos Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan godt være at der er andre sider. men altså du kan heller ikke opfinde noget og regne med at blive rig på det idag. Det gælder om at forbedre ting.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var så lidt  Men jaah forbedre ting er altid noget der batter. problemet er bare at man skal have mange penge og mange resourser for at få det helt op at ringe. Men få undersøgt markedet og se hva folk vil have. Ligesom mig. Cerwin Vega! Det er det de unge vil ha'
|
Til top |
|
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Cerwin Vega! Det er det de unge vil ha'  |
|
|
Godt man ikke er ung, så.
/vilmann __________________ Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe ja sådan kan man jo også se på det. Men det er jo for mange sandt og for andre ikke. Derfor www.sound4real.dk er delt op i to. Er da også selv ved at gå lidt fra det. Har bestilt en prøvelytning på et sæt Dali Royal Tower i hifiklubben en gang i næste uge... glæder mig. Syntes de mindre i serien lyder kanon så glæder mig bestemt til at hører hva den største i serien kan! Så vil jeg have mine CV HP-215 ind og stå i skabet, klar til de vilde fester  For har jo altid vidst at Cv ikke ligefrem spiller godt. Nu gør jeg noget ved det. Men bassen den kan man sku ikke tage fra dem!
|
Til top |
|
|
Allehaderos Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja cerwin vega kommer man ikke uden om når der skal være fest. Har selv overvejet at købe et sæt brugt. Så man kan skåne sine dali concept 8
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja netop. Er altid rart med et sæt kun til fest.
Det vil jo være lidt ærgeligt hvis en eller anden max stiv person spilder øl ud over dem man lytter på til daglig. Det kan Cerwin Vega jo godt tåle. især HP-215 som jo er beregnet til netop at man bare kan vælte ind i dem. De andre CV højttaler man kan få, er nu heller ikke så glade for alt for mange tæsk :-)
|
Til top |
|
|
simart Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er helt fint at du laver en ny hifi side, men jeg kan
ikke se hvorfor der skal være et chatrum for folk mellem 10 og 12???
|
Til top |
|
|
Allehaderos Forum Bruger

|
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er ikke mig der har lavet det, det er bare en service som der er hos webbyen. Så idéen var at man kunne oprette et chatrum der hed Hifi eller lignende og chatte i det
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes du skal lave et chatrum kun med Neger og folk fra UdInnEineia!
Ej spøj til side. Men nu ikke for at bestemme designet. Men er det meningen at der bare skal være sådan en hvid baggrund eller skal der ikke nogle farver på?
|
Til top |
|
|
Allehaderos Forum Bruger

|
Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo der var meningen at der skulle nogen farver på men tror jeg venter til jeg ligger siden ud på et rigtigt website
|
Til top |
|
|