| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du høre forskel på bla bla og bla bla bla ?
[floskel] ja [/floskel]
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noget jeg griner lidt over, er "antisilvers" brug af ordet "nuvel" Kubikkens metaforuske evner, Jensens til tider "specielle" skrivefacon og "jeg synes B&W er fede"
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bond skrev:
|
Eller overskriften: "Hjælp" ....i udvidet version: "Hjælp, Hjælp" .........eller den aller nyeste: "Hjælp, Hjælp, Hjælp" .........måske man kunne oprette dem i en selvstændig kategori, sådan bare for overblikkets skyld 
Bond 
|
|
|
Desperat kategorien
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
"en bandit er en bandit...."  Den værste af dem alle... I en salgsannonce står: "Konen/kærresten siger at de "store" (læs lille) højttalere SKAL ud nu eller skiftes til en anden farve..." - Mand jer dog op pip høns
|
| Til top |
|
| |
Mr.EntryLevel Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske
Bruger siden: 25 September 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er heller ikke så lidt HiFi der sälges grundet flytning. Hvis det passer så må HiFi folket flytte en hel del mere end andre mennesker .....
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Kan du høre forskel på bla bla og bla bla bla ? Ja, der er en enkelt mere bla i "bla bla bla" end "bla bla" 
[floskel] ja [/floskel]
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clemmensen skrev:
En af dem jeg har det lidt svært med er:
"Jeg leder efter et super godt 7.1 surround system med monster bass og min. 7x200W forstærker og jeg har 2000kr. at gøre godt med"
At pris og kvalitet ikke altid hænger lige godt sammen er én ting, men der må altså være grænser 
|
|
|
Ja, den type floskler er efterhånden ret kedelige...
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Er 'floskel' ikke ved at være et lidt slidt udtryk ? 
EDIT: Der var faktisk én der spurgte mig, om NAD Silverline fandtes i sort ! (dette blev spurgt i fulde alvor). Vil det sige at der IKKE er lavet en NAD Blackline??? 
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Oh, her er en:
Til 'den slags musik' har du brug for 'den slags' højttalere. - Ok, men her er smag og behag jo en væsentlig faktor. Nogle foretrækker datteren, mens andre foretrækker moderen. Selv er jeg bas mongol i visse sammenhænge - så er det rart at have en sub til film. Det rækker indtil videre for mig...
Nogen kan finde på at foreslå bestemte højttalere, uden at vide hvor stort rummet er. Ja, og UDEN at tænke på om bassen kunne finde på at flygte ind til naboen - hehe!
EDIT: Og én der har højttalere til salg, og skriver 'skal høres'. Ja, denne er en af de TÅBELIGSTE 
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... mon ikke vi kan tage en af flosklerne fra hjemmet med ?
'Det er ikke bare et stykke ledning!'
(Herefter kommer så forklaringen på hvorfor et højttalerkabel kan koste det samme som en påhængsmotor)
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke fordi det er en sætning jeg har set så mange steder, men jeg faldt tilfældigvis over følgende for lidt siden - lad mig sige med det samme, jeg var færdig af grin:
"Så der skal vel være en god WAF da han ikke er den største elektronik nørd, men dog kan han da godt anvende en computer. "

- BR
|
| Til top |
|
| |
Agent Cooper Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hele diskussionen (i 2 tråde) om flosklen/påstanden om hvorledes den digitale lyd ødelagde vores hørelse og at analog lyd var den sande vej, inkl. diverse beskrivelser af hvordan man kan komme til at futte huset af m.m. - klassisk! 
Jeg glemmer heller aldrig bemærkningen om at HD-DVD var Blu-ray (!) langt overlegent fordi HD-DVD jo var baseret på en blå laser...! (kan ikke huske om det var i dette forum) __________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|
| Til top |
|
| |
Nørd Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 808
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Vil også lige supplere med en ofte set floskel - som jeg ikke rigtig ved om jeg skal græde eller grine ad:
"Jeg har lige købt de dyreste enheder jeg kunne finde, jeg aner intet om at bygge selv... er der ikke nogen, der lige kan fortælle hvordan delefilteret skal se ud ?????? - jeg har allerede et kabinet på xx liter - tror I ikke det vil passe ?"
Det svarer jo lidt til at skrive til et madforum:
Jeg har lige købt en spand kaviar, et kilo mørbrad og den bedste marcipan der findes, jeg aner intet om mad - er der ikke nogen, der har en hurtig opskrift til en drømmemiddag
Hilsen
Nørd
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nørd*FASAG"......Den var sg go!  
Men jeg er nu sikker på at hvis du blader de 3 ingredienser sammen så får du IKKE en super middag.....med mindre du har en led smag som jeg ikke engang tør forestille mig 
Michael
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nørd skrev:
Hej
Vil også lige supplere med en ofte set floskel - som jeg ikke rigtig ved om jeg skal græde eller grine ad:
"Jeg har lige købt de dyreste enheder jeg kunne finde, jeg aner intet om at bygge selv... er der ikke nogen, der lige kan fortælle hvordan delefilteret skal se ud ?????? - jeg har allerede et kabinet på xx liter - tror I ikke det vil passe ?"
Jeg har lige købt en spand kaviar, et kilo mørbrad og den bedste marcipan der findes, jeg aner intet om mad - er der ikke nogen, der har en hurtig opskrift til en drømmemiddag
Hilsen
Nørd |
|
|
Ja, jeg har ALTID syntes at det er meget "modigt" at kaste sig ud i projekter UDEN at kende forskellen på hvilken ende, som er varm på en loddekolbe...
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
"De spiller ikke musik"
Arrrghh. Rent vrøvleord
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Nørd skrev:
|
Hej
Hilsen
Nørd
|
|
|
Ja, jeg har ALTID syntes at det er meget "modigt" at kaste sig ud i projekter UDEN at kende forskellen på hvilken ende, som er varm på en loddekolbe...
|
|
|
Det kan godt give de frygteligste vabler.   __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Belsebub Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 131
|
| Sendt: 08 Januar 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
ppp_dk skrev:
Nørd skrev:
|
Hej
Hilsen
Nørd
|
|
|
|
|
|
Det kan godt give de frygteligste vabler.  
|
|
|
Haha! 
Det minder mig om min fantastiske elektroniklærer LJ, han plejede at klappe ualmindeligt højt eller råbe BØH!! ad os mens vi sad og loddede. Der skete aldrig noget, men han fik sku også igen.
Den røver, han kunne sku finde på de skæveste og skøreste ting indimellem. Der var engang hvor han skrev på en opslagsplakat at der var julemarked på havartigården, og så trykkede de f*ndeme 300 stykker til hele søllerød kommune, hvor der stod julemarked på havartigården. Jeg kan love jer for at der var nogle der blev sure.  Jeg håber ikke at der var nogle der mødte op 
Svend P skrev:
|
"De spiller ikke musik"
Arrrghh. Rent vrøvleord
|
|
|
Det er faktisk meget irriterende når folk siger det, man kan ikke bruge det til noget. __________________ "Gimme fuel gimme fire, gimme that wich i desire"
Tryk her for at se mit setup
|
| Til top |
|
| |