| Forfatter |
|
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 25 August 2006 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige hørt Saturn op mod en lyngdorf. Der er ingen sammenligning, Rega Saturn spiller lysår bedre...
God Week-end Brutalis..
P.S Rega er bl.a at finde på den kommende hi-fi udstilling i København i september måned. Der vil i alle der ikke har stiftet bekendtskab med Saturn kunne få stillet jeres nysgerrighed.. og evt. blive overbevist.. __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ingen der har noget nyt at bringe på CD afspillerområdet..? 
Mvh
Brutalis  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Aaberg Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gider ikke lige til at læse 42 siders indlæg igennem, så ved ikke om det er blevet omtalt før.
Er der nogle som har svar på, eller som ved hvorfor en Apollo ikke kan spille kopi beskyttede cd'er ud igennem coax udgangen?
Kan det virkelig passe at dette ikke kan løses på andre måder end at lave kopier af alle sige kopibeskyttede cd'er for at høre dem på apolloen? det er altså ikke så fedt når man har en Tact forstærker!!
|
| Til top |
|
| |
Kim Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 13 September 2006 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt Apollo og Saturn, Saturn er klart bedre på alle områder ( også mellemtonen ). Apollo lyder komprimeret i forhold til Saturn. MEN Saturn begyndte først rigtig at spille åbent og luftigt, da den fik anden afkobling, i dette tilfælde; Ringmat Domes (3 kork + 1 kork/gummi dome).
mvh
Kim
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 13 September 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim skrev:
Jeg har hørt Apollo og Saturn, Saturn er klart bedre på alle områder ( også mellemtonen ). Apollo lyder komprimeret i forhold til Saturn. MEN Saturn begyndte først rigtig at spille åbent og luftigt, da den fik anden afkobling, i dette tilfælde; Ringmat Domes (3 kork + 1 kork/gummi dome).
mvh
Kim |
|
|
Spændende! Er der nogle der har rodet med afdæmpning på Apolloen? Jeg må indrømme at jeg bare har rykket min ud af kassen og sat den til... __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 13 September 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke meget gods der er i de afspillere ?
|
| Til top |
|
| |
Peiter Udelukket fra forum


Bruger siden: 10 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 19 September 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har lyst til at komme forbi mig med sin Rega under armen ? Så kan vi (dig, mig + en mere interesseret) lytte til Regaen som den er, samt over en Benchmark DAC 1.
Send mig venligst en PB så aftaler vi nærmere ... __________________ Digital: Lenovo U510 ---> Slimdevices Transporter® ---> Metrum Octave mk1
Forstærker: Vincent SV-238MK
Højttalere: Aurum Cantus Harmony
Kabler: NLE
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle så er Saturn testet: Er der mere at sige? Sagt af Paul Szabady fra Stereo Times..
____________________
The Saturn is a standout CD player, building substantially onto the strong musical core of the Apollo, and extending sonic and musical performance up to a realm that, to be honest, I never thought the CD could achieve. It sets the standard for musical performance from CD, and moreover does it at a price that, while not impulse buy cheap, does not require oxygen augmentation to absorb. Congratulations to Rega again for serving the cause of music so well.

Fortsat god dag..
Brutalis
__________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
The Kopist Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
|
Hej alle så er Saturn testet: Er der mere at sige? Sagt af Paul Szabady fra Stereo Times..
____________________
The Saturn is a standout CD player, building substantially onto the strong musical core of the Apollo, and extending sonic and musical performance up to a realm that, to be honest, I never thought the CD could achieve. It sets the standard for musical performance from CD, and moreover does it at a price that, while not impulse buy cheap, does not require oxygen augmentation to absorb. Congratulations to Rega again for serving the cause of music so well.

Fortsat god dag..
Brutalis
|
|
|
Det er ikke fordi jeg på nogen måde vil genere dig, men hvad er der lige med dig.
Nu har du brugt 42 sider på, at lovprise og promoverer Rega'erne, er det fordi du har behov for bekræftelse af dit/dine valg, for der er et eller andet der tyder på, at du tilsyneladende har det bedst med at få accept og bekræftelse, enten ved hjælp af positive test's eller i kraft af andre brugere's indkøb af Rega cd-maskiner.
Hilsen Kupisten
|
| Til top |
|
| |
MikkelTv Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad nu være med det kupist!
Det er lige præcis sådanne kommentarer, der skaber en hadsk stemning i dette, såvel som alle de andre fora og får debatten til at løbe af sporet. Hvis brutalis vil glædes over Rega, så lad ham da det.
Jovist, han skriver mange indlæg om mærket, men derfor er der ingen grund til at tale ned til ham i den grad, du gør.
I stedet skulle du, hvis du ikke mener at rega er så genialt et produkt, finde anmeldelser der beviser det modsatte af brutalis' anmeldelse. __________________ Mikkel
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
MikkelTv skrev:
|
Lad nu være med det kupist!
Det er lige præcis sådanne kommentarer, der skaber en hadsk stemning i dette, såvel som alle de andre fora og får debatten til at løbe af sporet. Hvis brutalis vil glædes over Rega, så lad ham da det.
Jovist, han skriver mange indlæg om mærket, men derfor er der ingen grund til at tale ned til ham i den grad, du gør.
I stedet skulle du, hvis du ikke mener at rega er så genialt et produkt, finde anmeldelser der beviser det modsatte af brutalis' anmeldelse.
|
|
|
Ja nemli ja! Damm. Jeg har Apollo, som i SÅ kort tid var så god. Nu bliver den åbenbart slået med flere lænder af Saturn....... Har man hørt om dette fænomen før?????  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk på, at der også er stor pris forskel på de 2 maskiner. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rock
Din Apollo er STADIG ligeså god som den altid har været, men som det påpeges af Ahania, så er der lidt flere penge at rutte med når man bygger Saturn. Det bør dog ikke degradere din glæde ved Apollo`en, der stadig er et kvantespring, hvad software og derfor også, hvad lyd angår.
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
Hej Rock
Din Apollo er STADIG ligeså god som den altid har været, men som det påpeges af Ahania, så er der lidt flere penge at rutte med når man bygger Saturn. Det bør dog ikke degradere din glæde ved Apollo`en, der stadig er et kvantespring, hvad software og derfor også, hvad lyd angår.
Venligst
Bent |
|
|
Hæmningsløs skamrosning af egne produkter, er svjv ikke tilladt ifølge forummets regler for branchemedlemmer: - Branchemedlemmer må IKKE tale rosende, reklamere for eller
oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte have
produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel
tilknytning til.
Måske der ses lidt igennem fingre med dette nu, efter ejerskifte - hvem ved...
|
| Til top |
|
| |
The Kopist Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Hej Rock
Din Apollo er STADIG ligeså god som den altid har været, men som det påpeges af Ahania, så er der lidt flere penge at rutte med når man bygger Saturn. Det bør dog ikke degradere din glæde ved Apollo`en, der stadig er et kvantespring, hvad software og derfor også, hvad lyd angår.
Venligst
Bent
|
|
|
Sikken en gang gylle .
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sinne gas da Selvfølgelig selv man passe på branchemedlemmer, og deres elskede produkter. Meeeen, slap nu alligevel lidt af, ikk?
Og Kopist. Du er da for sej  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
En grammofon piller alle cd-afspillere ned på jorden.
Hej
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd skrev:
|
En grammofon piller alle cd-afspillere ned på jorden.
Hej
|
|
|
Ja, og det er uanset hvilken pladespiller, RIAA og pickup ikk? __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:
|
En grammofon piller alle cd-afspillere ned på jorden.
Hej
|
|
|
Ja, og det er uanset hvilken pladespiller, RIAA og pickup ikk?
|
|
|
Det tror jeg næppe, men som I Apollo-ejere har skamrost den afspiller som det 8. vidunder....så må den vel stille op mod en af de bedre sammensætninger udi grammofonens verden. Og så er jeg ret sikker på den får klø.
|
| Til top |
|
| |