| Forfatter |
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kempf87 skrev:
AkilleuZ skrev:
Er der ikke en der laver en gennemfoerlig bruger anmeldelse af den? Det kunne vaere super |
|
|
L.B. har lavet en efter et par dages lyt på sin...
L.B. skrev:
|
Da der også er nogle der har spurgt til Apollo'en her, poster jeg lige mit indlæg fra Apollo-tråden:
L.B. skrev:
| Nå, lad os prikke hul på bylden. Jeg har haft raketten siden torsdag aften og den har spillet konstant siden. Det kan være den bliver bedre med tiden, men jeg vil da gerne berette lidt om lyden osv. alligevel.............................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UPS  Havde endda laest den.. hehe.. __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan da tilføje, at dens dyder ikke bliver ringere med tiden. Det er ikke den helt vilde forskel, men den åbner sig en smule mere op med tiden. Jeg har også lagt mærke til, at den skal være gennemvarm for at yde sit bedste, dvs. ½ times tid minimum, men sådanne er det jo med de fleste apparater.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Jeg kan da tilføje, at dens dyder ikke bliver ringere med tiden. Det er ikke den helt vilde forskel, men den åbner sig en smule mere op med tiden. Jeg har også lagt mærke til, at den skal være gennemvarm for at yde sit bedste, dvs. ½ times tid minimum, men sådanne er det jo med de fleste apparater.
|
|
|
Hej...
En cd-afspiller skal være tændt 24 timer pr. døgn!
Hilsen
Nilau
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
L.B. skrev:
|
|
|
|
Hej...
Hilsen
Nilau
|
|
|
Også i den grad,de lyder faktisk først optimalt efter 48 timer. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Nilau skrev:
L.B. skrev:
|
|
|
|
Hej...
Hilsen
Nilau
|
|
|
Også i den grad,de lyder faktisk først optimalt efter 48 timer.
|
|
|
Modtaget!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
| [QUOTE=Ikke Slipsefyr][QUOTE=Nilau][QUOTE=L.B.]
|
|
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjj LB...... Slukker du den CD spille????? Aaaaaaaarrhhhhh, helt ærling.

Min Apollo har stået tændt siden den blev pakket ud. (det har resten af hardwaren også) Og det bliver bare bedre og bedre. Ikke kæmpe forabdringer, men jeg er sikker på at det har udvikliet sig i en positiv retning.
Sådan en CDbørge som Apollo, bruger ikke mange watt fra nette, og det gør vel osse, at den er laaaaaaang tid om at nå drift temperatur. __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er vi gået til køjs her på tråden eller er I bare tilfredse allesammen..?  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er gået til køjs
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva så piger, har I hørt på vidunderet så I er klar til at beskrive lytteoplevelsen, så vi kan få nogle flere med i klubben..I har da haft tid nok, der er ikke skrevet i en rum tid...
Hilsen Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
|
Hva så piger, har I hørt på vidunderet så I er klar til at beskrive lytteoplevelsen, så vi kan få nogle flere med i klubben..I har da haft tid nok, der er ikke skrevet i en rum tid...
Hilsen Brutalis
|
|
|
Hvorfor cross-poster du præcis samme indlæg i to tråde om samme emne ? http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34372&P N=0&TPN=29
Det er helt samme tekst.
Hvilken tråd er så den vi skal svare i ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|