Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 08 September 2004 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
att CHTT;
jeg spiller sjældent så højt så det irriterer mig, det er faktisk kun når jeg ser film jeg skruer helt op, og der er det fint det buldre lidt, så slipper jeg også for at skrue ekstra op for subben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
Sendt: 07 November 2004 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
Nydeligt. Men hvorfor lige en SR4200? Jeg har ikke forstand på signature men var din Signature preamp ikke bedre end sr4200? det er jo trodsalt en ældre sag og den mindste i serien.
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 08 November 2004 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
Micker skrev:
Nydeligt. Men hvorfor lige en SR4200? Jeg har ikke forstand på signature men var din Signature preamp ikke bedre end sr4200? det er jo trodsalt en ældre sag og den mindste i serien.
SR4200 er noget nyere end sig. så den har nyere formater, fx Pro logic II
Og den gør det faktisk rigtigt godt den marantz, men grunden til jeg købte den i starten var pga at signaturen skulle til rep. men nu tror jeg at jeg vil beholde den pga min matchene dvd
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum