Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 00:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Din mest sete film (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Brazil

 



__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
marvel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 216
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

KLART Bloodsport!!! Jean-Claude Van Damme als Frank Dux

Søndagsunderholdning for drengerøve :-) Sprængfyldt med dejlige kommentarer såsom: "OK USA", "Very good, but brick don't hit back" og WWhat the hell is a demac?"

Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted
 
ring
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Juli 2005
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Har set denne film mange gange.

Boondock Saints....
Til top Vis ring's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ring
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Die hard 1 og 2. Ørneborgen og scarface.

Jeg vil tror jeg har set die hard 1 mindst 50 gange. hehe

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Den meste sete er helt KLart SW The Empire Strikes back og T2

Har set dem en 50 gange hver..


__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1855
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Min meste film maa helt klart vaere The matrix, den foerste... En super fed film, i saer hvis man forstaar filosofien og religionen som er i filmen, kan klart anbefaldes at undersoege alle de religioese og filosofiske ting, som filmen egentlig i bund og grund handler om.! Det goer bare filmen 1000 gange bedre!

En anden super fed film maa da vare: Fuld Hammer/Beynd the law... Det er simpelt hen  en saa daarlig film og den er saa daarlig lavet at det bare goer den super griner...

Hmm glemte da ligeg Starship Troopers!! Klassiker!!!!!!!



__________________
Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ
 
jan n
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har et par:

"Amelie fra Montmartre" halvgakket feelgood ting

samt "Donnie Darko" endnu en sci-fi,psykologisk drama kærlighedsting or what ever.

 



__________________
Rigtige mænd kører AMAZON!!!
Til top Vis jan n's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan n
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 02:05 | IP-adresse registreret  

Fight Club er set over 100 gange

__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 
ChristianK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1160
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 02:15 | IP-adresse registreret  


Pulp fiction


BASEketball

og selvfølgelig Star Wars filmene :)
Til top Vis ChristianK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChristianK
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 02:55 | IP-adresse registreret  

Helt klart Dumb&Dumber , boede i et kollektiv hvor mig og en anden led af insomnia, så vi plejde at se den sammen om natten. Reminds me, jeg skal købe den nye SE udgaven

 The Fisher King, og Blues Brothers har jeg også set mer enn et par ganger

 



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
BeanLuck
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 50
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 03:18 | IP-adresse registreret  

StarShip Troopers - mesterværket fra 97' er nok set omkring de 72 gange
Til top Vis BeanLuck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeanLuck Besøg BeanLuck's Websted
 
Lars P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 04:48 | IP-adresse registreret  

Helt sikkert sci-fi gyser nr.1 ALIEN, men også stordramaet DEER HUNTER er godt slidt.



__________________
Lars P
Til top Vis Lars P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars P
 
cooljules1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 05:47 | IP-adresse registreret  

haha, Ring.. nice link. ;I

Anyhow, for mit vedkommende er det nok:
  • American Psycho
  • Requiem for a dream
  • Napoleon Dynamite
  • Zoolander
/J

Til top Vis cooljules1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cooljules1
 
Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 07:28 | IP-adresse registreret  

The Shawshank Redemption. (En verden udenfor)

Kåret til verdens anden bedste film mange steder... Jeg synes det er den bedste... Måske fordi jeg kan genkende hovedpersonen Andy Dufresne i mig selv.

Får en til at tænke over livet... Hvor mange muligheder der er...

 

Kan købes på diverse tankstationer for sølle 25 kroner på DVD... Se den, hvis du ikke har set den...

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted
 
Clouseau
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 308
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 07:42 | IP-adresse registreret  

Silence of the lambs er stadig min favorit , kanon film

Mvh Claus



__________________
Livet er en underlig fisk , hvis du forventer andet end det bedste , får du det som regel.
Til top Vis Clouseau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clouseau
 
lars ole
Branchemedlem
Branchemedlem

Hornslet Cabinets

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Hej..... jeg kan godt lige "The Patriot" med Mel Gibson, den har dælme set mange gange

__________________
B&W Nautilus bio...
Til top Vis lars ole's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars ole
 
Cerberus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Hej,

 

Som min helt Dolf ville sige det:

The Shawshank Redemption. (En verden udenfor) DET! ER! INDISKUTABELT!

Cerb

Til top Vis Cerberus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cerberus
 
ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2867
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:

prse skrev:


Det kunne måske have noget at gøre med den måde man husker på. Man husker vha. associationer. Dvs. jo flere ting man kan relatere til hinanden, desto bedre sidder det fast. En film er både visuel og auditiv, men musik er kun auditiv.

Godt bud.

Det mærkelige er så blot at man gang på gang undres over at der var så megen musik med i filmen - det mindes man jo om i rulleteksterne...
Her integreres musikken totalt med det visuelle. Musikken er jo også sædvanligvis god til at underbygge det visuelle!
Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

Skal jeg lige fortælle, hvilken film jeg har set mest, så må det være TOP GUN, den ultimative drengerøvsfilm. Min dreng på 13 og pige på 16 har snart set den lige så mange gange.

__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
oink
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 585
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Monty Pythons Flying Circus med The life of Brian (Bvian) Jeg har aldrig set sjovere, mere gennemført mesterværk/klassiker. Som de synger på korset i sidste scene: Always look on the bright sight of life, GUD ved hvad ballade der ville have blevet, hvis den var blevet produceret i det moderne år 2006, diverse tegninger taget i betragtning.
Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes