| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
marvel Forum Bruger


Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 216
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
KLART Bloodsport!!! 
Søndagsunderholdning for drengerøve :-) Sprængfyldt med dejlige kommentarer såsom: "OK USA", "Very good, but brick don't hit back" og WWhat the hell is a demac?" 
|
| Til top |
|
| |
ring Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har set denne film mange gange.
Boondock Saints....
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger


Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Die hard 1 og 2. Ørneborgen og scarface.
Jeg vil tror jeg har set die hard 1 mindst 50 gange. hehe
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den meste sete er helt KLart SW The Empire Strikes back og T2
Har set dem en 50 gange hver..
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min meste film maa helt klart vaere The matrix, den foerste... En super fed film, i saer hvis man forstaar filosofien og religionen som er i filmen, kan klart anbefaldes at undersoege alle de religioese og filosofiske ting, som filmen egentlig i bund og grund handler om.! Det goer bare filmen 1000 gange bedre!
En anden super fed film maa da vare: Fuld Hammer/Beynd the law... Det er simpelt hen en saa daarlig film og den er saa daarlig lavet at det bare goer den super griner...
Hmm glemte da ligeg Starship Troopers!! Klassiker!!!!!!! __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
jan n Forum Bruger


Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et par:
"Amelie fra Montmartre" halvgakket feelgood ting
samt "Donnie Darko" endnu en sci-fi,psykologisk drama kærlighedsting or what ever.
__________________ Rigtige mænd kører AMAZON!!!
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 02:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fight Club er set over 100 gange __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 02:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Pulp fiction  BASEketball og selvfølgelig Star Wars filmene :)
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 02:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt klart Dumb&Dumber , boede i et kollektiv hvor mig og en anden led af insomnia, så vi plejde at se den sammen om natten. Reminds me, jeg skal købe den nye SE udgaven
The Fisher King, og Blues Brothers har jeg også set mer enn et par ganger
__________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
BeanLuck Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 03:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarShip Troopers - mesterværket fra 97' er nok set omkring de 72 gange
|
| Til top |
|
| |
Lars P Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 04:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt sikkert sci-fi gyser nr.1 ALIEN, men også stordramaet DEER HUNTER er godt slidt. __________________ Lars P
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 05:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha, Ring.. nice link. ;I Anyhow, for mit vedkommende er det nok: - American Psycho
- Requiem for a dream
- Napoleon Dynamite
- Zoolander
/J
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Shawshank Redemption. (En verden udenfor)
Kåret til verdens anden bedste film mange steder... Jeg synes det er den bedste... Måske fordi jeg kan genkende hovedpersonen Andy Dufresne i mig selv.
Får en til at tænke over livet... Hvor mange muligheder der er...
Kan købes på diverse tankstationer for sølle 25 kroner på DVD... Se den, hvis du ikke har set den...
|
| Til top |
|
| |
Clouseau Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silence of the lambs er stadig min favorit , kanon film
Mvh Claus __________________ Livet er en underlig fisk , hvis du forventer andet end det bedste , får du det som regel.
|
| Til top |
|
| |
lars ole Branchemedlem

Hornslet Cabinets
Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej..... jeg kan godt lige "The Patriot" med Mel Gibson, den har dælme set mange gange  __________________ B&W Nautilus bio...
|
| Til top |
|
| |
Cerberus Forum Bruger


Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Som min helt Dolf ville sige det:
The Shawshank Redemption. (En verden udenfor) DET! ER! INDISKUTABELT!
Cerb
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
prse skrev:
Det kunne måske have noget at gøre med den måde man husker på. Man husker vha. associationer. Dvs. jo flere ting man kan relatere til hinanden, desto bedre sidder det fast. En film er både visuel og auditiv, men musik er kun auditiv.
|
|
|
Godt bud. |
|
|
Det mærkelige er så blot at man gang på gang undres over at der var så megen musik med i filmen - det mindes man jo om i rulleteksterne... Her integreres musikken totalt med det visuelle. Musikken er jo også sædvanligvis god til at underbygge det visuelle!
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal jeg lige fortælle, hvilken film jeg har set mest, så må det være TOP GUN, den ultimative drengerøvsfilm. Min dreng på 13 og pige på 16 har snart set den lige så mange gange. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger


Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monty Pythons Flying Circus med The life of Brian (Bvian) Jeg har aldrig set sjovere, mere gennemført mesterværk/klassiker. Som de synger på korset i sidste scene: Always look on the bright sight of life, GUD ved hvad ballade der ville have blevet, hvis den var blevet produceret i det moderne år 2006, diverse tegninger taget i betragtning.
|
| Til top |
|
| |