| Forfatter |
|
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
er ikke enig i at b&W er lyse og kolde i lyden - jeg tror at du vilblive godt tilfreds med de 804 eller endnu bedre 803.....
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
EyeOfBeauty Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik for 2 år siden stjålet et sæt Mirage OM6 HT'ere til 32.000 kr. stk.
De var seks år gamle - jeg fik dem erstattet med 16.000 kr. - for dem begge. D.v.s. halv pris.
Heldigvis havde jeg de originale kvitteringer som jeg kopierede og udleverese til forsikringsselskabet.
De er aldrig blevet fundet igen!
Fandt et tilsvarend sæt i Karlstad i Sverige og hentede dem selv hjem i en weekend. Prisen var 10.000 sv.kr. for dem begge og da den svenske krone da stod i 83 øre (DK) - var det køreturen værd.
Jeg er ekstremt glad for disse HT'ere og har siden valgt at tyverisikre mit hjem meget grundigt da jeg har for rigtig mange penge stående i min stue.
Derforuden har jeg fotograferet samtlige enheder hvor man kan se serienummeret - og de originale kvitteringer er ikke længere i hjemmet da jeg kunne se at tyven(e) havde rodet i mine private papirer for at finde disse. Men de var et helt andet sted. Disse ting har jeg sendt til forikringsselskabet så hvis uheldet er ude igen så er jeg på den sikre side.
Hilsen EyeOfBeauty
|
| Til top |
|
| |
Zenon Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 29 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg skal give mit svar angående tyveri, jeg tror der er mange kriminelle som holder øje med hvem der har hvad herinde.....specielt i "mit" forum.....og B&O er ikke noget specielt mærke, hvis det er dyrt og flot tror jeg sgu en tyv er temlig ligeglad, bare det kan sælges videre......!!
Skriv aldrig din adresse herinde eller fulde navn!!
Personligt ville et sæt B&W ikke være det samme hvis det er sæt nummer 3 eller 4 man køre med pga. tyveri......TYVERI ER IKKE LIGEMEGET!! -selv om tingene kan købes på ny.....det er typisk dem som stjæler som siger det er lige meget fordi man vel har indbosforsikring.....!!
|
| Til top |
|
| |
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zenon skrev:
|
Hvis jeg skal give mit svar angående tyveri, jeg tror der er mange kriminelle som holder øje med hvem der har hvad herinde.....specielt i "mit" forum.....og B&O er ikke noget specielt mærke, hvis det er dyrt og flot tror jeg sgu en tyv er temlig ligeglad, bare det kan sælges videre......!!
Personligt ville et sæt B&W ikke være det samme hvis det er sæt nummer 3 eller 4 man køre med pga. tyveri......TYVERI ER IKKE LIGEMEGET!! -selv om tingene kan købes på ny.....det er typisk dem som stjæler som siger det er lige meget fordi man vel har indbosforsikring.....!!
|
|
|
Interessant det med "mit hifi" - at tyvene skulle finde inspiration derinde. Bør man frygte for sine ejendele? Trods alt, byder brugerne jo hinanden på lyttesessions på krys og tværs. __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
| Til top |
|
| |
lars ole Branchemedlem

Hornslet Cabinets
Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zenon skrev:
|
|
|
|
flot Zenon..... rigtig dårlig udtagelse omkring inbosforsikring!!
du hædver jo nærmest at jeg stjæler.... __________________ B&W Nautilus bio...
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
EyeOfBeauty skrev:
|
Jeg er ekstremt glad for disse HT'ere og har siden valgt at tyverisikre mit hjem meget grundigt da jeg har for rigtig mange penge stående i min stue.
Hilsen EyeOfBeauty
|
|
|
Hvor var det du boede ? 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
Zenon Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 29 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
At sige at tyveri kan være ligemeget pga. indbosforsikring lyder i sig selv vanvittig så de personer som skriver dette i dette forum kommer højst sandsynligt ikke hjem til mig....
Men jeg mindes ikke jeg har skrevet nogle navne så jeg klantrer ingen for at stjæle, men siger blot at man skal passe på hvad man skriver herinde da sitet er kendt fra tv og højst sandsynligt bliver gransket af "forkerte" personer......
Man skal nu til dags hygge sig med omtanke.......også på internettet!!
|
| Til top |
|
| |
First_Sound Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Hvis du køber B&W 803 eller 804 skal du have ny forstærker du får ikke den lyd ud af de højtt. som de kræver med den forstærker, prøv at se efter noget Audio Vector 3,4,5 eller måske noget ældre Tanoy de spiller fantastisk. Men det som sagt en smags sag held og lykke med købet og du skal ikke være bange for at de bliver nakket til "det" pris leje bare køb dem store nok
VH First_Sound
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg ville aldrig købe de Emilie højtalere, har hørt dem adskillige gange og har endnu ikke hørt dem spille godt . Jeg kan varmt anbefale dig SA Explorer, det er godt nok en dyrer højtaler men de spiller simpelthen forrygende i mine ører. Det er en super højtaler som bliver svær at slå til prisen(smag sag selvfølgelig). Prøv at give dem et lyt!! __________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
banz Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1219
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
banz skrev:
| ellers er der jo også dali helicon 400 eler har du pengene og pladsen så helicon 800, eller vienna acoustics som forhandles i tapeconnection. dali helicon skulle være en meget god serie, men jeg har ikke hørt dem endnu, men det siges at de kan spille alt. vienna acoustics kender jeg heller ikke så godt men det skulle også spille meget godt... |
|
|
Jeg tror ikke han er interesseret i en gættekonkurrence banz
Hvis du vil købe de 804ere skal du også sætte penge af til en ny forstærker da en ht i den klasse nyder godt af en del effekt
Ang tyveri tror jeg ike du skal være nervøs. Så populære er de højttalere heller ikke. Desuden er det kun entusiaster der kigger efter den slags og ikke menig mand, som ved B&O feks.
MVH WRONG
|
|
|
ok, undskyld så, men det var nu sådan set også bare for at udvige horisonten... der var ikke taget så mange højtalere op endnu, så ville jeg give jer der ved noget om de højtalere plads til også at diskutere dem
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et personligt ansvar: det er hvad man har. Det virker helt latterligt. Folk har jo SÅ travlt med at anføre hvilket produkter de har på siden, men tænker sjældent på at det er med til at man KAN blive ofre for tyveri på et senere tidspunkt. Jeg har ingen beviser på det, men folk bør tænke sig om. Jeg finder det ektremt tarvelig når folk forsvarer sig med tyveri er ligemeget - så længe man er forsikret! Det holder ikke og jeg gider sku ikke at have uventet besøg, også selv om jeg er forsikret. Men man kan jo ikke tage folks holdning fra dem, men man kan jo prøve ændre den! __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Classe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 387
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo almen kendt at tyve kigger på ejendomsmæglernes annoncer for at finde hvilke huse det kan betale sig at bryde ind i..................så selvfølgelig kigger de samme personer da med her på siten for at finde ud af hvor der er noget at hente.
Det er da vist logik for perlehøns 
Så ja opgiv aldrig adresser osv, men det er jo altså også logik for teenagere. Jeg har da gjort meget ud af at lære min børn hvad de under ingen omstændigheder må oplyse på nettet.
Husk nu også at meget tyveri af special udstyr eller special møbler osv er bestillings arbejde. Dvs det er ikke tyvene som ser det, men derimod de nye "ejere" af udstyr/møbler og så får de nogen til at stjæle det for dem.
Og så lige en kommentar til det med indboforsikring. I må meget undskylde men jeg har ikke et tættere forhold til mine B&W end at jeg gerne køber et sæt nye. Det er jo ikke personlig arvegods vi her taler om, men en ting som man bare kan købe en ny af.
Og sikke da noget vrøvl at påstå at folk der skriver det er tyve !!!! 
Jeg siger heller ikke godnat til mit udstyr hver aften ........
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er taapeligt ikke at ville koebe dyre heojttalere bare fordi man tror man vil blive bestjaaelet! Jeg dog vaere yderstbange hvis mit hjem bestod af det nyeste af det nyeste fra B&O. Alle ved at B&O ville vaere nemt at omsaette og "ALLE" kender til det! Hvis vi nu siger Vienna hoejttalere til 85K bliver stjaalet hvem skulle saa koebe dem? Det ville ikke vaere den almende dansker, kender slet ikke navnet! Det ville vaere en der kendte til HIFI. De ville tage laengere tid at saelge fordi der skal den "rette" koeber til, hvor imod B&O er nemt at afsaette, og hos unge som koeber det har det en hvis "Show Off" vaerdi over for vennerne. Hvis en knaegt viste Vienne til en bekendt ville de nok ikke kende det. Haaber i forstaar hvad jeg mener! Hvis man bliver tilbuddt noget eller falder over noget billigt i DBA, saa ville de fleste nok undersoege det lidt nermere, hvis man finder Vienne til 1000k og ser de fra ny koster 100K saa ville man nok undre sig over salget og holde sig vaek. Jeg ville tro at produkter som CV, THX systemer med STORE 18" basser, B&O osv osv, er nok de vaere som man "skal" vaere bange for at have, nemt at afsaette paa grund af blaererovsvaerdien. En kriminel ville nok heller ikke stjaele en klassa A forstaerker, en del af dem ar jo KUN paa 20W hvem vil have det? Nej det skal jo helst have 100000W for det spiller jo enormt godt  Det skal lige siges at alle navne og priser er fiktive, haaber i ved hvad jeg mener med dette indlaeg ((tag jer ikke saa meget i agt over for tyve, det er meget meget grim ting, men maa tage nogle risiko her i livet, vi koere bil der er chance for at man kommer galt afsted, vi kan bare ikke leve uden bilen! Vi koeber dyrt HIFI, det kan blive stjaelet, men vi kan bare ikke leve uden lyden  ))
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja...det kan blive lidt udvandet, men mit budskab er såvidt at man skal lad være med at "blære" eller "show off" (fedt udtryk). Det er klart at jo mere man skriver i sit signatur, jo større er chancen for tyve hygger dit kæreste eje. Jeg kender problematikken fra cykelbranchen. Det er ikke ualmindeligt at cykler til 40-50 kilo bliver stjålet og bliver iøvrigt ALDRIG fundet igen. Mange gange er det målrettet og det er klart at for meget "show off" kan ende med at man mister sin kværn. Jeg kunne aldrig find på at skrive hvad jeg har, der tjener ikke noget formål at blive et ofre.....better safe than sorry!
/Cheers __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |