| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Hej Spencer
Mit indlæg i går er det første jeg har skrevet efter jeg er startet op selv... De tidligere udtalelser var mig som privat person, så derfor... Jeg vil da gerne være branche medlem nu...
@ jensen:
Ved ikke hvornår de er på markedet men en gang efter sommerferien vil jeg tro... GamuT kopi..? Nej det er det ikke... Man lærer jo hele livet og tager det med sig man mener, er godt...
Men jeg, ligesom så mange andre, sprang ud i det selv, da jeg mener at kunne lave noget som er bedre end det der er på markedet i forvejen... Det ville da også være dumt at starte ud med at lave noget som er det samme, eller dårligere end det jeg ved mine konkurrenter har... ik..?
Alene designet er radikalt anderledes:
De burer fra bunden mod toppen, bunden er smallere end toppen, fronten er bredere end bagsiden, de er vinklet bagover og bagsiden er vinklet mere bagover end forsiden, og så er toppen skrå... Der kommer en flow optimeret ud fræset aluforplade på osv.
Ikke alene ser dette pi..e godt ud, det virker faktisk også. Der er ingen parallelle flader og dermed stort set ingen stående bølger inden i kabinettet... Herved er et minimum af akustisk dæmpning påkrævet... Akustisk dæmpning er dynamisk ulineært, og dermed en dynamik begrænser.
Mine højttalere vil ikke kunne helt så meget i basområdet som en L5 (max lydtryk...) da jeg benytter 5" enheder... Men til gengæld som fylder de langt mindre end en L3 på en stander...
Som jeg ser det, så er det lige meget at lave en god højttaler som en masse mænd gerne vil have, hvis ikke de får lov til at købe den at den overordnede magt i huset...
Der kommer nogle meget eksklusive Alpi finér på, og en 12 lags klar piano lakering, fod fræset ud af alu, og refleks rør drejet i alu.
Jeg er super perfektionist, og der er ikke en millimeter jeg ikke har tænkt over. De er langt dyrere at fremstille end en L5 og væsentligt mindre...
Så en GamuT kopi, nej det er det ikke. Jeg holder utroligt meget af at lave noget 100 % færdigt.. Det kunne jeg ikke få lov til af tidsmæssige og økonomiske årsager i mine tidligere jobs, så nu har jeg satset alt jeg ejer og meget mere til, på dette projekt.
Håber ikke det var for meget reklame, jeg må vidst hellere se at få forfattet en officiel introduktion...
Mvh Kim
|
|
|
Som jeg ser det, så er det lige meget at lave en god højttaler som en masse mænd gerne vil have, hvis ikke de får lov til at købe den at den overordnede magt i huset...
Den lader vi lige stå lidt .
Neeper du råber højt når de er færdig 
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er vi ved at være nået til vejs ende? - der er alt for meget off-topic i denne tråd...
Med mindre nogen ønsker at bibeholde emnet, vel og mærke inden for trådens oprindelig emne, så er det nu disse skal på banen, da tråden ellers afsluttes her!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
| Holda op nogle klaphatte,
Kan Jæsen klubben slet ikke se at i sætter ny standard i tilbedelse? Ved gang på gang at trække jeres helt igennem dette mudderbad?
Hver gang nogen er lidt kritiske omkring Jensen eller for den sags skyld retter et par faktuelle fejl i salgsmaterialet, farer klubben i flint!. Lidt alla vore allesammens frelser Præs. Bush, Enten er i med hos her i Jæsen klubben ellers er i imod os!. Ingen mellem vej!, ingen rationelle tanker om der måske er noget i har overset!. Flot!
Det er ikke mig der starter med at gøre det personligt, det er sgu jer selv!
Prøv at læse nogle af vores tidl. diskutioner igennem ?
Det er faktisk ikke så meget Jæsen selv der f**ker det op, det er sgu hans egne fans. Ligesom de er skide gode ambasadøre her på siden til at sælge hans varer, ligeså gode er de til at ødelægge hans gode navn og rygte.
Godnat |
|
|
Nu er det jo 'kun' hifi det handler om. Her er der nok ingen vej uden om, at man må gøre sine egne erfaringer, og evt. købe hos den 'forkerte' forhandler først, hvis der findes sådanne. Selvfølgelig ville det være ønskværdigt, om man kunne købe det rigtige hifi, hos den rigtige forhandler, aller første gang. Men interessen ville dø, hvis alle købte det rigtige hifi, i første forsøg. Så ville der kun være musikken tilbage, og det er jo det kolde gys, for mange hifientusiaster, kun at være ladt tilbage med musikken.  Poul er dybest set en musikinteresseret, der syntes at hifi er tidsspilde, da det jo skal være det rigtige fra start. Fint nok hvis man kan ramme det rigtige fra start ved at bruge andres erfaringer. Jeg mener dog, at man kun kan bruge andres erfaringer, i de tilfælde hvor man kan blive mæt af den mad, andre har spist.
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heysan..
Det er kun hifi? Musikken er gyseren? Uden at være alt for brokkende, så er faktisk lidt træt af hverdan der kommer en skid på tværs og diskutionerne bliver for hede og faktisk noget over i det personlige, så er der altid en eller anden som siger: "Skal vi ikke bruge tiden på at lytte til musik istedet for at skændes". Så er der altid en sucker som siger "jo". Som om musik er hifi-entusiastens fortrukket hobby?
Næ, jeg undre mig endnu mere over Jensen dels vil være bekendt at være outlet for VA og gøre så synlig på siden her og forsvarer enhver kritik af ham og VA. Jensen sidder sku og saver sin egen gren over og deler folk op to to "med os " eller "imod os". Det er ikke noget særlig fed måde at være på. Jeg får indtryk af "Jensen sidder klar ved tasteturet"! Men hvis man vil opleves som en proff, så skal man opføre sig som en. Jeg kan være ligeglad, jeg har ikke VA og efter denne tråd kan jeg personligt sige at dem holder jeg mig fra dem....hvorfor....fordi jeg ikke vil sættes i bås med VA og det rygklapperi som mange efterhånden taler om......bare det at selve begrebet "VA-klubben" er opstået burde få nogle klokker til at ringe. Men for dem som ikke forstår det inddirekte, så er det en polarisering som ikke gavner VA-navnet fremadrettet.
Selv om du ikke markedsføre på hifi4all, så påvirker det din adfærd din forretning og de potentielle kunder. Der er klart et ansvar forbundet med var fra branchen og debaterer med folk i et åbent forum. Etisk er du på en skøjtebane jensen...pas på du ikke falder.
Vedr. tråden omkring Poul, så er Poul ikke typen som skriver her og han vel ikke behov for det. I mine øjne er han en kompetence som ikke behøver at forsvare sig, det er fedt at få lidt liv i entusiasterne herinde. Det er muligt Poul er lidt provo, men man skal altid sætte tingene på tværs inden der er nogen som ser pointen. Poul har vel opnået det han ville, der er ingen som længere er i tvivl om hvem "Poul" er. Var der nogen som sagde Simon spis?
Mvh
Peter Bradford __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradford skrev:
| Som om musik er hifi-entusiastens fortrukket hobby? |
|
|
Ja, du har nok ret i, at mange hifientusiaster ikke går så meget op i musik. Det er vist også det Poul siger. Nu må vi se hvor meget indflydelse det her MP3 går hen og får. Tilsyneladende er der nogen der vil betale for det på nettet. Så må det vel være fordi folk er glade for musik ? Næppe noget der giver kød nok til en dokumentarfilm fra Michael Moore.
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også mit indtryk, at langt langt de fleste af de selvudråbte "hifinetusiaster" ikke intressere sig en dyt for MUSIK. Jeg har i de 35 år jeg har haft MUSIK og HIFI som min store interrasse mødt rigtig mange af den type der spenderet store summer på såkaldt "HIGHEND" anlæg og så har 10-12 " IMPONATOR" plader/skiver stående. Dem fornemmer jeg der er rigtig mange af herinde. Det er for mig de er her, men de skal bare ikke kalde sig "hifientusiaster" . For mig er en rigtig hifinørd en der først og fremmest har interesse i musik, der så gerne må blive formidlet på et godt anlæg. Det er i den sammenhæng vigtigt at bemærke at HIFI er en forkortelse af ordet HIGH FIDELITY som på dansk jo betyder HØJ TROVÆRDIGHED. Tænk lige på det boy`ser.
Noget andet der undre mig er dem der sender billeder ind af deres "HIGHEND" grej har plaseret det i et fuldstændigt umuligt miljø akustisk set. Det er stuer/værelser hvor der garanteret er en efterklang på flere millisekunder. I de miljøer kan man godt glemme ALT om både hifi og highend.Syntes også at ha bemærket at på mange af disse billeder kan man se et sæt VA højttalere. Det giver da stof til eftertanke på mere end en måde
Og husk så lige HIFI=HIGH FIDELITY= HØJ TROVÆRDIGHED Husk det nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
|
Noget andet der undre mig er dem der sender billeder ind af deres "HIGHEND" grej har plaseret det i et fuldstændigt umuligt miljø akustisk set. Det er stuer/værelser hvor der garanteret er en efterklang på flere millisekunder.
|
|
|
Hvis man som jeg bor i lejlighed, så vil nok vove og påstå at de færreste vil have optimale akustiske forhold . Et hjem er jo først og fremmest til beboelse. Selv er jeg så heldig at fået tildeldt et musikrum af min søde kone, men det er en gammel ejendom fra 1943, så det er begrændset hvad man kan gøre og placering af højtalere kan være yderst vanskeligt i et rum på knapt 15 kv.
Trods dette og med rette afkobling af højtalere og apperater skal jeg ikke klage, jeg har lært at leve med de småakustiske skavanker der er, for de ødelægger ikke helhedsindtrykket og det er det vigtigste. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 27 Maj 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov, her skriver Poul et seriøst indlæg uden personangreb med nogle relevante tips. Og så bliver det helt ignoreret!
Det ene pointe jeg bed mærke i, var at digital støj på netværk påvirker lyden på samme måde som det i de glade analog dage var alment accepteret, at anlægget lød bedst om aftenen når der var flest elektroniske apparater koblet af nettet. Det kan jo have relevans for de mennesker som vælger at bruge f.eks et mediacenter. Og for os andre at holde computeren langt væk fra resten af stereoanlægget.
Et citat fra Pouls emne: "Den ægte hifientusiast skylder simpelthen sig selv at starte med at slukke computeren. Dernæst består tweaket i at fjerne enhver kobling fra anlæg til internetstik, der ikke er adskilt galvanisk."
Videre skriver han at måden at skille anlægget på galvanisk er ved at bruge transformatore i ind og udgange og køre balanceret. Jeg har lagt mærke til fra min læsning af udenlandske rørforstækerfora, at der er en hel del der er begyndt at gøre det samme med transformator koblinger alle mulige steder. Jeg går ud fra der er nogle få der er i gang med det samme herhjemme, og det kunne jo være rart med lidt input fra disse mennesker. Jeg har selv fundet et tweak på nettet gående ud på at erstatte analogkredsløbene i en Behringer digital EQ med transformatorer i ind og udgang direkte på chipsene. Så kunne den i udgangen være af TVC typen, og så skulle den give en seriøs musik lyd. Mange fluer med et smæk.
At den gamle mand med den bløde hat så ikke forstår sig på at scratche med en grammofon er en anden sag. En rugbrødsmotor er bedst til grammofoner:
Se Bo Hanssons indlæg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=49438
En finger er bare den bedste motor der findes, omen upraktisk. Men de fleste kender vel den forbedring en ny rem giver i forhold til en gammel slap.
Alt i alt et lidt kedeligt indlæg måske, men med lidt relevans for os der prøver at få vores anlæg til at lyde lidt bedre.
Citatet var fra: http://www.poulsaudiobutik.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Maj 2006 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mellemhjulet skrev:
| Hov, her skriver Poul et seriøst indlæg uden personangreb med nogle relevante tips. Og så bliver det helt ignoreret! |
|
|
Hvordan mener du ignoreret ? Jeg har ikke været inde og læse den - indrømmet, men kan ikke se at der står noget revolutionerende, som f.eks. Otto ikke har skrevet allerede. Den med at adskille computerens støjende PSU fra anlægget, har været oppe og vende mange gange, og senest er der jo kommet gang i en tråd om Squeezeboxen, der gør netop dét. Bruger man et lydkort med analog udgang, kan man smække sådan én på: http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?products_id=6 858
Det er en dum ting at have 110V stående på stel, fra computeren. Det kan brænde indgange af på forforstærkeren, hvis man er uheldig.
EDIT: Da jeg installerede en ny strømbox igår (fra Kina - uha), fik jeg mit gamle Peter Kørner netstøjfilter i overskud. Hvor sidder det nu ? På netadapteren til min trådløse telefon, der iøvrigt ikke slukkes når jeg lytter hifi.
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 27 Maj 2006 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, teoretisk er det nok rigtigt at alt andet skal slukkes. Jeg tror også det er teorerisk at Poul skriver, i praksis er det vel ikke noget han har prøvet...eller hvad?
Jeg holder på musik i kbh NV lyder bedst efter klokken 19.00...og anlægget bør også have en passende temperatur hvis alt skal være optimalt. Men ingen tvivl om at der kan tweakes...snart hiver folk jordspydsnakken op ad posen....eller fase og ikke fase - som iøvrigt nemt kan høres! Der er en vis rotation med de forskellige fænomæner. På mange måder er det gammelt vin på nye flasker, og jeg kan konstaterer at vin stadig smager godt. Men der er altid nogle nye som lære de gamle tricks, og det er godt.
Mvh __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 28 Maj 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Spencer Squeezeboxen? Havde jeg aldrig hørt om før. Bortset fra at tanken om at overfører vinylsamlingen til en PC lyder som et meget stort arbejde, er ideen da meget fiks. Især hvis man f.eks. sende et audiosignal der er korrigeret via et eller andet DRC system ( http://drc-fir.sourceforge.net/ ) til anlægget. Så vidt jeg lige kunne overskue sender den kun "rene" lydsignaler, og så er det mindre interessant.
Linket til transformatoren var sådan set nok noget af den slags Poul havde i tankerne. (Hvad vej jeg.) Men hvor mange audiofreaks af typen der diskutere forskellen på røde og gule netkabler, kunne drømme om at sætte en transformator i signalvejen? ( Lundahl har også den slags på programmet: http://www.lundahl.se/pdfs/datash/6810.pdf, så det bliver med stor sansynlighed brugt professionelt.)
Dengang jeg boede i NV var det først efter 23 det begyndte at lyde godt ;-) Iøvrigt synes jeg netfiltre ødelagde lyden dengang jeg prøvede.
|
| Til top |
|
| |
vartaz Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han har lidt ret idet han siger -- tilspilning af kabler gud bevares... Der er der sgu ikke noget der hedder .. Medmindre man er en "jeg tror jeg ved en masse om hifi og derfor er jeg sej "
nu må galskaben stoppe
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke fatte at man ser kabler, højtaler og forstærker som ting der
ikke kan spille samme (det beste kable, beste højtaler og beste
forstærker) men passe det sammen
Når man køber en ny højtaler skal man mange gang regne med at udskifte
kabler og forstærker for disse ting også ville passe til den ny indkøbt
højtaler, eller omvent
Så er det lige det med rummet, ville det også passe
Så lyder består af fire ting der ikke kan adskilles nemlig: Højtaler+kabler+forstærker+rum
Det burte være mulig at få målt sit rum for at se at ville kunne bruges
til musik, før man give en lille formue for et anlæg, der aldrig ville
kunne bruges i det rum
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Kan ikke fatte at man ser kabler, højtaler og forstærker som ting der ikke kan spille samme (det beste kable, beste højtaler og beste forstærker) men passe det sammen 
Når man køber en ny højtaler skal man mange gang regne med at udskifte kabler og forstærker for disse ting også ville passe til den ny indkøbt højtaler, eller omvent 
Så er det lige det med rummet, ville det også passe 
Så lyder består af fire ting der ikke kan adskilles nemlig: Højtaler+kabler+forstærker+rum 
Det burte være mulig at få målt sit rum for at se at ville kunne bruges til musik, før man give en lille formue for et anlæg, der aldrig ville kunne bruges i det rum 
|
|
|
Man kommer meget langt, med almindelig sund fornuft (vist også det Poul siger). Undgå en lyst klingende forstærker, i et hårdt lyttemiljø, som f.eks. har mange glatte overflader, fra gladborde og skifterammer. Bring efterklangen ned, ved hjælp af bløde møbler, tæpper og reoler, med en masse bøger og nips.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
niklasthedolphi skrev:
|
Men den ringe stavning er ikke et problem som er forankret i dette forum. Det er desværre et problem der er forankret i størstedelen af en eller flere generationer hvoraf nogle fra disse generationer nu er voksne og satte.
Det er generationer som er vokset op i en tid hvor fokus ikke har været rettet mod faglige færdigheder men i stedet mod sociale færdigheder.
At faglige færdigheder og sproglig forståelse er en forudsætning for sociale færdigheder er måske en holdningstilkendegivelse som er lige vel prætentiøs for dette forums konsensus. 
"dolph"
|
|
|
Jeg kan bare ikke snuppe intelektuelle snobber der går så f**ki'n! megt op i om noget nu er stavet korrekt eller ej og om formuleringen er lige efter "bogen" osv... 
Det kan efter min mening være så røv ligegyldigt sålænge indholdet forstås og forstås som tiltænkt, og det blever det her inde som oftest.. (medmindre de der læser det er total idioter eller ude at satnd til at fatte og forstå endet end hvad der er 100% korrekt efter hved de selv opfetter som den rette måde og hvad de har lært!)
Jeg selv kan da sagtnens stave en del forkert og lave bogstavs ombytning eller forglemmelser mm. og især når man sidder her med et tasteratur og skriver uden at se ned i tasteratuert og også faktisk er nogle sætningere længer fremme i tankerne.. (anderledes ser det ud når man skriver på papir eller forfatter et dokument i word af mere vigtig art.. )MEN! at lire noget af her inde, går for mit vedkommende lyn hurtigt og derfor kan der være fejl, det skider! jeg dog højt og flot på! sålænge det ikke ødelægger forståelsen for de det er tiltænkt!.. (de med åbent sind og viljen til at forstå og folk der ikke går op i uvedkommende aspekter i en debat eller et indlæg her, og stavningen er i mine øjne ganske uvedkommende og ligemeget sålænge budskabet det går ind på "lystavlen")
Stave elitister og snobber, (gamle gnave hoveder mm.) kan rende mig! 
Får de ikke noget ud af det eller gider at læse det jeg (eller andre) skriver af den grund, så fred med dem!
Og jeg kan kun grine højt og more mig, hvis de endda kan kommentere det og vise en iritation over det!.. he he det er DEM der får mavesår IKKE MIG!.. 
Hvis der er folk der kan blive ophidsede eller iriterede over noget jeg skriver eller måden, samt stavningen, vil jeg helt sikkert fortsætte med det og måske smide en eller flere fejl ekstra ind, bare for at hæve deres blod tryk ydderligere så vi kan blive fri for dem hurtigst muligt!... 
Det så bare min beskedende og udmyg mening!... 
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
Den med at adskille computerens støjende PSU fra anlægget, har været oppe og vende mange gange, og senest er der jo kommet gang i en tråd om Squeezeboxen, der gør netop dét.
Bruger man et lydkort med analog udgang, kan man smække sådan én på:
http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?products_id=6 858
Det er en dum ting at have 110V stående på stel, fra computeren. Det kan brænde indgange af på forforstærkeren, hvis man er uheldig.
EDIT: Da jeg installerede en ny strømbox igår (fra Kina - uha), fik jeg mit gamle Peter Kørner netstøjfilter i overskud. Hvor sidder det nu ? På netadapteren til min trådløse telefon, der iøvrigt ikke slukkes når jeg lytter hifi.
|
|
|
Man kan faktisk for 3 - 400 kr. gennem hifiklubben købe noget de kalder Ground Loop Isolators der skulle netop forhindre 110V og andet uønsket at nå frem til anlæget, når de sættes mellem pc. (eller andet) og anlæg... (har et par stykker selv... og de virker fint..)
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Kabel/Diverse_kabler /XITEL_Ground_Loop_Isolator_TV___video_tilbehoer_Sort.htm
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
|
Hvis man som jeg bor i lejlighed, så vil nok vove og påstå at de færreste vil have optimale akustiske forhold . Et hjem er jo først og fremmest til beboelse. Selv er jeg så heldig at fået tildeldt et musikrum af min søde kone, men det er en gammel ejendom fra 1943, så det er begrændset hvad man kan gøre og placering af højtalere kan være yderst vanskeligt i et rum på knapt 15 kv.
Trods dette og med rette afkobling af højtalere og apperater skal jeg ikke klage, jeg har lært at leve med de småakustiske skavanker der er, for de ødelægger ikke helhedsindtrykket og det er det vigtigste.
|
|
|
Sobert og fornuftigt syn på sagen...
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 05:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Mange krukker har ører" ja, det er en sætning som kan forstås på flere måder. __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |