| Forfatter |
|
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Tjah, det kommer vel lidt an på hvor du vil placere dem? For enden? Der tror jeg er for langt med til. I siderne? Der er vist en dør og et par vinduer. 
Til gengæld tror jeg at det ville hjælpe meget hvis du fik tæpper på. Det ville både se pænt ud og hjælpe på hårdheden tror jeg. :)
|
|
|
Ja, det bliver nok lidt svært at få mine forældre til at lægge gulvtæppe i et 60 kvm rum, når de lige har lagt parkét...  __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja sikkert rigtig nok, men hvad så med nogen tæpper på væggene? Eller er det for altmodisch?
|
| Til top |
|
| |
razz5000 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Ja sikkert rigtig nok, men hvad så med nogen tæpper på væggene? Eller er det for altmodisch?  |
|
|
Sjovt du siger det... Min mor spurgte om man kunne hænge kludetæpper på væggene for at hjælpe... 
Men ved heller ikke hvordan rummet vil opføre sig, når der fx. er 30 mennesker tilstede? __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mennesker virker dæmpende! Under forudsætning af, at de holder deres kæft . Men ideen med rockwool/glasuld i rammer er ikke dårlig .
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
mollecon skrev:
Mennesker virker dæmpende! Under forudsætning af, at de holder deres kæft . Hvad er sandsynligheden for at mennesker der har fået 5-10 genstande, holder deres kæft???
Men ideen med rockwool/glasuld i rammer er ikke dårlig  Ja, jeg tror heller ikke det er så tosset en idé...
. |
|
|
__________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men, i hvert fald rockwool bør 'pakkes ind' på en eller anden måde - de småpartikler, det indeholder, kan være irriterende, og skulle nødig ende i rødvinen... Og osse af æstetiske grunde .
|
| Til top |
|
| |
popeye_2k Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Påmit arbejde kommer de og sætter nogle støj dæmpende plader op, det er noget med en ramme af bøge træ, en front af alu med en masse huller i og sånoget materiale ala rockwoll inden bag ved pladen..
Ved ikke 100% om det er sådan de bliver, men det er hvad jeg har hørt so far, måske det kunne bruges som inspiration :-)
/Søren __________________ Denon, Yamaha og DIY Speakers
Se hjemmesiden for billeder osv
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |