Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 02:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Et liv uden fjernsyn.... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 14 September 2006 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

I romerriget hed det, at hvis bare folket fik brød og skuespil, så blev der ingen revolte!

Brød og skuespil er så, i vores højt besungne informationssamfund, udskiftet med billig junkfood og underlødigt TV, men teorien holder stadigvæk!

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 14 September 2006 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
jeg kan anbefale at have hifi i et rum og tv i et andet.

Så ville tissepauserne pludselig blive lidt lange nogle steder.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 14 September 2006 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

I romerriget hed det, at hvis bare folket fik brød og skuespil, så blev der ingen revolte!

Brød og skuespil er så, i vores højt besungne informationssamfund, udskiftet med billig junkfood og underlødigt TV, men teorien holder stadigvæk!

Så må jeg jo bare konstatere at jeg ikke hører til pøblen....
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 15 September 2006 kl. 07:32 | IP-adresse registreret  

Stouenberg skrev:
- prøv at skifte "TV" ud med "heroin" i denne tråd!!! Hallo - er der nogen der vil købe en rygrad? Et TV kan faktisk stå slukket i flere uger UDEN at det går i stykker .

Jeg har et 29" Sony heroin i stuen. Nej, det giver da ingen mening

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

PRSE; selv om vi tilhører en lille eksklusiv elite, for hvem TV er underlødigt, så tilhører vi forhåbenligt stadigvæk "folket" som et hele, eller hvad?

(Forestillingen om at man er noget helt specielt, er det som tager allermest energi!)

Nu da tråden har vidde grænser: Gad vide om Mabusa (USA/NASA) ville have haft "held" med at bilde os ind, at de har været på månen, hvis ikke vi selv havde set det på TV?

http://www.moonestates.com/ (Og det er ikke NASA, men en privat engelsk hjemmeside)

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 16 September 2006 kl. 02:03 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

PRSE; selv om vi tilhører en lille eksklusiv elite, for hvem TV er underlødigt, så tilhører vi forhåbenligt stadigvæk "folket" som et hele, eller hvad?

(Forestillingen om at man er noget helt specielt, er det som tager allermest energi!)

Nu da tråden har vidde grænser: Gad vide om Mabusa (USA/NASA) ville have haft "held" med at bilde os ind, at de har været på månen, hvis ikke vi selv havde set det på TV?

http://www.moonestates.com/ (Og det er ikke NASA, men en privat engelsk hjemmeside)

Hehe...selvfølgelig gør vi det...det bar' gas! ....jeg tager absolut ikke mig selv alvorligt!! 

Jeg kunne ikke være mere enig, jeg elsker at punktere oppustede mennesker...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Gu´er det sjovt at pille "overmennesker" ned af pinden; jeg er bare skredet, når de begynder at græde!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes