Forfatter |
|
Raincoat Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
En ting er det, man har pt. Så tænk på alle de penge, man har brugt på udskiftning - puha, det er ikke sjovt vel.
|
Til top |
|
|
Lofgren Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 193
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast: Der er mange af de mærker som ligger hen ad the very end af high end der ikke gives nævneværdigt rabat på eks: Prøv at ring til mcintoshnordic, som importerer og sælger eks BAT og Wadia og hør hvad du kan få i rabat på en komnberter til 110k du bliver nok overasket!
|
Til top |
|
|
Gufle Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raincoat skrev:
En ting er det, man har pt. Så tænk på alle de penge, man har brugt på udskiftning - puha, det er ikke sjovt vel.
|
|
|
Godt man ikke har styr på det!!!
Hilsen
Gufle __________________ Hvis Neil Armstrong var første mand på månen, hvem filmede ham så da han gik ned af stigen?
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gufle skrev:
rattanhuset skrev:
Ikke det vilde i denne forsamling kan jeg godt se , men sådan er man jo forskellig og det skal der jo være plads til. Har stemt 25-75000. Mener det som jeg har pt samlet lå omkring 30-35 K som listepris i tidernes morgen. |
|
|
Det er da fuldtstændigt ligegyldigt hvad andre har. Det vigtigtste er vel at du er glad for det du har. Den glæde kan du nemlig bruge til noget.
Hilsen
Gufle
|
|
|
Bestemt jeg er enig, og da jeg kun bruger anlægget til "husbehov" synes jeg det er fint. Dog har jeg fundet ud af at jeg til de samme penge ville kunne have fået noget som jeg var blevet endnu mere glad for idag, men sådan er livet jo*S*
Pt afspiller jeg via pcén i mp3 over i forstærkeren og videre til højtalerene, så der er ligesom ikke grund til at invisterere de helt vilde summer for mig pt. Med mindre jeg finder en god stereo forstærker som jeg kan bytte ud med min surround reciever, da jeg alligevel ikke spiller andet end stereo og en ren stereo forstærker ville fungerer til det formål. Kommer tid kommer råd 
|
Til top |
|
|
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Åh, ja Nordic var ikke lige i miine tanker da jeg skrev det om rabatter og afslag i pris.
Og til Gumle, du er vist ikke helt med på hvad jeg mener, så det er osse lige meget.
Men der er da stadig nogle som opgiver listeprier og andre som opgiver de de reelt har betalt.
Det er æv for undersøgelsen.
|
Til top |
|
|
Gufle Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Åh, ja Nordic var ikke lige i miine tanker da jeg skrev det om rabatter og afslag i pris.
Og til Gumle, du er vist ikke helt med på hvad jeg mener, så det er osse lige meget.
Men der er da stadig nogle som opgiver listeprier og andre som opgiver de de reelt har betalt.
|
|
|
Ja sådan er det med statistiske undersøgelser. Der er altid nogle usikkerheder der skal tages højde for. Da intervallerne er meget store her, mener jeg at den usikkerhed du omtaler er lille da der skal meget til før der flyttes fra en kategori til en anden.
Hvis du gerne vil snakke om datavaliditeten og statistiske bergeninger i denne undersøgelse, er du velkommen til at sende en PB, da jeg mener det ikke er det vi skal snakke om i denne tråd. Så kan vi altid sætte os ned og behandle de indkomnme data sammen.
Hilsen
Gufle __________________ Hvis Neil Armstrong var første mand på månen, hvem filmede ham så da han gik ned af stigen?
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmm!
Listepris ca 175k. Min pris ca 90k alt under 1aar gl.
|
Til top |
|
|
Gumle Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
|
|
|
Hov, hov....Hvad skal jeg nu blandes ind i dette for?
Anyway, jeg har stemt 25-75000 kr., og det er den pris, jeg faktisk har
givet for det - Nyprisen bringer setuppet op i næste kategori
|
Til top |
|
|
Gufle Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gumle skrev:
kontrast skrev:
|
|
|
Anyway, jeg har stemt 25-75000 kr., og det er den pris, jeg faktisk har givet for det - Nyprisen bringer setuppet op i næste kategori
|
|
|
Jeg ved det var en stavefejl fra kontrast side af.
Hilsen
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Omkring 65 k, og det er komplet surround setup med projektor. Og så forventer jeg at være kørende med stereo i stuen for omkring 20 k, når det en gang kører.
|
Til top |
|
|
Gumle Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gufle skrev:
Gumle skrev:
kontrast skrev:
|
|
|
Anyway,
jeg har stemt 25-75000 kr., og det er den pris, jeg faktisk har givet
for det - Nyprisen bringer setuppet op i næste kategori
|
|
|
Hilsen
Gufle |
|
|
Jeg ved det  Det var skam også kun ment som en (forhåbentligt?) sjov bemærkning
M.V.H.
Søren
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mellem 25-75000,-. Hvis ikke for utallige rabatter og brugtkøb så over 75K.
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
Til top |
|
|
Gufle Forum Bruger

|
Sendt: 08 August 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gumle skrev:
Gufle skrev:
Gumle skrev:
kontrast skrev:
|
|
|
Anyway, jeg har stemt 25-75000 kr., og det er den pris, jeg faktisk har givet for det - Nyprisen bringer setuppet op i næste kategori
|
|
|
Hilsen
Gufle
|
|
|
Jeg ved det Det var skam også kun ment som en (forhåbentligt?) sjov bemærkning
M.V.H. Søren
|
|
|
Det er da bare iorden __________________ Hvis Neil Armstrong var første mand på månen, hvem filmede ham så da han gik ned af stigen?
|
Til top |
|
|
chillipepper Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 215
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
har stemt 25- 75000 __________________ MVH
chillipepper
|
Til top |
|
|
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har stemt 75-150 K
For- og Effektforstærker = 48.000 kr. DVD = 25.000 kr. Højttalere = 30.000 kr. Kabler = 9.000 kr. Rack = 10.000
Happy
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har stemt 25-75K
Har brugt ca. 35-40K på anlægget og yderligere 20K på tv.
Det meste af anlægget er købt brugt, skulle det være købt nyt, havde prisen været omkring 90K - det er ikke medregnet tv'et. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
Gufle Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Har stemt 25-75K
Det meste af anlægget er købt brugt, skulle det være købt nyt, havde prisen været omkring 90K - det er ikke medregnet tv'et.
|
|
|
Der er penge og spare hvis det kan findes brugt.
Hilsen
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Gufle Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2006 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ved jeg godt. Jeg har valgt at lave intervallerne så begge de tidligere undersøgelser er dækket. Hermed tror jeg at jeg ved hjælp af de to andre undersøgelser kan lave et mere nuaceret billede med flere indelinger end dem jeg har valgt.
De to andre Polls kan også bruge til at verificere de indkomne data i denne undersøgelse, og dermed gøre denne mere pålidelig.
Så jeg ser det kun som en fordel, at der er blevet spurgt før med andre indelinger.
Hilsen
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gufle skrev:
MichaelWB skrev:
Har stemt 25-75K
Det meste af anlægget er købt brugt, skulle det være købt nyt, havde prisen været omkring 90K - det er ikke medregnet tv'et.
|
|
|
Der er penge og spare hvis det kan findes brugt.
Ja, og er man god til elektronik er dette også en fordel, der er meget man selv kan forbedre for næsten ingen penge, det kommer selvfølgelig and på de komponenter man vælger, bare det at lave kabler selv giver en god gevinst 
Hilsen
Gufle |
|
|
|
Til top |
|
|