| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 26 August 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dead Like Me
Six Feet Under
The Vice er ikke for sarte sjæle. Den er vist ikke til at skaffe på DVD så mange steder men her er den komplette serie. (Jeg kender ikke noget til Sendit.com). Hvad er det nu den serie hedder på dansk?
En animeret serie der desværre ikke er tilgængelig på DVD (endnu 7-9-13) er The Maxx baseret på Sam Kieth's tegneserie. Den kørte på MTV i midthalvfemserne. Den er ret syret/grotesk og med nogle sympatiske karakterer (måske ikke Mr. Gone - umiddelbart). Plus en god portion (freudiansk) psykologi. Var der nogen af jer der så den? Bare rettighedshaverne ville n.o.s.s.e sig sammen!  (undskyld!). Her er en petition.  Ellers kan den jo af nød skaffes af andre kanaler.  (say no more!).
Apropos MTV og animation så skal Aeon Flux da også lige nævnes (glem alt om spillefilmen). Den er ikke på højde med The Maxx men den kan skaffes på DVD (ved ikke hvorfor IMDb viser bio-plakaten).
Der må da være mange gode gamle serier der endnu ikke er blevet nævnt/er blevet glemt eller skal det helst være af nyere dato Milu?
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 26 August 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
En god database med links til anmeldelser af DVD-film/serier er DVD-Basen. De fleste af jer kender den sikkert godt men alligevel...
Husk at søge på denne måde: Søger du f.eks. The Hot Spot så skriv hot spot, the. Ellers finder den ikke noget.  Dette gælder selvfølgelig kun titler der starter med "The"  .
|
| Til top |
|
| |
torpedo Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan ikke komme uden om mini-serien Taken, som er Sci-Fi af bedste skuffe.
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik K. skrev:
|
Futurama - Har man sagt A må man også sige B. De fleste jeg kender, som kun har set et par afsnit af serien, siger at det er dårlig humor. Denne serie kræver at man ser en del afsnit for at få historien med. Robotten "Bender" er G E N I A L. Et af de bedre afsnit er "100 cups of coffee".
|
|
|
Det bakker jeg også op om. Simpsons synes jeg er noget tyndslidt men Futurama hulker jeg af grin over. Zap Branagan og Bender er to af de fedeste personligheder nogensinde skabt. Skide ærgeligt at der aldrig kom mere end 4 sæsoner
|
| Til top |
|
| |
schifferer Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hele Twin Peaks serien kan fås på dvd, den fås i en spansk udgave. Jeg har godt nok ikke set det med egne øjne, så jeg ved ikke om den fås med engelsk lydspor og med hvilke undertekster.
Der går rygter om at Futurama kommer med flere sæsoner, det afhænger af hvordan salget af Bender boksne går. Ideen var så at fremtidige sæsoner skulle komme direkte på dvd. Bender boksne blev udsendt sidste år, jeg har intet hørt til projektet siden så muligvis er det skrinlagt.
vh Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Jannik K. Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 393
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
Jannik K. skrev:
|
Futurama - Har man sagt A må man også sige B. De fleste jeg kender, som kun har set et par afsnit af serien, siger at det er dårlig humor. Denne serie kræver at man ser en del afsnit for at få historien med. Robotten "Bender" er G E N I A L. Et af de bedre afsnit er "100 cups of coffee".
|
|
|
Det bakker jeg også op om. Simpsons synes jeg er noget tyndslidt men Futurama hulker jeg af grin over. Zap Branagan og Bender er to af de fedeste personligheder nogensinde skabt. Skide ærgeligt at der aldrig kom mere end 4 sæsoner
|
|
|
Hvordan kan jeg dog glemme at nævne "Zap Branagan"?!? Citater som: "It's real velour" og "Kif, prepare to take the blame, wait.... wait.... N O W!!" 
Der er lavet 5 sæson'er. Jeg har dem alle sammen. (Edit: Tror jeg nok. Checker lige når jeg kommer hjem).
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine 'must have series' må være;
De uheldige helte (Kult-serie fra 70'erne)
To brødre (Fed serie også fra 70'erne - især Nick Nolte som Tom og William Smith som Falconetti var fede)
Sopranos (Super mafia serie, især sæson 1 og 2) __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan kan i komme uden om Friends ?!
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
De uheldige helte
Columbo
Huset på christianshavn
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
Hvordan kan i komme uden om Friends?!
|
|
|
Det er nu meget nemt
Coupling derimod. Det er god humor
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik K. skrev:
| Der er lavet 5 sæson'er. Jeg har dem alle sammen. (Edit: Tror jeg nok. Checker lige når jeg kommer hjem). |
|
|
Det er rigtigt at der er lavet 5 sæsonner, men de er kogt ned på 4 box-sets der underligt nok hedder Season 1, 2, 3 & 4..
Er kommet i tanke om lidt flere serier:
Little Britain - Totalt syret engelsk humor der minder lidt om Monty Phyton opbygningen med små sketches, bla. 'Fat Fighters Club' og 'The only gay in town'.. Kørte et par afsnit på TV2 Zulu under navnet 'Småbritanien'..
Fawlty Towers (Halløj på badehotellet) - Fås som dobblet DVD for en billig penge..
Black Adder (Den sorte snog) - Med Rowan Atkinson (aka mr. bean)
Og så vil jeg da lige nævne Casper & Mandril aftalen, der desværre er blevet udgivet i en noget rodet blanding på 4 DVD'er, og ikke i kronologisk afsnit-form p.g.a. noget med rettighederne til de musik-klip de har brugt.. Savner ellers afsnittet med gæsteoptrædden af John Cleese og 'the purple gun-rack of love'... __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Futurama er superb. Serien bliver iøvrigt genoptaget har jeg hørt. Da Fox slagtede den blev jeg noget bedrøvet. Bender er sjov, men prøv at slå Dr. Zoidberg i sjove kommentarer, den er svær.
Help! A guinea pig tricked me 
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
En serie der er et absolut must, men som desværre ikke er på dvd endnu (håber den kommer, nogle af afsnittene findes på VHS), er: Earthworm Jim__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Dean M Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 28 August 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Black Books !!!
From Graham Linehan, co-writer of Father Ted, comes a new cult comedy set in a second hand bookshop. Dylan Moran stars as the bohemian, and frequently drunk, owner who has one major problem with his line of work: he hates customers. Help is soon at hand, however, in the form of mild-mannered Manny (Bill Bailey), who proves to be something of a star at selling books, and Fran (Tamsin Greig), who owns the shop next door...
18 afsnit - 7 timers total killer grineren , must have underholdning der !!! set til 18£ hos play.
cheers __________________ "I've got seven kids. The three words you hear most around my house are 'hello,' 'goodbye,' and 'I'm pregnant."
|
| Til top |
|
| |
GizMoe Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 30 August 2006 kl. 01:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Office af- og med Richard Gervais. Vel nok den serie med mindst action nogensinde, men den ligger klart i toppen af engenlsk humor hos mig. Hysterisk morsom, netop på grund af den manglende action. Ved ikke om den har været vist på dansk TV, men da jeg fandt den hos video-pusheren, måtte jeg bare eje den...
__________________ KABLER!!! Det er ikke ledninger - det er KABLER!!!
|
| Til top |
|
| |
Jannik K. Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 393
|
| Sendt: 30 August 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
exotic skrev:
|
Futurama er superb. Serien bliver iøvrigt genoptaget har jeg hørt. Da Fox slagtede den blev jeg noget bedrøvet. Bender er sjov, men prøv at slå Dr. Zoidberg i sjove kommentarer, den er svær.
Help! A guinea pig tricked me 
|
|
|
Dr. Zoidberg citat: "Hurry up with the water, I'm steaming inside my own shell i am, it's that hot it is!!" 
|
| Til top |
|
| |
Brutus Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 31 August 2006 kl. 02:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også lige man skal nævne de ældre X-Files afsnit.
|
| Til top |
|
| |