| Sendt: 18 September 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
heey Hvis du blot skal se film med et godt billede. Så har jeg en vidikron stående . Den har et glimrende billede. Og den har kun kørt ca 3000 timer MAX. Den er i original stand, dvs helt perfekt stand. Den kan køre op til et sted mellem 15.000 og 20.000 timer... /Oskar.
__________________ Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
|