Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Forstærkere fra Cerwin Vega (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 September 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Hurtig's had til HFK går 3 år tilbage, så for de der gerne vil vide mere, er her forklaringen:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4201&PN =0&TPN=2

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 September 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Jeg er også generelt glad for de kritiske røster her på siden, så Hurtig og alle i andre med stor teknisk indsigt: Keep up the good work.

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men jeg kan godt sortere de lidt mere farverige gloser fra i f.eks. Hurtig's indlæg.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Sendt: 20 September 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Scherer skrev:
Jeg er også generelt glad for de kritiske røster her på siden, så Hurtig og alle i andre med stor teknisk indsigt: Keep up the good work.

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men jeg kan godt sortere de lidt mere farverige gloser fra i f.eks. Hurtig's indlæg.

Konstruktiv kritik er altid godt.

Problemet med Hurtig's måde at debatere på er, at det mest af alt har karakter af en hetz, og derfor gider HFK naturligvis ikke deltage i dialogen - og så bliver det ikke en konstruktiv dialog imellem os som kunder og HFK som leverandør, men en gang mudderkastning imellem forskellige medlemmer der optræder som selvbestaltede eksperter.

Jeg ville meget gerne høre HFK's svar på den konstruktive kritik der rejses, men når de får at vide at de er "en butikskæde, der fylder sine kunder med løgn", så mener jeg ikke man kan tale om konstruktiv kritik.

Og derfor mener jeg det er ødelæggende at Hurtig på åbenbart tredie år bruger forumet her på at føre hans personlige hævntogt imod HFK - så kan han ha' nok så meget teknisk indsigt, men der kommer intet konstruktivt ud af at bruge den på den facon... IMHO.

MVH.
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

Mickey BG
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 September 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Jeg støtter 110% op omk. Hutig! syntes det er super der er nogen der ikke bare stryger andre med hårne... og jeg er sikker på hvis HFK. havde svart tilbage som alle andre bruger svar tilbage... så havde der ikke været den lidt ulden atmosfære omk. HFK...

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 September 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Mr. MBG skrev:
Jeg støtter 110% op omk. Hutig! syntes det er super der er nogen der ikke bare stryger andre med hårne... og jeg er sikker på hvis HFK. havde svart tilbage som alle andre bruger svar tilbage... så havde der ikke været den lidt ulden atmosfære omk. HFK...

Er du holdt op med at slå din kone ?

At HFK ikke ønsker at indgå i en dialog på Hurtigs lave niveau, er for mig absolut ikke en bekræftelse af, at han har ret i sin kritik... der er spørgsmål det ikke giver mening at besvare, ovenstående er bare et eksempel ;-)

MVH.
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

Rohlander
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Sendt: 20 September 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Hvad H...... skal dem med CV højtalere med alle de watts?

200 Watts eller mindre får jo CV højtalere til at spille tordnende højt qua høj følsomhed.

Og når jeg ved et uheld hører på CV højtalere, (står et par i et træningslokale jeg bruger) så får jeg ikke just lyst til at skrue højt op, fordi jeg synes det lyder så mudret og udetaljeret

Til top Vis Rohlander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rohlander

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 September 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

De ting, Hurtig påpeger (sandt eller påstået), fortæller foretningerne logisk nok ikke os kunder, når vi står med pengepungen på vid gab. Så jeg får en del konstruktivt ud af hans "hetz". Det får mig hverken til at handle eller ej hos Hi-Fi Klubben. Det gør mig blot mere kritisk over for "sælgersnak", og det rammer hele hi-fi branchen

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 September 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

dtomsen skrev:

De ting Hurtig påpeger (sandt eller påstået) fortæller foretningerne logisk nok ikke os kunder, når vi står med pengepungen på vid gab. Så jeg får en del konstruktivt ud af hans "hetz". Det får mig hverken til at handle eller ej hos Hi-Fi Klubben. Det gør mig blot mere kritisk over for "sælgersnak", og det rammer hele hi-fi branchen

Klart nok - jeg synes bare jeg ville få endnu mere konstruktivt ud af "debatten", hvis ikke det var en hetz, men netop en debat, som positivt inviterede HFK til dialog... derfor er mit netto-udbytte meget lavt, da jeg altid har taget mig i agt for sælger-snak og slesk tale...

- og når snakken falder på sælgere og HFK, så har jeg både haft gode og dårlige oplevelser i HFK, og heldigvis så mange flere gode, at de opvejer de dårlige...

I sommer skulle jeg f.eks. ha' noget højtalerkabel, og havde egentlig indstillet mig på at bruge en (efter min pengepung) mindre formue på bi-wire kabel til mit 7.1 setup - det er en del meter i alt, skulle jeg hilse og sige. Sælgeren sagde til mig, at han synes jeg skulle nøjes med at bi-wire front og center, og spare pengene indtil videre... han frarådede mig at købe bananstik eller spader, for jo flere led i kæden jo mere kan gå galt, og hvis jeg endelig ville ha' den optimale forbindelse, kunne jeg jo bruge bomuldshandsker under afisolering af kablerne så den rå kobber ikke blev fedtet til - og hvis jeg var helt hysterisk "ofre" en centimeter af kablet hvert halve til hele år... det var sgu' en del tudser han sparede mig for der! Det synes jeg var go' service...

Et par uger senere skulle jeg ha' lidt mere kabel, og "min ven" var desværre optaget, men jeg fik fat i en anden gut og fortalte hvad jeg skulle ha'. Okay, vi snakker ikke om for tusindvis af kroner kabel, men lige omkring for en tudse tror jeg - jeg var ved at skrige da jeg så ham begynde og rulle det afklippede kabel op på gammeldags "støvsugerledningsmaner", altså rundt om den ene albue, så man næsten er garanteret at vride lederne ud af deres naturlige føring og i værste fald knække dem indeni kablet... høfligt spurgte jeg hvem der havde lært ham det og om jeg ikke nok selv måtte rulle mit kabel op og viste ham så hvordan man gør...

Så der er brådne bær i alle kar, og det er altså mange år siden Hifiklubben var en forening drevet af entusiaster. Idag er det en forretning på godt og ondt, og min opfattelse er, at de trods alt interesserer sig mere for hvad de arbejder med, end den gennemsnitlige HK-ekspedient i Fona... den stakkels unge knøs blev jo helt flov og jeg er ret sikker på han gik hjem og øvede sig i at rulle kabler op den aften ;-)

MVH.

P.S: Bestyreren kom desværre forbi midt i kabel-gen-oprulningen, og spottede at knægten havde klippet det forkerte kabel af til mig, som var dobbelt så dyrt som det jeg havde bedt om... damn... det havde jeg sgu' ikke selv lagt mærke til, og havde jeg nu ikke sagt noget, var jeg kommet hjem med en positiv overraskelse, trods den fejlagtige oprulning ;-)

Mickey BG
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 September 2006 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Meget fin historie... og super med noget kontrast til alt det negative... jeg har som også fået super service i hfk... men satme også dårlig..!

men hfk i køge... de er bare super..!

Super flinke og meget hjælpsomlige, selv om de ikke for noget ud af det...

Upassende sprogbrug slettet, samt tildelelse af advarsel!

Hold nu en sober tone - hvor svært kan det være?

- Administrator

Mickey BG
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 September 2006 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Og lige for at køre lidt uden om HFK... Men den 120% værste butik jeg har vært i hensyn til service og dumme kommentar... det er satme KT Radio i KBH ! ! !

R2D2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2006
Sendt: 21 September 2006 kl. 01:12 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg læste godt svaret fra Jens Holst Larsen og da jeg læste følgende sætning " Men den høje forsyningsspænding medvirker faktisk til at virkningsgraden i apparatet bliver relativ høj" tænkte jeg bare - Åhhh nej, nu går det løs!

For det er nemlig som Hurtig skriver, ikke korrekt. Højere forsynings spænding giver lavere virkningsgrad.

Så ja, det var ikke korrekt, men hvad så? Hifi klubben og denne "Cerwin Vega" forstærker henvender sig nok alligevel ikke til audio elektronik ingeniøre som hr. Hurtig, og det rager nok "Brian" om hans nye forstærker har høj eller lav virkningsgrad, så længe han kan rive en væg ned med den.

I denne tid hvor det ene efter det andet undercover branchemedlem bliver afsløret på diverse fora, synes jeg derimod det ville være meget mere spændende at vide hvor mange hifi klubben ansatte der deltager undercover i denne tråd, og hvilket audio firma Hurtig laver udvikling for, som burde være opgivet i hans profil, jævnfør dette fora's regler.    

Til top Vis R2D2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af R2D2

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 September 2006 kl. 01:23 | IP-adresse registreret  

R2D2 skrev:

I denne tid hvor det ene efter det andet undercover branchemedlem bliver afsløret på diverse fora, synes jeg derimod det ville være meget mere spændende at vide hvor mange hifi klubben ansatte der deltager undercover i denne tråd, og hvilket audio firma Hurtig laver udvikling for, som burde være opgivet i hans profil, jævnfør dette fora's regler.    

Kan da for god ordens skyld oplyse, at jeg aldrig har haft andet end et kundeforhold til HFK, eller andre leverandører for den sags skyld.

MVH.

R2D2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2006
Sendt: 21 September 2006 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

Ja, det skal da nok passe. Men der er vel 200 ansatte i HFK, hvoraf formentlig de 195 har en profil herinde... Måske 3 skriver de er ansat i HFK

Og så er der alle importørerne , ansatte i andre butikker og alle de dansk mærker... Nogle gange er det som om, det er branchen der sidder og debatere med branchen, men det nytter jo ikke noget, da de vel alligevel ikke går ud og køber konkurrentens produkt  

Til top Vis R2D2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af R2D2

Mickey BG
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 September 2006 kl. 01:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har arbejdet i HFK  HeHe

Jesper Bach
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2003
Sendt: 21 September 2006 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

Hvad blev du fyret for Mr. MBG ?

Jesper

Der aldrig har arbejdet for klubben, ville have søgt ind i århus, men værkstedet blev lukket

Til top Vis Jesper Bach's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Bach

Jesper Bach
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Jesper Bach: Jeg kan kun grine, når du kalder mig en narhat og beder mig holde kæft. Jeg har holdt en sober tone, og alligevel bryder du denne, for at forsvare en butikskæde, der fylder sine kunder med løgn... Det siger en del mere om dig end om mig. Tyllykke....!!

Og så synes jeg vi skal droppe al udenomssnakken, og komme tilbage på sporet. Der er tydeligvis mange, der ikke har forstået hvad min hensigt med debatten.

Jeg har sådan set ikke noget mål om at skade HFK. Tværtimod. Jeg ønsker faktisk at HFK skal blive meget bedre end nu. Og af selv samme årsag, har jeg flere gange sendt mails afsted til HFK, når jeg har konstateret at de har lavet fejlagtige beskrivelser. Jeg har endda gjort det i en meget pæn tone, og lagt meget vægt på at jeg gør det for at hjælpe, og ikke for at svine.
At jeg ofte falder over HFK skyldes, at de desværre er rigtig dygtige til at lave "fejl" i Deres beskrivelser. Og så har jeg et par uheldige erfaringer med dem, hvilket gør at jeg holder et vågent øje med dem.

Men tilbage til den konkrete sag:

Der er mange der siger, at vi skal droppe snakken, fordi HFK jo har beklaget fejlen. Ja, det kunne vi sagtens. Vi kunne sagtens være den slags mennesker, der bare sidder og venter på at blive fyldt med gode historier af en eller anden tvivlsom sælger, og bare accepterer alle de usande fortællinger folk ville byde os. Vi kunne lade os snyde i vildskab hvis vi ville. Og når vi så en sjælden gang ved et uheld opdagede at vi var blevet snydt, kunne vi sige at det var helt OK, bare sælgeren sagde at han var ked af at have snydt os.
Men!! Jeg er jyde, og har det ufattelig dårligt med at blive snydt! Og så har jeg det, min gamle chef for den FN styrke jeg var en del af, kaldte en "positiv skeptisk indgangsvinkel til alt".
Denne skepsis gør blandt andet, at jeg bliver særdeles mistænkelig, når jeg ser en butik der tilfældigvis meget ofte kommer til at lave fejl i sine tekniske beskrivelser, specielt når de endnu mere tilfældigt ALTID gør produkterne mere positive. Det er da noget af en sammentræf hva??

Jeg har flere påpeget fejl, men alligevel fortsættes der med forkerte oplysninger, og et svar om at de ikke ønsker hjælp. Det er da underligt! HFK bryster sig jo som værende eksperter, og stedet hvor man kan få seriøs rådgivning. Men det er jo absolut ikke korrekt,hvis man bevidst fastholder fejlagtige beskrivelser, fordi de pynter på produktet.
Og det er lige nøjagtig det jeg har et KÆMPE problem med.

Jeg kan sagtens selv lure, om en forandler/producent forsøger at fylde mig med løgn, for at sælge et produkt. Men der er ALT for mange der ikke kan. Ikke fordi de er dumme. Slet ikke. Men det er bare ikke alle der har teknisk viden, og det udnytter butikker som HFK i mine øjne, når de slynger om sig med meget fine tekniske beskrivelser om særlige egenskaber grundet speciel teknik. Og mit bud er, at mindst 99% af læserne finder det meget imponerende. Og det synes jeg er helt fint, hvis det passer hvad man skriver.
Men overdænger man forbrugeren med tekniske betagnelser, som er direkte forkerte, så bliver jeg harm. Man kan sagtens få et skod-produkt til at fremstå som et teknisk vidunder, hvis man kaster om sig med fine tekniske forklaringer. Og hvor mange opdager at det hele er løgn?? Kun de få med teknisk indsigt.
Er det så OK at kaste om sig med tekniske vrøvl, bare kunden ikke opdager at det er løgn?? Det må der jo være nogen der mener, siden de finder dybt forkasteligt, at jeg påpeger det overfor HFK. Men så er man efter min mening ikke helt gennembagt!

Jeg fatter i øvrigt ikke at HFK's måde at blande sig i debatten. De må beslutte sig for om de vil deltage eller ej.
Hvis ikke de vil, så er det helt fint. Så ved vi det. Og så ved vi at det er totalt ligeglade.
Men hvis de vælger at deltage, og det er jeg meget glad for, så må de også gå ind til det med det der kræves. Så nytter det ikke noget, først at lade en produktchef undskylde en af de meget tilfæøldige "standard-fejl", ved at skyde skylden på en kvindelig kollega. Det nytter heller ikke, at han bagefter begynder at bortforklare med dybt ukkorrekte tekniske beskrivelser! Det er for dumt, for det bliver opdaget. Det nytter heller ikke, at man derefter forsvinder helt, fordi man ikke  vil tage konfrontationen om ens forsøg på at snakke udenom med forkerte tekniske forklaringer!
Men mønsteret ligner desværre det jeg så ofte har set, når jeg har konfronteret HFK med de forkerte udtalelser. Den med den kvindelige medarbejder har jeg dog ikke set før. Men har også hørt en forklaring med, at teksterne var skrevet af marketingsfolk, der intet aner om produkterne. Meget betrygende, når man ved at størstedelen af den vejledning man kan få fra de unge ekspedienter HFK er begyndt at anvende, sker ved opslag i disse tekster.
Men som sagt ligner det noget jeg har set før:

• Først et forsøg på at snakke udenom
  • Derefter et forsøg på at forklare med en teknisk snak, der typisk er helt ukkorrekt.
  • Herefter forsøger man at trække snakken over i ens eget forum, med den begrundelse at det er meget lettere.
  • Når man er ovre i sit eget forum, lukker man de personer ude fra forum, som forsøger at påpege ens fejlagtige tekniske beskrivelser.

Som slut vil jeg igen gerne påpege, at jeg på ingen måde ønsker at skade HFK. Det har jeg virkelig intet ønske om. Jeg kan bare ikke sidde stille og se på, at den kæde der engang stod for seriøs betjening af folk med ægte viden om produkterne, i dag laver noget der minder om bevidst fejlbeskrivelser for at imponere kunderne.

Hold nu [Slettet]

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 September 2006 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

@ Erla: Kig nu lidt på min argumentation. Du får det til at lyde som om, at jeg er nede på et meget lavt niveau. Og det mener jeg faktisk ikke selv er tilfældet.

Jeg mener man er nede på et lavt niveau,når man smider om sig med forkerte og udokumenterede tekniske beskrivelser. Men det mener jeg ikke at gøre.
Hvis du nærlæser min kritik, vil du se at jeg altid forholder mig til et konkret tilfælde, som jeg forholder mig 100% sagligt til. Jeg underbygger mine påstande med den relevante tekniske dokumentation, og jeg er svjh endnu ikke blevet afsløret i at lave fejl. Hvis det skulle ske, tager jeg naturligvis mine ord tilbage!
Til gengæld er HFK's anekdoter sjældent ret underbyggede. Og netop derfor er det så let at fange Deres fejlagtige oplysninger. Det er mig bare en gåde, at de ikke en gang for alle beslutter, at nu skal det være slut, og begynder at tage imod kritik. Jeg ville med glæde hjælpe med at fange alle de tekniske fejl, som de ikke selv formår grundet mangelnde teknisk indsigt. Jeg ville endda gøre det ganske gratis i håb om en bedre HFK. Måske skulle man også overveje, om de handelsskole-drenge der pt fungerer som sælgere/rådgivere osv passer ind i billedet. Mange af dem er stadig på det stadie, hvor watt er en kvalitetsbetegnelse.

@: R2D2.... he he he...  Jeg arbejder skam ikke for noget HiFi firma, til trods for at jeg under min uddannelse faktisk specialiserede mig indenfor digital audio. Har da også arbejdet med Audio. Bl.a. har jeg været udvikler for Bang&Olufsen.
Efter en årrække bl.a. hos en lille specialenhed i forsvaret, er jeg dog tilbage i udvikler i elektronikbranchen. Arbejder pt med udvikling af ret følsomt måleudstyr til industrien.

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 September 2006 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Til alle dem der mener Hurtig hetzer og flamer HFK. Tænk lige over denne hér:

TDC og andre selskaber har adskillige gange været under f.eks. Kontant's kærlige behandling. Ligeså har Lars Barfoed mht. kødskandalerne. Har det været en hetz? Er de blevet flamet af Kontant? Eller har det været i orden? Hvorfor skal vi vide om det kød vi køber er dansk? Hvis kvaliteten er i orden, er det så ikke ligemeget om det er fra Tyskland? Når TDC's kundeservice laver fejl, er alt så glemt bare de siger "Undskyld"?

Har du krummet tæer og tænkt, "Nej nu må de sgu stoppe med at hetze ned på TDC, de laver jo fejl ligesom alle andre. De skal sgu bare give mig en undskyldning så er det i orden"? Eller har du tænkt "Nå for pokker da, jeg skal sgu vist ind og tjekke mine regninger, for hvis de har snydt mig, så skal jeg....."?

Hvorfor skal HFK behandles specielt?

PS dette det sidste indlæg i denne tråd fra mig, jeg opildner åbenbart dialogen.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

kcdk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 September 2006 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Jesper Bach skrev:

Hold nu [Slettet]

Hold da op hvor er det god debatform det der. Indlægget er hermed rapporteret til moderator og hvis ikke man bliver udelukket for at gentage sådanne dumsmarte intetsigende kommentarer, så kan det da være ligegyldigt at true folk med advarsler og diverse.....

Til top Vis kcdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kcdk

Jesper Bach
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2006 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

@ Erla: Kig nu lidt på min argumentation. Du får det til at lyde som om, at jeg er nede på et meget lavt niveau. Og det mener jeg faktisk ikke selv er tilfældet.

Jeg mener man er nede på et lavt niveau,når man smider om sig med forkerte og udokumenterede tekniske beskrivelser. Men det mener jeg ikke at gøre.
Hvis du nærlæser min kritik, vil du se at jeg altid forholder mig til et konkret tilfælde, som jeg forholder mig 100% sagligt til. Jeg underbygger mine påstande med den relevante tekniske dokumentation, og jeg er svjh endnu ikke blevet afsløret i at lave fejl. Hvis det skulle ske, tager jeg naturligvis mine ord tilbage!
Til gengæld er HFK's anekdoter sjældent ret underbyggede. Og netop derfor er det så let at fange Deres fejlagtige oplysninger. Det er mig bare en gåde, at de ikke en gang for alle beslutter, at nu skal det være slut, og begynder at tage imod kritik. Jeg ville med glæde hjælpe med at fange alle de tekniske fejl, som de ikke selv formår grundet mangelnde teknisk indsigt. Jeg ville endda gøre det ganske gratis i håb om en bedre HFK. Måske skulle man også overveje, om de handelsskole-drenge der pt fungerer som sælgere/rådgivere osv passer ind i billedet. Mange af dem er stadig på det stadie, hvor watt er en kvalitetsbetegnelse.

@: R2D2.... he he he...  Jeg arbejder skam ikke for noget HiFi firma, til trods for at jeg under min uddannelse faktisk specialiserede mig indenfor digital audio. Har da også arbejdet med Audio. Bl.a. har jeg været udvikler for Bang&Olufsen.
Efter en årrække bl.a. hos en lille specialenhed i forsvaret, er jeg dog tilbage i udvikler i elektronikbranchen. Arbejder pt med udvikling af ret følsomt måleudstyr til industrien.

Havde din viden om elektronik været bare i nærheden af dine verbale evner

Beklagligvis har jeg omtrent samme evne til at udtrykke mig skrifteligt som Hurtig har til at udtale sig fornuftigt om elektronik... halvdelen af hans påstande er løse terorier, resten er løgn.

Jesper

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum