Forfatter |
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 29 September 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kibidk Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 29 September 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
rattanhuset skrev:
tarup 13 skrev:
Jeg elsker de her positive tråde. Jeg elsker også dk.
PS Jeg har fået et par kopper rødvin. Go' aften.
vh. Henrik
|
|
|
Hmm hvor bor du henne siden du drikker rødvin af KOPPER 
|
|
|
Midtfyn, og vi kalder en numse for en mølle. 
|
|
|
Ahemm, så vil jeg nødig spise brød der er bagt med mel, som er malet mellem fynske møllesten 
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 29 September 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 05:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
*Slettet*

(Når "nogen" tillader sig at rette og eller slette i noget jeg skriver, så skriver jeg slet ikke noget!!.. uanset om hvad!)
__________________ M.
|
Til top |
|
|
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener, at have hørt, at HIFI4ALL ikke skulle være et politisk forum! mvh
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da_Saint skrev:
Jo, DK er et dejligt land, når man har penge til hi-fi og halv-dyr rødvin. Desværre er det ikke alle, som har råd til disse goder.  |
|
|
Så er det ret smart med os der ikke kan fordrage vin. Jo, Danmark er et dejligt land Indlæg rettet af Administrator!__________________
Guide til billedupload
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjoo danmark er de dejligt land, men mine naboer er nogle "tone følelsomme" røvhuller. Har igår modtaget en klage fra boligforeningen pga "larm" fra min lejlighed. Aner ikke hvad det er de snakker om! 
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Danmark er et dejligt land! verdens bedste efter min mening!...
Vejret kan gøre det lidt træls nu og da men ok... det går jo alligevel.. det til trods, og sommeren har været god, vintrene relativ milde, set fra andre verdens deles synsvinkel så har vi et fantastisk mildt vejer..
Så ik så meget brok der!... vi har det sgu rigtignok godt (de fleste af os) mvh.
|
|
|
Hej Miju
Hold politik og hifi fra hinanden. Det passer ikke sammen.  
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep så tror jeg tiden er til lidt vinyl.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Jep så tror jeg tiden er til lidt vinyl. |
|
|
Det skulle nok kunne dæmpe gemytterne.
Mvh. H __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, lidt vinyl er altid godt. Jeg venter til imorgen med at sætte noget på. Et tordenvejr har lige været forbi og kommer der mere i nat, vil jeg ikke til at stå op. Jeg trækker altid stikkene til stereoen ud, når det trække op til den slags vejr. Jeg skal ikke have ristet noget! Har prøvet det med en pc, den var ikke meget værd bagefter.
mvh
|
Til top |
|
|
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Danmark er da skønt 
Har lige været ude og løb ved vandet, i modvind og optræk til torden, men stadig skønt 
Mht politik, så er det ikke her dette bør ytres __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hahaha....  Jeg er helt enig med opretteren af denne tråd.Danmark er ikke så ringe endda.Klimaet gør at vi med god samvittighed kan hellige os god lyd  I fred og ro........det er en gave,faktisk.Mens jeg sidder og flipper over mit fede anlæg,så er der andre der har det knapt så godt.....Det er lidt vildt.Vi er skrupforkælede,men det er fedt -bare man husker på det
P.S.Har selv rettet mit indlæg,så det er renset for politik__________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er ikke et politisk debat-forum! Hold venligst den slags anedsteds. Må jeg forslå www.politik4all.dk  Der er fjernet enkelte indlæg, som er trådt over stregen!
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at virke som et brokkehovede, men er det ikke en slags censur? I kunne jo i stedet nøjes med at henstille til at adskille de to ting, eller i det mindste gøre opmærksom på, hvilke indlæg der er blevet redigeret i, f.eks. får mit en temmelig anden mening, når der bare står "Jo, Danmark er et dejligt land, det har da i hvert fald sine øjeblikke." i stedet for "...øjeblikke på trods af den nuværende regering..." eller noget i den retning. I kunne jo lige lægge en linje til sidst i idnlægget - noget a la "redigeret af Administrator". P.S. Jeg synes nu (med fare for rent faktisk at være et brokkehovede), det er unfair, at Tante Berg skal forbigås af censuren - det må vel også betragtes som en politisk kommentar?
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når brugerne ikke selv kan skelne skidt fra kanel i deres indlæg, så trækker Moderator-gruppen en streg i sandet.
Sådan har det altid været, og dette bliver der ikke ændret på!
Du har ret i, at en kommentar omkring "rettet af den og den" er på sin plads, hvilket hermed er tilføjet. Normalt er dette også god skik, men blev desværre ikke udført i første omgang.
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige læst dette , så er det man tænker er dk nu sådan et godt land , når man ikke engang kan passe på sine egen .
http://ekstrabladet.dk/112/article229143.ece
Har selv haft en søster der kom udfor noget af det samme , men hende fandt de inden det gik galt for hende så det system kender jeg alt til .
Alt et pænt på udaf til , men dyk og du vil se hvordan det rigtig er . __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næsten et år efter er det meget der har ændret sig såsom at jeg er ved at lytte en del på vinyl og kan se at SACDerne på min moddet Marantz SA-15 ikke kan helt være med i lyden som Rega'en kan producere.
Det er dog et par ting som er de samme. Siraz smager stadig godt og bøfferne på Weber giver plads problemer i maven...
Jeg vil bare lige høre om alle de gamle venner herfra har haft en god sommer, nu når somerferien er forbi og skolerne starter igen imorgen... __________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
Til top |
|
|
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
Sendt: 12 August 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaa livet er sgu dejligt.. Har lige været ude på rulleskøjterne, så sidder lige og nyder en juice til lidt Lifehouse, og nyder at jeg lige har fået FERIE som skal bruges ´på en ferie over og besøge kærsten i England, nogen der ved hvordan priserne er på en par sennheiser hd 650 der ovre??
fortsat god weekend til alle og nyd den nu!! __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
Til top |
|
|