Hey..
Så er det vist på tide jeg viser lidt billeder og fortæller om mit anlæg.
SR Reciver: Marantz SR 7200.
en reciver jeg er meget glad for, den levere et bundsolidt lydbillede i SR, men også levere et udemærket stereo resultat. omend den måske er lidt kraftsvag, og har en remote som er direkte elendig
Effekt: NAD 216 THX
Har for nyligt købt mig denne, til at støtte Marantzen, er serdeles glad for den, men drømmer om en opdatering til 218, men det er ikke noget der lige står for døren.
DVD afspiller Denon 1930.
denne afspiller er jeg meget glad for levere et godt billede og god lyd, skal dog lige have prøvet at smidde et par analog kabler mellem dvd'en on SR'en for at se hvilken D/A converter der er bedst. Dog kan jeg som alle andre ejere af denne maskine kun give den 5/5.
spille maskine: xbox 360
sgu meget sjovt når gutterne er på besøg og give dem lidt røv i Need for speed, og Fifa, og hvad der ellers er.
Højtalere
Fronter: HD12-XT (frequence demo modeller)
en rigtig lækker front som spiller musik som en drøm og som gør det rigtig godt til film
Center: HD10-XT-C
endnu en lækker højtaler fra HD serien, uden tvivl den bedste center jeg har haft med at gøre, hvilket heller ikke siger alverden, men der skal en alvorlig center til at matche den
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=43082&K W=Visca+Blaugrana
Rear: HD6-XT (Demo model fra frequence)
blev en kort overgang brugt som front, og gjorde det godt, men som baghøjtaler i mit SR er de en drøm, framragende til en gang DVD-A. Elsker simpelthen 3 Doors Down DVD udgave af Away from the sun. Men ellers er der ikke så meget at sige om dem. Andet end jeg er super lykkelig for dem.
Sub: S12-D (frequence)
12" sub som levere en framragende bund, dog er udfoldelserne fra den ikke store i tiden da jeg er flyttet i lejlighed og ovenboen er nogle hysteriske @"##&%"h, men hvad det går jo nok det hele.
Billede: Optoma HD 70.
God projektor, som kører 720P som native. gør det rigtig godt, men desvære har jeg hverken fået den sat op eller lavet et lærrede endnu, det bliver nu nok en plade malet med Screen Goo, hvid. desvære har jeg ikke haft mulighed for at se det i aktion, så hvis der er nogle midtjydere der har det, og er villig til at vise det frem vil jeg være meget taknemlig.
Den er nu kommet op i loftet og sidde, og der er kun og sige ENDELIG :)
kabler:
Kabel mellem reciver og DVD er et TARA LABS Prism 100D kabel
høltalerkabel til front, er QED Silver Anniversary kabel
og til baghøjtalere er det et 2,5 mm2 no name højtalerkabel
Her ved jeg ikke hvor meget der er at hente men også et sted jeg vil ekspementere med i fremtiden
Nye planer.
Lærred, plade malet med Screen Goo (bestilt)
få sat projekteren op, forslag om beslag modtages med kys hånd. DONE :)
Få malet min center og racket. Nogen der har nogle ideer til om jeg skal male Lega blokkene?
få sat nogle permanente mørklægnings gardiner op, pt er det stof som jeg sætter op når der skal en film på, men også få lavet noget ved vægende, om det skal være et sort gardin der skal trækkes hele vejen rundt, vides ikke endnu, nogle forslag?
og så selvfølgelig få styr på kablerne
få en 216 mere når det rigtige tilbud byder sig
få en cd afspiller: bestilt og betalt En Sony CDP-XE370, på qxl til 300, efter anmældelser på nettet er det nærmest et røverkøb, glæder mig til at prøve den frem for min dvd afspiller.
Ja så er den kommet stillet op og for satan en forbedring, huh jeg er nærmest i ekstage.. Måske ikke den vilde maskine for mange, men overgangen fra min Denon 1930 er kolonorm.. Meget mere Dynamik og en en styr på bunden jeg aldrig før har oplevet. Altså DVD afspillere, od CD afspillere hver for sig, det har jeg sgu lært nu... tror de 300 er den bedste invistering jeg har lavet længe
Få flyttet om på racket så der bliver mere plads om enhederne
få fat på en gammel forstærker af en art til at trække boddy shakers fra T Hansen
Får det nogensinde en ende det her
Alle kommentare modtages med glæde