| Forfatter |
|
Jesper Bagge Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kalder mig selv for meget tålmodig, og på mit eget job er jeg sgu ikke bange for at erkende at det hele går stærkt og til tider alt ALT for stærkt.
Situationer som den jeg har oplevet er, i mine øjne, en langsigtet virkning af det økonomiske opsving. Det er jo ikke kun Tapeconnection, eller HIFI-branchen som helhed, der har travlt, alle brancher såvel håndværksfag som detailhandel ligger jo vandret! Til hverdag er jeg værkfører på et autoriseret autoværksted og vi oplever lidt den samme situation.
Vi har selv forsøgt med at opgradere EDB og nyt telefonsystem, men det får man da ikke mindre travlt af. I mine øjne er løsningen at frasortere alle de useriøse og de henvendelser man skal bruge for mange resourcer på. Det kan man nemlig godt tillade sig for at servicere de gamle kunder og så tage dem man kan klare udover. Vi er kun mennesker alle sammen...
DERFOR stiller jeg mig ikke på tværs og råber og skriger som så mange andre kunne finde på hvis det mindste kom i vejen, og hallo, det er sgu da kun et fjernsyn.
Man er langt værre stillet i den offentlige sektor, jeg mener bare, godt jeg ikke er syg! Hvor bliver sygehusene hængt på nettet? Er der service der STINKER så er det da deres, men det accepterer folk i mere eller mindre udbredt grad, men gå amok over et fjernsyn eller en bil, det er man da nødt til .
Den slags fatter jeg ikke...
|
| Til top |
|
| |
EPI68 Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har handlet et par gange med Tapeconnection, uden problemer. Men sig dog tingende til kunden som de er, så kan man finde sig i mange forsikkelser, hvis man bare bliver informeret undervejs, men hvis der går forlangt tid kan man jo bare ophæve handlen. __________________ De Herligste Hilsner
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ha ha hvor morsomt, de har netop ringet og sagt at tv´et nu er kommet hjem og den ryger afsted derfra idag!
Så der sgu fjernsyn imorgen, hvis ikke Post Langfinger får fingrene i det hele igen...
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bagge skrev:
|
Ha ha hvor morsomt, de har netop ringet og sagt at tv´et nu er kommet hjem og den ryger afsted derfra idag!
Så der sgu fjernsyn imorgen, hvis ikke Post Langfinger får fingrene i det hele igen...
|
|
|
Jeg gætter på det er fordi de har læst denne tråd at de lige pludselig har "opdaget" at tv'et er kommet hjem... 
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Jeg gætter på det er fordi de har læst denne tråd at de lige pludselig har "opdaget" at tv'et er kommet hjem...  |
|
|
Efter at jeg har stået i silende regnvejr og slæbt 5 paller tv ind på lageret, så irriterer det mig en smule at du kan tro det... Men jeg forstår nu godt at det kunne tolkes sådan. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil altså ikke ha et vådt tv...!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bagge skrev:
| Situationer som den jeg har oplevet er, i mine øjne, en langsigtet virkning af det økonomiske opsving. Det er jo ikke kun Tapeconnection, eller HIFI-branchen som helhed, der har travlt, alle brancher såvel håndværksfag som detailhandel ligger jo vandret! Til hverdag er jeg værkfører på et autoriseret autoværksted og vi oplever lidt den samme situation.
Vi har selv forsøgt med at opgradere EDB og nyt telefonsystem, men det får man da ikke mindre travlt af. I mine øjne er løsningen at frasortere alle de useriøse og de henvendelser man skal bruge for mange resourcer på. Det kan man nemlig godt tillade sig for at servicere de gamle kunder og så tage dem man kan klare udover. Vi er kun mennesker alle sammen... |
|
|
Tja, de sagde i radioen at danskerne risikerer SELV at skulle pakke julegaver ind i år, fordi der ikke er mandskab til det i butikkerne... Bortset fra det, så har vi faktisk netop sorteret kraftigt i vores sortiment, og ryddet ud i mange af de ting som koster tid, men som er mindre væsentlige for vores indtjening. Et par eksempler er at vi har flyttet vores fokus på projektor-området til de lidt bedre modeller, og valgt at fase billige hovedtelefoner ud af vores sortiment. Det samme gælder den billigste del af surround-markedet, og skal vi være helt ærlige, så hører et surround-system til 3999,- vel heller ikke rigtigt hjemme i vores butik? Kort sagt, vi gør hvad vi kan for at "nøjes" med at bruge tid på de væsentlige ting, men det tager trods alt noget tid at få vendt skuden. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
copman Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 518
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt Otto
Som altid et seriøst og sobert svar fra dig, lige meget hvor barnagtige folk stiller sig op.
Tak for det! Det er trods alt ikke altid kunden har ret - den slags gælder vist mest i overpolite-england og engelsk ejede firmaer
mvh Allan
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er selvfølgelig ikke så heldigt, det der´ - Men vil lige sige, at da jeg købte mine dls'er af Bjarne i Karrebæk, var det super service og alle tiders oplevelse. Vi fik hørt en masse grej og musik, og det var hyggeligt som bare pokker  !
S.R
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så lykkedes det sgu...
Sidder netop nu og nyder mit nye tv.
Det var sgu dejligt!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.R Vaughan skrev:
Er selvfølgelig ikke så heldigt, det der´ - Men vil lige sige, at da jeg købte mine dls'er af Bjarne i Karrebæk, var det super service og alle tiders oplevelse. Vi fik hørt en masse grej og musik, og det var hyggeligt som bare pokker !
S.R |
|
|
Jeg hentede også mit grej hos Bjarne, hyggelig fyr helt sikkert, ærgerligt jeg ikke havde så meget tid for jeg er da sikker på man ku få en go "hifi-snak" med ham!
|
| Til top |
|
| |
tubefreak Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 31 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 673
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestilte en MC trafo og fik at vide at de ikke kunne skaffe sådan en pickup, så jeg handlede et andet sted. Hvis det er trenden så er det jo spændende hvad der er i kassen når du pakker op.
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bagge skrev:
Så lykkedes det sgu...
Sidder netop nu og nyder mit nye tv.
Det var sgu dejligt! |
|
|
Tillykke med det, Jesper
S.R
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må da lige indskyde at jeg altid har fået super service i TC. Da jeg fx ville bytte en defekt højttaler, behøvede de ikke engang at åbne kassen for at lytte om det nu kunne være rigtigt eller om jeg bare havde ridset den i siden. 
Nej, fluks kunne jeg få en ny! 
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror alle butikker har nogle kunder som kan "nogle historier" som sætter dem i lidt dårligt lys. Har selv handlet 1 gang i Århus. Havde ikke noget at klage på. Der gik dog "noget tid" inden jeg fik min forstærker og cd afspiller. Men det var nye modeller som England ikke kunne levere. CD afspilleren gik i stykker. Lavet på garantien rimmeligt hurtigt.
MEN nu har jeg haft min forstærker til reparation i snart 6 uger! (prøv at forestille jer 6 uger uden musik!) Ringer hver fredag og spørger om der noget nyt. Håber på imorgen.
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
Jeg har ikke så mange kommentarer til de enkelte sager, udover at jeg vil sige at de problemer der omtales her er problemer som vi er bevidste om, og arbejder på at løse. Vi har givet os selv en luksus-problem, med flere kunder end vi kan nå at håndtere. Vi har foretaget massive investeringer for at undgå situationer som dem der nævnes her. Det gælder nyt EDB-system (der som sådan noget altid gør, trækker ud - og dermed i overgangsfasen faktisk forværrer problemet), ansættelse af mere personale, omrokering af arbejdsområder mellem personalet, nyt telefon-system med - igen på sigt - bedre mulighed for at få fat i den rigtige person hurtigere.
Jeg synes situationen med Marantz forstærkeren nævnt ovenfor er et eksempel på at det ikke er et spørgsmål om at vi mangler viljen til at levere en god service (problemet med den skadede forstærker synes jeg ikke vi kunne have løst bedre eller hurtigere). Vi har et tidsproblem vi skal have løst, og vi arbejder på sagen. Nogle vil påpege at jeg sagde det samme for nogle måneder siden, men problemet her og nu er at de tiltag vi har lavet - eksempelvis nyt EDB-system - forværrer problemerne på kort sigt, men vil på længere sigt forøge vores service markant, og mindske leveringstider og svartider drastisk. Det skal være skidt før det kan blive godt. Det skal ikke være en bortforklaring af at jer der har kommenteret jeres oplevelser her i tråden har oplevet en dårlig service - det har I, og I kan naturligvis være ligeglade med undskyldninger - I har ret til at være utilfredse på baggrund af de oplevelser I har haft. Jeg kan kun trøste mig med at der er særdeles skarpt lys for enden af tunnelen.
|
|
|
Hej Otto
Jeg synes det lyder rigtig godt at i har focus på de problemer som folk, incl jeg selv (se ovenfor) har oplevet i jeres butik, det glæder mig rigtig meget, for det har ærget mig at jeg har tillid til at i har nogle fede produkter og jeres mandskab er konpatent, så at skulle opleve det som jeg har oplevet nogle gange. Men som sagt, ser da frem til at i med tiden for rettet skuden op igen, og så skal jeg ikke afvise at jeg måske ville finde ind til jer igen hvis det sker, omend det er noget som jeg ville have forsvoret for bare 10 min siden. Men op på hesten igen og så ser vi... 
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Jeg synes situationen med Marantz forstærkeren nævnt ovenfor er et eksempel på at det ikke er et spørgsmål om at vi mangler viljen til at levere en god service (problemet med den skadede forstærker synes jeg ikke vi kunne have løst bedre eller hurtigere). Vi har et tidsproblem vi skal have løst, og vi arbejder på sagen. Nogle vil påpege at jeg sagde det samme for nogle måneder siden, men problemet her og nu er at de tiltag vi har lavet - eksempelvis nyt EDB-system - forværrer problemerne på kort sigt, men vil på længere sigt forøge vores service markant, og mindske leveringstider og svartider drastisk. Det skal være skidt før det kan blive godt. Det skal ikke være en bortforklaring af at jer der har kommenteret jeres oplevelser her i tråden har oplevet en dårlig service - det har I, og I kan naturligvis være ligeglade med undskyldninger - I har ret til at være utilfredse på baggrund af de oplevelser I har haft. Jeg kan kun trøste mig med at der er særdeles skarpt lys for enden af tunnelen. |
|
|
Med Otto på banen bliver jeg nødt til at sige følgende retfærdighedsvis. Lige netop i min situation er det vigtigste selvfølgelig at jeg endte med at blive tilfreds..det skal siges højt og tydeligt  . At det så tog små 14 dage fra bestilling til endelig overstået er en anden sag  . Vigtigt at huske at: Bulen i den første forstærker (med dertil følgende besvær) formoder jeg kun kan skyldes en kombination af PostDanmarks håndtering og Marantz's måde at pakke deres SR-4600 forstærkere ned på (fjernbetjeningen sejler rundt på toppen af forstærkeren  ) Ligeledes kunne jeg selv fra dag 1 have fulgt op på mine manglende emails fra Tapeconnection og slået på tråden med det samme...blot fordi man har bestilt rigtigt er det ikke ensbetydende med at den hellige grav er velforvaret mht. at butikspersonale/EDBsystemer ikke kan lave fejl...selvfølgelig kan de det...ligesom alle os andre  Endelig...så skal min kommentar omkring ikke at bestille online mere (med mindre 99% rabat  ) selvfølgelig tages med et gran salt. Har kun opfattelsen af at medarbejderne hos Tapeconnection er særdeles serviceminded og fuldt ud kompetente til at varetage mine fremtidige ordrer.....dog krydser jeg fingre for mindre "uheldige" omstændigheder til en anden gang  Mvh. Hattori Hanzo __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
|
Jeg tror alle butikker har nogle kunder som kan "nogle historier" som sætter dem i lidt dårligt lys. Har selv handlet 1 gang i Århus. Havde ikke noget at klage på. Der gik dog "noget tid" inden jeg fik min forstærker og cd afspiller. Men det var nye modeller som England ikke kunne levere. CD afspilleren gik i stykker. Lavet på garantien rimmeligt hurtigt.
MEN nu har jeg haft min forstærker til reparation i snart 6 uger! (prøv at forestille jer 6 uger uden musik!) Ringer hver fredag og spørger om der noget nyt. Håber på imorgen.
|
|
|
Ja så er det så 8 uger siden på mandag, tja... __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var inde forbi butikken i Århus og i roder sgu da af h****** til - det er noget af en ombygning i har gang i nede i det bagerste surround rum, laver i en monsterbif ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg havde et lign. problem med mit TV de troede ikke de havde det på lager men det endte ud med efter ca 3 uger at det havde været der hele tiden. For mig er det noget der kan ske, de undskyldte og så er det det. Efter følgende har de dog ydet super god service og den er helt i top, med deres "retur system" de 14 dage. Håber det bliver bedre med den interne kommunikation, men det lader det jo også til at det bliver
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |