Forfatter |
|
OleSeberg Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 93
|
Sendt: 03 Februar 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt ud Michael. Jeg tror jeg skal en tur ud efter spikes når jeg skal flytte ind i den nye bio. Med mindre jeg vælger at integrere højtalerne i scenen til den tid.
__________________ MVH
Ole - Biosauna ejer
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fik jeg endelig min 3 Doors Down live from Texas.. alt for fed en dvd    og
fik os lige rokeret lidt rundt på min receiver og dvd. så tv'et kom til
at stå centreret (fordi nogen ikke kunne li, at det ikke stod midt for  )  __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
thomasbr Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 44
|
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Fedt setup. De Concept 10 må levere en pæn bas. For selv mine 6'ere syntes jeg er rimelige. __________________ /Thomas
Mit setup
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
thomasbr skrev:
Hej
Fedt setup. De Concept 10 må levere en pæn bas. For selv mine 6'ere syntes jeg er rimelige. |
|
|
ja de levere hvertfald rigeligt til mit forbrug   og må indrømme, det har hjulpet en hel del efter jeg har fået sat spikes på  __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
dejlig dag i dag, jeg fik både Dali Silver Wave 2 termineret kabel og Dali
SWA12 sub.. billeder af opstilling skal nok komme, indtil videre må i nøjes med dette billede  det spiller godt kan jeg godt røbe     __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 14 April 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice, glæder mig til billeder.
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 14 April 2007 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
thomasbr skrev:
Hej
Fedt setup. De Concept 10 må levere en pæn bas. For selv mine 6'ere syntes jeg er rimelige. |
|
|
ja de levere hvertfald rigeligt til mit forbrug og må indrømme, det har hjulpet en hel del efter jeg har fået sat spikes på
|
|
|
Åbenbart ikke rigeligt nok, med den SWA12 der?  __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 14 April 2007 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Åbenbart ikke rigeligt nok, med den SWA12 der? 
|
|
|
hehe  jo har skam rigelig med bass i mine concept 10'er til musik, men manglede noget i film. og ville jo gerne ha komplet 5,1   har dog overvejet et skift til Dali Ikon serien engang i fremtiden. i får lige en bunke billeder som i kan savle lidt over     har os fået købt mit en hæve/sænke bord, i stedet for mit tidligere sofabord, det lidt bedre når man skal lave lektier, så slipper man os for at side i stuen, nu kan man side og høre go musik imens  og når der skal ses film, ryger bordet i bund, så fungere det fint som sofabord    den ser nu meget godt ud  her med tøj på.  men den ser da os meget godt ud, uden tøj     mit nye natbord    her et billede af mit nye terminerede Dali Silver Wave kabel  det var de billeder for denne gang. næste investering bliver jo nok et tv, men det må tiden vise  ris og ros modtages gerne  glædelig jul og god påske her fra, eller hvad man nu siger  / Michael __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 15 April 2007 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser jo godt ud... Når nu, det hele er komplet, så varer det sikkert ikke længe før det skal skiftes ud igen til noget sjovere Det er som regelt sådan det går..
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 15 April 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Ser jo godt ud... Når nu, det hele er komplet, så varer det sikkert ikke længe før det skal skiftes ud igen til noget sjovere Det er som regelt sådan det går..
Mvh Tim |
|
|
hehe ja det kender du jo alt til   men har du sikkert ret i, men næste projekt bliver et nyt tv. men bliver først engang i sommerferien. og selvfølgelig et full HD tv  __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
Clive Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 17 April 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dit nye grej  - syntes også dit combi sofa/arbejdsbord er godt! __________________ Mvh. Clive
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 19 April 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clive skrev:
Tillykke med dit nye grej - syntes også dit combi sofa/arbejdsbord er godt! |
|
|
tak tak  ja det meget godt, så kan man os stå op og lave lektier hvis man har lyst til det   Har lige fået bestilt mig nogle film plakater som skal i ramme, og hænge hvor mine nuværende plakater hænger, burde jeg få imorgen fredag  __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 19 April 2007 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er et rigtig fint setup:) Hvor meget har det stået dig i? hvis jeg må spørge? Jeg synes det er stilrent og jeg tror skam også det kan spille rimelig magtfuldt i det rum, hehe
Jeg er selv igang med at finde/sammensætte et godt surroundsæt til en god ven der også snart skal på skolebænken igen, hehe __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 19 April 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
Jeg synes det er et rigtig fint setup:) Hvor meget har det stået dig i? hvis jeg må spørge? Jeg synes det er stilrent og jeg tror skam også det kan spille rimelig magtfuldt i det rum, hehe
Jeg er selv igang med at finde/sammensætte et godt surroundsæt til en god ven der også snart skal på skolebænken igen, hehe |
|
|
har smidt dig en pm. ja det spiller temmelig kraftigt på mit lille værelse  vil dog os skifte til noget mindre til sommer, vil gerne ha dali Ikon serien  som det ser ud nu. men som nævt er næste investering et nyt tv, dernæst højtalere og noget HD-dvd eller blu-ray afspiller. men det blir først når der kommer flere penge på kontoen   __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fik jeg lige sat nogle fine plakater op  desværet kunne jeg ik rigtig finde nogle rammer i de rigtige størrelser  så måtte tage til takke med nogle lidt for store nogen, for ville jo ik til at klippe plakaterne mindre   Jeg har dog overvejet at skære rammerne til. men det må vente, nu hænger de der hvertfald   det var det for denne gang, det pynter jo det hele  men ja, mangler jo nok et nyt tv  giv gerne forslag på et tv jeg burde overveje ?  Hilsen Michael
__________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
gerne forslag på et tv jeg burde overveje ? 
Hilsen Michael |
|
|
Tja, hvad størrelse er det du leder efter. Der er flere gode mærker. Især inde i TC har de nogle rigtig fede nogle.
Gode mærker
Sony
pioneer
samsung
Tror også sharp har nogle gode produkter, men har ikke set dem i aktion, og det er meget vigtigt !
|
Til top |
|
|
clauskok Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 452
|
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser rigtigt godt ud!!! Hvad måtte du slippe for de kabler med bananer? Hvordan er subben?  
__________________ Cambridge & Vienna Stuen
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

|
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Tja, hvad størrelse er det du leder efter. Der er flere gode mærker. Især inde i TC har de nogle rigtig fede nogle.
Gode mærker
Sony
pioneer
samsung
Tror også sharp har nogle gode produkter, men har ikke set dem i aktion, og det er meget vigtigt ! |
|
|
jeg regner med et tv omkring de 40" og med 1080p HD ved ik helt hvad prislege jeg ligger i, men en max 15.000 kr men meget gerne billigere  og det skal selvfølgelig ses i aktion før køb, regner dog stært med at købe på nettet, da det i de fleste tilfælde er billigere
clauskok skrev:
Det ser rigtigt godt ud!!! Hvad måtte du slippe for de kabler med bananer? Hvordan er subben? 
|
|
|
gav en 500 kr for kablerne (dejlige kabler  ) og ja subben, den er jeg ganske tilfreds med, den levere rigelig punsh til mig. ellers har jeg jo os mine concept 10'er  Hilsen Michael __________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
Satanion skrev:
Gode mærker
Sony
pioneer
samsung
Tror også sharp har nogle gode produkter, men har ikke set dem i aktion, og det er meget vigtigt !
|
|
|
jeg regner med et tv omkring de 40" og med 1080p HD ved ik helt hvad prislege jeg ligger i, men en max 15.000 kr men meget gerne billigere og det skal selvfølgelig ses i aktion før køb, regner dog stært med at købe på nettet, da det i de fleste tilfælde er billigere
|
|
|
Tja, jeg har lige købt et tv på 40". Jeg gav 13500, men det var tilbud. Er ikke klar over hvad det koster rigtigt. Det er et sony kdl 40.. Resten kan du se nede i bunden af mit indlæg Men jeg ville tage ind i en butik, måske expert, for de har faktisk ret mange gode skærme, og i kan sikkert finde ud af en god pris, men kig på skærmene, og hvis der er et du kan lide, så tjek det lidt mere ud. Og om der er tilbud på nettet, for du har ret, det er ofte billigere Nu ved jeg ikke helt med butikker osv. På tors, og fre, men det ville være nogle gode dage. ( da du har fri right ? )
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kompakt setup må man sige __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|