| Forfatter |
|
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Juri skrev:
| Dybde på knap 44 cm forslår jo som en skrædder i helvede. |
|
|
Ja, det er utroligt at de ikke laver møbler som kan håndtere de store grejer - det er næsten umuligt, udover deciderede racks, at finde møbler der tager +55 cm. 
|
|
|
Jeg er helt enig. Der er hårdt brug for en dybde på 55 cm - og der er hjælp at finde, for bl.a. Clics 211 moduler er mulige at få i en dybde på 55 cm.  __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
Acer skrev:
Juri skrev:
|
|
Ja, det er utroligt at de ikke laver møbler som kan håndtere de store grejer - det er næsten umuligt, udover deciderede racks, at finde møbler der tager +55 cm. 
|
|
|
Jeg er helt enig. Der er hårdt brug for en dybde på 55 cm - og der er hjælp at finde, for bl.a. Clics 211 moduler er mulige at få i en dybde på 55 cm. 
|
|
|
Jow jow, men kan de bære en ordentlig effekt på måske 50 kg. hvis de væghænges ? Det tror jeg ikke..... , så kan man jo stille dem på gulvet men så er det fede ved Clic-møblerne væk.....de skal hænge, ellers kan man ligeså godt gå i biva __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Juri Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 120
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Olsen skrev:
Acer skrev:
Juri skrev:
|
|
|
|
|
Jeg er helt enig. Der er hårdt brug for en dybde på 55 cm - og der er hjælp at finde, for bl.a. Clics 211 moduler er mulige at få i en dybde på 55 cm. 
|
|
|
Jow jow, men kan de bære en ordentlig effekt på måske 50 kg. hvis de væghænges ? Det tror jeg ikke..... , så kan man jo stille dem på gulvet men så er det fede ved Clic-møblerne væk.....de skal hænge, ellers kan man ligeså godt gå i biva |
|
|
Det handler kun om vilje :) og masser af stål. __________________ Med venlig hilsen
Juri Krasilnikoff
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Olsen skrev:
Acer skrev:
Juri skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Jow jow, men kan de bære en ordentlig effekt på måske 50 kg. hvis de væghænges ? Det tror jeg ikke..... , så kan man jo stille dem på gulvet men så er det fede ved Clic-møblerne væk.....de skal hænge, ellers kan man ligeså godt gå i biva
|
|
|
Yep de skal hænge og yep, de skal sørme kunne holde til noget tungt grej! Jeg tror godt de kan bære 50 kg. Faktisk er 50 Kg ikke så meget hvis blot der er anvendt de rette (store) skruer og ravplugs i en mursten- eller betonvæg. Gipsvægge kan ikke anbefales. Se bare på de mange køkkenskabe der hænger oppe i hovedhøjde. Inkl. bedstemors porcelæn vejer de nemt 75 Kg.
__________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg købte nogle vinkel belag i jem og fix til 25 kr. De kan bære 35Kg så tror også på at clic kan bære det. Det skulle ikke være noget problem
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes tidliger jeg læste en skrive her inde omkring disse argon møbler. At det er det samme som Clic. Men hvor Clic bruger rigtig træ bruges der her noget billiger måske MDF eller sådan noget.
|
| Til top |
|
| |
Clinton Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aner ikke om det er MDF eller ægte træ. Hvis finish og dybde passer, og designet er i en stil, der tiltaler en, er der mange penge at spare. Og jo, det ligner Clic. Det ligger vel i HFK ånd, at komme med noget billigt, som stadig er godt. Var det ikke det de startede på?  __________________ Arcam AVR 300
Denon 1730
Sharp LC-37 skærm
Audiovector M1
Audiovector AV3C
System Audio 1070
|
| Til top |
|
| |
Wonderboy Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg nu sætter en låge i sådan en ARGON Cube 1 - får jeg så ikke et problem med varmen derinde? Og specielt hvis der er både en receiver og en xbox360 derinde? ...nogen der har prøvet?
__________________ Panasonic 42PZ85, Panasonic BD30, , Onkyo TX-SR607, WDTV, Xbox 360, iMac27 i7
5X Kef KHT5001, Velodyne Spl800i
Supra HDMI+Sub, Nordost WyreWizard Spelbinder
|
| Til top |
|
| |