| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fantastisk - det hørte min roomie og jeg altid på efterskolen, når vi alle skulle gøre rent på værelserne. Op med døren, vinduet, og så skruede vi ellers så højt op som muligt. Det var tider!
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne ikke lige finde coveret på nettet til min som er en dobbelt LP fra koncerten Unissued - udgivet på fransk label i 1989
Bortset fra det hold da op et par fede plader Monk  
|
|
|
|
|
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 04:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stadig noget af det fedeste danske "jazz" der er kommet i 2006:

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lou Ann Barton - Read my lips

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
The best of Nancy & Lee

|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt pæn, men bestemt se&hørværdig....
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bowie blev lidt småkedelig.
Dette er en formidabel skive fra 1977. Helt fantastisk.
Havde det privilegium at høre dem i Esbjerg 1997, med Ronnie James Dio on vocals.
En uforglemmelig oplevelse. Måske den bedste koncert, jeg har oplevet.... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 25 Maj 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Miles Davis - The Complete Bitches Brew Sessions.
Jeg hører det på min computer over mine nyanskaffede Acoustic Lab Zeta 2.0 Og jeg er ret overrasket over de højttaleres formåen, det må jeg sige. De egner sig i hvert fald fint til denne slags musik.
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er lige ankommet med posten:

- som vinyl-replica, men ellers var det den 1. LP jeg købte - dengang. Den er for go´! __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Fantastisk - det hørte min roomie og jeg altid på efterskolen, når vi alle skulle gøre rent på værelserne. Op med døren, vinduet, og så skruede vi ellers så højt op som muligt. Det var tider!
 |
|
|
-Det lyder hyggeligt der der', Sveske  -Jeg hører Oasis "(What's the Story) Morning Glory  For mit vekommende ikke rigtig et genlyt, jeg fik den først i denne uge - Den havde vist stået på listen lidt for længe  , men fed er den. Den er vel, kan man sige, et højdepunkt fra engelsk musik i 90'erne. Eller tar' jeg munden for fuld? For dem med sarte ører, stop læsning Nuuuu, NU! - Og for andre kan jeg så afsløre at Morning Glory, betyder morgen-rejsning. Det tror jeg sgu' godt Gallagher brødrene vidste - de gavtyve  -Her skal der godt nok rådyrkes noget musik i aften
|
| Til top |
|
| |
msquared Forum Bruger


Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidder lige og slapper af til The Boss 

|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah   Selv violinisten har morgenhår så hvad passer bedre end denne fremragende sædæ
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|

One of a Kind
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg høvler alle yello LPer igemmen 
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
herfra strømmer TV2 radio ud af Strausserne... det er godt at vågne til med en god gedigen kop mokka til... PT ikke så meget snak, men derimod en masse musik
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:

One of a Kind |
|
|
Ja han er super fed. har du også de gamle han har lavet? Måske han også begynder at udgive på vinyl. Jeg har ihvertifald snakket med ham om det mange gange. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Robbie Williams, Rudebox får virkelig basserne i strausserne til at synge - herligt  Det er dette her, iøvrigt et af de bedre albums med ovenstående i hvert fald i min verden 
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Plissken Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
-Jeg hører Oasis "(What's the Story) Morning Glory  For mit vekommende ikke rigtig et genlyt, jeg fik den først i denne uge - Den havde vist stået på listen lidt for længe  , men fed er den. Den er vel, kan man sige, et højdepunkt fra engelsk musik i 90'erne. Eller tar' jeg munden for fuld? For dem med sarte ører, stop læsning Nuuuu, NU! - Og for andre kan jeg så afsløre at Morning Glory, betyder morgen-rejsning. Det tror jeg sgu' godt Gallagher brødrene vidste - de gavtyve  -Her skal der godt nok rådyrkes noget musik i aften  [/QUOTE] Du tager ikke munden for fuld - det er ALBUMMET fra den periode når vi snakker engelsk poprock - fra ende til anden, er det bare spækket med guld numre - og topper i min verden med Champagne Supernova __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |